Gå til innhold

mammatilmichelle

Fremhevede innlegg

Gjest Stringfellow1
Skrevet

hvorfor kaster dere bort så mye tid på å lese denne idiotiske bloggen hele tiden?

dere blir jo med og finansierer dette evinnelige tullet hennes, som dere samtidig klager så mye over...

:murvegg:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun har fått sponsoravtale med samme stedet som SE fjerner tatoveringen sin. Og hun har vist frem MILF-tatoveringen før, for jeg har sett bilde av den her på KG og jeg leser ikke bloggen hennes en gang:P Og kjærestens navn under trusekanten foran, det skjønner jeg godt at hun vil fjerne, det scorer virkelig høyt på harry-skalaen!

Utfordrende kjoler på kjendisfest synes jeg er forståelig når man er 19 år. Kjendisene i USA kler seg ikke så lite utfordrende på fest de heller.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kanskje hun har fått sponsoravtale med samme stedet som SE fjerner tatoveringen sin. Og hun har vist frem MILF-tatoveringen før, for jeg har sett bilde av den her på KG og jeg leser ikke bloggen hennes en gang:P Og kjærestens navn under trusekanten foran, det skjønner jeg godt at hun vil fjerne, det scorer virkelig høyt på harry-skalaen!

Utfordrende kjoler på kjendisfest synes jeg er forståelig når man er 19 år. Kjendisene i USA kler seg ikke så lite utfordrende på fest de heller.

Men så er det dette med tid å sted.. I USA er det jo et miljø for å kle seg slik på fest, uavhengig av alder.. Hun skal på kjendisgallaen til Se og Hør.....Vil si det er en viss forskjell i kleskode. 

Man pynter seg, men man er da anstendig  - selv om akkurat DET er lett å glemme når man er 19. 

Endret av skyflakes
  • Liker 3
Skrevet

Men så er det dette med tid å sted.. I USA er det jo et miljø for å kle seg slik på fest, uavhengig av alder.. Hun skal på kjendisgallan til Se og Hør. Man pynter seg, men man er da anstendig  - selv om akkurat DET er lett å glemme når man er 19. 

Men hun har jo en mor som kanskje burde veilede henne litt, både når det gjelder det ene og det andre.

Det er jo selvfølgelig en mulighet for at hun er ganske høy på seg selv og derfor er litt vanskelig å veilede, men det har begynt å gå litt langt nå.

• Liker 1
Skrevet

Bor moren i Kypros med henne nå eller?

Skrevet

ÅH HERREGUUD! Det innlegget om at Anna har laget en ny instagram til Michelle! :haar::hakeslepp:  Jada, hun har laget en ny instagram til Michelle, som Michelle skal få bruke. Her kommer Anna til å være super streng og slette alt av stygge kommentarer osv så fort som overhode mulig. Det skal vist være en koselig konto som skal åpne dører og gi Michelle kunnskap i fremtiden.. ALTSÅ HVOR FÅR HUN DET FRA?? HVORDAN kan en instagramkonto til et barn åpne dører for fremtiden og gi KUNNSKAP?? Så presterer hun å avslutte med at det er positivt å opprette en instagramkonto til små barn.... :klaske: 

Hva i helv.....?! Hva skal en 5 åring med en Instagram konto? Ser virkelig ikke vitsen?? :klo:

• Liker 3
Skrevet (endret)

hvorfor kaster dere bort så mye tid på å lese denne idiotiske bloggen hele tiden?

dere blir jo med og finansierer dette evinnelige tullet hennes, som dere samtidig klager så mye over...

:murvegg:

Skrev ikke du dette tidligere i dag også? :huh:

Edit:

Å nei, vent, det var jo i fotballfruetråden det.

'jeg skjønner faktisk ikke hvorfor så mange gidder å følge med på slike bloggere som dette?

det virker som veldig mange bare er innom slike blogger, for deretter å klage over hvor elendig bloggingen deres er...'

Sorry, ble bare litt forvirra.

Lurer på hvorfor du lese disse trådene da, hvis du bare er her for å klage på de.

Endret av loffen
  • Liker 20
Skrevet

Jeg mener hun for en ukes tid siden skreiv et innlegg om at store ting feires ikveld, og at hun skulle dele en stor nyhet. Jeg vet hun pleier å hause ting opp, men er det noen som vet hva denne nyheten er? Har hun skrevet det enda? Eller venter hun enda for å holde leserne nysgjerrig? Ser noen tidligere i tråden har gjettet huskjøp. 

Skrevet

Jeg må si jeg faktisk lar meg sjokkere litt av Anna, og kanskje spesielt moren. Moren bør jo i det minste stille noen kritiske spørsmål og krav til henne, men når hun lot Anna ta tatovering som 15 (16) - åring, og tar nærmest nakenbilder av henne så skjønner jeg jo godt hvorfor hun aldri har sett på hva Anna driver med som noe spesielt kritikkverdig.

For det første så bør Anna virkelig skjerpe seg når det gjelder eksponering av barna. Jeg syns det er  helt ekstremt at hun skal få lov til og legge så mye ut i offentligheten.

For det andre så blir jeg egentlig ganske forskrekket når jeg ser hvor lite kritikk Anna tar til seg. Hun som har to relativt små barn bør jo faktisk tenke seg om før hun publiserer noe.

For det tredje så syns jeg det er ekstremt kritikkverdig at hun synker til det nivået hun gjør for å opprettholde en god plassering på topplisten. Kvantitet fremfor kvalitet? I think so.

• Liker 12
Skrevet (endret)

Syntes også det er helt utrolig at det ikke finnes noe vern mot de barna hennes vedrørende eksponering. Tenk å ha en mor som driter seg ut i all offentlighet og samtidig bli avbildet og snakket såpass mye om på Norges største blogg. :O Begynner nesten å tro at BV må bryte inn å veilede henne om ikke moren gjør det først. Instagram for en 4-åring som allerede er overeksponert gjør meg bare paff... 

Endret av elvane
  • Liker 7
Skrevet

Var litt vanskelig å finne, siden de fleste bildene av Anna om dagen er av skrittet hennes, men etter noe leting ser man at hun har sluttet å presse tungen mellom tennene når hun smiler.

Godt å se at hun tar til seg noe av det hun leser her inne da. Kanskje hun etterhvert også lærer seg at barn må beskyttes, ikke eksponeres, på nett. 

• Liker 5
Skrevet

Det er nesten så man har lyst til å sende en melding til Annas mor. 

Skrevet

Ser hun ikke veldig anderledes ut på det promobildet til bloggerne, som hun la ut nå? Lurer på hvor mye hun redigerer...

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Ser hun ikke veldig anderledes ut på det promobildet til bloggerne, som hun la ut nå? Lurer på hvor mye hun redigerer...

Hun ser da ikke så annerledes ut? Tror bare det er på grunn av lyset.

Skrevet

Veldig mange bloggere "møter veggen". De blir deprimerte, dropper ut av skolen, føler seg utmattet osv osv...Ser den kjente bloggeren Englas showroom nå forteller om utmattelsessyndrom. Jeg tviler ikke et sekund på at grunnen til dette er det evige presset de har på seg til å levere, sponsorer som betaler for at de leverer, de blir feedbackjunkies - avhengig av komplimenter og oppmerksomhet, samtidig som spydige kommentarer og kritikk ikke preller av så lett som mange påstår at det gjør. "Jeg bryr meg ikke om negative kommentarer" - en setning man ofte leser. Det er bullshit. Klart de bryr seg. Jeg tror det er mer skadelig enn man tror. De tar silikon, de setter på vipper, de danserer og konstruerer et liksom-liv, som det er umulig å leve opp til i virkeligheten og de blir dratt mellom ønsket om å bare være seg selv og god nok - og være den peneste, tynneste, flinkeste, beste osv....ville ikke vært blogger for alle penger i verden.

alt dette samtidig som det er veldig unge mennesker det er snakk om, flere av dem begynte jo med dette på pikerommet som tenåringer. Det er liksom ikke voksne profesjonelle forettningskvinner det er snakk om, det er svært unge mennesker som knapt har startet på livet.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner, latterliggjøring og brukerdebatt, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for hets og bilde med opphavsrett, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Gjest Lalalala59
Skrevet

Det stemmer faktisk ikke. Har sett mange amerikanske barn (typiske kjendis barn eller barn av insta/YouTube stjerner og slikt) som har kontoer drevet av foreldrene. Var ei på ca 11 som hadde egen. Den ble slettet av Insta fordi hun var for liten. Da opprettet moren en ny og det står i headingen at den er 'parent run'.

(Moren "heter" Cutegirlshairstyles. Datterens konto er Kamrinoelm.)

Having said that....jeg er helt enig i at det er på tryne å ha instakonto til en 4åring :(

Det hadde du rett i, ja. Rapporteringen min ble avslått nå som hun har skrevet "account managed by mom". Fy faen så talentløst av Instagram! Det er liksom greit fordi kontoen er styrt av mor? 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...