Gå til innhold

mammatilmichelle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så da er vel babyen i magen også gutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Valetta skrev:

Det har hun ikke sagt noe om

Skrevet
35 minutter siden, complex skrev:

Det har hun ikke sagt noe om

Nei, men det kunne høres slik ut på formuleringen. Men ingenting er opp til tilfeldighetene der i gården, så hun hadde aldri røpet det ved en "glipp".

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Valetta skrev:

17 minutter siden, Masuka skrev:

Nei, men det kunne høres slik ut på formuleringen. Men ingenting er opp til tilfeldighetene der i gården, så hun hadde aldri røpet det ved en "glipp".

Nei, er klart hun må melke det så lenge det lar seg gjøre :fnise:

• Liker 2
Gjest Dwight
Skrevet (endret)

Har MTM og FF termin samtidig? Ser for meg de clickbaitene!

"De sa babyen min så fæl ut" - med klovnetskjorte på

"Det verste som kan skje etter en fødsel" - mista craving på stratos

"Hvorfor må vi være så uheldige" - glemt smokken hjemme

"NÅ MÅ DET TA SLUTT!" - kollektivtrafikken forsinket til barselgruppa

Endret av Dwight
Skrevet
14 minutter siden, Dwight skrev:

Har MTM og FF termin samtidig? Ser for meg de clickbaitene!

"De sa babyen min så fæl ut" - med klovnetskjorte på

"Det verste som kan skje etter en fødsel" - mista craving på stratos

"Hvorfor må vi være så uheldige" - glemt smokken hjemme

"NÅ MÅ DET TA SLUTT!" - kollektivtrafikken forsinket til barselgruppa

Haha, her er mulighetene uendelige!!!

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Valetta skrev:

Haha, her er mulighetene uendelige!!!

Flaks at FF ikke driver med den type clickbaits 

:baby:

• Liker 3
Skrevet

Terminen er slutten av september/beg. av oktober!

Gjest Keikolina
Skrevet
38 minutter siden, metrogull skrev:

Flaks at FF ikke driver med den type clickbaits 

:baby:

Husker en lang dag, tror jeg innlegget het.. Og analkulene til mannen :P

Skrevet (endret)
3 timer siden, Angstkvinnen skrev:

Forslag til overskrifter:

"Huset brant!" - i går fyrte vi i peisen og det ble så vakkert lys i huset. Det så ut som alle veggene brant! Jeg elsker peis <3

"Nå er avgjørelsen tatt. Jeg går fra Jan" - jeg har lenge sett meg lei av å vente på Jan når vi er på butikken og handler. Nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke kommer til å vente mer på han, og heller kjøpe meg en is og spille candy crush i bilen mens han gjør seg ferdig.

"I går gikk alt i vasken" - da jeg sminket meg klarte jeg å miste pudderet i gulvet og alt inneholdet ble knust. Jeg valgte å skylle det i vasken. Må kjøpe nytt pudder i dag.

"Fødselen er i gang!" - i dag tidlig fikk jeg en merkelig følelse i kroppen og jeg var sikker på at fødselen var i gang. Jeg ropte til Jan "fødselen er i gang!", men så var det bare litt luft i magen. He he he.

"Det er tvillinger" - på kontroll hos jordmor møtte jeg en hyggelig dame på venterommet. Hun hadde to babyer på fanget og jeg spurte henne om det var hennes barn. "Ja, det er tvillinger" svarte hun.

"Jeg legger ned bloggen" - i dag er det bursdagen til mormor så jeg tar en pause fra bloggen i dag. Men i morgen kommer et bildedryss fra den spennende feiringen til 90-åringen!

"russen vandaliserte huset vårt!" - i natt spilte russen så høy musikk at huset ristet. De kjørte forbi oss flere ganger. 

"Jeg er med i 4-stjernes middag" - i dag så jeg reprise av 4-stjernes middag og da sola sto på som verst så jeg refleksjoner av ansiktet mitt i skjermen. Det var dom om jeg satt rundt bordet med de andre deltagerne. 

"Jan har hatt sex med andre damer mens vi var i et forhold" - i natt drømte jeg at Jan var utro.

"Jeg vil utslette meg selv og starte på nytt med blanke ark" - jeg kommer ikke videre på candy crush så jeg vurderer å slette appen og starte på nytt.

"Jeg ble kontaktet av barnevernet" - i dag fikk jeg en flyer på bilruta. Den var fra barnevernet. Det sto at det er viktig å melde i fra om man ser barn bli behandlet dårlig av omsorgspersonene sine.

Det som er ekstra spesielt er at AR ser på overskriftene sine som et form for talent... Hun har tidligere skrevet at hun er kjempegod på overskrifter og at dette er noe hun er stolt av.

Sannheten er jo at en hvilken som helst tulling kan lage slike dramatiske overskrifter som ikke samsvarer med innlegget, men velger jo selvsagt ikke å gjøre dette, blant annet for å ikke virke ustabil og oppmerksomhetssyk. En ting er å gjøre dette mot seg selv, men når man drar med sine nærmeste inn i dette sirkuset blir det bare trist...

Endret av elvane
  • Liker 24
Skrevet

Det viser at hun er en ufatterlig dårlig skribent. Overskrifter gir forventninger til hva teksten handler om, og når disse forventningene ikke blir innfridd skuffer man leseren. Å skuffe sine egne lesere er jo noe man overhode ikke ønsker å oppnå. 

• Liker 12
Skrevet

"Jeg har en hemmelighet å dele med dere" - og så handlet innlegget om salg på skjønnhetsprodukter... Hun endret senere overskriften til at hun hadde "noe" å dele.

• Liker 11
Skrevet
38 minutter siden, Miah skrev:

"Jeg har en hemmelighet å dele med dere" - og så handlet innlegget om salg på skjønnhetsprodukter... Hun endret senere overskriften til at hun hadde "noe" å dele.

Det samme la jeg merke til på Jans innlegg. "Jeg truet henne" ble endret til "jeg fridde i sommer". Klikkhorer begge to. 

• Liker 10
Skrevet (endret)

Før likte jeg faktisk MTM. Synes hun virket ganske oppegående og snill. Men har virkelig endret mening etterhvert. Hun er sikkert grei som person, men etter at jeg leste 1-2 innlegg der hun passivt-aggressivt angriper venner og bekjente har jeg forandret mening. Man er ikke så veldig moden om man tenker at det er greit å skrive nedlatende om noen på en stor offentlig blogg med viten om at de aldri får sjansen til å forsvare seg til samme publikum. I tillegg da hun skrev negativt om arbeidsgiver virket hun ikke bare umoden, men uprofesjonell. Så er det disse overskriftene hennes som bare har blitt helt latterlig :fnise: Synes ikke det var så ille før. 

Neste innlegg blir sikkert: Jan døde fra meg og barna i natt! - på the sims. Jeg fant igjen et gammelt spill. 

Endret av uN91s
Skrevet

Ikke glem "Jan er på fengsel " et innlegg som handler om at Jan er på besøk hos en kompis som jobber som fengselsbetjent 

"Jan er på sykehuset ' et innlegg som handler om at Jan er på besøk hos kusina si som er sykepleier 

Osv osv osv

• Liker 7
Skrevet

Herlighet! Jeg ler meg halvt ihjel! Kunne egentlig hatt en egen tråd om clickbaits overskrifter til  bloggere :fnise::fnise:

Gjest NorthDakota
Skrevet

Ser for meg overskrifter som

DET BRANT I HUSET! ( De tente opp i peisen, superkoslig!)

JAN STJAL PÅ BUTIKKEN! ( De behøvde 4 poser i stedenfor 3, så de tok en  uten å betale for den)

BRYLLUP I MAI (2023)

JEG MÅTTE ETTERLATE MICHELLE ( i barnehagen)

JEG VAR NAKEN (Før jeg kledde på meg)

JAN HAR STÅ (-lsatt seg for jobbhelg)

Gjest Caroline91
Skrevet

Glemmer aldri overskriften hun hadde da Jan besøkte dem på Kypros. "I NATT BLE DET MUS PÅ JAN". Det handlet strengt tatt bare om at Jan fanget et mus eller noe. Og en uke senere ble hun sammen med faren til W. 

Gjest hulderjenta
Skrevet

Jaja, godt det har blitt mus på Jan i ettertid, da. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...