Gjest Gia_ Skrevet 1. mai 2016 #4081 Del Skrevet 1. mai 2016 http://m.eventyrfredrik.blogg.no/1462059670_mammatilmichellelpeti.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 1. mai 2016 #4082 Del Skrevet 1. mai 2016 Tenker den jenta aldri over hvilken signaler hun sender ut? Om ungene ikke blir mobbeoffere på skolen så er det flaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 1. mai 2016 #4083 Del Skrevet 1. mai 2016 (endret) Sitter hun ved data HELE dagen, eller har hun ansatt noen på fulltid for å fjerne kritiske kommentarer? Endret 1. mai 2016 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 1. mai 2016 #4084 Del Skrevet 1. mai 2016 3 minutter siden, Sobril skrev: Sitter hun ved data HELE dagen, eller har hun ansatt noen på fulltid for å fjerne kritiske kommentarer? Er jo blitt en familiebedrift vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 1. mai 2016 #4085 Del Skrevet 1. mai 2016 Et øyeblikk siden, Dwight skrev: Er jo blitt en familiebedrift vettu De er i det minste sammen når bildene blir tatt da. Mulig det er dét som kalles kvalitetstid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 1. mai 2016 #4086 Del Skrevet 1. mai 2016 9 minutter siden, Sobril skrev: De er i det minste sammen når bildene blir tatt da. Mulig det er dét som kalles kvalitetstid Haha ja. Nå lages det jo videoer på videoer hvor M "avslører" kjønnet, på lik linje som CBE holder på. Nå er det krig i bloggverden, og alle må stille opp uavhengig om du er myndig eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Netttroll Skrevet 1. mai 2016 #4087 Del Skrevet 1. mai 2016 Den 28. april 2016 at 23.45, Angstkvinnen skrev: Forslag til overskrifter: "Huset brant!" - i går fyrte vi i peisen og det ble så vakkert lys i huset. Det så ut som alle veggene brant! Jeg elsker peis <3 "Nå er avgjørelsen tatt. Jeg går fra Jan" - jeg har lenge sett meg lei av å vente på Jan når vi er på butikken og handler. Nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke kommer til å vente mer på han, og heller kjøpe meg en is og spille candy crush i bilen mens han gjør seg ferdig. "I går gikk alt i vasken" - da jeg sminket meg klarte jeg å miste pudderet i gulvet og alt inneholdet ble knust. Jeg valgte å skylle det i vasken. Må kjøpe nytt pudder i dag. "Fødselen er i gang!" - i dag tidlig fikk jeg en merkelig følelse i kroppen og jeg var sikker på at fødselen var i gang. Jeg ropte til Jan "fødselen er i gang!", men så var det bare litt luft i magen. He he he. "Det er tvillinger" - på kontroll hos jordmor møtte jeg en hyggelig dame på venterommet. Hun hadde to babyer på fanget og jeg spurte henne om det var hennes barn. "Ja, det er tvillinger" svarte hun. "Jeg legger ned bloggen" - i dag er det bursdagen til mormor så jeg tar en pause fra bloggen i dag. Men i morgen kommer et bildedryss fra den spennende feiringen til 90-åringen! "russen vandaliserte huset vårt!" - i natt spilte russen så høy musikk at huset ristet. De kjørte forbi oss flere ganger. "Jeg er med i 4-stjernes middag" - i dag så jeg reprise av 4-stjernes middag og da sola sto på som verst så jeg refleksjoner av ansiktet mitt i skjermen. Det var dom om jeg satt rundt bordet med de andre deltagerne. "Jan har hatt sex med andre damer mens vi var i et forhold" - i natt drømte jeg at Jan var utro. "Jeg vil utslette meg selv og starte på nytt med blanke ark" - jeg kommer ikke videre på candy crush så jeg vurderer å slette appen og starte på nytt. "Jeg ble kontaktet av barnevernet" - i dag fikk jeg en flyer på bilruta. Den var fra barnevernet. Det sto at det er viktig å melde i fra om man ser barn bli behandlet dårlig av omsorgspersonene sine. Hahahaha😂😂😂😂😂😂👏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 1. mai 2016 #4088 Del Skrevet 1. mai 2016 "Vil du ligge i senga mi", og et bilde hvor hun poserer seksuelt i bikini... Rart at Jan godtar det egentlig. Hvis mannen min hadde "solgt" seg på den måten (selv om innlegget dreier seg om noe helt annet), hadde jeg blitt utrolig skamfull!!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renate89 Skrevet 1. mai 2016 #4089 Del Skrevet 1. mai 2016 Jada, jeg fikk med meg at du 'liker' shai-barberhøvlene de første 1356 gangene du skrev om det... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 1. mai 2016 #4090 Del Skrevet 1. mai 2016 21 minutter siden, Renate89 skrev: Jada, jeg fikk med meg at du 'liker' shai-barberhøvlene de første 1356 gangene du skrev om det... Begynner å bli lei ass! En person til som driver på sånn er jo Isabel Raad. De kappkjører jo om best toppplassering på topplista fr tiden, hun og MtM.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 1. mai 2016 #4091 Del Skrevet 1. mai 2016 Jeg digger spekulasjonsoverskriftene dere kommer med her, så måtte lage en jeg å. "Babyen er født!" Anna som har bæsjet en gigabæsj og trodde hun fødte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. mai 2016 #4092 Del Skrevet 1. mai 2016 Ryddet for reklame, personangrep, brukerdebatt, tull og avsporinger. Tekola, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jørgensen Skrevet 1. mai 2016 #4093 Del Skrevet 1. mai 2016 Den 2.4.2016 at 21.44, nyher skrev: Nå ja, men denne tråden blir værende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. mai 2016 #4094 Del Skrevet 2. mai 2016 Ryddet for innlegg omhandlende barn. Tekola, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken fjong Skrevet 2. mai 2016 #4095 Del Skrevet 2. mai 2016 Lol nytt kleint gjesteinnlegg fra Jan 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fishy Skrevet 2. mai 2016 #4096 Del Skrevet 2. mai 2016 19 timer siden, Kariannne skrev: Jeg digger spekulasjonsoverskriftene dere kommer med her, så måtte lage en jeg å. "Babyen er født!" Anna som har bæsjet en gigabæsj og trodde hun fødte. Hahahah Har så lite til overs til de som lever av barna sine. Slik som Anna gjør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renate89 Skrevet 2. mai 2016 #4097 Del Skrevet 2. mai 2016 2 timer siden, Frøken fjong skrev: Lol nytt kleint gjesteinnlegg fra Jan Jeg føler litt at de begge bare finner forskjellige måter for å si akkurat samme ting over og over igjen. Deja vu og gjesp. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 2. mai 2016 #4098 Del Skrevet 2. mai 2016 Jeg er superdrittlei Jan. Hvorfor kan han ikke skrive egen blogg? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ClickB4it Skrevet 2. mai 2016 #4099 Del Skrevet 2. mai 2016 Okå. Det siste innlegget hennes er virkelig drøyt i mine øyne. Det handler om hvordan hun lå med Jan rett før hun lå med eksen. Jeg var ikke klar over at det måtte en DNA-test til for å finne ut av hvem som var faren! Link til blogginnlegg. Denne jenta må beskyttes fra seg selv! Jeg er absolutt ingen fan av slutshaming, man skal få ligge med hvem man vil når man vil så lenge alle er med på leken, men barna hennes har jo ingenting de skulle ha sagt! Jeg får så vondt inni meg av å bevitne denne totale mangelen på konsekvensanalyse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 2. mai 2016 #4100 Del Skrevet 2. mai 2016 14 minutter siden, ClickB4it skrev: Okå. Det siste innlegget hennes er virkelig drøyt i mine øyne. Det handler om hvordan hun lå med Jan rett før hun lå med eksen. Jeg var ikke klar over at det måtte en DNA-test til for å finne ut av hvem som var faren! Link til blogginnlegg. Denne jenta må beskyttes fra seg selv! Jeg er absolutt ingen fan av slutshaming, man skal få ligge med hvem man vil når man vil så lenge alle er med på leken, men barna hennes har jo ingenting de skulle ha sagt! Jeg får så vondt inni meg av å bevitne denne totale mangelen på konsekvensanalyse. Oi, jøss.. snakk om utlevering. Jeg blir litt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg