Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Keikolina

At hun tør. Måtte jo stenge kommentarfeltet for hets. Tenk hva som kan tenke seg å dukke opp. Ikke redd for ungene sine i hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig flaut. Blir nesten sånn "ulv ulv". Den dagen hun virkelig SKAL gifte seg så blir det old news liksom. Hun bruker jo opp de store overskriftene før hun virkelig hadde trengt dem. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg har blitt blokkert fra instagramen hennes eller har hun ikke instagram lenger? jeg skrev en kommentar:  jeg skulle ønske innleggene var like bra som overskriftene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Juami skrev:

Joda, vi har tvekjønn. Kan i så fall skjønne sjokket (men usikker på om sånt vises på UL?), men ellers lurer på hvordan noen kan bli sjokkert over å få vite kjønn til baby.. Man kan jo ikke bli særlig sjokkert over å få vite at et barn enten er en gutt eller en jente? 

Man kan ikke se på en ultralyd om et barn er tvekjønnet

Endret av Miranda16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17.4.2016 at 13.12, Sitronmelis skrev:

I det nyeste innlegget skriver hun at hun vil invitere blogglesere hjem til seg på grilling i sommer... Ja det var lurt Anna. La alle få vite hvor du bor :tommelopp: Velkommen skal dere være, pedofiler, barnekidnappere, blodfans osv. Kanskje litt å ta i når det gjelder pedofiler og barnekidnappere, men det er vel bedre å ta forhåndsregler?

Mener du pedofile?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Polariste skrev:

Mener du pedofile?

De fleste av fansen er under 15 år, og tror at livet til Anna er  som å lese eventyr dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, 1409 skrev:

tror jeg har blitt blokkert fra instagramen hennes eller har hun ikke instagram lenger? jeg skrev en kommentar:  jeg skulle ønske innleggene var like bra som overskriftene

Jeg ble blokkert for noen år siden for å komme med konstruktiv kritikk. Hun skrev et innlegg om kroppspress der hun samtidig la ut lettkledde bilder av seg selv, og så kommenterte jeg at hun bidrar til mer kroppspress når hun legger ved slike bilder. På den tiden var jeg fremdeles leser av bloggen hennes, så det var virkelig ikke stygt ment. Men hun tåler jo ikke konstruktiv kritikk.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, super-s skrev:

Jeg ble blokkert for noen år siden for å komme med konstruktiv kritikk. Hun skrev et innlegg om kroppspress der hun samtidig la ut lettkledde bilder av seg selv, og så kommenterte jeg at hun bidrar til mer kroppspress når hun legger ved slike bilder. På den tiden var jeg fremdeles leser av bloggen hennes, så det var virkelig ikke stygt ment. Men hun tåler jo ikke konstruktiv kritikk.

Tydeligvis ikke.. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, super-s skrev:

Nå må du huske at Jesus også var halvnaken da. Såå mange føler nok kroppspress ved å se han hver dag! 

:ironi:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frksølekopp skrev:

Nå må du huske at Jesus også var halvnaken da. Såå mange føler nok kroppspress ved å se han hver dag! 

:ironi:

Ja, selvfølgelig. Jeg kommenterte det på hans instagramkonto også.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, super-s skrev:

Ja, selvfølgelig. Jeg kommenterte det på hans instagramkonto også.

Får håpe han tar det til seg og ikke blokkerer deg da

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, frksølekopp skrev:

Får håpe han tar det til seg og ikke blokkerer deg da

Håper jeg også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solsmil

Er det bare jeg som synes det "vi skal gifte oss"-innlegget var litt lite gjennomtenkt? Ikke på grunn av den åpenbare clickbait-overskriften, men den delen der hun sier at hun bare vil bli fridd til og gifte seg en gang i livet. Altså, de fleste vil vel det? Det er jo ingen nittenåringer som tenker at "jeg vil gifte meg fire ganger", og det virket nesten som hun prøver å framstå som kontroversiell fordi hun kun vil gifte seg en gang...  av og til går ikke livet helt som planlagt, og det burde jo hun (av alle) forstå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte mest på at hu skrev at hu innså i fjor sommer at jan er "the one" - hvorfor ble du sammen med islendingen da, anna?!?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Monky skrev:

Og hva blir overskriften den dagen de blir forlovet? " vi skal skilles"??!!??

"Vi skal skilles!

Neida! Vi skal ikke skilles, men i og med at vi nå er gift håper jeg det aldri skjer. Takker alikevel for klikk".

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Masuka skrev:

"Vi skal skilles!

Neida! Vi skal ikke skilles, men i og med at vi nå er gift håper jeg det aldri skjer. Takker alikevel for klikk".

😝🙊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir det neste...

"Jeg skal dø" - et innlegg om hvor sårbart livet er og om hvor trist det er å tenke på at hun engang skal forlate denne jorden.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...