Gjest GulSol Skrevet 18. april 2016 #3961 Del Skrevet 18. april 2016 Kan hun være så snill å henge opp noe fargerike bilder, skaffe seg noe stimulerende kunst av NOE slag?! Jeg blir GAL av alle de hvite, tomme veggene hennes... SÅÅ kjedelig for barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 18. april 2016 #3962 Del Skrevet 18. april 2016 Et øyeblikk siden, augustmami skrev: Kan hun være så snill å henge opp noe fargerike bilder, skaffe seg noe stimulerende kunst av NOE slag?! Jeg blir GAL av alle de hvite, tomme veggene hennes... SÅÅ kjedelig for barna. Er like kjedelig selv, synes det er rotete med ting på veggen, har ett bilde og ett hver av barna mine i stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1409 Skrevet 18. april 2016 #3963 Del Skrevet 18. april 2016 39 minutter siden, augustmami skrev: Kan hun være så snill å henge opp noe fargerike bilder, skaffe seg noe stimulerende kunst av NOE slag?! Jeg blir GAL av alle de hvite, tomme veggene hennes... SÅÅ kjedelig for barna. Det er vel smak og behag.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 18. april 2016 #3964 Del Skrevet 18. april 2016 40 minutter siden, augustmami skrev: Kan hun være så snill å henge opp noe fargerike bilder, skaffe seg noe stimulerende kunst av NOE slag?! Jeg blir GAL av alle de hvite, tomme veggene hennes... SÅÅ kjedelig for barna. Så mye som hun tjener, burde hun i hvert fall ha råd til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 18. april 2016 #3965 Del Skrevet 18. april 2016 1 time siden, augustmami skrev: Kan hun være så snill å henge opp noe fargerike bilder, skaffe seg noe stimulerende kunst av NOE slag?! Jeg blir GAL av alle de hvite, tomme veggene hennes... SÅÅ kjedelig for barna. Skal hun bytte stil for å tilfredsstille deg? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 18. april 2016 #3966 Del Skrevet 18. april 2016 2 timer siden, augustmami skrev: Kan hun være så snill å henge opp noe fargerike bilder, skaffe seg noe stimulerende kunst av NOE slag?! Jeg blir GAL av alle de hvite, tomme veggene hennes... SÅÅ kjedelig for barna. Da er det jo fint at det ikke er du som skal bo der, da. Har det blitt lagt ut bilde av barnerommet/barnerommene? Kan jo godt tenkes de er mer fargerike og stimulerende for barna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 18. april 2016 #3967 Del Skrevet 18. april 2016 4 timer siden, Sisti skrev: Er det virkelig folk som lurer på om hun er gravid fordi hun ikke har fått stor mage ennå? Hun er snart inne i 3 trimester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 18. april 2016 #3968 Del Skrevet 18. april 2016 11 minutter siden, Miranda16 skrev: Hun er snart inne i 3 trimester Eh, nei... Hun er i 5 måned, det er ennå en god stund igjen til 3. trimester. Da er det helt normalt å ikke ha svær mage. Jeg er selv i 6/7. måned (men ennå ikke i 3 semester), og min mage kom bare for noen uker siden. Og vet om folk som er lengre på vei enn meg som har liten mage. Vær så snill, ikke uttal deg om ting du ikke har snøring på. Som gravid er det faktisk sårende å få høre at man har så liten mage at man umulig kan være gravid. Hun er heeeelt innafor normalen, problemet er bare at du ikke aner hva du snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 18. april 2016 #3969 Del Skrevet 18. april 2016 (endret) 1 time siden, Sisti skrev: Endret 18. april 2016 av Miranda16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 18. april 2016 #3970 Del Skrevet 18. april 2016 Tråden er ryddet for diskusjon av privatperson og skjermdump av blogg. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 18. april 2016 #3971 Del Skrevet 18. april 2016 2 timer siden, Sisti skrev: Eh, nei... Hun er i 5 måned, det er ennå en god stund igjen til 3. trimester. Da er det helt normalt å ikke ha svær mage. Jeg er selv i 6/7. måned (men ennå ikke i 3 semester), og min mage kom bare for noen uker siden. Og vet om folk som er lengre på vei enn meg som har liten mage. Vær så snill, ikke uttal deg om ting du ikke har snøring på. Som gravid er det faktisk sårende å få høre at man har så liten mage at man umulig kan være gravid. Hun er heeeelt innafor normalen, problemet er bare at du ikke aner hva du snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 18. april 2016 #3972 Del Skrevet 18. april 2016 Er det normalt å si ting som jentepappa og guttemamma? Synes det høres helt fjernt ut, høres ut som et barnehagebarn.. "Mammaen min er både en jentemamma og guttemamma!" 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 18. april 2016 #3973 Del Skrevet 18. april 2016 .....The perfect picture family..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 18. april 2016 #3974 Del Skrevet 18. april 2016 58 minutter siden, Miranda16 skrev: .....The perfect picture family..... Mente hun var sååå opptatt av at det nesten ikke er igjen "vanlige" familier? Fikk liksom inntrykk av at hun mener at "alle" har barn med flere forskjellige, og at det er helt normalt. Og nå prøver hun å skvise ut fedrene for å ha en A4 familie? 🤔 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 19. april 2016 #3975 Del Skrevet 19. april 2016 Jeg mener å huske at farmoren til den eldste til og med var på besøk i Kypros? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellowrose Skrevet 19. april 2016 #3976 Del Skrevet 19. april 2016 Hun sier at hun alltid er dønn ærlig for deretter å starte et innlegg med "Jan var homo" med det bekrefter hun at Jan har vært homo, ikke at det bare var noe hun trodde. Hun må slutte å skrike etter oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 19. april 2016 #3977 Del Skrevet 19. april 2016 Bare for å pirke, å bli litt upopulær blant Anna sine fans Det er fascinerende at hun har Jan lagret med fornavn og etternavn på telefonen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 19. april 2016 #3978 Del Skrevet 19. april 2016 Synes det er rart at han har plutselig blitt pappa til tre kids jeg... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 19. april 2016 #3979 Del Skrevet 19. april 2016 Ser bare for meg bryllupet deres blir en hel haug av farmorer og onkler og tanter til hver enkelt av ungene... Stor familie med andre ord! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 20. april 2016 #3980 Del Skrevet 20. april 2016 12 timer siden, Joppe skrev: Bare for å pirke, å bli litt upopulær blant Anna sine fans Det er fascinerende at hun har Jan lagret med fornavn og etternavn på telefonen.... Jeg kjenner mange som har lagret mannen med fullt navn på mobilen. Dette er folk som har vært sammen/gift i flere år og har barn sammen. Synes ikke det er så merkelig egentlig 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg