Valetta Skrevet 16. april 2016 #3921 Skrevet 16. april 2016 6 timer siden, Sitronmelis skrev: Lurer på når den jenta skal lære seg rettskriving? Herregud er det mulig!? "Jeg er takknemlig for å fremdeles være i livet". "Søknadspapirene til abort, legen ville vi skulle signer papirene umiddelbart" Hva er dette for no piss?? Legen ville de skulle signere? Enda en overskrift?? 3
Sitronmelis Skrevet 16. april 2016 #3923 Skrevet 16. april 2016 1 time siden, Valetta skrev: Hva er dette for no piss?? Legen ville de skulle signere? Enda en overskrift?? Ja dette var en overskrift..I innlegget står det vel noe om at legen anbefalte henne å ta abort osv når hun var gravid med Michelle. Det var vist et gammelt innlegg som aldri ble postet.. (Har ikke lest innlegget, bare sett det på FB).
Aintnofun Skrevet 17. april 2016 #3924 Skrevet 17. april 2016 Syns ikke skrivestilen hennes har forandret seg mye fra den gang. Syns hun skriver like dårlig og innleggene gir ingen mening. Jeg leser bloggen, ikke fordi jeg syns den er bra,men rett og slett på grunn av at man må faktisk bare se på galskapen hun klare å komme på. Det er klart å tydelig at bloggen for lengst har kommet til et punkt der hvor hun virkelig ser ut til å måtte tenke hardt på hva hun nå skal finne på. Her er det ikke snakk om at ting kommer fra hjertet. Og det er virkelig synd. Alle andre på topplista har vertfall en personlighet som de ikke gir slipp på, mener jeg. 5
Valetta Skrevet 17. april 2016 #3925 Skrevet 17. april 2016 Når hun må dra opp gamle historier fra 5 år tilbake for å ha noe å komme med så sier det vel sitt. Hun har INGENTING å komme med av interesse fra sin hverdag. Det skiller henne endel fra andre bloggere. 14
Gjest Dwight Skrevet 17. april 2016 #3926 Skrevet 17. april 2016 Hun har jo dysleksi så det forklarer mye av skrivefeilene, men hun kunne påspandert sett rettskrivingsprogramm via word så hadde alle disse skriveleifene og gramatikken blitt oppdaget. Igen av oss her inne skriver feilfritt heller, det er ikke det, men hun på lik linje som andre aviser osv tjener penger på hva de skriver og da bør det faktisk være riktig.
Llise Skrevet 17. april 2016 #3927 Skrevet 17. april 2016 Et øyeblikk siden, Dwight skrev: Hun har jo dysleksi så det forklarer mye av skrivefeilene, men hun kunne påspandert sett rettskrivingsprogramm via word så hadde alle disse skriveleifene og gramatikken blitt oppdaget. Igen av oss her inne skriver feilfritt heller, det er ikke det, men hun på lik linje som andre aviser osv tjener penger på hva de skriver og da bør det faktisk være riktig. Har hun skrevet selv at hun har dysleksi? Jeg ser mange nevner det, men jeg finner ingenting når jeg googler. Kanskje hun har slettet det.
Gjest Dwight Skrevet 17. april 2016 #3928 Skrevet 17. april 2016 14 minutter siden, Llise skrev: Har hun skrevet selv at hun har dysleksi? Jeg ser mange nevner det, men jeg finner ingenting når jeg googler. Kanskje hun har slettet det. Mente jeg leste et innlegg hvor hun forklarer dette og at det er moren som lenge rettet innleggene.
Inocybe Skrevet 17. april 2016 #3929 Skrevet 17. april 2016 2 timer siden, Aintnofun skrev: Syns ikke skrivestilen hennes har forandret seg mye fra den gang. Syns hun skriver like dårlig og innleggene gir ingen mening. Jeg leser bloggen, ikke fordi jeg syns den er bra,men rett og slett på grunn av at man må faktisk bare se på galskapen hun klare å komme på. Det er klart å tydelig at bloggen for lengst har kommet til et punkt der hvor hun virkelig ser ut til å måtte tenke hardt på hva hun nå skal finne på. Her er det ikke snakk om at ting kommer fra hjertet. Og det er virkelig synd. Alle andre på topplista har vertfall en personlighet som de ikke gir slipp på, mener jeg. Tror at skriftspråket hennes hadde hatt godt av noen fler år på skolen. Ikke bare stavefeil men måten å uttrykke seg på og evnen til å formulere det hun mener. Skriftspråket hennes virker veldig umodent og det virker ikke til å ha forbedret seg mye siden hun startet bloggingen. Tror også selve innholdet i blogginnleggene ville hatt godt av skribenten hadde prioritert mer allmenutdannelse. Dette er ikke ment som hets av en ung jente men som et råd til hvordan hun kan bli bedre til det hun driver med. 15
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 17. april 2016 #3930 Skrevet 17. april 2016 43 minutter siden, Llise skrev: Har hun skrevet selv at hun har dysleksi? Jeg ser mange nevner det, men jeg finner ingenting når jeg googler. Kanskje hun har slettet det. Jeg er ganske sikker på at jeg har lest det på bloggen hennes. Husker dessverre ikke når. Det er ikke sikkert at hun brukte akkurat det ordet, da.
Llise Skrevet 17. april 2016 #3931 Skrevet 17. april 2016 29 minutter siden, Dwight skrev: Mente jeg leste et innlegg hvor hun forklarer dette og at det er moren som lenge rettet innleggene. Et øyeblikk siden, Glansbildeskrinet skrev: Jeg er ganske sikker på at jeg har lest det på bloggen hennes. Husker dessverre ikke når. Det er ikke sikkert at hun brukte akkurat det ordet, da. Jeg mener nemlig å ha lest det samme, men hun sletter innlegg etter en viss tid, tror jeg. Arkivet hennes går kun til januar 2015. 1
Gjest Yaki Skrevet 17. april 2016 #3932 Skrevet 17. april 2016 (endret) 2 timer siden, Llise skrev: Har hun skrevet selv at hun har dysleksi? Jeg ser mange nevner det, men jeg finner ingenting når jeg googler. Kanskje hun har slettet det. Jepp! http://mammatilmichelle.blogg.no/1442825375_jeg_var_den_verste_i_.html Så det forklarer jo hvorfor, men det betyr ikke at det blir lettere å forstå hva hun prøver å si, når ting ofte blir tvetydig nettopp pga feilene. Edit: her snakker hun jo faktisk om videre skolegang! My, how the times have changed... Endret 17. april 2016 av Yaki
super-s Skrevet 17. april 2016 #3933 Skrevet 17. april 2016 11 timer siden, Sitronmelis skrev: Ja dette var en overskrift..I innlegget står det vel noe om at legen anbefalte henne å ta abort osv når hun var gravid med Michelle. Det var vist et gammelt innlegg som aldri ble postet.. (Har ikke lest innlegget, bare sett det på FB). Det har hun jo skrevet om flere ganger før...
Sitronmelis Skrevet 17. april 2016 #3934 Skrevet 17. april 2016 I det nyeste innlegget skriver hun at hun vil invitere blogglesere hjem til seg på grilling i sommer... Ja det var lurt Anna. La alle få vite hvor du bor Velkommen skal dere være, pedofiler, barnekidnappere, blodfans osv. Kanskje litt å ta i når det gjelder pedofiler og barnekidnappere, men det er vel bedre å ta forhåndsregler? 21
elvane Skrevet 17. april 2016 #3935 Skrevet 17. april 2016 2 minutter siden, Sitronmelis skrev: I det nyeste innlegget skriver hun at hun vil invitere blogglesere hjem til seg på grilling i sommer... Ja det var lurt Anna. La alle få vite hvor du bor Velkommen skal dere være, pedofiler, barnekidnappere, blodfans osv. Kanskje litt å ta i når det gjelder pedofiler og barnekidnappere, men det er vel bedre å ta forhåndsregler? Det er faktisk ikke så vanskelig å finne ut hvor hun bor. Bare til å søke på 1881 eller sjekke siste.no på hvor hun har kjøpt hus. Norge er faktisk ikke så god på sikkerhet når det gjelder slik personlig informasjon merkelig nok... 5
Adelia Skrevet 17. april 2016 #3936 Skrevet 17. april 2016 24 minutter siden, elvane skrev: Det er faktisk ikke så vanskelig å finne ut hvor hun bor. Bare til å søke på 1881 eller sjekke siste.no på hvor hun har kjøpt hus. Norge er faktisk ikke så god på sikkerhet når det gjelder slik personlig informasjon merkelig nok... Siste.no?
elvane Skrevet 17. april 2016 #3937 Skrevet 17. april 2016 11 minutter siden, Adelia skrev: Siste.no? http://siste.eiendomspriser.no
Gjest Joppe Skrevet 17. april 2016 #3938 Skrevet 17. april 2016 44 minutter siden, elvane skrev: http://siste.eiendomspriser.no Så enkelt er det nok ikke.
Valetta Skrevet 17. april 2016 #3939 Skrevet 17. april 2016 Man ser hvem som har lyst til å møte henne på instagram .."nora06", "marcusboy2003" osv...hun skal ha grillfest for en gjeng med unger rett og slett...har nesten ikke ord. 10
Birdo Skrevet 17. april 2016 #3940 Skrevet 17. april 2016 1 time siden, Joppe skrev: Så enkelt er det nok ikke. Er det vel, fant det på under 1 minutt. 4
Fremhevede innlegg