OppNedPåAlt Skrevet 26. november 2015 #2461 Skrevet 26. november 2015 ææææ jeg måtte bare gå inn og se. Et ekstra klikk fra meg til Anna uansett, det lukter clickbait lang vei (hun fikk det til også tror jeg! ). 2
Aviendha Skrevet 27. november 2015 #2462 Skrevet 27. november 2015 (endret) Ligger et intervju med henne ute på VG.no, Panelet. Der prøver hun å forklare hvorfor hun har laget instagramkonto til datteren. Flaut å høre forklaringen!! Endret 27. november 2015 av Aviendha
rundtfingern Skrevet 27. november 2015 #2463 Skrevet 27. november 2015 Noen som har fått med seg vgtv intervjuet??http://www.vgtv.no/#!/video/121532/panelet-32-farmen-charlotte-om-kjaerlighetsryktene-og-puppeglipp-paa-kjendisfest/4 Herlighet....
Gjest CecilieX Skrevet 27. november 2015 #2464 Skrevet 27. november 2015 Etter bloggsølibat noen uker så tok jeg meg en runde i går. Burde visst bedre. MtM skriver en liten teaser først, så et tåredryppende innlegg, der alt er så trist og leit, MEN hey, kom gjerne å møt meg på hotellet for en prat. Ja, hvordan var det nå man stavet troverdighet igjen?
Storekommode Skrevet 27. november 2015 #2465 Skrevet 27. november 2015 Ser ut som hun har slettet instagramprofilen til datteren nå.. 2
Speedmaster Skrevet 27. november 2015 #2466 Skrevet 27. november 2015 Innlegget hennes i går var altså en reaksjon på debatten i VG TV-panelet. Bra hun endelig klarte å ta til seg noe kritikk, da. Selv om det å nevne Fritzl i denne sammenhengen nærmest er injurierende skivebom.Får håpe dette er en oppvåkning for Anna, hvor hun begynner å reflektere litt mer over de andre valgene hun tar. Det har vært mye ungdommelig arroganse de siste månedene - på tide å bli voksen? 2
mm456 Skrevet 27. november 2015 #2467 Skrevet 27. november 2015 Kjente jeg ble uvel på Annas veiene i det intervjuet. Tror hun hadde taklet en debatt f2f skikkelig dårlig.. 3
Tbag Skrevet 27. november 2015 #2468 Skrevet 27. november 2015 Kjente jeg ble uvel på Annas veiene i det intervjuet. Tror hun hadde taklet en debatt f2f skikkelig dårlig..Jeg finner det ikke, har du link?:)
mm456 Skrevet 27. november 2015 #2469 Skrevet 27. november 2015 Jeg finner det ikke, har du link?:)http://www.vgtv.no/#!/video/121551/datteren-4-foelges-av-16-000-paa-instagram :) 1
Gjest Keikolina Skrevet 27. november 2015 #2470 Skrevet 27. november 2015 Ja, hadde det bare vært så lett så hadde nok ingen barn lidd noen nød.
Gjest snoopy_93 Skrevet 28. november 2015 #2471 Skrevet 28. november 2015 Innlegget hennes i går var altså en reaksjon på debatten i VG TV-panelet. Bra hun endelig klarte å ta til seg noe kritikk, da. Selv om det å nevne Fritzl i denne sammenhengen nærmest er injurierende skivebom.Får håpe dette er en oppvåkning for Anna, hvor hun begynner å reflektere litt mer over de andre valgene hun tar. Det har vært mye ungdommelig arroganse de siste månedene - på tide å bli voksen? Det er jo kanskje ikke så rart at hun reagerer slik på kritikk når hun har et par stk inne på bloggen og på fb-siden hennes for å slette stygge kommentarer, hets og spørsmål om hvorfor hun gjør slik blablabla osv.Hun har jo garantert ikke fått lest igjennom 20% av kommentarene hun faktisk får på bloggen og fb-siden fordi Prinsesse Anna skal skjermes for det vonde i verden. Og når "Heltene" i historien ikke lengre får gjort sin jobb med å slette og skåne mest mulig, og hun faktisk får servert alt på sølvfat i VG TV-panelet, så sprekker jo hele fasaden om at det gror blomster på månen og skyene er sukkerspinn.. Hun er rett og slett ikke vant med å bli snakket imot fordi de som modererer på siden(e) hennes er så kjapt ute med å slette alt "hat".
Gjest Sobril Skrevet 28. november 2015 #2472 Skrevet 28. november 2015 http://m.kjendis.no/2015/11/28/kjendis/mamma_til_michelle/blogg/anna_rasmussen/bloggerne/42158336/?www=1
RompeRusk Skrevet 28. november 2015 #2473 Skrevet 28. november 2015 http://m.kjendis.no/2015/11/28/kjendis/mamma_til_michelle/blogg/anna_rasmussen/bloggerne/42158336/?www=1GGodt hun har (begynt) å ta til vettet. 2
Alvea Skrevet 28. november 2015 #2474 Skrevet 28. november 2015 Trodde det møtet med bloggleserne skulle være privat jeg og at hun skulle åpne seg og fortelle ting som ikke kom frem på bloggen osv. Men nå ser jeg at både Dagbladet var der og serien bloggerne var der å filmet. Ikke akkurat så privat som hun skrev det skulle være. 16
Puny Skrevet 28. november 2015 #2475 Skrevet 28. november 2015 Huff, syntes det var unødvendig av han i panelet å referere til Josef fritzel når han beskriver Anna som mor. Det er selvsagt satt på spissen, men det går an å tenke seg om to ganger. Ingen av oss eller dem vet om Anna er en god mor eller ikke, så jeg syntes det har lite for seg å spekulere i det. Samtidig så fyrer jo Anna opp rundt denne kritikken ved å legge ut 'dramatiske og kryptiske innlegg, i selvmordsbrev-sjangeren'. Hadde hun ikke ønsket oppmerksomhet rundt dette så hadde hun kunnet latt være. 6
rundtfingern Skrevet 28. november 2015 #2476 Skrevet 28. november 2015 De siste innleggene til Anna har vært preget "hint" og "orker ikke mer", det gjør henne desperat. Sophie Elise har 2361 færre lesere enn Anna per dags dato( http://blogglisten.no/ ) , og det er ikke "mye" i en bloggverden. Hun lå under Caroline og Sophie en stund, men på grunn av henne måte å si at jeg vil være best, jeg vil være på topp så MÅ hun ha clickbaits, hinte og gjøre dumme ting for å være på topp. Så unnskyld meg, hvem fortjener den førsteplassen? En mamma som ikke tar de rette valgene for barna sine og har puppestellet hengende ute på kjendisgallaen(som forøvrig er mulighet til å søke opp de nærmeste ti årene, til barnas ydmykelse) eller ei jente som setter i gang debatter, har lilla hår og skriver om samfunnspolitikk og sminke? 19
Ulzzang Skrevet 28. november 2015 #2477 Skrevet 28. november 2015 Tenk å ha de målene i livet? "Mja nei, jeg har ikke fullført videregående enda, men har mange klikks på bloggen min da!" Altså, hva er ambisjonene hennes? Har hun planer om å utvikle seg videre? har hun andre prosjekter i fremtiden? eller vil livet hennes være å streve etter å skrive klikk-baits? Jeg forstår meg ikke i den tankegangen. Andre bloggere utvikler seg, lever av andre til ved siden av bloggen også, skriver bøker, selger ting, er med på TV... de som ikke er like aktive blir jo bare værende der de alltid har vært og blir glemt etterpå. 3
SoftKitty Skrevet 28. november 2015 #2478 Skrevet 28. november 2015 Jeg har så dejavu på det her instagram-greiene. Registrerte hun ikke en konto til Michelle for over et år siden, for å "holde av" brukernavnet til henne? Husker det ble diskutert.. Det kan ha vært en annen blogger/kjendis men jeg var så sikker på at det var Anna. Tror ikke den kontoen ble brukt til å legge ut bilder da. 4
Ulzzang Skrevet 28. november 2015 #2479 Skrevet 28. november 2015 Også føler at jeg måtte skrive et separat innlegg for å kommentere følgende: Anna sier på intervjuet: "Den tid den sorg" når hun blir spurt om hun ikke er bekymret over at Michelle kommer til å "hate" henne etterpå for å ha eksponert henne så mye som liten.Aaaaaaltsåååååå... Vi VET jo at menneskene blir formet og "merket" etter ting de har opplevd i barndommen deres. Vi vet enda ikke hvordan eksponeringen kan påvirke barna, men mye tyder på at voksne som ble mye eksponert som barn sliter (bare å se på skrekkeksemplene på Hollywood) så det kan være, jeg sier ikke at det er men, DET KAN være at eksponeringen har en negativ innvirkning i livet til Michelle i fremtiden.... og hun blåser fullstendig i det?! . "Den tid den sorg!?" - "Den tid" kan du dessverre ikke gjøre så veldig mye med det, skaden er jo skjedd! Dette synes jeg er veldig provoserende. Det blir som å si til en alkoholisert forelder (veldig satt på spissen) "Tror du ikke at alkoholmisbruket ditt ikke påvirker barnet ditt?" og få som svar: "Jada jada, den tid den sorg!" Anna burde ønske seg selvinnsikt til jul. 34
Gjest O.G. Skrevet 28. november 2015 #2480 Skrevet 28. november 2015 Problemet er jo at til tross for at hun har to barn og ta vare på så er hun uansett bare en unge på 18 år selv og nu leves det et fjortissliv med unger på slep.
Fremhevede innlegg