Gå til innhold

mammatilmichelle

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Honeyblossom
Skrevet
7 timer siden, Sjay skrev:

Hvorfor ikke? 

On another note: Veldig uvanlig av henne å ikke blogge på 3 dager.

Tenkte på dette idag jeg også fakisk. Jeg kan forså om det er en dag, men tre? Nei.

Skrevet
1 time siden, Honeyblossom skrev:

Tenkte på dette idag jeg også fakisk. Jeg kan forså om det er en dag, men tre? Nei.

Hun har sikkert ikke vondt av en liten pause, men vanligvis sier jo toppbloggere ifra om de blir borte en stund. Merker jeg blir nysgjerrig. Håper det går bra med henne.

Skrevet
2 timer siden, Sjay skrev:

Hun har sikkert ikke vondt av en liten pause, men vanligvis sier jo toppbloggere ifra om de blir borte en stund. Merker jeg blir nysgjerrig. Håper det går bra med henne.

Regner med at det er nettopp dette som er grunnen til at hun ikke har blogget.

• Liker 16
Skrevet (endret)

Tror også tausheten er klikk-taktikk. Samtidig: poster man ikke, stuper tallene. Faktisk er de halvvert på noen dager hvis blogglisten er til å stole på. 

Endret av Trosten
Gjest Holititten
Skrevet

Nå har hun blogget igjen: "Er jeg rasist?"  

Skrevet
1 time siden, Miranda16 skrev:

http://www.seher.no/kjendis/jeg-trodde-aldri-jeg-kom-til-bli-mer-enn-14-r-84520

Hun sier hun har opplevd verre ting enn å ønske å dø. 

Lurer på hva som er verre enn ønske om å dø, for etter min mening finnes det ikke noe verre

Tja, jeg kan tenke meg hvertfall èn ting barn kan oppleve som sikkert oppleves som verre enn å dø. Kan ikke skrive det da, for det blir spekulering. Men hun hinter om det.

• Liker 6
Skrevet

Tråden ryddet for latterliggjøring og svar til dette

Nordvesta, mod.

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Vet Anna i det hele tatt hva det vil si å være rasist? Hun skriver at hun umulig kan være det fordi hun fra nabolandet til Syria.. syns ikke det virker som en god "unnskyldning". 

Mener ikke å si at hun er rasist altså, men det virker bare som at hun ikke helt kjenner til hva begrepet innebærer. 

Skrevet
1 time siden, Miranda16 skrev:

http://www.seher.no/kjendis/jeg-trodde-aldri-jeg-kom-til-bli-mer-enn-14-r-84520

Hun sier hun har opplevd verre ting enn å ønske å dø. 

Lurer på hva som er verre enn ønske om å dø, for etter min mening finnes det ikke noe verre

Hvorfor skriver hun egentlig dette helt uten å utdype? Enten skriver en hva det er for så å komme til et viktig poeng som f.eks å hjelpe andre. Hvis ikke er dette noe som er høyest privat som kun de nærmeste har noe med. Etter siste år med klickbaits kan jo også dette bety hva som helst. Klarer nesten ikke å ta noe hun skriver seriøst lengre. Har ropt "ulv" litt for mange ganger nå til at jeg klarer å ha sympati... 

• Liker 15
Skrevet

er det lov å reklamere på den måten hu gjør? Siste innlegg på bloggen er jo egentlig bare reklame for shoppic :-/

• Liker 9
Skrevet
4 timer siden, Missy1 skrev:

er det lov å reklamere på den måten hu gjør? Siste innlegg på bloggen er jo egentlig bare reklame for shoppic :-/

Reagerte veldig på det selv. 

• Liker 2
Skrevet

Skjønner virkelig ikke hvorfor det er så vanskelig å merke innleggene for reklame. Det tar deg ti sekund ekstra, samtidig som du ikke blir utsatt for en skattesmell fra staten. 

• Liker 5
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Men hun får vel ikke betalt av Shoppic mtp at det er Jan som eier? Kanskje det er derfor hun ikke merker det. 

Skrevet
15 timer siden, Honeyblossom skrev:

Vet Anna i det hele tatt hva det vil si å være rasist? Hun skriver at hun umulig kan være det fordi hun fra nabolandet til Syria.. syns ikke det virker som en god "unnskyldning". 

Mener ikke å si at hun er rasist altså, men det virker bare som at hun ikke helt kjenner til hva begrepet innebærer. 

Det er det samme som at mørkhudede ikke kan være rasister. Hallo, liksom... Det vet jo alle ;)

• Liker 4
Skrevet
16 timer siden, Honeyblossom skrev:

Det verste er at man blir jo ikke overrasket heller....

Skrevet

Leser siste innlegg på bloggen. 

Ja, hva skjer den dagen Anna slutter å blogge? Da er det vel som med andre, at hun må melde seg arbeidsledig på NAV.

Skrevet
5 timer siden, Honeyblossom skrev:

Men hun får vel ikke betalt av Shoppic mtp at det er Jan som eier? Kanskje det er derfor hun ikke merker det. 

Hun får også fordeler av at shoppic får reklame, så jeg synes det er helt på trynet om ikke dette skal merkes.

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...