Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun skriver at den gamle bloggen ikke skal legges ned når hun starter en ny!? Hvem skal overta? Skal hun la M Arve den? Hehe... Neida, joda?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger, samt svar til dette.

Jeg minner om retningslinjene for Rampelys, samt reglene for forumet generelt.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ut det fjernede innlegget mitt på nytt, etter en meldingsrunde med moderator. Denne gangen med link, som gjør det jeg skrev om Anna sitt sammenbrudd til fakta, og ikke spekulasjoner. (Man modererer i en sak som er all over i media, men har altså overhodet ikke peiling på hva som skrives der. Ja, ja.)

Unnskyld meg, men jeg forstår bare ikke greia her. Hun velger altså å starte en blogg, hvor hun eksponerer både seg selv og barnet, etter hvert barna, og utleverer nokså private ting. Nå får hun et slags sammenbrudd http://www.kjendis.no/2015/11/28/kjendis/mamma_til_michelle/blogg/anna_rasmussen/bloggerne/42158336/ , fordi presset blir så stort, og hun har delt og eksponert altfor mye, så nå skal hun slutte å blogge. Om barna. Hun skal starte ny blogg.Om seg selv. For hun har jo ikke vist hvem hun er. Jeg vet ikke hvordan det står til med andre, men jeg er ikke videre interessert i å vite hvem Anna Rasmussen er, jeg?  Hvorfor skulle noen være interessert i det? Hva har hunutrettet, annet enn å få to barn med to forskjellige fedre i altfor ung alder? Hva skulle være så forferdelig interessant med henne at hun skal kunne leve av at folk leser om henne? 

Jeg skjønner meg generelt ikke på blogger under dette konseptet, men dette blir bare for teit. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna skriver i et nylig innlegg at hun føler seg lurt når overskriften i en avisartikkel ikke stemmer overens med innholdet. (artikkel fra kjendis.no her som gir inntrykk av at hun skal  slutte å blogge) 

Hun føler seg altså lurt av en misvisende overskrift. 

Oh the irony :fnise:

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna skriver i et nylig innlegg at hun føler seg lurt når overskriften i en avisartikkel ikke stemmer overens med innholdet. (artikkel fra kjendis.no her som gir inntrykk av at hun skal  slutte å blogge) 

Lite selvreflekterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver jo også:
Men det er greit, jeg har jo hatt samme fokus selv. Kanskje få med alt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mye snakk i media om unge jenter som kommer fra Syria til Norge med barn eller gravide og men skal straffes for det, men ingen snakker om Anna og norske unge mødre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver jo også:Men det er greit, jeg har jo hatt samme fokus selv. Kanskje få med alt?

Joda, hun skriver det. Nettopp derfor burde hun vel ikke føle seg lurt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mye snakk i media om unge jenter som kommer fra Syria til Norge med barn eller gravide og men skal straffes for det, men ingen snakker om Anna og norske unge mødre?

Anna ble gravid med en som var like gammel som seg selv. Det var ikke snakk om seksuell omgang med mindreårige. Om jeg ikke husker feil er vel denne jenten det er snakk om 14 år, og ektemannen 23. En aldersforskjell på 9 år. Sønnen er 18 måneder, legg på 9 måneder på toppen av det = 27 måneder = litt over 2 år. Noe som betyr at syriajenten i det best tenkelige tilfellet ikke var mer enn 12 år gammel da hun lå med en 21-åring. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sammenligner du en 12 årig barnebrud til en voksen mann med to 14åringer som puler? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun bekreftet bruddet med Mathjis i nyeste blogginnlegg.

:klaske: Hun skal liksom fremstå så voksen, men hun er så utrolig barnslig. Så mye drama, og hun eksponerer alt. Hjelpes..

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har hun bekreftet bruddet med Mathjis i nyeste blogginnlegg.

kan ikke noe som allerede har vært inne på bloggen legge ut et bilde av hva som står? Da slipper vi andre å gå inn og gi hun flere klikk...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg fucket det til, jeg hadde feil. Jeg er en mester på å ødelegge forhold. "

Deretter "dere skal få lov til å tro det var min feil"..... 

Hæh?!? :klo:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får litt vondt av Anna. Hun er ei ung jente som har gått glipp av mye ungdomstid fordi hun fikk barn så ung. Hun har måtte bli voksen fort, men det i handlingene ovenfor baret(barna) sine. At hun tar dårlige valg når det kommer til blogging og kjærlighetsforhold er på mange måter ikke så rart.Dessverre så ødelegger det en hel del for henne, og hun velger å dele med offentligheten. Jeg personlig tror ikke at det er egentlig det hun ønsker, men noe som "bare skjer" fordi hun bruker bloggen som en dagbok/venninne. Hun er bare 19 år, og har mye igjen å lære. Vi som er eldre enn henne, vet at man gjør dumme ting når man er på den alderen. Noen har bedre dømmekraft enn andre, og sånn vil det alltid være. 

Håper for Anna sin del at hun vil klare å finne roen når hun kommer hjem igjen. At hun klarer å legge exen fra seg, og fokusere på seg selv og familien sin. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes begrunnelsen for valget om bytte av bloggplatform, mao. legge vekk fokuset på barna og la leserne bli kjent med meg, er snål. Særlig med tanke på at hun skrev dette så sent som i oktober. 

Nei, det er vel nok en taktikk for å tåkelegge at alt egentlig handler om penger og håpet om å tjene mer spenn. Jeg tviler sterkt på at bloggen kommer til å dra like mange lesere dersom fokuset flyttes fra barna og over til Anna selv. Er selvfølgelig fint at hun vurderer å eksponere barna i mindre grad, men de er nok fort tilbake i fokus igjen så snart lesertallene daler. 

Endret av lenebu
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva skal vi lese om på den nye bloggen, hvis ikke selvmedlidenhet, guttedramaer og hverdagshistorier med barna i fokus? Skal ho poste enda flere ukvalifiserte tester av sponsa produkter, så tror jeg bloggen kommer til kort i konkurransen med dusinvis av damer med atskillig skarpere tastatur.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...