silje1989 Skrevet 11. april 2016 #3781 Del Skrevet 11. april 2016 1 time siden, Miranda16 skrev: Noen som vet om hun har vært på ultralyd? er ikke det vanlig rund 16 uker? Hu har vært på tidlig UL. Ordinær ultralyd er rundt uke 18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 11. april 2016 #3782 Del Skrevet 11. april 2016 4 timer siden, Navnesen skrev: Syns MtM får mye kritikk - og det er på sin plass. Men hun skal også skrytes av når man kan det syns jeg innlegget om at barn ikke lenger får gå nakne på stranden fordi det ikke er sosialt akseptert som tidligere syns jeg var godt! Jeg kjenner meg ikke helt igjen der. Har ikke fått inntrykk av at det ikke er sosialt akseptert, men mer det at hvem som helst nå kan ta bilde av barnet ditt nakent og misbruke det. "Alle" har jo kamera på telefonen, og det gjør barn til enkle ofre for pedofile i slike settinger. Sånn var det jo ikke tidligere, da det ikke fantes så enkle og diskrè måter å ta bilde på. Man kan selvfølgelig ikke skjerme barna for alt forferdelig som skjer i verden, men tanken på at mulige pedofile skulle tatt bilde av barnet mitt i en uheldig posisjon på stranda er forferdelig ubehagelig. Men mulig det bare er min oppfatning. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 11. april 2016 #3783 Del Skrevet 11. april 2016 (endret) 4 timer siden, silje1989 skrev: Hu har vært på tidlig UL. Ordinær ultralyd er rundt uke 18. La hun ikke ut bilder i de andre graviditetene. Rart at alt skal være så hemmelig nå som alt er på stell. Mann som hun er planlagt gravid med. Nå snakker hun om Farmen-Andreas som er konservativt kristen som mener at en kvinne skal ha ansvar for hus og hjem. Hun har jo måttet forvare at hun har tatt valg om å oppdra 2 barn helt alene. Snakk om å kaste stein i glasshus Endret 11. april 2016 av Miranda16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 11. april 2016 #3784 Del Skrevet 11. april 2016 15 minutter siden, Miranda16 skrev: La hun ikke ut bilder i de andre graviditetene. Rart at alt skal være så hemmelig nå som alt er på stell. Mann som hun er planlagt gravid med. Nå snakker hun om Farmen-Andreas som er konservativt kristen som mener at en kvinne skal ha ansvar for hus og hjem. Hun har jo måttet forvare at hun har tatt valg om å oppdra 2 barn helt alene. Snakk om å kaste stein i glasshus Hæh? Nå er du på jordet. Virkelig. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 11. april 2016 #3785 Del Skrevet 11. april 2016 2 minutter siden, Rosalie skrev: Hæh? Nå er du på jordet. Virkelig. A gjør og sier mye rart altså, men noen ganger så twister folk for mye. Det er mye fortjent kritikk men det betyr ikke at man må snu hver stein for å se om du finner noe ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 11. april 2016 #3786 Del Skrevet 11. april 2016 (endret) 7 minutter siden, Rosalie skrev: Hæh? Nå er du på jordet. Virkelig. Nei jeg var nok helt presis, jeg mente at hun kritiserer hvordan andre velger å leve et familieliv. Folk kan synes at deres familieliv er ekstremt det er, mange synes nok de valg hun har tatt er kontroversielt og hvem er hun til å dømme? Endret 11. april 2016 av Miranda16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåbærpike Skrevet 11. april 2016 #3787 Del Skrevet 11. april 2016 (endret) For meg virker det som at Anna ikke har sett videoen med farmen Andreas, men bare "kastet seg på" noe hun ser mange vil mene noe om nå, og hentet litt info fra nettet. Hun har for eksempel ikke fått med seg at han og kona har to barn. I tillegg reagerer jeg på at hun skriver at forskjellsbehandling mellom mann og kvinne er noe av det hun kommer til å legge mest vekt på i oppdragelsen, samtidig som hun har lagt ut innlegget "5 ting jeg liker med å være jentemamma" og annonsert at "5 ting jeg liker med å være guttemamma" kommer. I jentemamma innlegget er det flere eksempel på forskjellsbehandling av gutt og jente, blant annet blir det lagt opp til at jenta velger en sportsgren som tradisjonelt har bestått av flest jenter, som turn, svømming, riding eller håndball. Anna skriver også at det er fantastisk å se jenta leke med hennes gamle leker og at det er enklere å vise kjærlighet til en jente ved kyss og kos, som om at disse tingene bare er forbeholdt jenter og jentemammaer. Endret 11. april 2016 av blåbærpike Rettet opp i skrivefeil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 11. april 2016 #3788 Del Skrevet 11. april 2016 15 minutter siden, blåbærpike skrev: For meg virker det som at Anna ikke har sett videoen med farmen Andreas, men bare "kastet seg på" noe hun ser mange vil mene noe om nå, og hentet litt info fra nettet. Hun har for eksempel ikke fått med seg at han og kona har to barn. I tillegg reagerer jeg på at hun skriver at forskjellsbehandling mellom mann og kvinne er noe av det hun kommer til å legge mest vekt på i oppdragelsen, samtidig som hun har lagt ut innlegget "5 ting jeg liker med å være jentemamma" og annonsert at "5 ting jeg liker med å være guttemamma" kommer. I jentemamma innlegget er det flere eksempel på forskjellsbehandling av gutt og jente, blant annet blir lagt opp til at jenta velger en sportsgren som tradisjonelt har bestått av flest jenter, som turn, svømming, riding eller håndball. Anna skriver også at det er fantastisk å se jenta leke med hennes gamle leker, at det er enkeler å vise kjærlighet til en jente ved kyss og kos, som om at disse tingene bare er forbeholdt jenter og jentemammaer. Skulle gjerne gitt flere poeng til deg her! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 11. april 2016 #3789 Del Skrevet 11. april 2016 Tråden ryddet for innlegg som omhandler privatpersoner Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 11. april 2016 #3790 Del Skrevet 11. april 2016 Tråden er ryddet for svar til innlegg som omhandler privatpersoner Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 11. april 2016 #3791 Del Skrevet 11. april 2016 Nytt innlegg "De vanskelige valgene" Hvilke sponsede produkter an hun for god for og ikke, så omtaler hun en barberhøvel! Dette blir bare mer og mer patetisk 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 11. april 2016 #3792 Del Skrevet 11. april 2016 Tråden er igjen ryddet for innlegg som omhandler privatperson. Minner om retningslinjene og reglene for forumet. Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ub40 Skrevet 11. april 2016 #3793 Del Skrevet 11. april 2016 Hun forventer å ha et nedbetalt huslån om 5 år, hvordan i all verden skal det være mulig?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 11. april 2016 #3794 Del Skrevet 11. april 2016 8 minutter siden, ub40 skrev: Hun forventer å ha et nedbetalt huslån om 5 år, hvordan i all verden skal det være mulig?! Hun tjener da mellom 600-1mill per år. Så lenge de er to så kan de nesten leve på Jans lønn og nedbetale med hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 11. april 2016 #3795 Del Skrevet 11. april 2016 Ja det kan hun takke de 3 barna sine for 😊☺ Men er det verdt det på sikt? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 12. april 2016 #3796 Del Skrevet 12. april 2016 6 timer siden, Xstrella skrev: Ja det kan hun takke de 3 barna sine for 😊☺ Men er det verdt det på sikt? Nei det er ikke verdt det. Barns rett til privatliv kan ikke gjøres opp i penger. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 12. april 2016 #3797 Del Skrevet 12. april 2016 7 timer siden, ub40 skrev: Hun forventer å ha et nedbetalt huslån om 5 år, hvordan i all verden skal det være mulig?! Det er høyst mulig. En del kan jo være nedbetalt i starten med egenkapital hun hadde fra før. Så sitter du igjen med for eksempel 3-4 mln. Det er mulig å nedbetale den på 5 år som en godt betalt blogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 12. april 2016 #3798 Del Skrevet 12. april 2016 (endret) 1 mill på konto....good for you! Har Janteloven friskt i minne, men det er vel streng tatt ikke nødvendig å brife med det? Virker som Anna har et stort behov for å fremheve hvor god råd hun har og hvor god mor hun til en hver tid er. Den rosa skyen vil nok forsvinne en dag, og da må hun faktisk jobbe for pengene. Det kan bli hardt det! Endret 12. april 2016 av Joppe skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 12. april 2016 #3799 Del Skrevet 12. april 2016 1 time siden, Joppe skrev: 1 mill på konto....good for you! Har Janteloven friskt i minne, men det er vel streng tatt ikke nødvendig å brife med det? Virker som Anna har et stort behov for å fremheve hvor god råd hun har og hvor god mor hun til en hver tid er. Den rosa skyen vil nok forsvinne en dag, og da må hun faktisk jobbe for pengene. Det kan bli hardt det! Husk at hun er 19 år. De fleste på hennes alder diller nå med opplading til russetida. Jeg syns hun generelt er fornuftig for alderen, og jeg håper jeg har rett når jeg tror at hun kommer til å gjøre ferdig utdanningen rimelig raskt etter at nr 3 er stor nok til barnehage. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 12. april 2016 #3800 Del Skrevet 12. april 2016 Et øyeblikk siden, Rosalie skrev: Husk at hun er 19 år. De fleste på hennes alder diller nå med opplading til russetida. Jeg syns hun generelt er fornuftig for alderen, og jeg håper jeg har rett når jeg tror at hun kommer til å gjøre ferdig utdanningen rimelig raskt etter at nr 3 er stor nok til barnehage. Jeg tror selv at hun lever på "man kan jobbe seg opp". Hadde den holdningen selv når jeg var på hennes alder, helt til man møter hindringen og innser hvor idiotisk man er. Håper for hennes del at hun hvertfall fullfører vgs, uten den så er man fucked i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg