Gjest Yaki Skrevet 17. april 2016 #3941 Del Skrevet 17. april 2016 Anna Rasmussen AS er registrert på en gitt adresse. Sjekker man den adressen på siste.eiendomspriser.no ser man at det er det huset hun kjøpte rett før jul Og jeg kjenner ikke Anna. Ikke er jeg tapt bak ei låvedør heller, og greide å forstå innleggene til @Birdo og @elvane uten problemer. Forøvrig er det kjipt for en kjent person som henne at man kan finne ut hvor hun bor så lett som bare det, og det blir virkelig ikke bedre av at hun inviterer leserne hjem på grillfest. Hverken purunge fans fra Instagram eller creepy, voknse stalkers er vel noe man vil ha rekende rundt på eiendommen sin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 17. april 2016 #3942 Del Skrevet 17. april 2016 Sykt at en blogger kan kjøpe et hus til 4 millioner. Dette forteller egentlig noe om at de tjener ganske så mye! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørild Skrevet 17. april 2016 #3943 Del Skrevet 17. april 2016 (endret) Den 15. april 2016 at 10.29, Blablaa skrev: http://www.espenhilton.com/2016/04/13/kjaere-anna-rasmussen-na-ma-du-holde-kjeft/ Så utrolig flaut av voksne (?) menn snakker skit om små jenter? Hvor lavt er bloggere villig til å synke for klikk? Jeg håper aldri mine barn blir brloggere, da må jeg slutte å vise meg på butikken. Det aller beste er jo at han reklamerer for sine egne kkær på slutten, slik at han skal dra inn noe cash på skitslengingen sin og. Utrolig puteflaut. Endret 17. april 2016 av Jørild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellifluous Skrevet 17. april 2016 #3944 Del Skrevet 17. april 2016 Bloggen begynner å nærme seg grensen til patetisk, det er kun click-bait overskrifter for å få livet hennes til å virke mer interessant enn det egentlig er. Det virker som hun endelig har funnet en god partner, og en stabil hverdag, så hvorfor kan hun ikke bare nyte det? Jeg er innom bloggen iblant, men merker jeg får mer og mer avsmak. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 17. april 2016 #3945 Del Skrevet 17. april 2016 26 minutter siden, Jørild skrev: Så utrolig flaut av voksne (?) menn snakker skit om små jenter? Hvor lavt er bloggere villig til å synke for klikk? Jeg håper aldri mine barn blir brloggere, da må jeg slutte å vise meg på butikken. Det aller beste er jo at han reklamerer for sine egne kkær på slutten, slik at han skal dra inn noe cash på skitslengingen sin og. Utrolig puteflaut. Nei det er ikke flaut. Det som er flaut er at Anna langer ut og snakker skit om arbeidsgiveren sin på en offentlig blogg. Espen Hilton forsvarer bare arbeidsgivern sin og kommer med mange gode poeng. Er det noe som er flaut her så er det oppførselen til Anna. Anna er også et voksent menneske, men med umoden tankegang. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 17. april 2016 #3946 Del Skrevet 17. april 2016 30 minutter siden, Mellifluous skrev: Bloggen begynner å nærme seg grensen til patetisk, det er kun click-bait overskrifter for å få livet hennes til å virke mer interessant enn det egentlig er. Det virker som hun endelig har funnet en god partner, og en stabil hverdag, så hvorfor kan hun ikke bare nyte det? Jeg er innom bloggen iblant, men merker jeg får mer og mer avsmak. Jeg har en følelse av at den bloggen bare synger på siste vers. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 17. april 2016 #3947 Del Skrevet 17. april 2016 Nye clickbaten: Er jeg egentlig gravid? Og fansa på insta dæver av spenning. Vedder på at hun synes magen lar vente på seg eller noe i den duren. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 17. april 2016 #3948 Del Skrevet 17. april 2016 Tråden er ryddet for diskusjon rundt privatpersoner, diskusjon av barn, hets, spekulasjoner, avsporinger og brukerdebatt. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 18. april 2016 #3949 Del Skrevet 18. april 2016 9 timer siden, Valetta skrev: Nye clickbaten: Er jeg egentlig gravid? Og fansa på insta dæver av spenning. Vedder på at hun synes magen lar vente på seg eller noe i den duren. Akkurat det har hun jo allerede rukket å skrive ett innlegg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 18. april 2016 #3950 Del Skrevet 18. april 2016 4 minutter siden, Glansbildeskrinet skrev: Akkurat det har hun jo allerede rukket å skrive ett innlegg om. Sant nok. Ja, da er det vel et eller annet om at hun har blitt beskyldt for å late som hun er gravid. Eller andre svangerskapstegn som "burde" ha vært her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 18. april 2016 #3951 Del Skrevet 18. april 2016 Et øyeblikk siden, Valetta skrev: Sant nok. Ja, da er det vel et eller annet om at hun har blitt beskyldt for å late som hun er gravid. Eller andre svangerskapstegn som "burde" ha vært her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 18. april 2016 #3952 Del Skrevet 18. april 2016 Viktig å ikke se gravid ut i dagens fitnes verden. Sa ikke jordmødre og helsesøstre de var bekymret for denne utviklingen med trening, kosthold og ha minst mulig baby/flatest mulig mage? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 18. april 2016 #3953 Del Skrevet 18. april 2016 (endret) Stoler ikke på noe av bildene disse bloggerne legger ut, kan være redigert eller bilder tatt fra flere mnd. tilbake eller noe lignende Noen av bildene som ellers er tatt med proff kamera er også byttet ut med dårlige og kornete bilder tatt i halvmørket med mobil Endret 18. april 2016 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ulzzang Skrevet 18. april 2016 Populært innlegg #3954 Del Skrevet 18. april 2016 Jeg spår følgende innlegg i fremtiden: "Jan er egentlig ikke faren" = et innlegg der hun forteller at hun har hørt noen si dette der hun bastant avkrefter at Jan ikke er faren til det kommende barnet og ber haterene å skjerpe seg. "Forholdet tok slutt" = et innlegg der hun forteller hvordan det føles å avslutte et forhold meg noen og hvordan man blir sterkere og bedre person når man klarer å komme over et dårlig forhold. Jan og Anna er fortsatt sammen selvsagt. "Noen tok barnet mitt" = et innlegg der hun klager på at noen har stålet bildene av barna hennes og bruker de som egne bilder (har ikke dette skjedd før?) "Jeg klarer ikke mer" = et innlegg der hun forteller at hun ga opp å prøve å lære seg saksofon. Det ble alt for komplisert og timene var litt for dyre. "Vannet har gått " = Dette blir postet nærmere termin og er et innlegg der hun forteller hvor kjipt det var å ikke kunne dusje tidligere den dagen. 91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 18. april 2016 #3955 Del Skrevet 18. april 2016 (endret) "Er jeg egentlig gravid?" Det har jeg også lurt på. Hun sier at magen ikke har vokst. Det er ikke spekulsjon fra min side når hun det kommer fra hennes munn Endret 18. april 2016 av Miranda16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 18. april 2016 #3956 Del Skrevet 18. april 2016 36 minutter siden, Ulzzang skrev: Jeg spår følgende innlegg i fremtiden: "Jan er egentlig ikke faren" = et innlegg der hun forteller at hun har hørt noen si dette der hun bastant avkrefter at Jan ikke er faren til det kommende barnet og ber haterene å skjerpe seg. "Forholdet tok slutt" = et innlegg der hun forteller hvordan det føles å avslutte et forhold meg noen og hvordan man blir sterkere og bedre person når man klarer å komme over et dårlig forhold. Jan og Anna er fortsatt sammen selvsagt. "Noen tok barnet mitt" = et innlegg der hun klager på at noen har stålet bildene av barna hennes og bruker de som egne bilder (har ikke dette skjedd før?) "Jeg klarer ikke mer" = et innlegg der hun forteller at hun ga opp å prøve å lære seg saksofon. Det ble alt for komplisert og timene var litt for dyre. "Vannet har gått " = Dette blir postet nærmere termin og er et innlegg der hun forteller hvor kjipt det var å ikke kunne dusje tidligere den dagen. ikke gi jenta ideer da 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 18. april 2016 #3957 Del Skrevet 18. april 2016 1 time siden, Glansbildeskrinet skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 18. april 2016 #3958 Del Skrevet 18. april 2016 1 time siden, Ulzzang skrev: Jeg spår følgende innlegg i fremtiden: "Jan er egentlig ikke faren" = et innlegg der hun forteller at hun har hørt noen si dette der hun bastant avkrefter at Jan ikke er faren til det kommende barnet og ber haterene å skjerpe seg. "Forholdet tok slutt" = et innlegg der hun forteller hvordan det føles å avslutte et forhold meg noen og hvordan man blir sterkere og bedre person når man klarer å komme over et dårlig forhold. Jan og Anna er fortsatt sammen selvsagt. "Noen tok barnet mitt" = et innlegg der hun klager på at noen har stålet bildene av barna hennes og bruker de som egne bilder (har ikke dette skjedd før?) "Jeg klarer ikke mer" = et innlegg der hun forteller at hun ga opp å prøve å lære seg saksofon. Det ble alt for komplisert og timene var litt for dyre. "Vannet har gått " = Dette blir postet nærmere termin og er et innlegg der hun forteller hvor kjipt det var å ikke kunne dusje tidligere den dagen. Hahaha 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 18. april 2016 #3959 Del Skrevet 18. april 2016 1 time siden, Miranda16 skrev: "Er jeg egentlig gravid?" Det har jeg også lurt på. Hun sier at magen ikke har vokst. Det er ikke spekulsjon fra min side når hun det kommer fra hennes munn Er det virkelig folk som lurer på om hun er gravid fordi hun ikke har fått stor mage ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 18. april 2016 #3960 Del Skrevet 18. april 2016 2 timer siden, Ulzzang skrev: Jeg spår følgende innlegg i fremtiden: "Jan er egentlig ikke faren" = et innlegg der hun forteller at hun har hørt noen si dette der hun bastant avkrefter at Jan ikke er faren til det kommende barnet og ber haterene å skjerpe seg. "Forholdet tok slutt" = et innlegg der hun forteller hvordan det føles å avslutte et forhold meg noen og hvordan man blir sterkere og bedre person når man klarer å komme over et dårlig forhold. Jan og Anna er fortsatt sammen selvsagt. "Noen tok barnet mitt" = et innlegg der hun klager på at noen har stålet bildene av barna hennes og bruker de som egne bilder (har ikke dette skjedd før?) "Jeg klarer ikke mer" = et innlegg der hun forteller at hun ga opp å prøve å lære seg saksofon. Det ble alt for komplisert og timene var litt for dyre. "Vannet har gått " = Dette blir postet nærmere termin og er et innlegg der hun forteller hvor kjipt det var å ikke kunne dusje tidligere den dagen. 😂😂😂 dagens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg