Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså, hun har innrømmet at hun lager click-bait-overskrifter, har hun ikke? Likevel skriver hun at hun må få lov til å skrive ting som "termindato" som overskrift, for noe må hun jo få skrive og det var jo helt innenfor fordi det var Williams termindato. Snakk om å være selvmotsigende. Tror ikke hun skjønner hva hun mener selv engang. 

Vi forventer ikke at du skriver hele livshistorien din som overskrift, Anna, vi forventer vel bare at du ikke skriver noe som er skikkelig misvisende for hva du skal skrive om. Stor forskjell. 

Tilliten til bloggere som bruker barna, nakenbilder og click-bait-overskrifter har vel forhåpentligvis de fleste mistet for lenge siden. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at jeg reagerer mer enn jeg burde på overskirftene. Slik som tidligere i dag, når hun publiserte en overskrift med tittelen "Som blogger har jeg plikter". Jeg trodde som vanlig, idiot som jeg er, at innlegget skulle handle om at hun kanskje følte på plikten til å fremstå som et godt forbilde eller plikten til å ivareta egne barns privatliv. Jeg innså ganske snart at jeg var idiot, da innlegget handlet om "plikten" til å legge ut bilder som omhandllet julen. 

I det seneste innlegget sitt forsvarer hun overskriften "termindato" som ikke-clickbate. Jeg tror jeg hadde vært enig med henne hviis, og bare hvis, hun ikke i timevis på forhånd hadde delt overskriften via snapchat uten noe mer forklarende tekst enn http://imgur.com/fxfbgHN Det er helt åpenlyst qt hun vet hva som ligger i dette, og det qt hun prøver å skjule dette faktum er bare trist. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at jeg reagerer mer enn jeg burde på overskirftene. Slik som tidligere i dag, når hun publiserte en overskrift med tittelen "Som blogger har jeg plikter". Jeg trodde som vanlig, idiot som jeg er, at innlegget skulle handle om at hun kanskje følte på plikten til å fremstå som et godt forbilde eller plikten til å ivareta egne barns privatliv. Jeg innså ganske snart at jeg var idiot, da innlegget handlet om "plikten" til å legge ut bilder som omhandllet julen. 

I det seneste innlegget sitt forsvarer hun overskriften "termindato" som ikke-clickbate. Jeg tror jeg hadde vært enig med henne hviis, og bare hvis, hun ikke i timevis på forhånd hadde delt overskriften via snapchat uten noe mer forklarende tekst enn http://imgur.com/fxfbgHN Det er helt åpenlyst qt hun vet hva som ligger i dette, og det qt hun prøver å skjule dette faktum er bare trist. 

Jeg forstår ikke dette evigvarende behovet for å forsvare seg selv, når det som du sier er helt åpenlyst at Anna vet hva som ligger i snap og overskrift hun legger ut. Hadde overskriften vært "Williams termindato" hadde hun unngått alle spekulasjoner, antageligvis fått mange færre klikk (fra nysgjerrige snapchattere vertfall), og det uten å fortelle hele livshistorien. Klikk betyr fremdeles alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvorfor hun har sperret på bloggen sin sånn at man ikke får lest lenger enn et år tilbake??

Fikk så innmari lyst til å lese om hvordan ting var når hun var gravid med Michelle, men finner ingenting hverken i kategori eller arkiv :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som vet hvorfor hun har sperret på bloggen sin sånn at man ikke får lest lenger enn et år tilbake??

Fikk så innmari lyst til å lese om hvordan ting var når hun var gravid med Michelle, men finner ingenting hverken i kategori eller arkiv :( 

Om jeg husker rett har Anna skrevet at hun sletter gamle blogginnlegg, instagramposter og lignende med jevne mellomrom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun har over 80k lesere på blogg.no nå. Har hun skrevet noe nytt i løpet av det siste døgnet som har ført til det høye tallet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun har over 80k lesere på blogg.no nå. Har hun skrevet noe nytt i løpet av det siste døgnet som har ført til det høye tallet? 

Jepp... Overskriften "Jeg skal bli storesøster" preger dagens innlegg.. Innlegget handler om storesøsterrollen til Michelle og hvordan hun har taklet den, og et tilbakeblikk på videoen som ble lagt ut for et års tid siden der Michelle forteller hun skal bli storesøster..
Måtte finne på noe lurt noe nå vettu siden Sophie Elise sikkert lå på 1.plass etter gårsdagens innlegg og kritikk fra Anki Gerhardsen.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... Overskriften "Jeg skal bli storesøster" preger dagens innlegg.. Innlegget handler om storesøsterrollen til Michelle og hvordan hun har taklet den, og et tilbakeblikk på videoen som ble lagt ut for et års tid siden der Michelle forteller hun skal bli storesøster..Måtte finne på noe lurt noe nå vettu siden Sophie Elise sikkert lå på 1.plass etter gårsdagens innlegg og kritikk fra Anki Gerhardsen.

Herregud. Ja jeg må innrømme at jeg begynt å lure når SE ikke lå øverst, jeg hadde forventet det etter alt oppstyret rundt henne den siste dagen. Perfekt click-bait! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå MÅ hun slutte med dette tullet sitt! Skjønner hun ikke hvor dumme disse overskriftene er? 

Tydeligvis ikke...:dry:

Endret av Sitronmelis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem tar alle bildene av anna og de ute? Virker som hun aldri er alene der. Kanskje hun legger den et merkelig sted med selvutløser? Virker litt rart å gå rundt med kamerastativ 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvem tar alle bildene av anna og de ute? Virker som hun aldri er alene der. Kanskje hun legger den et merkelig sted med selvutløser? Virker litt rart å gå rundt med kamerastativ 

Moren til Anna er vell der fremdeles? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Nå MÅ hun slutte med dette tullet sitt! Skjønner hun ikke hvor dumme disse overskriftene er? 

men det fungerer jo tydeligvis også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå syns jeg Anna har gått langt over grensa. Skrev et par kritiske kommentarer til henne til bloggen hennes på Facebook. Hun endte med å blokkere meg. Tåler ikke den dama noe kritikk? Skjønner at hun sletter kommentarer som er hetsende, men jeg vil si at det jeg skrev var langt unna netthets på noen måte.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jørgensen

Nå syns jeg Anna har gått langt over grensa. Skrev et par kritiske kommentarer til henne til bloggen hennes på Facebook. Hun endte med å blokkere meg. Tåler ikke den dama noe kritikk? Skjønner at hun sletter kommentarer som er hetsende, men jeg vil si at det jeg skrev var langt unna netthets på noen måte.

I en eller annen setting, har jeg lest at noen luker ut alt av kritikk og blokkerer vedkommende som kom med kritikken, før hun selv går inn for å lese. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det samme på instagram. Basically stilte jeg spørsmål rundt det ved Michelle sin instagram-konto,  og at hun bør tenke seg litt mer om før hun eksponerer barna så mye. Da ble jeg blokkert :fnise: ikke at jeg bryr meg nevneverdig, men håper hun leste den!

Hun drar ned rullegardinene, som min mamma pleier å si. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...