Gå til innhold

mammatilmichelle

Fremhevede innlegg

Skrevet
21 minutter siden, Sitronmelis skrev:

JA! Fantastisk!! :klappe:

Helt enig! Jeg skjønner ikke at folk rundt Anna lar henne holde på sånn.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Åh, Jan, du er så søt at jeg får vondt i tennene.:flau:

Endret av Masuka
Refererer til siste innlegg*
Skrevet

Innlegget til Jan er vel noe de to har sittet ved siden av hverandre på det lille "kontoret" sitt og mikset sammen. Flaut, rett og slett, som de fleste innleggene av den gutten pleier å være. Også merkelig formulering på han, han skriver jo som om det skulle være hugget i stein at A dør lenge før han. For alt han vet er det omvendt...

• Liker 13
Skrevet
10 timer siden, Blablaa skrev:

Har dere lest Espen Hilton sitt innlegg?

link?

Gjest Sobril
Skrevet
10 timer siden, Sitronmelis skrev:

JA! Fantastisk!! :klappe:

Greit nok, men det slår meg at innlegg som skal være tilsynelatende gode har dårlig skriftspråk. "Dems" istedenfor "deres" etc. 

Men hva vet jeg som er født i gamledager. Mulig alt er lov nå i 2016 😊

Skrevet

Må bare få det ut: makan til kjedelig og intetsigende blogg. Gjesp. Hadde ikke hun fått barn nr 2 og snart 3, tror jeg hele bloggen hadde vært historie for lenge siden.. 

• Liker 11
Skrevet

Nok et snodig innlegg av Jan.

-den dagen Anna må forlate oss....bla, bla, bla....:ohmy: Hver det for ting å skrive?? 

Gjest Kariannne
Skrevet

Sånne gjesterommet fra kjæreste er då kleint! Og så tullete ting å skrive. "Når du må forlate oss Anna" skal hun dø snart, er det det han mener? Så dårlig formulert. 

Holder det ikke med at Anna vet at han alltid vil stille opp for de 3 barna om noe skulle skjedd? Må det deles på bloggen? Blir så teit med slike gjesteinnlegg

Skrevet
49 minutter siden, Kariannne skrev:

Sånne gjesterommet fra kjæreste er då kleint! Og så tullete ting å skrive. "Når du må forlate oss Anna" skal hun dø snart, er det det han mener? Så dårlig formulert. 

Holder det ikke med at Anna vet at han alltid vil stille opp for de 3 barna om noe skulle skjedd? Må det deles på bloggen? Blir så teit med slike gjesteinnlegg

Jan er litt for mye White Knight. Det blir fort slitsomt i lengden. Ikke bare for oss, men også for Anna når hun våkner fra kjærlighetssorgen og finner ut at et forhold til en overhengiven tøflus er trygt, men dritkjedelig.

Er redd dette ender stygt.

• Liker 32
Skrevet

Det virker som mange av den trofaste fanskaren hennes begynner å stille spørsmålstegn nå...overskriftene hennes er utelukkende clickbates nå, og drøyere og drøyere. Godt å lese at mange reagerer. 

Jeg er glad for å være i live! Er dagens. Jeg klikker meg selvfølgelig ikke inn lenger, men ser jo fort i kommentarfeltet på insta at dette ikke dreier seg om noen ulykke eller andre dramastiske ting.

• Liker 12
Skrevet

Har jo forsvart henne for et par sider siden, men nå synes jeg og det blir for drøyt. Nå virker det jo som om hun har en alvorlig sykdom som begrenser hennes levetid eller noe, og det blir bare for dumt med mindre så er tilfelle, og selv da blir det i overkant dumt. Finnes andre måter å sprite opp innleggene på synes jeg. 

• Liker 6
Skrevet

Er det bare jeg som ser et hode på dusjglasset? Fra bildet der hun står og dusjer. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har ikke lest bloggen hennes på lenge nå, fordi den bare provoserer meg.. Greit nok. Men jeg titter innom i kommentarfeltet på facebook-siden hennes. (Selv om jeg blir helt dårlig av å lese det noen ganger).

Det er noe jeg ikke skjønner. Det er så mange som virker oppriktig følelsesmessig involvert i livet til Anna. Why? Sammenlignet med CBE, så "later" jo CBE som hun er venninne med sine blogglesere. Jeg kan ikke se antydning til det fra Anna sin side?

Den minste, lille antydning til kritikk i kommentarfeltet får altså denne gjengen til å steile. Folk strør rundt seg med smilefjes,  hjerter og gode ord om Anna (som om de har kjent henne hele livet?!) Lovprisingen av Anna gir meg noen ganger assosiasjoner til religiøse mennesker og deres forhold til gud.

Fansen hennes er jo også i alle aldersgrupper. Det kan være barn/tenåringer, men også mange som er godt voksne.

Jeg forstår det virkelig ikke?

• Liker 9
Skrevet
33 minutter siden, Michelibabas skrev:

Er det bare jeg som ser et hode på dusjglasset? Fra bildet der hun står og dusjer. 

jeg ser det også

Skrevet
19 minutter siden, spenol skrev:

Jeg har ikke lest bloggen hennes på lenge nå, fordi den bare provoserer meg.. Greit nok. Men jeg titter innom i kommentarfeltet på facebook-siden hennes. (Selv om jeg blir helt dårlig av å lese det noen ganger).

Det er noe jeg ikke skjønner. Det er så mange som virker oppriktig følelsesmessig involvert i livet til Anna. Why? Sammenlignet med CBE, så "later" jo CBE som hun er venninne med sine blogglesere. Jeg kan ikke se antydning til det fra Anna sin side?

Den minste, lille antydning til kritikk i kommentarfeltet får altså denne gjengen til å steile. Folk strør rundt seg med smilefjes,  hjerter og gode ord om Anna (som om de har kjent henne hele livet?!) Lovprisingen av Anna gir meg noen ganger assosiasjoner til religiøse mennesker og deres forhold til gud.

Fansen hennes er jo også i alle aldersgrupper. Det kan være barn/tenåringer, men også mange som er godt voksne.

Jeg forstår det virkelig ikke?

Ikke rart hun sammenligner seg med Jesus da, gitt.

Gjest Keikolina
Skrevet
46 minutter siden, Michelibabas skrev:

Det ser ut som Jan står å tar bilde med et kamera, ikke alene altså. Kun se meg naken i dusjen igjen.

Skrevet
7 timer siden, Yaki skrev:

jeg ser det også

Hah! Da har jeg ikke blitt gal:fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...