Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrev på facebook at dette var kun for klikk, kommentaren ble sletta å ble utestengt fra siden... kom inn her for å skrive istedefor :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne. Men jeg klarer ikke å forstå hvorfor Anna ønsker å fremstå som en ustabil mor, som hopper frem og tilbake mellom potensielle omsorgspersoner for barna. Alt for å prøve å forlenge sine 15 Minutes of Fame; er det virkelig verdt det når man fremstiller seg selv på en så negativ måte?

fokuset ligger vel ikke på å fremstå som en stabil mor, men som en interessant person, som derav gir klikk. Jeg føler egentlig det har vært noe av "problemet" hele tiden. Bloggen skal være en mammablogg, men så er det en god del elementer i den som ikke passer det "imaget." Tror det blir bra med nytt bloggnavn...

Endret av Puny
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fokuset ligger vel ikke på å fremstå som en stabil mor, men som en interessant person, som derav gir klikk. Jeg føler egentlig det har vært noe av "problemet" hele tiden. Bloggen skal være en mammablogg, men så er det en god del elementer i den som ikke passer det "imaget." Tror det blir bra med nytt bloggnavn...

Du har et godt poeng der. Men hun bør være gammel nok til å forstå at en tobarnsmor ikke fremstår som interessant ved å hoppe mellom partnere, men mer som et togkræsj som man ikke klarer å styre unna.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være Jan. Han er jo typen til å delta i dette sirkuset. 

Jan hadde vært inne å kommentert (les: forsvart henne/de to) inne på innlegget på Facebook i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jan hadde vært inne å kommentert (les: forsvart henne/de to) inne på innlegget på Facebook i alle fall.

Hva har han kommentert?? ...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerbit

Hva har han kommentert?? ...

Var ett eller annet med at han hadde kjent henne i 3 år og blablabla. Jeg synes i alle fall det er svært uansvarlig av Anna og skifte menn nærmest oftere hun skifter truser fordi hun har to barn. Jeg pleier ikke å være krass mot bloggere generelt, men dette synes jeg var umodent og ansvarsløst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tre menn av og på på 3/4 år. Det hører ikke hjemme noe sted med to små barn. Så FB-tråden der fanskaren og halve Stavanger kaster seg over dem som påpeker denne enkle og selvinnlysende standarden for omsorg. 

Endret av Trosten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep

Det er greit å skrifte menn like fort som du skifter truser. 
Men, problemet er at hun blander inn barna! 
Hun introduserer alt og alle til de, noe som er ufattelig uansvarlig av henne. Ikke minst korttenkt! 

Hun kan gjøre hva hun vil. Date så mange hun vil. 
Men det faktumet at mann etter mann kommer og går, inn og utav livet til disse barna, det er ikke bra for dem. 

Vet om flere unge mødre som har datet 5+ før de møter en de faktisk har en fremtid med. En som kommer til å bli i mange år fremover. Han er da den eneste som blir introdusert til barna. 
Vet om flere som har vokst opp med ei mor som ligger med alt og alle. Ny mann hele tiden, de har selv ett forskrudd bilde av kjærlighet og forhold. Stefaren som har vært der i 5+ år føles ikke som en far, fordi de går å venter på at han skal dra sin vei, slik som alle de andre gjorde. 
Du blir som dine foreldre! Fordi du lærer av dem. 

Det å være alenemor er greit det, barn tar ikke skade av det av den grunn. 
Men det å vokse opp med menn som kommer å går, det er ikke sunt! 

Hun burde være litt kritisk til hvem hun introduserer som kjæreste for barna. 
Når de er såpass unge så trenger de ikke å vite at mamma har kjæreste. Hun kunne ha introdusert Jan som en venn. For det har han vært tidligere også. Hvis forholdet funker og de har vært sammen i en god stund, ja da kan hun si at Jan er kjæresten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Det jeg ikke skjønner er at JAN GIDDER dette?! Det er bare litt over en måned siden hun var sikker på at hun ville ha han, men etter et besøk av faren til William, ombestemte hun seg. Altså... Hvorfor gidder han dette?!? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke skjønner er at JAN GIDDER dette?! Det er bare litt over en måned siden hun var sikker på at hun ville ha han, men etter et besøk av faren til William, ombestemte hun seg. Altså... Hvorfor gidder han dette?!? 

selvsagt gidder han dette PR,PR,PR! Han klamrer seg til Annas del av rampelyset i håp om at noe av lyset skal falle på han. Jeg tror dette KUN er for publisitetens del for begge to...

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Han gidder det nok fordi han får reklamert for shoppic på bloggen hennes. Pluss han får rote rundt med henne. :rolleyes: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får dere gi dere altså, blir for dumt at dere sier at det renner inn mannfolk hos henne - dette er hennes andre kjæreste siden Michelle ble født.. Og det er en barna har kjent i mange år og er trygge på. Hun har hatt menn rundt barna ja, som venner. Skal ikke hun få lov til å ha venner rundt barna sine? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå får dere gi dere altså, blir for dumt at dere sier at det renner inn mannfolk hos henne - dette er hennes andre kjæreste siden Michelle ble født.. Og det er en barna har kjent i mange år og er trygge på. Hun har hatt menn rundt barna ja, som venner. Skal ikke hun få lov til å ha venner rundt barna sine? 

Enig. Greit nok at det er patetisk med dette clickbait-gutteopplegget hennes, men begge guttene har jo vært en del av barnas liv i flere år, og barna tar IKKE skade av at to ulike gutter kommer på besøk innimellom. De leser jo ikke bloggen hennes, så de er jo heldigvis skjermet for dette fjortisopplegget. 

Av og til blir folk så gale etter å kritisere at de bestemmer seg for å kritisere helt meningsløse ting. Barn er ikke skjøre skapninger som må beskyttes fra å møte alle voksne med mindre de skal gifte seg med forelderen. Barn TÅLER at mor har venner, så lenge de skjermes for dramaet som ligger bak. Ingen av dere hadde sagt et ord om det var to jenter Anna vekslet på å ha som bestevenninne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Greit nok at det er patetisk med dette clickbait-gutteopplegget hennes, men begge guttene har jo vært en del av barnas liv i flere år, og barna tar IKKE skade av at to ulike gutter kommer på besøk innimellom. De leser jo ikke bloggen hennes, så de er jo heldigvis skjermet for dette fjortisopplegget. 

Av og til blir folk så gale etter å kritisere at de bestemmer seg for å kritisere helt meningsløse ting. Barn er ikke skjøre skapninger som må beskyttes fra å møte alle voksne med mindre de skal gifte seg med forelderen. Barn TÅLER at mor har venner, så lenge de skjermes for dramaet som ligger bak. Ingen av dere hadde sagt et ord om det var to jenter Anna vekslet på å ha som bestevenninne. 

Nettopp!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere andre har sagt her, så hadde jo de ikke vært noe problem hvis disse guttene faktisk hadde en tydelig vennerolle og bare "kom på besøk innimellom". Problemet blir jo når hun lar de fungere som en farsfigur i barnas liv. Anna sier jo omtrent hver gang hun er med Jan ting som at "det er så deilig å være to om arbeidet", at de føles som en skikkelig familie når hun har en farsfigur i livet deres (husker ikke nøyaktig sitat, men mener det var den uken Jan var på Kypros første gangen) osv. Feks tar ungene på morgenen slik hun får sove ut, blir med på helsestasjonen o.l (hadde nok hatt flere eksempler hvis ikke Anna hadde slettet arkivet for oktober...). I alle fall det inntrykket jeg har fått. Klart det blir forvirrende for barna når slike personer går inn og ut av livet deres. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere andre har sagt her, så hadde jo de ikke vært noe problem hvis disse guttene faktisk hadde en tydelig vennerolle og bare "kom på besøk innimellom". Problemet blir jo når hun lar de fungere som en farsfigur i barnas liv. Anna sier jo omtrent hver gang hun er med Jan ting som at "det er så deilig å være to om arbeidet", at de føles som en skikkelig familie når hun har en farsfigur i livet deres (husker ikke nøyaktig sitat, men mener det var den uken Jan var på Kypros første gangen) osv. Feks tar ungene på morgenen slik hun får sove ut, blir med på helsestasjonen o.l (hadde nok hatt flere eksempler hvis ikke Anna hadde slettet arkivet for oktober...). I alle fall det inntrykket jeg har fått. Klart det blir forvirrende for barna når slike personer går inn og ut av livet deres. 

Beklager, men jeg syns det blir altfor søkt med påstander av typen "KLART det blir forvirrende" - hva da klart? Kjenner du barna? Vet du hvordan de har det? I så fall er ingenting KLART, du bare kommer med løse spekulasjoner.

M ER jo en farsfigur for sin sønn. Og Jan og Anna har vært venner i årevis, og vennskapet har jo ikke blitt avsluttet midt i dramaet. Ville du reagert hvis en venninne sto opp og hjalp til med barna i ny og ne? En tante? Unger takler slikt, når det er snakk om få og jevnlige personer som er innom. Jeg hadde skjønt bekymringen om det var en ny, nær venn flere ganger i året, men her er det snakk om TO mennesker som har vært i barnas liv i mange år - det er ingen selvfølge at det skaper problemer at de passer på barna. 

Selv er jeg attpåklatt, og søsknene mine var kun hjemme 3-4 ganger i året. Skapte jammen ingen traumer at de sto opp med meg om morgenen når de først var hjemme, men i følge din logikk er det altså "klart forvirrende" når slike mennesker, som mine søsken, "gikk ut og inn av livet" mitt flere ganger i året. :roll: 

Jaja, dere står i deres rett til å mene hva dere vil, men håper dere i det minste er konsekvente og ikke involverer noen mennesker i deres barns liv som ikke kan være der hver eneste dag, året rundt. Ikke søsken, tanter, besteforeldre, gode venninner og andre som bor et stykke unna slik at de går "inn og ut" av barnas liv. Må jo ikke forvirre de skjøre små. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...