Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick
3 timer siden, K@tt skrev:

Sikkert at hun var utro mot sin første kjæreste på barnehagen eller noe. :rolleyes:

Hun eier virkelig ikke skam.

Kunne hatt konkurransen om overskriftene hennes: gjett hva hun _egentlig_ skriver om og vinn! :ler:

Særlig det der med "dette er fryktelig flaut". :rolleyes: Kunne like godt tatt seg helga fri egentlig, eventuelt innrømmet at hun ikke har noe interessant å skrive om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blåbærpike
Den 4/22/2016 at 18.21, super-s skrev:

Jeg ble blokkert for noen år siden for å komme med konstruktiv kritikk. Hun skrev et innlegg om kroppspress der hun samtidig la ut lettkledde bilder av seg selv, og så kommenterte jeg at hun bidrar til mer kroppspress når hun legger ved slike bilder. På den tiden var jeg fremdeles leser av bloggen hennes, så det var virkelig ikke stygt ment. Men hun tåler jo ikke konstruktiv kritikk.

Og samtidig som Anna sletter ALL kritikk, til og med det som er konstruktivt, føler hun at hun har rett til å kritisere andre åpent på bloggen. Ta innlegget om Farmen Andreas som eksempel, eller alt hun skriver om faren til det yngste barnet. De har ingen sletteknapp tilgjengelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Varma skrev:

Kloke ord fra ei som har levd i 19 år..hvor gammel var hun i det forholdet?? 13? :P

Var ikke hun og Mr Hollender sammen i 3 år da?:forvirret: Fra hun var 15 til 17/18? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som føler at bloggen begynner å bli litt krampeaktig? Hvorfor blogge om noe hun selv sier at hun er ferdig med? "Jeg har gått videre". Javel? Hvorfor skriver du om det da, om det er et lukket kapittel? 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle innleggene nå for tiden er en repetisjon av hverandre. Du elsker Jan, vi skjønner det.

Her er det noen som virkelig føler hun må bevise noe...

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick
Den 23.4.2016 at 13.15, CecilieX skrev:

Det verste er at hun troner øverst på toppen og har gjort det siden hun starter opp igjen. Vist er det både kleint og irriterende, men hun drar over 90.000 lesere på dette, hver dag. Skjønn det den som kan. 

Tror det går an for proffbloggere å kjøpe x antall "lesere". Har lest noe om det i SoMe-gruppa, mener jeg å huske. Aner ikke hvordan det fungerer i praksis, men jeg er ganske sikker på at noe av det fungerer slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.4.2016 at 22.06, Solsmil skrev:

Er det bare jeg som synes det "vi skal gifte oss"-innlegget var litt lite gjennomtenkt? Ikke på grunn av den åpenbare clickbait-overskriften, men den delen der hun sier at hun bare vil bli fridd til og gifte seg en gang i livet. Altså, de fleste vil vel det? Det er jo ingen nittenåringer som tenker at "jeg vil gifte meg fire ganger", og det virket nesten som hun prøver å framstå som kontroversiell fordi hun kun vil gifte seg en gang...  av og til går ikke livet helt som planlagt, og det burde jo hun (av alle) forstå. 

Skrev hun ikke at de har blitt enige om at de skal gifte seg - at han skal fri, og nå venter hun bare på det formelle frieriet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skriver hun om klikkhoreri:

http://mammatilmichelle.blogg.no/1461425983_har_det_klikket_for_k.html

Hun innrømmer jo egentlig at hun driver med det, men prøver å forsvare og bortforklare det. For jobben hennes er å skape spenning for å få folk til å lese bloggen, og hun tjener naturligvis ikke noe på det skriver hun.

Fy faen...

Jeg var i utgangspunktet nysgjerrig på hvordan hun oppdrar barna (ut over den skamløse eksponeringen), men nå ser jeg jo at det er nok av søppel å ta tak i...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen til Anna startet jo som en ok blogg, føler jeg ihvertfall.  Men litt innhold og prat om hverdagen.  Så ble penger fokuset, og plutselig var det 3 innlegg hver dag med 4 linjer i hvert innlegg.  Nå leser ikke jeg bloggen lenger, men har henne på insta, mest fordi jeg synes det er festlig å se alle clickbait titlene. Håper inderlig denne bloggen går inn i glemselen snart. Men så lenge det er "drama og spenning"  så fortsetter den vel... At noen lar seg lure at alle de overskriftene skjønner ikke jeg men. Ser for meg noen hadde drevet sånn på Facebook, de hadde jeg slettet raskt fra vennelisten!  " jeg skal gifte meg!!!......  Hvis typen noengang frir da".... " fikk beskjed om å ta abort jeg!!!...... For 4 år og 2 barn siden".... 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil
1 time siden, jabx skrev:

Skrev hun ikke at de har blitt enige om at de skal gifte seg - at han skal fri, og nå venter hun bare på det formelle frieriet?

Jo? Det skrev hun også. Men i tillegg skrev hun et langt avsnitt om at hun var en jente som hadde bestemt seg fra ung alder om å bare bli fridd til en gang, og bare gifte seg en gang, selv om dette kanskje hørtes rart ut for noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 18. april 2016 at 12.02, Ulzzang skrev:

Jeg spår følgende innlegg i fremtiden: 

"Jan er egentlig  ikke faren" = et innlegg der hun forteller at hun har hørt noen si dette der hun bastant avkrefter at Jan ikke er faren til det kommende barnet og ber haterene å skjerpe seg.

"Forholdet tok slutt" = et innlegg der hun forteller hvordan det føles å avslutte et forhold meg noen og hvordan man blir sterkere og bedre person når man klarer å komme over et dårlig forhold. Jan og Anna er fortsatt sammen selvsagt. 

"Noen tok barnet mitt" = et innlegg der hun klager på at noen har stålet bildene av barna hennes og bruker de som egne bilder (har ikke dette skjedd før?)

"Jeg klarer ikke mer" = et innlegg der hun forteller at hun ga opp å prøve å lære seg saksofon. Det ble alt for komplisert og timene var litt for dyre. 

"Vannet har gått " = Dette blir postet nærmere termin og er et innlegg der hun forteller hvor kjipt det var å ikke kunne dusje tidligere den dagen. 

ånei nå tisset jeg litt på meg!! :rolleyes:haha

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Solsmil skrev:

Jo? Det skrev hun også. Men i tillegg skrev hun et langt avsnitt om at hun var en jente som hadde bestemt seg fra ung alder om å bare bli fridd til en gang, og bare gifte seg en gang, selv om dette kanskje hørtes rart ut for noen. 

Personlig synes jeg det høres rart ut. For meg er det en langt større forpliktelse å få barn med noen enn å gifte seg. Det første fører jo til at man blir "bundet" til den andre personen for resten av livet (all den tid man har barn sammen) uavhengig av et muntlig løfte man kan gå bort fra senere.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva slike clickbait-bloggere svarer om noen spør de hva de blogger om... :vetikke:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Dwight
2 minutter siden, complex skrev:

Nok et clickbait innlegg: "han er vår første guttebaby sammen" :fnise:

Haha åhnei er det om at jan plutselig er blitt faren til W? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Dwight skrev:

Haha åhnei er det om at jan plutselig er blitt faren til W? :rolleyes:

William har tydeligvis ikke fått nok skryt på bloggen, men hun syns han er spesiell han også og det er noe unikt med å være "guttemamma". Jan synes forresten at William er den første babyen deres fordi han var så liten når de ble sammen. Ikke noe røping av kjønn altså, som det virker på overskriften haha

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dwight
2 timer siden, complex skrev:

William har tydeligvis ikke fått nok skryt på bloggen, men hun syns han er spesiell han også og det er noe unikt med å være "guttemamma". Jan synes forresten at William er den første babyen deres fordi han var så liten når de ble sammen. Ikke noe røping av kjønn altså, som det virker på overskriften haha

Selvfølgelig er det det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...