Sandin Skrevet 13. april 2016 #3841 Skrevet 13. april 2016 Altså, hun er 19 år og er sånn passe moden for alderen på de fleste områder, og mer moden på andre områder. Hun skriver dramatiske overskrifter, og de funker jo. Å bli "skuffa" for at det ikke er så juicy som man skulle tro er ikke vits i, det er jo sånn her hun er da. Litt halvnakenhet er vel unødvendig, samtidig synes jeg det der er langt mer smakfullt enn mange andre på hennes alder som bruker push up og dyp utringning og musekorte skjørt eller bukser som viser cameltoe. Jenta er vakker, og kjæresten hadde jeg tatt på flekken selv om jeg hadde hatt sjans. I det minste er ikke bloggen hennes gjennomsyra av reklame for ditt og datt i tide og utide. Det er ikke noe glossy magasin ala Fotballfrue der sannheten er pynta på, spraylakkert med glitter og pakket inn. 9
mjauritz Skrevet 13. april 2016 #3842 Skrevet 13. april 2016 8 minutter siden, Sandin skrev: Altså, hun er 19 år og er sånn passe moden for alderen på de fleste områder, og mer moden på andre områder. Hun skriver dramatiske overskrifter, og de funker jo. Å bli "skuffa" for at det ikke er så juicy som man skulle tro er ikke vits i, det er jo sånn her hun er da. Litt halvnakenhet er vel unødvendig, samtidig synes jeg det der er langt mer smakfullt enn mange andre på hennes alder som bruker push up og dyp utringning og musekorte skjørt eller bukser som viser cameltoe. Jenta er vakker, og kjæresten hadde jeg tatt på flekken selv om jeg hadde hatt sjans. I det minste er ikke bloggen hennes gjennomsyra av reklame for ditt og datt i tide og utide. Det er ikke noe glossy magasin ala Fotballfrue der sannheten er pynta på, spraylakkert med glitter og pakket inn. Leser vi samme blogg? 24
Sandin Skrevet 13. april 2016 #3843 Skrevet 13. april 2016 2 minutter siden, mjauritz skrev: Leser vi samme blogg? Når jeg sammenligner henne med Fotballfrue, så fremstår hun som lite sponsa og hakket mer "som alle oss andre". Bildene er pene, men de er ikke redigert ihjel. Gudene vet hva det er med Caroline sine bilder, men mulig hun tar vekk alt av kontrast eller noe, for bildene ser så duse ut. Hun trenger ikke legge ut om rennaræv og kviser for å virke ekte for min del. Du viser da ikke frem de sidene ved seg selv på facebook heller? Det er forskjell på å utelukke infoen om rennaræven, og det å fremstå som et uoppnåelig perfekt, plettfritt vidundermenneske, og det synes jeg ikke Anna gjør. Jeg mistenker henne heller ikke for å være sponsa av Dyreparken bare fordi hun sier noen pene ord om det, men hvis Caroline skriver noe positivt om noe navngitt, så er det bortimot garantert noe cash inni bildet. 8
Gjest Kariannne Skrevet 13. april 2016 #3844 Skrevet 13. april 2016 Har dusja alene siden lille var født og det er snart 2 år siden. Er 100% alene med han forresten.
Gjest Kariannne Skrevet 13. april 2016 #3845 Skrevet 13. april 2016 Flere som merket i to av blogger episodene at Anna hintet frem at hun og Jan hadde hatt sex? De satt ved basseng kanten og hun sier "også sex" et eller annet med et lurt smil. Jan virket flau og unngikk å svare på det og snakket om noe annet. Virker som Anna har et stort behov for å vise at hun har sex. Også med det bilde hun la ut. Virker så usikker hele jenta. Det er rett og slett trist å se på.
Walterwhite Skrevet 13. april 2016 #3846 Skrevet 13. april 2016 Anna virker så oppmerksomhetssyk at jeg bare får vondt av hu.. Stakkars jente. 7
Gjest baremeg89 Skrevet 13. april 2016 #3847 Skrevet 13. april 2016 4 minutter siden, Bimmern skrev: Anna virker så oppmerksomhetssyk at jeg bare får vondt av hu.. Stakkars jente. Ja, et tegn på omsorgsvikt er stort opperksomhets behov senere i livet.. Trist (Dette er ikke spekulasjon hun har selv uttalt at hun har hatt en vanskelig barndom/ungdomstid)
Miranda16 Skrevet 13. april 2016 #3848 Skrevet 13. april 2016 1 time siden, Kariannne skrev: Flere som merket i to av blogger episodene at Anna hintet frem at hun og Jan hadde hatt sex? De satt ved basseng kanten og hun sier "også sex" et eller annet med et lurt smil. Jan virket flau og unngikk å svare på det og snakket om noe annet. Virker som Anna har et stort behov for å vise at hun har sex. Også med det bilde hun la ut. Virker så usikker hele jenta. Det er rett og slett trist å se på. Synes synd på Jan, hun visste han var drit interessert i henne, så ikke bare flørter hun med han, men attpåtil har sex med han stikker så fort hun kan til Nederland. Håper virkelig at hun ikke fremdeles leker med han. 4
acna Skrevet 13. april 2016 #3849 Skrevet 13. april 2016 11 timer siden, Joppe skrev: Men, med 1 mill i egenkapital er det ingen problem for henne (eller noen andre) å kjøpe en enebolig på Tasta. Hun kjøpte et oppussingsobjekt, og har maks gitt 3-4 mill for det huset. Og hvis Jan er med å eier i dette huset, er det null problem. Men, for all del....jeg skal ikke ta creden fra henne. Hun gav 4 mill for huset, som hun har kjøpt alene. (Info ligger på nett) I tillegg har hun hatt kostnadene med å renovere hele huset. Det blir fort en million til (?) hvis jobben er innleid. 1
sukkerspinnn Skrevet 13. april 2016 #3850 Skrevet 13. april 2016 2 timer siden, Kariannne skrev: Virker som Anna har et stort behov for å vise at hun har sex. Vel, det er jo åpenbart av andre grunner. 2
frukrines Skrevet 14. april 2016 #3851 Skrevet 14. april 2016 19 timer siden, fima skrev: Okei sorry ass, men er det bare jeg som tolker det siste innlegget som at folk kalte sønnene sine William i fjor fordi hun gjorde det? Måtte bare sjekke statistikken for navnet og det har vokst kraftig siden 2000 og frem til nå.. At navnet var "oppbrukt" som hun skriver er vel fordi hun valgte et navn mange før henne hadde valgt? Skulle gjerne skrevet dette i kommentarfeltet hennes, men som dere vet så er ikke det mulig..... Det er jo åpenbart at det var slik hun mente det - og da lurer jeg bare på hva hun egentlig tror hun er for noe?? Som mange påpeker, så lå det allerede høyt på navnetoppen i 2013 og 2014, og ekspertene spådde allerede i midten av 2014 at det ville toppe lista i 2015. Det er jo hun som har valgt et "oppbrukt" navn i utgangspunktet... Herregud 6
JC9 Skrevet 14. april 2016 #3852 Skrevet 14. april 2016 13 timer siden, Kariannne skrev: Flere som merket i to av blogger episodene at Anna hintet frem at hun og Jan hadde hatt sex? De satt ved basseng kanten og hun sier "også sex" et eller annet med et lurt smil. Jan virket flau og unngikk å svare på det og snakket om noe annet. Virker som Anna har et stort behov for å vise at hun har sex. Også med det bilde hun la ut. Virker så usikker hele jenta. Det er rett og slett trist å se på. Dette har jeg også lagt merke til. Husker en sånn video hun la ut på bloggen for en tid tilbake - der noen av leserne hadde spurt om noe med barnefar 1 og at det var et engangs tilfelle hos ham. Det så ut som det var vanskelig for AR og svare på, noe som kan være forståelig. Hun svarte da at "det ikke betydde at hun hadde mindre sex enn andre." Dessuten har det vært en del dumme innlegg om nettopp sex osv. osv. Jeg blir flau over dette, og syns det er lite modent. 1
Blomst69 Skrevet 14. april 2016 #3853 Skrevet 14. april 2016 3 timer siden, FrøkenTJ skrev: Det er jo åpenbart at det var slik hun mente det - og da lurer jeg bare på hva hun egentlig tror hun er for noe?? Som mange påpeker, så lå det allerede høyt på navnetoppen i 2013 og 2014, og ekspertene spådde allerede i midten av 2014 at det ville toppe lista i 2015. Det er jo hun som har valgt et "oppbrukt" navn i utgangspunktet... Herregud Jeg tolket det slik at hun angrer på at hun sa så tidlig hva hun ville kalle ungen sin, for dersom hun visste at så mange andre ville kalle barnet sitt William så ville hun ha tatt et annet navn isteden. Ikke at hun gjorde navnet så populært, men at det var "oppbrukt" når hun fødte ungen, men så hadde hun allerede sagt at det var navnet til barnet. Så da kunne hun ikke "ombestemme" seg.
Den røde fare Skrevet 14. april 2016 #3854 Skrevet 14. april 2016 13 minutter siden, Blomst69 skrev: Jeg tolket det slik at hun angrer på at hun sa så tidlig hva hun ville kalle ungen sin, for dersom hun visste at så mange andre ville kalle barnet sitt William så ville hun ha tatt et annet navn isteden. Ikke at hun gjorde navnet så populært, men at det var "oppbrukt" når hun fødte ungen, men så hadde hun allerede sagt at det var navnet til barnet. Så da kunne hun ikke "ombestemme" seg. Det er da lov å ombestemme seg? Vi hadde et navn vi var sikre på før ungen kom, men da hun ble født passa det liksom ikke, så det ble et helt annet navn vi ikke engang hadde tenkt på😝 4
frukrines Skrevet 14. april 2016 #3855 Skrevet 14. april 2016 5 minutter siden, Den røde fare skrev: Det er da lov å ombestemme seg? Vi hadde et navn vi var sikre på før ungen kom, men da hun ble født passa det liksom ikke, så det ble et helt annet navn vi ikke engang hadde tenkt på😝 Signerer dette. Dessuten ligger det noe i hvordan hun formulerer seg. Hun sier at navnet "plutselig ble det mest populære i 2015". Sønnen hennes ble født i slutten av 2014. 2
Blomst69 Skrevet 14. april 2016 #3856 Skrevet 14. april 2016 4 minutter siden, Den røde fare skrev: Det er da lov å ombestemme seg? Vi hadde et navn vi var sikre på før ungen kom, men da hun ble født passa det liksom ikke, så det ble et helt annet navn vi ikke engang hadde tenkt på😝 Selvfølgelig, men føles kanskje litt annerledes når man har proklamert det til "hele Norge" 1
Gjest Yaki Skrevet 14. april 2016 #3857 Skrevet 14. april 2016 Blir spennende å se hvordan hun takler motsvar fra noen hun ikke kan avfeie med "du vet ikke hvordan det er å være blogger" http://www.kjendis.no/2016/04/14/kjendis/mamma_til_michelle/anna_rasmussen/blogg/blogger/43863298/#_ga=1.190141739.1054093378.1458204429
Ulzzang Skrevet 14. april 2016 #3858 Skrevet 14. april 2016 Å jeg kjenner at jeg blir litt provosert av siste blogginnlegget hennes der hun sammenligner det å ta et nakenbilde i dusjen med portreteringer av Jesus på korset... helt ærlig WTF? Det er jo på kanten av blasfemi (ikke at jeg bryr meg så veldig mye, da jeg er ateist, men som Norges sørste blogger burde hun kanskje vist bedre om slike sammenlingninger?) Anna, dette er til deg, siden du er innom her noen ganger, vær så snill å les dette i en veldig vennlig tone da dette kan faktisk være noe å ta med seg videre: Det er en forskjell mellom religiøse bilder som er så lang fra den seksualiserte spekteren som overhodet mulig og et bilde av deg naken i dusjen. Her er hvorfor: Bildet til Jesus er ikke ment til å provosere på en seksuell måte, men å generere en slags sympati, vise egenskaper som de kristne skal strebe etter, som ydmykhet, selv offring, oppleve smerte for å komme nærmere Gud osv. osv. mens ditt bilde er ment for å få flere lesere innom bloggen din. TO vidt forskjellige meninger! Anna, kjære deg, det finnes nyanser mellom det du nå sier. Selvsagt er det lov å kunne vise hud, jeg tar på meg gledelig en kort short om sommeren når gradestokken nærmer seg 30! men fordi noen sier til deg at dine nakne bilder er kanskje litt drøye mener de trengt tatt ikke at du skal gå med burka, det finnes en mellomting. Jeg føler at ved å si de tingene du skriver i ditt siste innlegg så manipulerer du leserne dine. Folk liker ikke å finne ut at de har blitt manipulerte. 41
Gjest Varma Skrevet 14. april 2016 #3859 Skrevet 14. april 2016 (endret) Drøyt innlegg og sammenligning! Om 5 år er dama glemt, som alle de andre F- kjendisene. Og hun kommer til å bli husker for ting jeg hadde dødd av skam over at andre visste om meg..nå får hun kritikk av andre UI bloggere. Hun mener at hun er ærlig og til å stole på, og ikke passer inn hos UI ,jeg forstår det slik at det handler mest om penger. Endret 14. april 2016 av Varma
Valetta Skrevet 14. april 2016 #3860 Skrevet 14. april 2016 Man ser jo i kommentarfeltet på instagram hvem "fansa" hennes er. Jenter 10-15 år. Dette Jesusinnlegget tar jo bare kaka. 14
Fremhevede innlegg