Gjest Caroline91 Skrevet 24. januar 2016 #2861 Skrevet 24. januar 2016 Flaut. Det er det eneste ordet jeg kan komme på som kan beskrive denne tragedien av en blogg. Og nei, jeg er IKKE sjalu.
Nordvesta Skrevet 24. januar 2016 #2862 Skrevet 24. januar 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner og avsporinger Nordvesta, mod.
Aleksandraa Skrevet 24. januar 2016 #2863 Skrevet 24. januar 2016 Så nettopp klippet fra tv2.no. Herreguuud, så flaut å se på! Haha! Fikk lyst til å gjemme meg bak en pute... 11
Cavatina Skrevet 24. januar 2016 #2864 Skrevet 24. januar 2016 "Hysterisk gjenfortelling"? Det pinlige med klippet var at dette var hva de to hadde å fortelle, samt at TV2 publiserte noe så gresselig kjedelig på nettsiden sin, kun for klikk. 8
Gjest Haaploes Skrevet 24. januar 2016 #2865 Skrevet 24. januar 2016 2 minutter siden, Cornucopia skrev: "Hysterisk gjenfortelling"? Det pinlige med klippet var at dette var hva de to hadde å fortelle, samt at TV2 publiserte noe så gresselig kjedelig på nettsiden sin, kun for klikk. Jeg synes det er pinlig at en godt voksen mann sitter og oppfordrer to unge mennesker til å snakke om sexlivet sitt. Joda, Anna spilte ballen først, men man MÅ faktisk ikke ta i mot.
Chromium Skrevet 24. januar 2016 #2866 Skrevet 24. januar 2016 Blir hun sponset av Adams matkasse? Dagens innlegg var jo bare ren reklame!
scrabble Skrevet 24. januar 2016 #2867 Skrevet 24. januar 2016 26 minutter siden, Chromium skrev: Blir hun sponset av Adams matkasse? Dagens innlegg var jo bare ren reklame! Det står øverst - sponset innlegg Jeg for min del, er imponert hvordan hun ofte lager middag i tighte kjoler eller designerklær... 3
Chromium Skrevet 24. januar 2016 #2868 Skrevet 24. januar 2016 11 minutter siden, scrabble skrev: Det står øverst - sponset innlegg Jeg for min del, er imponert hvordan hun ofte lager middag i tighte kjoler eller designerklær... Ja, jeg så det nå.
Viernes Skrevet 24. januar 2016 #2869 Skrevet 24. januar 2016 (endret) 1 time siden, Honeyblossom skrev: Tror ikke det? Men jeg syns leppene hennes ser litt skeive/usymmetriske ut. Både når hun prater og har munnen igjen. Kan forsåvidt ikke se at det står at det siste innlegget er sponset.. er jeg blind? Det står rett over overskriften, bak tidspunktet for publisering. Synes forøvrig merkingen er veldig gjemt der den står, men er det ikke sånn hos alle UI'er? (nei, det var det visst ikke, men mener jeg har sett den der hos flere av de) Endret 24. januar 2016 av Viernes
Nordvesta Skrevet 24. januar 2016 #2870 Skrevet 24. januar 2016 Tråden ryddet for spekulasjon og svar til dette Nordvesta, mod.
Gjest Honeyblossom Skrevet 24. januar 2016 #2871 Skrevet 24. januar 2016 9 minutter siden, Viernes skrev: Det står rett over overskriften, bak tidspunktet for publisering. Synes forøvrig merkingen er veldig gjemt der den står, men er det ikke sånn hos alle UI'er? (nei, det var det visst ikke, men mener jeg har sett den der hos flere av de) Gikk inn på bloggen igjen nå for å se og jeg så den fortsatt ikke, MEN om jeg deaktiverer adblock så står det plutselig der Spiller forsåvidt ingen rolle, bare syns det var rart.
Saltsild Skrevet 24. januar 2016 #2872 Skrevet 24. januar 2016 (endret) Nei, det innslaget hadde ekstremt høy putefaktor altså. Jeg ble helt rød i trynet og jeg vil si at jeg har et veldig normalt forhold til sex. Jeg synes vel dette er veldig ritikkverdig i forhold til barna. Dette vil fortsatt ligge ute på Det Store Internett når William og Michelle begynner på barneskolen eller ungdomsskolen. Jeg synes Anna også burde forstå dette og skjønne hvilken situasjon hun selv setter sine egne barn i. Det er ikke greit! Alle skjønner at foreldrene har sex, men de trenger da for all del ikke kringkaste det. Hun klager veldig mye over at det er såpass slitsomt med to barn, men det er allerede snakk om et tredje barn. Dette er jo også kritikkverdig spør du meg. Hun huffer seg og synes så forferdelig synd på seg selv, men samtidig vil hun ikke se i øynene at hun tydeligvis har merk enn nok å "holde på med" akkurat nå. Jeg tror Anna kunne hatt godt av en internett-detox og ikke noe blogg men fokusering på skolen. Endret 24. januar 2016 av Saltsild 8
Viernes Skrevet 24. januar 2016 #2873 Skrevet 24. januar 2016 9 minutter siden, Honeyblossom skrev: Gikk inn på bloggen igjen nå for å se og jeg så den fortsatt ikke, MEN om jeg deaktiverer adblock så står det plutselig der Spiller forsåvidt ingen rolle, bare syns det var rart. Enig i at det er rart. Mener noen her inne har kommentert det før? Adblock skal vel fjerne reklame, (rundt omkring på en side) og ikke selve merkingen. For du ser vel fortsatt innlegget?
Gjest Honeyblossom Skrevet 24. januar 2016 #2874 Skrevet 24. januar 2016 2 minutter siden, Viernes skrev: Enig i at det er rart. Mener noen her inne har kommentert det før? Adblock skal vel fjerne reklame, (rundt omkring på en side) og ikke selve merkingen. For du ser vel fortsatt innlegget? Det kan godt hende, har ikke fulgt med i tråden her siden starten. Ja, Innlegget er der ennå og det ser ut som det skal, det er bare merkingen som er borte. Adblock skal jo bare fjerne klikkbare reklameting og teksten i seg selv er jo ikke klikkbar. Virker som det en bug, men det er vel noe UB må fikse selv tenker jeg?
Bootybuilder Skrevet 24. januar 2016 #2875 Skrevet 24. januar 2016 (endret) Den 22.1.2016 at 1.12, morgenful skrev: Jeg var inne på bloggen hennes nå. Sextabbe nr 2. Oh lord. Hun har smelt seg på tjukka to ganger, ingen er i tvil om at hun har hatt eller har sex. Kan hun ikke bare la visse ting være usagt... Jeg ble faktisk litt sånn smådeppa av å bare være inne på bloggen hennes. Det er gjennomgående deprimerende innslag fra den fronten. Innlegg ryddet for spekulasjoner Nordvesta, mod. Endret 24. januar 2016 av Bootybuilder
Gjest Asti Skrevet 24. januar 2016 #2876 Skrevet 24. januar 2016 1 time siden, Honeyblossom skrev: Det kan godt hende, har ikke fulgt med i tråden her siden starten. Ja, Innlegget er der ennå og det ser ut som det skal, det er bare merkingen som er borte. Adblock skal jo bare fjerne klikkbare reklameting og teksten i seg selv er jo ikke klikkbar. Virker som det en bug, men det er vel noe UB må fikse selv tenker jeg? Jeg sendte mail ti UI vedr. at merkingen forsvinner ved bruk av Adblock. Det er flere måneder siden. Jeg hørte aldri noe tilbake. Det virker ut som det ikke er noe de bryr seg med...
Nordvesta Skrevet 24. januar 2016 #2877 Skrevet 24. januar 2016 Tråden ryddet for hetsende utsagn Nordvesta, mod.
Nordvesta Skrevet 25. januar 2016 #2878 Skrevet 25. januar 2016 Tråden ryddet for sitat fra bloggen og samtlige svar til dette Nordvesta, mod.
Nordvesta Skrevet 25. januar 2016 #2879 Skrevet 25. januar 2016 Tråden ryddet for avsporing. Spørsmål om modereringen kan tas på Ris og Ros eller på pm Nordvesta, mod.
Sjay Skrevet 25. januar 2016 #2880 Skrevet 25. januar 2016 Dagens blogg-innlegg er merkelige greier. Først en rotete forklaring på at hun ikke vil stemples som "mamma til Michelle" lengre, fordi folk vet hvem Michelle er, men ikke hvem mammaen er. Hun formulerer det slik at det var derfor hun byttet plattform og bloggnavn, slik at Anna Rasmussen nå kommer i fokus. Det er uvisst om det faktisk er dette hun vil formidle, da hun roter det til ved å si at en dame ikke ville slippe henne inn på et utested selv om damen visste hvem Michelle var og at hun og venninnene hadde sluppet inn hvis Michelle var med. Noe som jo ikke henger på greip i det hele tatt.. Når hun da har etablert at det er et tydelig skille på fokuset fra den gamle bloggen til den nye kommer dagens andre blogginnlegg der hun filmer at Michelle skriver sin første bloggpost. Forstå det den som kan... SMH! 9
Fremhevede innlegg