Gå til innhold

mammatilmichelle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Beklager, men jeg syns det blir altfor søkt med påstander av typen "KLART det blir forvirrende" - hva da klart? Kjenner du barna? Vet du hvordan de har det? I så fall er ingenting KLART, du bare kommer med løse spekulasjoner.

M ER jo en farsfigur for sin sønn. Og Jan og Anna har vært venner i årevis, og vennskapet har jo ikke blitt avsluttet midt i dramaet. Ville du reagert hvis en venninne sto opp og hjalp til med barna i ny og ne? En tante? Unger takler slikt, når det er snakk om få og jevnlige personer som er innom. Jeg hadde skjønt bekymringen om det var en ny, nær venn flere ganger i året, men her er det snakk om TO mennesker som har vært i barnas liv i mange år - det er ingen selvfølge at det skaper problemer at de passer på barna. 

Selv er jeg attpåklatt, og søsknene mine var kun hjemme 3-4 ganger i året. Skapte jammen ingen traumer at de sto opp med meg om morgenen når de først var hjemme, men i følge din logikk er det altså "klart forvirrende" når slike mennesker, som mine søsken, "gikk ut og inn av livet" mitt flere ganger i året. :roll: 

Jaja, dere står i deres rett til å mene hva dere vil, men håper dere i det minste er konsekvente og ikke involverer noen mennesker i deres barns liv som ikke kan være der hver eneste dag, året rundt. Ikke søsken, tanter, besteforeldre, gode venninner og andre som bor et stykke unna slik at de går "inn og ut" av barnas liv. Må jo ikke forvirre de skjøre små. 

Ingen grunn til å være spydig.

Nei, jeg kjenner ikke barna og vet ikke hvordan de har det. Det har jeg heller ikke sagt. Min mening er basert på inntrykket jeg har fått og egne erfaringer, i likhet med din mening. Folk ser forskjellig på ting. Min erfaring er at barn blir forvirret av at mor har mange forskjellige "venner" som er tilstede i livet deres på den måten. Har selv to tantebarn som er tydelig preget av dette.

Som du sikkert ser så skrev jeg tydelig "farsfigur". At det er forvirrende med en farsfigur som går inn og ut av livet deres. Regner med du ikke så på dine søsken som en farsfigur? Synes sammenligningene dine er tåpelige.
Nevnte heller ingenting om Mathijs i mitt innlegg, kun Jan. Foreslår at du forholder deg til det jeg faktisk skriver.
Når det er sagt så er jo ikke Jan den eneste hun har hatt et ganske nært forhold til, Amir var jo veldig tilstede i livet deres en stund tilbake. Synes å huske at hun kom med lignende uttalelser om han også når de var på ferie sammen blant annet.

Sa også at det er mitt inntrykk, du har tydeligvis et annet - og det er helt greit. Unødvendig å himle med øynene.

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg kjenner ikke barna og vet ikke hvordan de har det. Det har jeg heller ikke sagt. Min mening er basert på inntrykket jeg har fått og egne erfaringer, i likhet med din mening. Folk ser forskjellig på ting. Min erfaring er at barn blir forvirret av at mor har mange forskjellige "venner" som er tilstede i livet deres på den måten. Har selv to tantebarn som er tydelig preget av dette.

Som du sikkert ser så skrev jeg tydelig "farsfigur". At det er forvirrende med en farsfigur som går inn og ut av livet deres. Regner med du ikke så på dine søsken som en farsfigur? Synes sammenligningene dine er tåpelige.Nevnte heller ingenting om Mathijs i mitt innlegg, kun Jan. Foreslår at du forholder deg til det jeg faktisk skriver.
Når det er sagt så er jo ikke Jan den eneste hun har hatt et ganske nært forhold til, Amir var jo veldig tilstede i livet deres en stund tilbake. Synes å huske at hun kom med lignende uttalelser om han også når de var på ferie sammen blant annet.

Sa også at det er mitt inntrykk, du har tydeligvis et annet - og det er helt greit. Unødvendig å himle med øynene.

Ja beklager, men jeg må himle litt med øynene når folk kommer med såpass bastante påstander av typen "det er klart at xxx", og ser på to (2) venner som "mange forskjellige venner", og i tillegg kaller det å "gå inn og ut av livet" til når det er snakk om en person som har vært der ganske jevnlig i flere år. Da virker det jo som om kravet ditt for at noen ikke går inn og ut av livet til noen er at de bor under samme tak. Du klarer jo heller ikke forklare hvorfor sammenligningene er tåpelige.

Beklager, men du uttaler deg på syltynt grunnlag, og det syns jeg man skal holde seg for god til. Det ødelegger sakligheten til debatten når man skal spikke fliser og kritisere ting man overhodet ikke har grunnlag for å kritisere. Plutselig blir dette en fotballfrue-debatt, der man krangler om antall kviser osv. Trist. 

Skrevet

Som du sikkert ser så skrev jeg tydelig "farsfigur". At det er forvirrende med en farsfigur som går inn og ut av livet deres. Regner med du ikke så på dine søsken som en farsfigur? Synes sammenligningene dine er tåpelige.Nevnte heller ingenting om Mathijs i mitt innlegg, kun Jan. Foreslår at du forholder deg til det jeg faktisk skriver.

For ikke å glemme Kevin fra paradise! De to hadde jo også et slags forhold.

• Liker 7
Skrevet

Får sånne LKE vibes av Jan når han driver å forsvare seg/Anna på facebook. Forstår at M meldte seg ut av det sirkuset for å si det sånn.

• Liker 12
Skrevet

Syntes å huske at jeg leste at hun bevisst aldri introduserte han til barna :)

Barna tar i hvert fall ikke skade av hvem mor henger med når de har barnevakt! :) 

• Liker 1
Gjest Kariannne
Skrevet

Det jeg syntes er rart er at hun for noen innlegg tilbake skrev at hun har strebet etter å ha en liten familie, med en "pappa" med i bildet. Som da var Matijs faren til William. Men at hun må forsto at de trengte ikke en mann for å være en familie, de to barna og hun var jo familien. Så plutselig er Jan involvert og det virker som han har inntatt denne "pappa" rollen som M ble sparket fra. Joda, han er jo fortsatt faren til W, men han er ikke i det berømte "familie portrettet" Virker som Anna er veldig usikker, og føler hun må gi barna en A4 familie. Trist å se på heke greia. Tipper hun tar Matijs tilbake igjen, før de begge er ute sv livene deres og nye mannfolk blir dratt inn i det vanvittige sirkuset. Jeg syntes synd på barna.

Skrevet

Syntes å huske at jeg leste at hun bevisst aldri introduserte han til barna :)

Barna tar i hvert fall ikke skade av hvem mor henger med når de har barnevakt! :) 

... Og Amir, også fra paradise..? Han var jo med på ferie og hele pakka.. 

• Liker 10
Skrevet

Det blir spennende å se hvordan dette blir fremstilt på bloggerne.

• Liker 11
Skrevet

... Og Amir, også fra paradise..? Han var jo med på ferie og hele pakka.. 

Hun er jo ei jente som har flere guttevenner enn jentevenner. Hva er så galt med det?

Skrevet

Hun er jo ei jente som har flere guttevenner enn jentevenner. Hva er så galt med det?

Ingenting, i og for seg selv. Men hun postet da bilder av seg selv med Amir som også var laget for å skape spekulasjoner om et eventuelt parforhold. F.eks. disse: http://www.news2post.no/forsideBilder/thumbs/thumb_1417637546.jpg De fleste heterofile ville ikke ha postet bilder der de kysser sine "jentevenner", eller der de gliser og tar jentevennen på brystet når de mottar en blomsterbukett av henne. Det virker liksom som om hun bruker alle guttene i sitt liv for å sanke klikk ved å legge opp til spekulasjoner, og det blir feil i mine øyne. Det hadde vært noe annet om hun hadde publisert vanlige bilder som ikke tydet på at det lå noe mer bak enn et vennskap. 

• Liker 23
Skrevet

Hvorfor har hun ikke mange venninner, tror du?

Skrevet

Begynner hun å få lite å blogge om eller? La ut fødselshistorien da Michelle ble født. Et innlegg publisert på bloggen i 2011. Eller måtte hun publisere fødselshistorien sin FØR Rannveig Heitmann (som nettopp har født) gjorde det? For å ligge på topp.. herrefred.. :roll:

• Liker 8
Skrevet

Ser hun har lagt ut et innlegg om at "hele gjengen" er samlet igjen, og alle gode ting er blitt fire, og ikke tre. Nå er de en happy family igjen, som de var før hun byttet ut Jan med Mathijs. Ser ei kommenterte på facebook "Godt å bytte litt på :'D". Hun har fått en hel krigshær mot seg nå. Spørs om kommentaren hennes får stå lenge. Ene kommentaren var "Noen trenger litt mer oppmerksomhet enn andre. Unødvendig kommentar, *navn*" , og det er ikke Anna hun sikter til.

• Liker 16
Skrevet

Begynner hun å få lite å blogge om eller? La ut fødselshistorien da Michelle ble født. Et innlegg publisert på bloggen i 2011. Eller måtte hun publisere fødselshistorien sin FØR Rannveig Heitmann (som nettopp har født) gjorde det? For å ligge på topp.. herrefred.. :roll:

typisk av henne å resirkulere innlegg. Hvor mange ganger har hun ikke skrevet om hvor vanskelig den tiden hun gikk gravid med Michelle var? Sikker derfor hun sletter gamle innlegg slik at hun kan publisere på nytt etterpå

• Liker 6
Skrevet (endret)

Ser hun har lagt ut et innlegg om at "hele gjengen" er samlet igjen, og alle gode ting er blitt fire, og ikke tre. Nå er de en happy family igjen, som de var før hun byttet ut Jan med Mathijs. Ser ei kommenterte på facebook "Godt å bytte litt på :'D". Hun har fått en hel krigshær mot seg nå. Spørs om kommentaren hennes får stå lenge. Ene kommentaren var "Noen trenger litt mer oppmerksomhet enn andre. Unødvendig kommentar, *navn*" , og det er ikke Anna hun sikter til.

Nei, for guds skyld. Må ikke gi den den jenta noe kritikk,  for da er blodfansen der på flekken for å forsvare idolet sitt.. Helt latterlig. 

Endret av LeilaS
  • Liker 12
Skrevet

Det er jo ikke lenge siden anna skrev et innlegg om at hun ble mobbet hver dag. Alle så på, men ingen gjorde noe. Jeg har aldri opplevd en blogger med slike blodfans som det Anna har. Både før og etter det innlegget. Det er nesten skremmende hvordan de unge leserne hennes kan ta helt av i kommentarfelt mot andre lesere. Til tross for at kommentaren de blir så sinte for i utgangspunktet ikke var en stygg kommentar. 😱

• Liker 9
Skrevet (endret)

Det er jo ikke lenge siden anna skrev et innlegg om at hun ble mobbet hver dag. Alle så på, men ingen gjorde noe. Jeg har aldri opplevd en blogger med slike blodfans som det Anna har. Både før og etter det innlegget. Det er nesten skremmende hvordan de unge leserne hennes kan ta helt av i kommentarfelt mot andre lesere. Til tross for at kommentaren de blir så sinte for i utgangspunktet ikke var en stygg kommentar. 😱

Enig, de fansa tåler like lite som Anna, og går i forsvarsposisjon på flekken. Det er helt latterlig å se på!

Endret av Sitronmelis
  • Liker 5
Gjest Kariannne
Skrevet

mest sansynlig. Lagt ut baby bilder av Michelle på insta også med "sjekk bloggen" 

Skrevet

Når hun la ut innlegget med de 4 samlet, så hadde hun lagt ut på snap at det nytt innlegg på bloggen. Men på snap hadde hun tegnet over hodet på Jan, slik at man var "nødt" til å gå inn på bloggen for å se hvem det var. Hun vet å utnytte slik at hun får flest mulig klikk. 

• Liker 11
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...