Populært innlegg skyflakes Skrevet 31. januar 2016 Populært innlegg #2921 Skrevet 31. januar 2016 (endret) "– For ti år siden hadde jeg aldri trodd at jeg skulle sitte med Norges største blogg, verdens beste kjæreste og ha to fantastiske unger." Eeeh.... Nei de fleste 9-åringer har vel strengt tatt ikke slike fremtidsvisjoner Endret 31. januar 2016 av skyflakes 69
Gjest Honeyblossom Skrevet 31. januar 2016 #2922 Skrevet 31. januar 2016 7 timer siden, Sjay skrev: Hvorfor ikke? On another note: Veldig uvanlig av henne å ikke blogge på 3 dager. Tenkte på dette idag jeg også fakisk. Jeg kan forså om det er en dag, men tre? Nei.
Sjay Skrevet 31. januar 2016 #2923 Skrevet 31. januar 2016 1 time siden, Honeyblossom skrev: Tenkte på dette idag jeg også fakisk. Jeg kan forså om det er en dag, men tre? Nei. Hun har sikkert ikke vondt av en liten pause, men vanligvis sier jo toppbloggere ifra om de blir borte en stund. Merker jeg blir nysgjerrig. Håper det går bra med henne.
doktorproktor Skrevet 31. januar 2016 #2924 Skrevet 31. januar 2016 2 timer siden, Sjay skrev: Hun har sikkert ikke vondt av en liten pause, men vanligvis sier jo toppbloggere ifra om de blir borte en stund. Merker jeg blir nysgjerrig. Håper det går bra med henne. Regner med at det er nettopp dette som er grunnen til at hun ikke har blogget. 16
Trosten Skrevet 1. februar 2016 #2925 Skrevet 1. februar 2016 (endret) Tror også tausheten er klikk-taktikk. Samtidig: poster man ikke, stuper tallene. Faktisk er de halvvert på noen dager hvis blogglisten er til å stole på. Endret 1. februar 2016 av Trosten
Gjest Holititten Skrevet 1. februar 2016 #2926 Skrevet 1. februar 2016 Nå har hun blogget igjen: "Er jeg rasist?"
Miranda16 Skrevet 1. februar 2016 #2927 Skrevet 1. februar 2016 http://www.seher.no/kjendis/jeg-trodde-aldri-jeg-kom-til-bli-mer-enn-14-r-84520 Hun sier hun har opplevd verre ting enn å ønske å dø. Lurer på hva som er verre enn ønske om å dø, for etter min mening finnes det ikke noe verre 4
Bootybuilder Skrevet 1. februar 2016 #2928 Skrevet 1. februar 2016 1 time siden, Miranda16 skrev: http://www.seher.no/kjendis/jeg-trodde-aldri-jeg-kom-til-bli-mer-enn-14-r-84520 Hun sier hun har opplevd verre ting enn å ønske å dø. Lurer på hva som er verre enn ønske om å dø, for etter min mening finnes det ikke noe verre Å miste noen nær vil jeg si er verre...
Marthos Skrevet 1. februar 2016 #2929 Skrevet 1. februar 2016 1 time siden, Miranda16 skrev: http://www.seher.no/kjendis/jeg-trodde-aldri-jeg-kom-til-bli-mer-enn-14-r-84520 Hun sier hun har opplevd verre ting enn å ønske å dø. Lurer på hva som er verre enn ønske om å dø, for etter min mening finnes det ikke noe verre Tja, jeg kan tenke meg hvertfall èn ting barn kan oppleve som sikkert oppleves som verre enn å dø. Kan ikke skrive det da, for det blir spekulering. Men hun hinter om det. 6
Nordvesta Skrevet 1. februar 2016 #2930 Skrevet 1. februar 2016 Tråden ryddet for latterliggjøring og svar til dette Nordvesta, mod.
Gjest Honeyblossom Skrevet 1. februar 2016 #2931 Skrevet 1. februar 2016 Vet Anna i det hele tatt hva det vil si å være rasist? Hun skriver at hun umulig kan være det fordi hun fra nabolandet til Syria.. syns ikke det virker som en god "unnskyldning". Mener ikke å si at hun er rasist altså, men det virker bare som at hun ikke helt kjenner til hva begrepet innebærer.
elvane Skrevet 1. februar 2016 #2932 Skrevet 1. februar 2016 1 time siden, Miranda16 skrev: http://www.seher.no/kjendis/jeg-trodde-aldri-jeg-kom-til-bli-mer-enn-14-r-84520 Hun sier hun har opplevd verre ting enn å ønske å dø. Lurer på hva som er verre enn ønske om å dø, for etter min mening finnes det ikke noe verre Hvorfor skriver hun egentlig dette helt uten å utdype? Enten skriver en hva det er for så å komme til et viktig poeng som f.eks å hjelpe andre. Hvis ikke er dette noe som er høyest privat som kun de nærmeste har noe med. Etter siste år med klickbaits kan jo også dette bety hva som helst. Klarer nesten ikke å ta noe hun skriver seriøst lengre. Har ropt "ulv" litt for mange ganger nå til at jeg klarer å ha sympati... 15
Missy1 Skrevet 1. februar 2016 #2933 Skrevet 1. februar 2016 er det lov å reklamere på den måten hu gjør? Siste innlegg på bloggen er jo egentlig bare reklame for shoppic :-/ 9
Snømusa Skrevet 1. februar 2016 #2934 Skrevet 1. februar 2016 4 timer siden, Missy1 skrev: er det lov å reklamere på den måten hu gjør? Siste innlegg på bloggen er jo egentlig bare reklame for shoppic :-/ Reagerte veldig på det selv. 2
Adelia Skrevet 2. februar 2016 #2935 Skrevet 2. februar 2016 Skjønner virkelig ikke hvorfor det er så vanskelig å merke innleggene for reklame. Det tar deg ti sekund ekstra, samtidig som du ikke blir utsatt for en skattesmell fra staten. 5
Gjest Honeyblossom Skrevet 2. februar 2016 #2936 Skrevet 2. februar 2016 Men hun får vel ikke betalt av Shoppic mtp at det er Jan som eier? Kanskje det er derfor hun ikke merker det.
penny_ Skrevet 2. februar 2016 #2937 Skrevet 2. februar 2016 15 timer siden, Honeyblossom skrev: Vet Anna i det hele tatt hva det vil si å være rasist? Hun skriver at hun umulig kan være det fordi hun fra nabolandet til Syria.. syns ikke det virker som en god "unnskyldning". Mener ikke å si at hun er rasist altså, men det virker bare som at hun ikke helt kjenner til hva begrepet innebærer. Det er det samme som at mørkhudede ikke kan være rasister. Hallo, liksom... Det vet jo alle 4
Gjest Joppe Skrevet 2. februar 2016 #2938 Skrevet 2. februar 2016 16 timer siden, Honeyblossom skrev: Vet Anna i det hele tatt hva det vil si å være rasist? Hun skriver at hun umulig kan være det fordi hun fra nabolandet til Syria.. syns ikke det virker som en god "unnskyldning". Mener ikke å si at hun er rasist altså, men det virker bare som at hun ikke helt kjenner til hva begrepet innebærer. Det verste er at man blir jo ikke overrasket heller....
Gjest Joppe Skrevet 2. februar 2016 #2939 Skrevet 2. februar 2016 Leser siste innlegg på bloggen. Ja, hva skjer den dagen Anna slutter å blogge? Da er det vel som med andre, at hun må melde seg arbeidsledig på NAV.
doktorproktor Skrevet 2. februar 2016 #2940 Skrevet 2. februar 2016 5 timer siden, Honeyblossom skrev: Men hun får vel ikke betalt av Shoppic mtp at det er Jan som eier? Kanskje det er derfor hun ikke merker det. Hun får også fordeler av at shoppic får reklame, så jeg synes det er helt på trynet om ikke dette skal merkes. 7
Fremhevede innlegg