Gjest Holititten Skrevet 26. desember 2015 #2661 Skrevet 26. desember 2015 5 timer siden, Ulzzang skrev: Hva er greia med alle de bildene av henne og Jan nakne i senga? (På snap) hadde blitt flau jeg Hva er snappen hennes?
Gjest O.G. Skrevet 26. desember 2015 #2662 Skrevet 26. desember 2015 5 timer siden, Ulzzang skrev: Hva er greia med alle de bildene av henne og Jan nakne i senga? (På snap) hadde blitt flau jeg Har hun ikke flust av unger på lista si? Kan ikke legge ut slikt da.
Superblomst Skrevet 26. desember 2015 #2663 Skrevet 26. desember 2015 2 timer siden, Holititten skrev: Hva er snappen hennes? Annarasmussen
Birdo Skrevet 26. desember 2015 #2664 Skrevet 26. desember 2015 3 timer siden, Ulzzang skrev: Ene? Da har du ikke fulgt godt nok med. Har vært flere en ett bilde Da har hun slettet mens hun har lagt ut,for jeg var oppe til nærmere 4 i natt og sjekket snap hyppig - så bare ett. Og ikke var det drøyt heller, skulle hun kledd på seg for å ta bilde da, for at ikke pripne folk skal bli fornærmet? 1
Ulzzang Skrevet 26. desember 2015 #2665 Skrevet 26. desember 2015 1 minutt siden, Birdo skrev: Da har hun slettet mens hun har lagt ut,for jeg var oppe til nærmere 4 i natt og sjekket snap hyppig - så bare ett. Og ikke var det drøyt heller, skulle hun kledd på seg for å ta bilde da, for at ikke pripne folk skal bli fornærmet? Hvis du siktet til meg så har jeg ikke blitt fornærmet altså, synes bare det er "rart" et hun velger å ta bilder av selv selv og Jan nakne I senga og dele dette med omverdenen. Vet ikke om noen andre som gjør dette. Sikker en grunn til det, personlig liker jeg å holde slike ting på privaten men hver sin smak 13
Anglofil Skrevet 26. desember 2015 #2666 Skrevet 26. desember 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette. Yvonne (mod)
Gjest Sobril Skrevet 27. desember 2015 #2667 Skrevet 27. desember 2015 Lurer på hva hun tenker om denne omtalen... http://m.kjendis.no/2015/12/27/kjendis/brudd/arets_brudd/skilsmisse/kjerlighet/42484362/?www=1#_ga=1.248052801.793557045.1445931806
Safiye Skrevet 27. desember 2015 #2668 Skrevet 27. desember 2015 Tråden er ryddet for latterliggjøring og spekulasjoner. - Pavilion, mod
Bootybuilder Skrevet 27. desember 2015 #2669 Skrevet 27. desember 2015 6 timer siden, candykiss skrev: Lurer på hvorfor Michelle ikke har samvær med pappaen sin I jula? Hun feiret jo jul med Anna og co, men så på bloggen at Michelle har reist med noen slektninger på hyttetur, og kommer ikke hjem før etter nyttår, faren bor jo I Stavanger området.. Tenker også på pappaen til William, synes det er trist at det er så stor avstand mellom far og sønn, lurer på hvordan han takler alt styret med bruddet deres, Jan som har tatt over rollen som "supermann" pappa for sønnen hans. Noen som vet grunnen til bruddet mellom dem? Faren til michelle er i militæret. Mulig han ikke har så mye fri. Han har heller aldri hatt så mye samvær, han var jo svært ung da hun ble født han også. Men vet foreldrene hans har passa noe. Faren til William har flytta til Amsterdam for å studere, så det er jo et stykke unna. Fedrene må jo nesten ville se barna sine også og komme til dem. 10
Birdo Skrevet 27. desember 2015 #2670 Skrevet 27. desember 2015 1 minutt siden, Bootybuilder skrev: Faren til michelle er i militæret. Mulig han ikke har så mye fri. Han har heller aldri hatt så mye samvær, han var jo svært ung da hun ble født han også. Men vet foreldrene hans har passa noe. Faren til William har flytta til Amsterdam for å studere, så det er jo et stykke unna. Fedrene må jo nesten ville se barna sine også og komme til dem. Han har vel vært veldig mye med Michelle som jeg har skjønt hvert fall. Men som du sa, så er ikke fedrene der nå av de grunnene du sa, så det blir for dumt når folk skal skylde på henne for at fedrene ikke er der. 3
Safiye Skrevet 27. desember 2015 #2671 Skrevet 27. desember 2015 Tråden er ryddet for kommentarer til modereringen. Spørsmål rettet mot moderering tas på ris og ros eller direkte på privat melding. - Pavilion, mod
Miranda16 Skrevet 28. desember 2015 #2672 Skrevet 28. desember 2015 Den 12/23/2015 at 13.26, Viljaa skrev: Jeg skjønner ganske godt at Anna vingler litt på kjærlighetsfronten. Hun er jo absolutt ikke alene om å være usikker på følelser i den alderen, og når hun i tillegg har hovedansvaret for to små barn og søker etter en partner som også kan være en farsfigur, så forstår jeg at det er lett å trå feil. Hun er nok veldig opptatt av at barna skal ha det fint samtidig som hun også har et behov for noen som støtter henne. Jeg mener det ikke er nødvendigvis er til barnas beste når hun på død og liv må ha en farsfigur i bildet. Det er bare av egoistiske grunner at hun vil ha en mann der fordi hun ikke takler å være alene. Hun dumpet Jan fordi hun ikke hadde følelser for han og nå er hun sammen med ham fordi hun ikke takler å være alene og han er en all right "farsfigur". Tror ikke at hun har veldig dype følelser for han. Hun lever på en livsløgn. Tipper det går et halv år, så er hun alene igjen. Ja hun er ung og tråkker feil som mange jevnaldrene, men når man har barn er det ikke bra for barna å ha menn som kommer og går. Det er det barna vil huske når de blir eldre 20
*Emma* Skrevet 28. desember 2015 #2673 Skrevet 28. desember 2015 Har ikke lest bloggen hennes, men hvordan vet dere at M ikke er hos faren sin? Bare fordi det ikke blir skrevet om eller vist på bloggen så betyr vel ikke det at hun ikke har sett ham? Hun kan fint besøke far og fars familie tidlig på dagen for eksempel, selv om det skulle bli skrevet at de er i familieselskap uten ham senere på dagen. 3
Kristanna Skrevet 28. desember 2015 #2674 Skrevet 28. desember 2015 Det er jo ikke sånn nå til dags at fedre ikke får se barna, hvis moren ikke vil. Man har krav på samvær, så hvis de ikke er med M og W, så er det nok vilja det står på. 2
Corinne Skrevet 28. desember 2015 #2675 Skrevet 28. desember 2015 Jan skal flytte inn i det nye huset til Anna, skriver hun på bloggen i dag. Akkurat dét synes jeg kanskje var litt overilt.... 18
Safiye Skrevet 28. desember 2015 #2676 Skrevet 28. desember 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til slettet innlegg. - Pavilion, mod
Luckiness Skrevet 28. desember 2015 #2677 Skrevet 28. desember 2015 Jeg skjønner enda ikke at blogging er en jobb jeg da. Jeg tenker hvertfall på blogg som en slags hobby. Jeg tenker f.eks. heller ikke at en som er flink i og utøver idrett som tjener penger på det jobber med friidrett f.eks. Da kaller jeg dem idrettsutøver. Akkurat som at jeg kaller en blogger for en blogger...Jeg kaller dem ikke arbeidstakere. Og om det er så utrolig mye å gjøre som blogger, at man går å tenker på det 24/7 så har man fult lov å finne seg en annen "jobb". Andre som har normale jobber utdanner seg videre eller bytter jobb når de går lei eller trenger andre slags utfordringer. Så en blogger kan fint gjøre det samme. 3
Sitronmelis Skrevet 28. desember 2015 #2678 Skrevet 28. desember 2015 Ja her går det jammen fort i svingene! Nettopp blitt kjærester, og så skal de nå flytte sammen, og han har overtatt papparollen til barna totalt virker det som. Anna virker jo desperat etter en familie. Og hvor mange ganger skal hun skrive at han tar papparollen alvorlig? Hun skriver det jo i nesten alle innlegg. Er det for å henge ut de to andre fedrene ved å si at de ikke tar papparollen alvorlig? Hun er så barnslig. 23
BeverTramp Skrevet 28. desember 2015 #2679 Skrevet 28. desember 2015 5 minutter siden, Sitronmelis skrev: Ja her går det jammen fort i svingene! Nettopp blitt kjærester, og så skal de nå flytte sammen, og han har overtatt papparollen til barna totalt virker det som. Anna virker jo desperat etter en familie. Og hvor mange ganger skal hun skrive at han tar papparollen alvorlig? Hun skriver det jo i nesten alle innlegg. Er det for å henge ut de to andre fedrene ved å si at de ikke tar papparollen alvorlig? Hun er så barnslig. Som leser ser den stadige poengteringen ut som stikk til barnefedrene, ja... 11
missdior Skrevet 28. desember 2015 #2680 Skrevet 28. desember 2015 Det var litt av en sniktitt på huset ja. To bilder av et vindu, ett av en stige, og ett uklart bilde av Anna 11
Fremhevede innlegg