Sitronmelis Skrevet 28. desember 2015 #2681 Del Skrevet 28. desember 2015 2 minutter siden, missdior skrev: Det var litt av en sniktitt på huset ja. To bilder av et vindu, ett av en stige, og ett uklart bilde av Anna Klikk klikk klikk vet du 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvane Skrevet 28. desember 2015 #2682 Del Skrevet 28. desember 2015 En ting er sikkert. Forholdet til Jan og Anna kommer virkelig til å bli satt på prøve når de blir samboere. Ikke med en gang når forholdet fortsatt er hett, men etter hvert når følelsene mest sannsynlig dabber litt av og hverdagslivet med 2 små barn (som ikke er hans en gang) inntar Jan. Flott at han vil prøve å stille opp, men tror neppe han virkelig er klar over kaoset med 2 små barn dag ut og dag inn... Det å si at han elsker dem som sine egne er jeg skeptisk til, han har jo en tendens til å overdrive i gjesteinnleggene sine, men håper jo selvsagt det er sant for barnas del. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 28. desember 2015 #2683 Del Skrevet 28. desember 2015 Tråden er ryddet for latterliggjøring. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 28. desember 2015 #2684 Del Skrevet 28. desember 2015 1 time siden, elvane skrev: En ting er sikkert. Forholdet til Jan og Anna kommer virkelig til å bli satt på prøve når de blir samboere. Ikke med en gang når forholdet fortsatt er hett, men etter hvert når følelsene mest sannsynlig dabber litt av og hverdagslivet med 2 små barn (som ikke er hans en gang) inntar Jan. Flott at han vil prøve å stille opp, men tror neppe han virkelig er klar over kaoset med 2 små barn dag ut og dag inn... Det å si at han elsker dem som sine egne er jeg skeptisk til, han har jo en tendens til å overdrive i gjesteinnleggene sine, men håper jo selvsagt det er sant for barnas del. AMEN. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 29. desember 2015 #2685 Del Skrevet 29. desember 2015 Nå er hun redd for at det skal lekke nakenbilde av henne på nett. Jaja. Hun ser selv at det kanskje ikke var så lurt å sende nakenbilde av seg selv og en fyr til en venninne. Jeg mener. Hæ? Gjør virkelig folk det?? Jeg har i hvertfall ingen interesse av å motta nakenbilder av mine venner. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 29. desember 2015 #2686 Del Skrevet 29. desember 2015 9 minutter siden, BeverTramp skrev: Nå er hun redd for at det skal lekke nakenbilde av henne på nett. Jaja. Hun ser selv at det kanskje ikke var så lurt å sende nakenbilde av seg selv og en fyr til en venninne. Jeg mener. Hæ? Gjør virkelig folk det?? Jeg har i hvertfall ingen interesse av å motta nakenbilder av mine venner. Hadde mine venninner begynt å sende nakenbilder av seg selv til meg hadde jeg trodd det hadde rablet for de.. Hadde nok også funnet meg nye venner. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 29. desember 2015 #2687 Del Skrevet 29. desember 2015 41 minutter siden, BeverTramp skrev: Nå er hun redd for at det skal lekke nakenbilde av henne på nett. Jaja. Hun ser selv at det kanskje ikke var så lurt å sende nakenbilde av seg selv og en fyr til en venninne. Jeg mener. Hæ? Gjør virkelig folk det?? Jeg har i hvertfall ingen interesse av å motta nakenbilder av mine venner. Hva forventer en dame som legger naknebilder av seg selv i dusjen, snapper nakne bilder av seg selv og kjæresten og skrev et innlegg om å lage en sex video? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 29. desember 2015 #2688 Del Skrevet 29. desember 2015 Skulle nesten tro at hun leser denne tråden på KG. Ble det ikke nevnt her for litt siden om hvorfor hun ikke har venninner? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. desember 2015 #2689 Del Skrevet 31. desember 2015 Tråden er ryddet for diskusjon rundt bloggerens barn, spekulasjoner, hets og latterliggjøring, samt svar til dette. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trosten Skrevet 1. januar 2016 #2690 Del Skrevet 1. januar 2016 Skummet gjennom innlegget på den nye plattformen. For et rør, hun skal nå begynne å skrive mer om seg selv. Som hun har gjort noe annet... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 1. januar 2016 #2691 Del Skrevet 1. januar 2016 http://www.kjendis.no/2016/01/01/kjendis/kjendiskaring2015/karing/mote/trender/42509843/ Velfortjent pris for årets verst kledde i den skreddersydde kjolen hun hadde på seg tidligere i år som hun synes var "fantastisk flott", var "strålende fornøyd" med og "kjempestolt over". Lurer på om hun kommer med en liten skjennepreken til Dagbladet nå, for "vi trenger ikke alltid skrive det på nettet, vet du ;)" jfv. http://mammatilmichelle.blogg.no/1448356144_kjendisgalla_brystene.html 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. januar 2016 #2692 Del Skrevet 1. januar 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 3. januar 2016 #2693 Del Skrevet 3. januar 2016 Det kjoleinnlegget på Annarasmussen.no Kjolen er dritstygg. Tror de fleste mener det samme som meg. Og nå har hun brukt den kåringen til å liksom vise at hun alltid oppfører seg som og er seg selv fult ut. Og hele innlegget lyser "sladderartikkel i Se&Hør". Som om hun lager sladderartikkel om seg selv. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 3. januar 2016 #2694 Del Skrevet 3. januar 2016 7 timer siden, Luckiness skrev: Det kjoleinnlegget på Annarasmussen.no Kjolen er dritstygg. Tror de fleste mener det samme som meg. Og nå har hun brukt den kåringen til å liksom vise at hun alltid oppfører seg som og er seg selv fult ut. Og hele innlegget lyser "sladderartikkel i Se&Hør". Som om hun lager sladderartikkel om seg selv. Syns egentlig det var litt kult av henne å ta kritikken med et smil og å auksjonere den bort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 3. januar 2016 #2695 Del Skrevet 3. januar 2016 Hvis tallene på blogglisten stemmer så hadde hun 529 besøkende på den nye bloggen i går ( og drøye 400 dagen før), samt 36000 (og noe) på den gamle. Det kommer vel snart en heftig overskrift for å trekke lesere nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 3. januar 2016 #2696 Del Skrevet 3. januar 2016 2 timer siden, Veslefrikk skrev: Hvis tallene på blogglisten stemmer så hadde hun 529 besøkende på den nye bloggen i går ( og drøye 400 dagen før), samt 36000 (og noe) på den gamle. Det kommer vel snart en heftig overskrift for å trekke lesere nå. Tviler på at de stemmer. Lesertallene pleier ikke å stemme i forbindelse med platformbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 3. januar 2016 #2697 Del Skrevet 3. januar 2016 3 timer siden, Veslefrikk skrev: Hvis tallene på blogglisten stemmer så hadde hun 529 besøkende på den nye bloggen i går ( og drøye 400 dagen før), samt 36000 (og noe) på den gamle. Det kommer vel snart en heftig overskrift for å trekke lesere nå. Lesertallene på den nye bloggen ligger her: http://unitedbloggers.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 3. januar 2016 #2698 Del Skrevet 3. januar 2016 Syns rett og slett bloggen hennes er forferdelig kjedelig. F.eks kunne hun jo lagt ut bilder hvor hun viser fremgangen med huset, istedet for bare et bilde av seg selv på gulvet. Hun virker rett og slett som verdens kjedeligste person sånn som hun fremstiller seg selv på bloggen. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 3. januar 2016 #2699 Del Skrevet 3. januar 2016 Jeg tror ikke dette "hamskiftet" var noe sjakktrekk i det hele tatt. FLOTT at hun tar fokuset bort fra barna (enn så lenge), men det er jo barna som trakk lesere. Folk er jo ikke interessert i hvem Anna Rasmussen er. Men det er mulig hun har blitt "presset" til å skåne barna mer, hvorav dette sceneskiftet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 3. januar 2016 #2700 Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) Oiiida, nå skriver hun at etter de ble to voksne i hus, så har tanken på å få en større familie forandret seg, nå har hun for første gang lyst til å lage en større familie, og at hun er så glad i den lille familien sin, og at hun gleder seg til å ønske baby nr tre velkommen... HERREGUD HUN ER IKKE RIKTIG VEL BEVART. Kanskje på tide å få fullført VGS før hun tenker på baby nr 3! Hun og Jan har nettopp blitt sammen, og nå tenker hun på å lage en større familie med han? Dette med at hun gleder seg til å ønske baby nr tre velkommen, skrev hun i facebookstatusen sin med link til bloggen. Mens inne på bloggen avslutter hun med at EN VAKKER DAG kan ønske baby nr 3 velkommen... Alt for klikk. Der kom det, clickbaiten vi ventet på siden hun hadde så få lesertall... Endret 3. januar 2016 av Sitronmelis 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg