Gå til innhold

mammatilmichelle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er jo som hun skriver i dagens blogginnlegg, helt naturlig at en mor dusjer naken med sønnen sin, men er sikkert ikke så gøy for William å vite at mamma har lagt ut at han var naken med henne i dusjen. :P

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Solsmil
Skrevet
20 minutter siden, Chromium skrev:

Spørsmål til dere som har lest MTM siden starten i 2011: Var bloggen mer ordentlig og skikkelig skrevet før, eller har den alltid vært slik den er nå?

Som super-s sier, så var hun veldig jordnær og søt tidligere. Hun blogget om livet sitt som ung mamma og gikk på skolen, var sammen med venner og tok seg av michelle. Ikke noe snakk om sex, skandaler, flauser og misvisende overskrifter som var ment kun for å trekke lesere. Hun skrev bra, innleggene var ikke forvirrende og uten mening, og hun skrev om hverdagen sin uten å nødvendigvis legge ut alt for mye om privatlivet sitt. Og hun virket som en oppriktig god mor. Det er ikke det at hun ikke gjør det enda, men hun framstår på en veldig annerledes måte

Skrevet

Bloggen er så KJEEEEEEDELIG. Jeg er ferdig som leser der. 

• Liker 9
Skrevet
8 timer siden, Chromium skrev:

Spørsmål til dere som har lest MTM siden starten i 2011: Var bloggen mer ordentlig og skikkelig skrevet før, eller har den alltid vært slik den er nå?

8 timer siden, super-s skrev:

Bloggen var mye mer interessant før, og hun var en jordnær og søt jente. Hun er jo forsåvidt søt fremdeles, men hun har mistet bakkekontakten helt nå, så det søte ved henne forsvinner litt. Enkelte forandrer seg i en negativ retning når livet plutselig dreier seg om å tjene mest mulig penger. 

Men språket og formuleringsevnen har det alltid skrantet på. Innleggene hennes syntes jeg alltid har vært like uplanlagte og kaotiske som de virker nå. Hun hadde "sjokkfaktoren" med seg tidligere, da var det mer "OMG! Hun er 15 år og mor!" det vil mange lese om. Så ble hun eldre og det at hun var ung mor var ikke like sensasjonelt, så ble hun gravid igjen og noe "spennende" skjedde i livet hennes. Så måtte hun finne på noe for å holde på leserne og alt dette tullet med halvnakne bilder og clikbait overskrifter overtok. Nå virker det som om hun ikke aner hvordan hun skal holde på leserne. Hun slenger rundt seg med sexflauser, utbretting av barndommen sin, nakenbilder i dusjen...

• Liker 7
Skrevet
26 minutter siden, Puny skrev:

Men språket og formuleringsevnen har det alltid skrantet på. Innleggene hennes syntes jeg alltid har vært like uplanlagte og kaotiske som de virker nå. Hun hadde "sjokkfaktoren" med seg tidligere, da var det mer "OMG! Hun er 15 år og mor!" det vil mange lese om. Så ble hun eldre og det at hun var ung mor var ikke like sensasjonelt, så ble hun gravid igjen og noe "spennende" skjedde i livet hennes. Så måtte hun finne på noe for å holde på leserne og alt dette tullet med halvnakne bilder og clikbait overskrifter overtok. Nå virker det som om hun ikke aner hvordan hun skal holde på leserne. Hun slenger rundt seg med sexflauser, utbretting av barndommen sin, nakenbilder i dusjen...

Tror mye av luften gikk ut av ballongen etter hun avslørte hvem pappaen til William var. Mener å huske det var uendelig mange innlegg som begrunnet hvorfor hun holdt det skjult, at det var ingen sin business, at Michelle stadig ble spurt om det, at hun var lei seg for at folk spekulerte osv. Deretter surfet hun en periode på det stuntet med Paradise Kevin, og videre all forventningen om at hun skulle leve "drømmelivet" på Kypros. Derfra og ut har det bare dalt, selv med stadige "skandaleinnlegg" ang sex, exen og Jan innimellom der. Tror eneste måten hun kan hente seg inn igjen nå (på en verdig måte) er om hun gjør en god figur i nye sesongen med "Bloggerne". Det hjelper ikke om hun evt får barn med Jan, det er old news med alle disse innleggene om fødsler og oppdragelse nå. 

• Liker 7
Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjon

Nordvesta, mod.

Skrevet

Synes det er skremmende å lese at en jente på 14 år begynte med sex flere år siden :O hvor gammel var hun? Ikke 13,for det er bare ett år og 12 er bare et par år... 10-11? Guri malla.  Får håpe at det bare var en overdrivelse

• Liker 10
Gjest Honeyblossom
Skrevet (endret)
11 minutter siden, Ulzzang skrev:

Synes det er skremmende å lese at en jente på 14 år begynte med sex flere år siden :O hvor gammel var hun? Ikke 13,for det er bare ett år og 12 er bare et par år... 10-11? Guri malla.  Får håpe at det bare var en overdrivelse

Håper det jeg også, men det er godt å høre at hun i hvertfall kom seg ut av den gjengen hun vanket med som røyka og drakk osv. Det syns jeg er mye verre å gjøre som ung enn å ha sex.

Endret av Honeyblossom
Skrevet

Er litt skeptisk til at hun skriver sånn, skal jeg være ærlig. Mesteparten av fansen er jo 10-13 år, og joda, selvom hun advarer om det, så blir unger nysgjerrige. Husker selv da de bildene av Voe som drakk ble spredd for 5-6 år siden, de var det som inspirerte meg til å drikke for første gang.. Flaut :laugh: 

• Liker 14
Skrevet
5 minutter siden, mm456 skrev:

Er litt skeptisk til at hun skriver sånn, skal jeg være ærlig. Mesteparten av fansen er jo 10-13 år, og joda, selvom hun advarer om det, så blir unger nysgjerrige. Husker selv da de bildene av Voe som drakk ble spredd for 5-6 år siden, de var det som inspirerte meg til å drikke for første gang.. Flaut :laugh: 

Trenger man inspirasjon for å begynne å drikke? Det høres meget spesielt ut i mine ører... :klaske:

Men jeg tror på henne når hun sier hun begynte så tidlig med de tingene. Bildet hun la ut av seg selv som 12-åring minnet mer om en kul jente på 15, hvis ikke eldre. Klesstilen og hele look'en var veldig voksen.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Ulzzang skrev:

Dessverre virker det som at det begynner å bli vanlig. Kjenner en jente på 13 som hadde sex allerede før hun fylte 13. Men håper det er en overdrivelse fra Anna sin side, at det ikke var såå mange år før hun ble gravid...

Skrevet

Det er snakk om noe besøksforbud, dårlig barndom og tidlig sexdebut. 2+2.. :(

• Liker 9
Skrevet (endret)
1 time siden, Joppe skrev:

Er sikkert stygg nå, men jeg klarer fortsatt ikke å synes synd på, eller ha medlidenhet for Anna.

Artikkel fra TV2: http://www.tv2.no/underholdning/7993095/

Hvorfor ikke? 

On another note: Veldig uvanlig av henne å ikke blogge på 3 dager.

Endret av Sjay
  • Liker 6
Skrevet
2 timer siden, Joppe skrev:

Er sikkert stygg nå, men jeg klarer fortsatt ikke å synes synd på, eller ha medlidenhet for Anna.

Jeg synes litt synd på henne. Jeg orker ikke å lese bloggen hennes, og synes hun har mistet bakkekontakten helt, men jeg ser at hun er en søt jente bak alle disse oppmerksomhetsstuntene. Det er bare så synd at hun ødelegger sånn for seg selv. Jeg synes det at hun har gått igjennom som hun hinter til her, forklarer en del av oppførselen. Hun har også tidligere skrevet at hun alltid har vært veldig glad i/ute etter oppmerksomhet. Hun tålte nok ikke så bra å plutselig bli kjendis og tjene masse penger på blogging, med alt det det fører med seg. Håper hun gir seg med bloggen og heller tar en vanlig utdanning og lever et så anonymt liv som hun kan etter å ha levd det livet hun har levd de siste årene. Eller om hun klarer å blogge som hun gjorde før, og ikke bare tenke på klikk og penger. Leste i dag et blogginnlegg av Tjomlid om det å tjene penger på bloggen og hva det kan gjøre med en. Synes det var veldig bra skrevet, og tenker på at tenåringer sikkert reagerer enda sterkere.

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, Joppe skrev:

Dessverre ikke jeg heller. Hadde hun opplevd så fæle traumer hadde hun aldri i verden brukt det for å tjene penger. Og hvis hun gjør det, er hun jævlig pengegrisk og kynisk 

• Liker 16
Skrevet

Hun fikk i alle fall meg til å klikke inn på bloggen i dag...

Synes det virker desperat å gå ut med en slik historie i media uten å gi flere opplysninger. Det gjenspeiler helt klart hennes bloggstrategi. Dette har vi sett utallige eksempler på det siste året. Jeg vet ikke om jeg helt klarer å tro på historien som fremstilles i artikkelen, slik har det blitt for min del i alle fall. 

• Liker 6
Skrevet
22 minutter siden, Riskrem skrev:

Hun fikk i alle fall meg til å klikke inn på bloggen i dag...

Synes det virker desperat å gå ut med en slik historie i media uten å gi flere opplysninger. Det gjenspeiler helt klart hennes bloggstrategi. Dette har vi sett utallige eksempler på det siste året. Jeg vet ikke om jeg helt klarer å tro på historien som fremstilles i artikkelen, slik har det blitt for min del i alle fall. 

Det sto jo i artikkelen at hun ikke ville dele så mye da?

Skrevet
52 minutter siden, Birdo skrev:

Det sto jo i artikkelen at hun ikke ville dele så mye da?

Det er poenget mitt. Hun vil skape nysgjerrighet og generere klikk, akkurat som hun gjorde da hun "aldri" ville fortelle hvem pappaen til gutten hennes er.

• Liker 7
Skrevet
47 minutter siden, Riskrem skrev:

Det er poenget mitt. Hun vil skape nysgjerrighet og generere klikk, akkurat som hun gjorde da hun "aldri" ville fortelle hvem pappaen til gutten hennes er.

Okei, skjønner bare ikke hvorfor du da klikket deg inn på bloggen om du leste at hun ikke ville komme med flere opplysninger. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...