Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest GulSol

Kan hun være så snill å henge opp noe fargerike bilder, skaffe seg noe stimulerende kunst av NOE slag?! Jeg blir GAL av alle de hvite, tomme veggene hennes... SÅÅ kjedelig for barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Keikolina
Et øyeblikk siden, augustmami skrev:

Kan hun være så snill å henge opp noe fargerike bilder, skaffe seg noe stimulerende kunst av NOE slag?! Jeg blir GAL av alle de hvite, tomme veggene hennes... SÅÅ kjedelig for barna.

Er like kjedelig selv, synes det er rotete med ting på veggen, har ett bilde og ett hver av barna mine i stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, augustmami skrev:

Det er vel smak og behag.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, augustmami skrev:

Så mye som hun tjener, burde hun i hvert fall ha råd til det :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, augustmami skrev:

Skal hun bytte stil for å tilfredsstille deg?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, augustmami skrev:

Da er det jo fint at det ikke er du som skal bo der, da. ;)

Har det blitt lagt ut bilde av barnerommet/barnerommene? Kan jo godt tenkes de er mer fargerike og stimulerende for barna.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Sisti skrev:

Er det virkelig folk som lurer på om hun er gravid fordi hun ikke har fått stor mage ennå? :klo:

Hun er snart inne i 3 trimester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Miranda16 skrev:

Hun er snart inne i 3 trimester

Eh, nei... Hun er i 5 måned, det er ennå en god stund igjen til 3. trimester. Da er det helt normalt å ikke ha svær mage. Jeg er selv i 6/7. måned (men ennå ikke i 3 semester), og min mage kom bare for noen uker siden. Og vet om folk som er lengre på vei enn meg som har liten mage. 

Vær så snill, ikke uttal deg om ting du ikke har snøring på. Som gravid er det faktisk sårende å få høre at man har så liten mage at man umulig kan være gravid. Hun er heeeelt innafor normalen, problemet er bare at du ikke aner hva du snakker om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sisti skrev:

Eh, nei... Hun er i 5 måned, det er ennå en god stund igjen til 3. trimester. Da er det helt normalt å ikke ha svær mage. Jeg er selv i 6/7. måned (men ennå ikke i 3 semester), og min mage kom bare for noen uker siden. Og vet om folk som er lengre på vei enn meg som har liten mage. 

Vær så snill, ikke uttal deg om ting du ikke har snøring på. Som gravid er det faktisk sårende å få høre at man har så liten mage at man umulig kan være gravid. Hun er heeeelt innafor normalen, problemet er bare at du ikke aner hva du snakker om. 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det normalt å si ting som jentepappa og guttemamma? Synes det høres helt fjernt ut, høres ut som et barnehagebarn..  "Mammaen min er både en jentemamma og guttemamma!" 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Miranda16 skrev:

.....The perfect picture family.....

Mente hun var sååå opptatt av at det nesten ikke er igjen "vanlige" familier? Fikk liksom inntrykk av at hun mener at "alle" har barn med flere forskjellige, og at det er helt normalt. Og nå prøver hun å skvise ut fedrene for å ha en A4 familie? 🤔

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellowrose

Hun sier at hun alltid er dønn ærlig for deretter å starte et innlegg med "Jan var homo" med det bekrefter hun at Jan har vært homo, ikke at det bare var noe hun trodde. Hun må slutte å skrike etter oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare for å pirke, å bli litt upopulær blant Anna sine fans :heks:

Det er fascinerende at hun har Jan lagret med fornavn og etternavn på telefonen.... :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bare for meg bryllupet deres blir en hel haug av farmorer og onkler og tanter til hver enkelt av ungene... Stor familie med andre ord!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Joppe skrev:

Bare for å pirke, å bli litt upopulær blant Anna sine fans :heks:

Det er fascinerende at hun har Jan lagret med fornavn og etternavn på telefonen.... :ph34r:

Jeg kjenner mange som har lagret mannen med fullt navn på mobilen. Dette er folk som har vært sammen/gift i flere år og har barn sammen. Synes ikke det er så merkelig egentlig

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...