Gjest Kariannne Skrevet 30. november 2015 #2501 Skrevet 30. november 2015 Stakars små barn som blir dratt med rundt. Først flytter de fra det trygge å kjente hjemme, til et helt nytt land. Michelle har begynt i bhg og på ballett og knyttet seg til personer der, nå skal hun plutselig flytte hjem igjen.. De barna må føle en enorm uforutsigbarhet.
Gjest O.G. Skrevet 30. november 2015 #2502 Skrevet 30. november 2015 Nå skal hun flytte hjem, og hun har kjøpt seg hus til seg og barna. Bra at hun har kjøpt noe eget idet minste.
Anglofil Skrevet 30. november 2015 #2503 Skrevet 30. november 2015 (endret) Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner, ryktespredning og latterliggjøring, samt svar til dette.Kommentarer eller spørsmål til moderering vil ryddet da dette skal tas direkte med moderator på pm eller ris og ros.Yvonne (mod) Endret 30. november 2015 av Yvonne
dreamerspalace Skrevet 30. november 2015 #2504 Skrevet 30. november 2015 De reiser hjemover til Stavanger allerede om 2 uker. Jeg trodde det var da hun skulle ta med seg barna til Amsterdam, og feire 1-årsdagen til William, jeg. Ellers synes jeg hun har tatt et godt og klokt valg - både for sin egen del og for barna! 5
Bootybuilder Skrevet 30. november 2015 #2505 Skrevet 30. november 2015 De reiser hjemover til Stavanger allerede om 2 uker. Jeg trodde det var da hun skulle ta med seg barna til Amsterdam, og feire 1-årsdagen til William, jeg. Ellers synes jeg hun har tatt et godt og klokt valg - både for sin egen del og for barna!
Bootybuilder Skrevet 30. november 2015 #2506 Skrevet 30. november 2015 Da har hun i alle fall prøvd. De har jo bodd der siden august. Synd det ikke fungerte å bo der ett år, men om hun føler seg så ensom så er det best å bare reise hjem og få det litt på avstand, så kan de heller reise dit på ferie ofte. Hun har prøvd, hun feila, men jeg tror ikke barna tar noe skade av det. De har hatt sin mor rundt seg hele tiden og familie + barnefar, og kost seg i mange uker. Tror det er smart av henne å flytte hjem. Barn har det bra så lenge foreldrene har det bra. 9
Riskrem Skrevet 30. november 2015 #2507 Skrevet 30. november 2015 Lurer på hva det nye huset hennes kostet... Hun tjener helt sikkert veldig godt, men banken må ta i betraktning en langsiktig inntekt for at hun skal få boliglån. Man må ikke glemme at hun ikke har fullført videregående engang. Hva skal hun gjøre når hun en dag slutter å blogge liksom? 3
Bootybuilder Skrevet 30. november 2015 #2508 Skrevet 30. november 2015 Lurer på hva det nye huset hennes kostet... Hun tjener helt sikkert veldig godt, men banken må ta i betraktning en langsiktig inntekt for at hun skal få boliglån. Man må ikke glemme at hun ikke har fullført videregående engang. Hva skal hun gjøre når hun en dag slutter å blogge liksom?Er det virkelig så interessant? Blogg har blitt stort, hun tjener godt, hun fikk lån, sånn er det. Det er da virkelig ikke noe å debattere. FF fikk også lån basert på blogginntekt, samme med Sophie E, Komikerfrue, og lista er lang.. 3
Gjest bruker83924 Skrevet 30. november 2015 #2509 Skrevet 30. november 2015 Lurer på hva det nye huset hennes kostet... Hun tjener helt sikkert veldig godt, men banken må ta i betraktning en langsiktig inntekt for at hun skal få boliglån. Man må ikke glemme at hun ikke har fullført videregående engang. Hva skal hun gjøre når hun en dag slutter å blogge liksom?Nå er vel Anna fra Randaberg og ikke Stavanger, hvis jeg ikke husker feil. På bloggen stod det hun hadde flyttet til samme sted hun vokste opp. Randaberg er jo litt mer "bondelandet", så er lavere pris der i forhold til Stavanger.
Gjest morhjertegod Skrevet 30. november 2015 #2510 Skrevet 30. november 2015 (endret) Jeg bodde selv i flere land før skolestart, ser ikke problemet . Bodde i Afrika, Usa og Kina, pga min fars jobb, mange gode minner, kunne englesk flytende da jeg startet på skolen. Så lenge man er sammen med en eller fler i familien, så tar ingen skade av dette. Denne jenta har jo også en halvt kypriotisk mor, så verken språk eller sted var ukjent. Hun prøvde, innså at det ble feil og flytter hjem, noe big deal!ref til dette!"Stakars små barn som blir dratt med rundt. Først flytter de fra det trygge å kjente hjemme, til et helt nytt land. Michelle har begynt i bhg og på ballett og knyttet seg til personer der, nå skal hun plutselig flytte hjem igjen.. De barna må føle en enorm uforutsigbarhet." Endret 30. november 2015 av morhjertegod
tørkestativ Skrevet 1. desember 2015 #2511 Skrevet 1. desember 2015 Nå er vel Anna fra Randaberg og ikke Stavanger, hvis jeg ikke husker feil. På bloggen stod det hun hadde flyttet til samme sted hun vokste opp. Randaberg er jo litt mer "bondelandet", så er lavere pris der i forhold til Stavanger. hun er fra tasta...10 min å gå til sentrum. Boligprisene der er ganske høye, som i resten av stvg
Gjest bruker83924 Skrevet 1. desember 2015 #2512 Skrevet 1. desember 2015 hun er fra tasta...10 min å gå til sentrum. Boligprisene der er ganske høye, som i resten av stvg Da tok jeg feil. Mente å ha hørt og lest hun var fra Randaberg.
skruf Skrevet 1. desember 2015 #2513 Skrevet 1. desember 2015 Mtp at hun garantert har ganske høy inntekt så skal man ikke se bort ifra at hun har lagt seg opp en pen sum på sparekonto og dermed kunne betale ut en fin sum i egenkapital og ergo får en lav sum å betale i måneden. Hun bodde jo i sokkelleiligheten til moren før, så ikke sikkert hun betalte så høy husleie og har dermed i flere år hatt god mulighet til å spare en god del. Nå aner jeg ikke hva hun betaler i leie på Kypros, men å leie der i vinterhalvåret når det er utenfor sesong kan jeg aldri tenke meg er så dyrt. Hva slags hus Anna har kjøpt skriver hun ikke noe om, men om hun har kjøpt hus med utleiedel så blir det ikke mye å betale i lån da inntekt av utleiedelen ofte dekker opp huslånet og alt man betaler selv blir kommunale avgifter (noen jeg kjenner gjorde nettopp det, egenkapital på nesten 2mill og utleiedel i huset så inntekten av utleiedelen dekker huslånet)
rundtfingern Skrevet 1. desember 2015 #2514 Skrevet 1. desember 2015 Hva mener hun med slutten på siste innlegget?? Orket ikke å ta nye bilder og sminke over øyet fordi jeg ser helt skamslått ut??
Bootybuilder Skrevet 1. desember 2015 #2515 Skrevet 1. desember 2015 Hun er heldig hvis Michelle får plass i samme barnehage da. Hvis ikke Må hun gå igjennom 4 barnehager det siste året. Det går an å reservere plassen, så hun får nok den tilbake. Det er lettere å få plass til så store barn enn de små.
Missy1 Skrevet 1. desember 2015 #2516 Skrevet 1. desember 2015 En ting jeg reagerer på er hvordan enkelte bloggere syter over at det er spekulasjoner rundt livet deres, når de faktisk bevisst legger opp til det selv. Her er MTM et godt eksempel. Hun går ut i media og gråter krokodilletårer fordi det spekuleres så mye, og at det gjør livet hennes tungt. Samtidig går hun ut i media og forteller at hun bevisst legger opp til spekulasjonene for å få flere klikk på bloggen. Jeg kan til tider føle meg litt slem når jeg kommenterer i slike tråder som omhandler spesifikke (navngitte) personer, men egentlig er det ikke slemt. Det er jo faktisk det denne bloggeren ønsker. 15
Trosten Skrevet 1. desember 2015 #2517 Skrevet 1. desember 2015 Ifølge blogglisten har Anna eventyrlig mange klikk for tiden.
rundtfingern Skrevet 1. desember 2015 #2518 Skrevet 1. desember 2015 Ifølge blogglisten har Anna eventyrlig mange klikk for tiden. Er det så rart da?
Anglofil Skrevet 1. desember 2015 #2519 Skrevet 1. desember 2015 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets, latterliggjøring og diskusjon rundt barn.Yvonne (mod) Endret 1. desember 2015 av Yvonne
Butternut Skrevet 2. desember 2015 #2520 Skrevet 2. desember 2015 Hun har vel mer eller mindre bekreftet bruddet i nyeste innlegg. 4
Fremhevede innlegg