Birdo Skrevet 11. januar 2016 #2741 Skrevet 11. januar 2016 Er ikke så mange timer siden hun skrev innlegg på bloggen sin, og da var det både bilde av Jan pluss hun nevnte han flere ganger. Hadde hun villet lage spekulasjoner, hadde hun vel ikke gjort det..
Monky Skrevet 11. januar 2016 #2742 Skrevet 11. januar 2016 2 minutter siden, Birdo skrev: Er ikke så mange timer siden hun skrev innlegg på bloggen sin, og da var det både bilde av Jan pluss hun nevnte han flere ganger. Hadde hun villet lage spekulasjoner, hadde hun vel ikke gjort det.. Sant sant🙊
Miranda16 Skrevet 11. januar 2016 #2743 Skrevet 11. januar 2016 Hun skriver nyttårsforsettet er å spare, og da høres det ut som hun ikke har lagt noe til side noe særlig av alle hundretusenvis av det hun har tjent ( millionene) over ganske mange år. Ungene bruker jo nesten bare designer tøy, men er ikke disse klærne sponset. Kan ikke fatte hva annet hun har har brukt penger på annet enn hva en god gjennomsnittsmånedslønn kunne dekke? Hadde jeg hatt barn og god økonomi, hadde jeg spart til f.eks utdannelse. Flott at hun har investert i boliger, det er god sparing, 2
Birdo Skrevet 11. januar 2016 #2744 Skrevet 11. januar 2016 43 minutter siden, Miranda16 skrev: Hun skriver nyttårsforsettet er å spare, og da høres det ut som hun ikke har lagt noe til side noe særlig av alle hundretusenvis av det hun har tjent ( millionene) over ganske mange år. Ungene bruker jo nesten bare designer tøy, men er ikke disse klærne sponset. Kan ikke fatte hva annet hun har har brukt penger på annet enn hva en god gjennomsnittsmånedslønn kunne dekke? Hadde jeg hatt barn og god økonomi, hadde jeg spart til f.eks utdannelse. Flott at hun har investert i boliger, det er god sparing, Hun har jo sagt at hun sparer masse til barna før, mulig hun mener spare ekstra til seg selv? 4
Roseh Skrevet 11. januar 2016 #2745 Skrevet 11. januar 2016 42 minutter siden, Miranda16 skrev: Hun skriver nyttårsforsettet er å spare, og da høres det ut som hun ikke har lagt noe til side noe særlig av alle hundretusenvis av det hun har tjent ( millionene) over ganske mange år. Ungene bruker jo nesten bare designer tøy, men er ikke disse klærne sponset. Kan ikke fatte hva annet hun har har brukt penger på annet enn hva en god gjennomsnittsmånedslønn kunne dekke? Hadde jeg hatt barn og god økonomi, hadde jeg spart til f.eks utdannelse. Flott at hun har investert i boliger, det er god sparing, det kostet sikkert litt å reise til Kypros og sende alt av flyttelass frem og tilbake. Så tar hun ofte fly frem og tilbake og litt til Amsterdam var hun. Hun har ellers reist en del til syden så kanskje det er der pengene forsvinner.
Valetta Skrevet 11. januar 2016 #2746 Skrevet 11. januar 2016 Jeg tror svært få av toppbloggerne lever så veldig sparsommelig. Tviler sterkt på at bankkontoen er spesielt fyldig. At hun ikke har så mye å skrive om er jo overhodet ingen bombe. Å skille seg ut i bloggverden Ida dag krever ganske mye. Klær, sminke, interiør og trening er oppbrukt. Personlig drama trekker lesere, men det er jo grenser for hvor mye man kan "stelle i stand" også da. 3
Ultiva Skrevet 12. januar 2016 #2747 Skrevet 12. januar 2016 (endret) Den 11.1.2016 at 22.21, Valetta skrev: Jeg tror svært få av toppbloggerne lever så veldig sparsommelig. Tviler sterkt på at bankkontoen er spesielt fyldig. At hun ikke har så mye å skrive om er jo overhodet ingen bombe. Å skille seg ut i bloggverden Ida dag krever ganske mye. Klær, sminke, interiør og trening er oppbrukt. Personlig drama trekker lesere, men det er jo grenser for hvor mye man kan "stelle i stand" også da. Personlig så syns jeg MtM var toppblogger av fullstendig feil grunner. Det hun trakk lesere på var overeksponering av små barn og skandaler/click baits. Men det mest triste er jo at titusenvis av lesere elsket det. Heldigvis sier MtM at hun har tatt til vettet og skal kutte kraftig ned på eksponeringen av barna sine. Leserne vil nok forsvinne, men omdømmet hennes vil vokse og hun som er så ung kan fokusere på å få seg utdannelse og jobb i stedet. Win win for alle. Endret 25. januar 2016 av Ultiva 5
Miranda16 Skrevet 12. januar 2016 #2748 Skrevet 12. januar 2016 Trodde kanskje mange av toppbloggerne hadde fått seg en tankevekker, når flere av de andre toppbloggerne har fått skikkelig skattesmell.....! Håper virkelig hun har satt av penger til barna som hun sier. Kanskje vanskelig å tenke at inntekten ikke nødvendigvis vil fortsette å være så høy når når man er har vært vant en solid inntekt i flere år?. De fleste som er "vanlig" lønnsmottaker med fast jobb vil kunne planlegge økonomien på en helt annen måte. 2
Trosten Skrevet 12. januar 2016 #2749 Skrevet 12. januar 2016 (endret) 3 timer siden, Ultiva skrev: Heldigvis har MtM tatt til vettet og moderert seg kraftig. Leserne vil nok forsvinne, men omdømmet hennes vil vokse og hun som er så ung kan fokusere på å få seg utdannelse og jobb i stedet. Win win for alle. Ser ikke hvordan hun har moderert seg i det hele tatt. Barna er akkurat like mye eksponert, og like før jul flyttet hun sammen med den nye kjæresten etter et forhold som da hadde vart et par uker. Så er det innlegg om svik og dårlige venner, antydninger om at nakenbilder av henne sirkulerer og klikk-bait om naken hud og den skandaløse kjolen hennes på Kjendisgallaen. Dagens innlegg heter "En familie på 4". Det er ikke uten videre ukontroversiielt, han har bodd med barna hennes i bare kort tid. Endret 12. januar 2016 av Trosten 12
Ultiva Skrevet 12. januar 2016 #2750 Skrevet 12. januar 2016 59 minutter siden, Trosten skrev: Ser ikke hvordan hun har moderert seg i det hele tatt. Barna er akkurat like mye eksponert, og like før jul flyttet hun sammen med den nye kjæresten etter et forhold som da hadde vart et par uker. Så er det innlegg om svik og dårlige venner, antydninger om at nakenbilder av henne sirkulerer og klikk-bait om naken hud og den skandaløse kjolen hennes på Kjendisgallaen. Dagens innlegg heter "En familie på 4". Det er ikke uten videre ukontroversiielt, han har bodd med barna hennes i bare kort tid. Men jeg trodde lesertallene hennes var sterkt nedadgående? Er det pga plattformskiftet det da?
Anglofil Skrevet 12. januar 2016 #2751 Skrevet 12. januar 2016 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner og hets, samt svar til dette. Edit: Kommentarer til moderering skal tas direkte til moderator på pm, eventuelt på ris og ros. Yvonne (mod) Endret 12. januar 2016 av Yvonne
Trosten Skrevet 13. januar 2016 #2752 Skrevet 13. januar 2016 Hun har fjernet innlegget "En familie på 4". 4
Anglofil Skrevet 13. januar 2016 #2753 Skrevet 13. januar 2016 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering, samt spekulasjoner og svar til dette. Yvonne (mod)
Gjest Joppe Skrevet 13. januar 2016 #2754 Skrevet 13. januar 2016 9 timer siden, Trosten skrev: Hun har fjernet innlegget "En familie på 4". Jepp! Nå er det fising i forhold som gjelder :D
Miah Skrevet 14. januar 2016 #2755 Skrevet 14. januar 2016 Har ikke vært innom den nye bloggen hennes før nå, og fy for et utrolig dårlig design! Hvem er det som har laget det der? Kjipt design, bilder som ikke er like brede som teksten. Det ser jo ikke ut som et steg fremover, akkurat? 8
Sitronmelis Skrevet 14. januar 2016 #2756 Skrevet 14. januar 2016 20 timer siden, Joppe skrev: Jepp! Nå er det fising i forhold som gjelder :D Nå har del 2 om fising kommet på bloggen! Nå går det jammen fremover med bloggen ass! 😂 7
foreveralone Skrevet 14. januar 2016 #2757 Skrevet 14. januar 2016 Skikkelig saftig sextabbe på bloggen nå! Juicy, ass 5
Ultiva Skrevet 14. januar 2016 #2758 Skrevet 14. januar 2016 1 minutt siden, foreveralone skrev: Skikkelig saftig sextabbe på bloggen nå! Juicy, ass "Skikkelig saftig sextabbe" faktisk, høres ut som en Se & Hør-overskrift Og nei, gidder ikke å klikke meg inn, er vel samme click-bait-lureriet som absolutt alle andre ganger 7
Gjest Joppe Skrevet 14. januar 2016 #2759 Skrevet 14. januar 2016 Men, seriøst! Vi trenger streng tatt ikke vite når hun og Jan humper. Too much information!!
Hectine Skrevet 14. januar 2016 #2760 Skrevet 14. januar 2016 Jeg blir seriøst flau over å lese bloggen for tiden. Prompehumor og "se vi har sex-innlegg" 11
Fremhevede innlegg