smalls Skrevet 11. desember 2015 #2581 Del Skrevet 11. desember 2015 Nå syns jeg Anna har gått langt over grensa. Skrev et par kritiske kommentarer til henne til bloggen hennes på Facebook. Hun endte med å blokkere meg. Tåler ikke den dama noe kritikk? Skjønner at hun sletter kommentarer som er hetsende, men jeg vil si at det jeg skrev var langt unna netthets på noen måte.Nei, den dama der tåler ikke kritikk. Får hun litt kritikk, så kan du banne på at hun blokkerer vedkommende. Tåpelig spør du meg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 11. desember 2015 #2582 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Nå syns jeg Anna har gått langt over grensa. Skrev et par kritiske kommentarer til henne til bloggen hennes på Facebook. Hun endte med å blokkere meg. Tåler ikke den dama noe kritikk? Skjønner at hun sletter kommentarer som er hetsende, men jeg vil si at det jeg skrev var langt unna netthets på noen måte.Har også sendt henne en kritisk melding på FB. Det er en god stund tilbake. Ble blokkert med det samme. Håper hun fikk lest hele kommentaren i alle fall. Ikke så farlig jeg ble blokkert, for jeg var veldig forberedt på det. Nesten alle de kritiske kommentarene forsvinner relativt fort. Endret 11. desember 2015 av Blue Ivy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokoladee Skrevet 13. desember 2015 #2583 Del Skrevet 13. desember 2015 Har folk blitt lei av å kritisere dama? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 13. desember 2015 #2584 Del Skrevet 13. desember 2015 Haha, jeg tror det bare blir for mye. Gidder ikke lese henne lengre. Fikk med meg i VG/DB at hun hadde 500 blogginnlegg allerede skrevet (eller var det planlagt?). Jeg gidder ikke mer. Synes enda synd i barna med tanke på eksponering, men jeg klarer ikke bry meg mer. Personlig er mammatilmichelle.blogg.no fryktelig kjedelig nå, og det nytter ikke å diskutere eller komme med kritikk når mottakeren har skylapper og hørselvern på. Hun får kjøre på. Kanskje hun skulle melde seg på paradise så hun får rast fra seg i rampelyset. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trosten Skrevet 13. desember 2015 #2585 Del Skrevet 13. desember 2015 Jeg tror denne bloggen synger på siste verset, gitt. Riktignok har den mange klikk, men hun er tom for stoff og hver eneste post går på autopilot. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 13. desember 2015 #2586 Del Skrevet 13. desember 2015 (endret) Anbefaler å legge til bloglovin sin extension på chrome. Eller bare bruke bloglovin nettsiden. Du får da lese en liten del av innlegget, altså starten, uten å må klikke innom. Så da ser du ganske fort om det er klikk-bait eller ei. Du ser ganske fort om det er ett innlegg med bare reklame, eller om det er klikk-bait, eller noe spennende å lese. Her er en print screen av hennes siste innlegg. Jeg klikket ikke på det, bruker å scrolle nedover å se om det er noe som er verdt å lese. Bruker du ekstension-tingen i chrome (vet ikke om de andre nettleserne har den), så ser du ett rødt 1 tall oppi hjørnet hvis det er ett nytt innlegg å lese. Så slipper du å dra innom bloggen unødvendig for å se om det har kommet noe nytt. Edit: Følger alle bloggene der jeg, så slipper jeg å må huske å sjekke selve bloggen. Veldig smart og praktisk, også kan jeg unngå de verste fellene, som rene reklame-innlegg og falske overskrifter. Endret 15. desember 2015 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 13. desember 2015 #2587 Del Skrevet 13. desember 2015 Mange av de unge leserne kommer vel alltid til å følge henne. Noen er så besatt av den dama det er skremmende. Er jo bare å se på alle kommentarene hun får på FB og instagram. De klikker jo i vinkel hvis hun får kritikk. Men det er mange som går lei og ikke gidder å lese bloggen mer, pga den er kjedelig og hun er bare desperat. Hvor lenge skal dette holde på? Hun må da se selv hvor tåpelig det hele blir? Sorry, men Anna begynner å gå ut på dato og folk er lei! Håper Anna enten forsvinner fra Blogg.no eller ramler ned på listen. Noen andre fortjener 1 plassen nå synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. desember 2015 #2588 Del Skrevet 13. desember 2015 Nå ligger SE på 1 plass. Lurer på hvilken desperat overskrift Anna kommer med denne gangen for å komme på 1 plass igjen? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 14. desember 2015 #2589 Del Skrevet 14. desember 2015 "Home, oh dear home" - det nyeste blogginnlegget hennes:Jeg har ikke trykket meg inn på bloggen hennes på flere mnd nå. For et utrolig kjedelig innlegg, jeg angrer på klikket jeg ga henne. Tre svadalinjer om at det er snart jul og et spekulativt bilde hvor alle vender ryggen til. Anna og barna + eksen William eller bonuspappa Jan. Eller en ny en. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enamorada Skrevet 15. desember 2015 #2590 Del Skrevet 15. desember 2015 "Home, oh dear home" - det nyeste blogginnlegget hennes:Jeg har ikke trykket meg inn på bloggen hennes på flere mnd nå. For et utrolig kjedelig innlegg, jeg angrer på klikket jeg ga henne. Tre svadalinjer om at det er snart jul og et spekulativt bilde hvor alle vender ryggen til. Anna og barna + eksen William eller bonuspappa Jan. Eller en ny en. Det er mest sansynlig Jan. Matijs er mye høyere.Kan også være Chris, broren hennes.Bildet er jo definitivt ment å skape spekulasjoner. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dollyådi Skrevet 15. desember 2015 #2591 Del Skrevet 15. desember 2015 Det er Jan. Han snap'et at han sto å ventet på flyplassen. Bare synd for Anna at han går med joggebukse. Det var jo et av klagepunktene på eksen... At han ikke gadd kle seg opp, men daffet rundt i joggebukse 😂 håper bare for ungene at hun nå slår seg til ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 15. desember 2015 #2592 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Ny clickbait overskrift. Ute på insta nå. Skjermdump herForundrer meg ikke om det kun er et kyss på kinnet. Sukk. Endret 15. desember 2015 av Pottah Bedre bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 15. desember 2015 #2593 Del Skrevet 15. desember 2015 Ny clickbait overskrift. Ute på insta nå. Skjermdump herForundrer meg ikke om det kun er et kyss på kinnet. Sukk.La det ut på snap også. Luremus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 15. desember 2015 #2594 Del Skrevet 15. desember 2015 Har hun fått seg ny kjæreste igjen? :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 15. desember 2015 #2595 Del Skrevet 15. desember 2015 Har hun fått seg ny kjæreste igjen? :SDet er vel han der Jan et eller annet. Stakkars type!Først hollenderen, så Jan, så hollenderen...så angret hun seg og går tilbake til Jan, som står med åpne armer.Herregud for en suppe! Hun oppfører seg som en fjortis u/barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thorax Skrevet 15. desember 2015 #2596 Del Skrevet 15. desember 2015 http://imgur.com/tLrhWKq (skjermbilde av det nyeste innlegget) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 15. desember 2015 #2597 Del Skrevet 15. desember 2015 Skjønner ikke hva det er hun tenker med. Det er jo helt tydelig at hun ikke er klar for et forhold, og hvorfor må hun på død og liv være i et? Kan ikke hun heller prøve å konsentrere seg om å ta vare på barna? Er jo helt håpløst. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 15. desember 2015 #2598 Del Skrevet 15. desember 2015 Omg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 15. desember 2015 #2599 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) tror bare dette er blickbait. Har 0 tro på at hun og Jan er kjærester. Dette har vi sett mange ganger før Endret 15. desember 2015 av Puny 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 15. desember 2015 #2600 Del Skrevet 15. desember 2015 tror bare dette er blickbait. Har 0 tro på at hun og Jan er kjærester. Dette har vi sett mange ganger førSignerer denne. Men jeg klarer ikke å forstå hvorfor Anna ønsker å fremstå som en ustabil mor, som hopper frem og tilbake mellom potensielle omsorgspersoner for barna. Alt for å prøve å forlenge sine 15 Minutes of Fame; er det virkelig verdt det når man fremstiller seg selv på en så negativ måte? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg