Gjest Trollkarlen Skrevet 13. april 2016 #3821 Skrevet 13. april 2016 Helt egentlig burde det være straffbart å selge barna sine slik på nett.
Gjest Joppe Skrevet 13. april 2016 #3822 Skrevet 13. april 2016 Anna burde holdt seg for god til å gå ut i media å "angripe" United Bloggers. Er hun misfornøyd - ta det med de det gjelder. Offentlig skittentøyvask blir bare amatørmessig av hun som kaller seg Norges største blogger. Pinlig!
pusen56 Skrevet 13. april 2016 #3823 Skrevet 13. april 2016 Det er flere bloggere som har gått ut og sagt akuratt det samme som Anna om UB, så det er ikke nytt det hun sier nå 4
Miranda16 Skrevet 13. april 2016 #3824 Skrevet 13. april 2016 Beklager den kommentaren om inntekten. Er enig hun har vært flink til å spare. Det koster å kjøpe hus og innskuddet er det vanlig å spare opp over lang tid og jeg har aldri hørt om en 20—åring som har kjøpt hus eller egen bolig for den saks skyld. Stavanger har desidert hatt de høyeste boligprisene i landet på grunn av Nordsjøen. Men en ting vil jeg si og på meg virker det som hun jobber veldig hard! Tror ikke jeg selv hadde taklet presset om å produsere 3~4 innlegg per dag og i tillegg hele året igjennom! 3
Ewna Skrevet 13. april 2016 #3825 Skrevet 13. april 2016 5 minutter siden, Miranda16 skrev: Beklager den kommentaren om inntekten. Er enig hun har vært flink til å spare. Det koster å kjøpe hus og innskuddet er det vanlig å spare opp over lang tid og jeg har aldri hørt om en 20—åring som har kjøpt hus eller egen bolig for den saks skyld. Stavanger har desidert hatt de høyeste boligprisene i landet på grunn av Nordsjøen. Men en ting vil jeg si og på meg virker det som hun jobber veldig hard! Tror ikke jeg selv hadde taklet presset om å produsere 3~4 innlegg per dag og i tillegg hele året igjennom! Nå er vel ikke akkurat kvaliteten på blogginnleggene særlig høy. 15
Gjest Joppe Skrevet 13. april 2016 #3826 Skrevet 13. april 2016 5 minutter siden, Miranda16 skrev: Beklager den kommentaren om inntekten. Er enig hun har vært flink til å spare. Det koster å kjøpe hus og innskuddet er det vanlig å spare opp over lang tid og jeg har aldri hørt om en 20—åring som har kjøpt hus eller egen bolig for den saks skyld. Stavanger har desidert hatt de høyeste boligprisene i landet på grunn av Nordsjøen. Men en ting vil jeg si og på meg virker det som hun jobber veldig hard! Tror ikke jeg selv hadde taklet presset om å produsere 3~4 innlegg per dag og i tillegg hele året igjennom! Men, med 1 mill i egenkapital er det ingen problem for henne (eller noen andre) å kjøpe en enebolig på Tasta. Hun kjøpte et oppussingsobjekt, og har maks gitt 3-4 mill for det huset. Og hvis Jan er med å eier i dette huset, er det null problem. Men, for all del....jeg skal ikke ta creden fra henne.
fima Skrevet 13. april 2016 #3827 Skrevet 13. april 2016 Okei sorry ass, men er det bare jeg som tolker det siste innlegget som at folk kalte sønnene sine William i fjor fordi hun gjorde det? Måtte bare sjekke statistikken for navnet og det har vokst kraftig siden 2000 og frem til nå.. At navnet var "oppbrukt" som hun skriver er vel fordi hun valgte et navn mange før henne hadde valgt? Skulle gjerne skrevet dette i kommentarfeltet hennes, men som dere vet så er ikke det mulig..... 22
silje1989 Skrevet 13. april 2016 #3828 Skrevet 13. april 2016 3 minutter siden, fima skrev: Okei sorry ass, men er det bare jeg som tolker det siste innlegget som at folk kalte sønnene sine William i fjor fordi hun gjorde det? Måtte bare sjekke statistikken for navnet og det har vokst kraftig siden 2000 og frem til nå.. At navnet var "oppbrukt" som hun skriver er vel fordi hun valgte et navn mange før henne hadde valgt? Skulle gjerne skrevet dette i kommentarfeltet hennes, men som dere vet så er ikke det mulig..... Reagerte på det samme.. Hu mener at siden hu gikk ut offentlig med navnet tidlig , var det mange som herma etter henne, med navnet William 😝 Derfor det ble så populært i 2015. Fikk lyst til å kommentere selv. Kan gjøre det på kommentarfeltet på facebooken hennes 😉 6
Gjest CecilieX Skrevet 13. april 2016 #3829 Skrevet 13. april 2016 2 timer siden, Joppe skrev: Anna burde holdt seg for god til å gå ut i media å "angripe" United Bloggers. Er hun misfornøyd - ta det med de det gjelder. Offentlig skittentøyvask blir bare amatørmessig av hun som kaller seg Norges største blogger. Pinlig! Tror det er et bloggerfenomen. Mange som bruker makten sin til å henge ut folk. Må være noe som skjer med folk som blogger, de føler seg ofte svært raskt forulempet også. Uheldig kombinasjon på et vis.
Birdo Skrevet 13. april 2016 #3830 Skrevet 13. april 2016 11 timer siden, elvane skrev: Ja, 1 million er kjempebra i seg selv, spesielt i en så ung alder, men måten hun har tjent inn de pengene på er jo ekstremt kontroversiell. Hun er stolt over hardt arbeid, at det er hun som har klart dette helt selv. I realiteten er alt dette er på høy bekostning av barna sine samtidig som hun har hatt ren skjær flaks. Hadde hun hatt 1 million på konto uten å eksponere deres privatliv? I don't think so! Kunne selv aldri eksponert barne mine slik. Ikke for 1 million, ikke for 1 milliard. Det har jeg rett og slett ikke rett til. 1 million kr på konto er ikke nødvendigvis 1 million RENE kroner... Det er jeg enig i, men nå var det ikke det vi snakket om 1
Ms.Sommerfugl Skrevet 13. april 2016 #3831 Skrevet 13. april 2016 Supert at hun har spart 1 million, supert at hun innreder med IKEA, supert at hun har en god hverdag! Det som IKKE er supert, er hennes ekstreme overeksponering av barna, og hennes drøye overskrifter for å samle klikk. Det som går på henne som person, tar jeg med en klype salt. Hun er 19 år gammel, og ja - hun gjør feil som alle andre. Men jeg skulle bare ønske at hun var litt mer moden slik at hun kunne se at denne overdrevne bloggingen om barna ikke er til fordel for dem. 25
Gjest Juami Skrevet 13. april 2016 #3832 Skrevet 13. april 2016 57 minutter siden, silje1989 skrev: Reagerte på det samme.. Hu mener at siden hu gikk ut offentlig med navnet tidlig , var det mange som herma etter henne, med navnet William 😝 Derfor det ble så populært i 2015. Fikk lyst til å kommentere selv. Kan gjøre det på kommentarfeltet på facebooken hennes 😉 I følge SSB har populariteten til navnet Willianm vokst jevnt og trutt siden 1980, og nådde toppen i 2015. I 2013 og 2014 var navnet på 2. plass. Så navnet var nok "oppbrukt" lenge før hun valgte å bruke det på sønnen sin Hun bør bakgrunnsjekke litt før hun kommer med sånne bastante påstander!
Nordvesta Skrevet 13. april 2016 #3833 Skrevet 13. april 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner og svar til dette Nordvesta, mod.
K@tt Skrevet 13. april 2016 #3834 Skrevet 13. april 2016 6 timer siden, Miranda16 skrev: Beklager den kommentaren om inntekten. Er enig hun har vært flink til å spare. Det koster å kjøpe hus og innskuddet er det vanlig å spare opp over lang tid og jeg har aldri hørt om en 20—åring som har kjøpt hus eller egen bolig for den saks skyld. Stavanger har desidert hatt de høyeste boligprisene i landet på grunn av Nordsjøen. Men en ting vil jeg si og på meg virker det som hun jobber veldig hard! Tror ikke jeg selv hadde taklet presset om å produsere 3~4 innlegg per dag og i tillegg hele året igjennom! Akkurat å produsere 3-4 innlegg om dagen synes jeg ikke er så utrolig bra gjort i og med at kvaliteten på innleggene er så som så. Hun har også sagt at hun har masse ferdiglagde innlegg liggende, så det virker som hun tar en raus i blant i stedet for å skrive 3-4 innlegg på samme dag. 4
Miranda16 Skrevet 13. april 2016 #3835 Skrevet 13. april 2016 11 minutter siden, K@tt skrev: Akkurat å produsere 3-4 innlegg om dagen synes jeg ikke er så utrolig bra gjort i og med at kvaliteten på innleggene er så som så. Hun har også sagt at hun har masse ferdiglagde innlegg liggende, så det virker som hun tar en raus i blant i stedet for å skrive 3-4 innlegg på samme dag. Jeg har kanskje blitt lurt når jeg har sett henne på "Bloggerne"? Synes hun sitter veldig mye på pcen når barna vimser rundt, det er kanskje måten det har blitt klippet på? 4
mjauritz Skrevet 13. april 2016 #3836 Skrevet 13. april 2016 Var virkelig det bildet på "Nå dusjer jeg alene" nødvendig? Så unødvendig bruk av nakenhet syntes nå jeg. Er det ikke overskriften som er clickbait så er det noe annet.. Uff, sånt bilde håper jeg at jeg slipper å finne på nett av min mor. 19
strawberryjaw Skrevet 13. april 2016 #3837 Skrevet 13. april 2016 Drøyt bilde absolutt! Men så fint for henne at hun endelig får dusje alene selv har jeg dusja alene hver eneste gang etter at ungen min kom for 2 år siden. 9
nyher Skrevet 13. april 2016 #3838 Skrevet 13. april 2016 37 minutter siden, strawberryjaw skrev: Drøyt bilde absolutt! Men så fint for henne at hun endelig får dusje alene selv har jeg dusja alene hver eneste gang etter at ungen min kom for 2 år siden. Samme her Hun fikk endelig dusje alene, men mora sto på badet og tok nakenbilde av henne. Godt hun fikk vist frem silikonene sine da. 12
K@tt Skrevet 13. april 2016 #3839 Skrevet 13. april 2016 1 time siden, Miranda16 skrev: Jeg har kanskje blitt lurt når jeg har sett henne på "Bloggerne"? Synes hun sitter veldig mye på pcen når barna vimser rundt, det er kanskje måten det har blitt klippet på? Aner ikke, har aldri sett "Bloggerne".Godt mulig det er klipt slik. 42 minutter siden, mjauritz skrev: Var virkelig det bildet på "Nå dusjer jeg alene" nødvendig? Så unødvendig bruk av nakenhet syntes nå jeg. Er det ikke overskriften som er clickbait så er det noe annet.. Uff, sånt bilde håper jeg at jeg slipper å finne på nett av min mor. Enda godt hun endelig får dusje alene nå da... det var virkelig på tide. 5
Chromium Skrevet 13. april 2016 #3840 Skrevet 13. april 2016 Syns det innlegget hvor hun trodde at William ble toppnavn fordi hun hadde kalt sønnen sin det var litt vel tåpelig. Jeg syns William er det fineste guttenavnet og det har jeg likt helt siden lenge før jeg fant ut at sønnen til AR het det. Og som dere andre sier, det har jo vært populært i Norge lenge, så hun burde sjekke opp slike påstander. 7
Fremhevede innlegg