elvane Skrevet 12. november 2015 #2281 Skrevet 12. november 2015 Husker så godt at hun skrev før hun flyttet at det ikke kom til å bli aktuelt å flytte hjem tidligere enn 1 år. Hun hadde nemlig lovet datteren at de skulle bo der hele året, noe hun hadde gledet seg veldig til. Anna må for all del flytte hjem igjen altså, men det viser jo at en ikke helt kan ta henne helt på alvor. Kom uansett ikke som en bombe det innlegget der. Ellers får hun helt sikkert lån om moren stiller som kausjonist.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 12. november 2015 #2282 Skrevet 12. november 2015 Jeg synes Anna har lite å sutre over. Altså alt det "stakkars Michelle som blir igjenkjent på gaten hele tiden". Det er jo hennes skyld. Om min mor la ut om det vide og breie om meg og mitt liv så hadde jeg blitt forbannet! For å si det mildt sagt. Heldigvis så vokste jeg opp før blogg, facebook og alt det der. Men synes hun har lite å sutre over, for alt hun syter og bærer seg over er hennes egen feil. Hun kunne ha sagt "ok, dette var dumt" og slettet bloggen, men det gjorde hun ikke. Hun nekter å stå for de valgene hun har tatt. Hat, det er en annen ting. Det å kalle hun for hore, tøs, sende bekymringmelding ang barna fordi hun legger ut bilder av de og generelt hat for alt og ingenting hadde ikke falt meg inn. Samme hvem det er, så hadde jeg ikke klart å skrevet noe slikt om et annet menneske. Det å be et annet menneske om å ta sitt eget liv eller noe slikt, hadde ikke klart det.Ikke fordi jeg er bedre enn alle andre, men jeg klarer det bare ikke. Vet ikke hvorfor men jeg kan fint gå opp til folk å si det rett til dem, men ikke anonymt eller bak ryggen deres. Forstår at når man kan hjemme seg bak et fiktiv navn på nett så kan noen faller for fristelsen. Noen klarer å distansere seg fra det de skriver og hvem de skriver til, det klarer ikke jeg. Jeg hadde fått så dårlig skyldfølelse etter på at jeg hadde kastet opp. Jeg har mye negativt å si om Anna og veldig lite positivt egentlig. Ta rannveig H f.eks, mange er ufattelig slem mot henne, men hun er faktisk ei god mor! Hun gjør alt selv, ja hun har tatt dårlige valg og hun har fremstilt seg selv i et dårlig lys, ja vel alle gjør feil, alle tar dumme valg noen ganger. Men under alt det så er hun ei god mor og hun gjør alt selv, og det tar jeg meg av hatten for! Hun har to små barn og gravid, og gjør alt helt selv! Hun fortjener ros, ikke hat. Anna, jeg kjenner henne ikke men uti fra bloggen, så har jeg ingenting positivt å si. Hun er pen og nydelig ansikt, men der stopper det for meg. Hun er alt for avhengig av andre og klarer så vidt å tørk seg selv bak uten morens støtte. Det er ikke noe jeg føler er verdt å ta hatten av for. Men hat, det fortjener ingen. Samme hvem det er.
Miah Skrevet 12. november 2015 #2283 Skrevet 12. november 2015 (endret) Jeg har mye negativt å si om Anna og veldig lite positivt egentlig. Ta rannveig H f.eks, mange er ufattelig slem mot henne, men hun er faktisk ei god mor! Hun gjør alt selv, ja hun har tatt dårlige valg og hun har fremstilt seg selv i et dårlig lys, ja vel alle gjør feil, alle tar dumme valg noen ganger. Men under alt det så er hun ei god mor og hun gjør alt selv, og det tar jeg meg av hatten for! Hun har to små barn og gravid, og gjør alt helt selv! Hun fortjener ros, ikke hat. Anna, jeg kjenner henne ikke men uti fra bloggen, så har jeg ingenting positivt å si. Hun er pen og nydelig ansikt, men der stopper det for meg. Hun er alt for avhengig av andre og klarer så vidt å tørk seg selv bak uten morens støtte. Det er ikke noe jeg føler er verdt å ta hatten av for. Men hat, det fortjener ingen. Samme hvem det er. For meg fremstår Anna som en god mor. Det store feilsteget hun har gjort er å avbilde og omtale barna sine på bloggen i stor skala, noe jeg synes er et ufattelig dårlig valg - det burde egentlig være forbudt. Og ja, hun er gjerne ganske avhengig av moren sin, men hun klarer da også virkelig mye alene. Så uansett om jeg misliker henne for å bruke barna sine på den måten hun gjør, så vil jeg likevel si at hun er en god mor. En kraftig ripe i lakken, som er vanskelig å fikse uten store kostnader, men likevel innenfor det akseptable. Ut fra innlegget ditt kan det virke som om du mener at hun ikke er en god mor. Om det er det du mener, så er jeg altså uenig med deg. Hun har tatt noen gale valg, men er fortsatt fullstendig skikket til å ta vare på barna sine, og gi de en fortsatt god oppvekst. Hun må bare få lagt ned bloggen sin. Å si til noen at de "ikke er en god mor" ville jeg selv nærmest ha oppfattet som "hat". Det er en forferdelig beskjed å få. Endret 12. november 2015 av Miah 2
Yvss Skrevet 12. november 2015 #2284 Skrevet 12. november 2015 (endret) Blir sjokkert over at dere virkelig sitter å diskuterer livet til denne ganske unge søte jenta, rotter dere sammen og peker finger på henne. Var innom blogger hennes, ingenting rart der. Silikon, hva så? Sikkert blitt ganske mishandla med amming og vektøkning, folk får sånn dekket av staten faktisk! Så dusjebildene hennes, ikke noe særlig rart eller seksuelt over de heller. Skal det virkelig så lite til for å bli snakka ned på. Blir helt satt ut.. er endel folk i denne tråden som burde bruke tiden på å ta en titt på seg selv! Så mange stygge tanker dere har. Endret 12. november 2015 av Yvss 2
elvane Skrevet 12. november 2015 #2285 Skrevet 12. november 2015 Blir sjokkert over at dere virkelig sitter å diskuterer livet til denne ganske unge søte jenta, rotter dere sammen og peker finger på henne. Var innom blogger hennes, ingenting rart der. Silikon, hva så? Sikkert blitt ganske mishandla med amming og vektøkning, folk får sånn dekket av staten faktisk! Så dusjebildene hennes, ikke noe særlig rart eller seksuelt over de heller. Skal det virkelig så lite til for å bli snakka ned på. Blir helt satt ut.. er endel folk i denne tråden som burde bruke tiden på å ta en titt på seg selv! Så mange stygge tanker dere har.Du kan da virkelig ikke mene at det ikke er noe seksuelt eller rart over dusjbildene/innlegget hennes eller mange andre bilder inne på bloggen??Når man har en av Norges dårligste blogger og ligger på topplisten er det klart dette kommer til å bli diskutert, men selvfølgelig må det diskuteres saklig. Hun er det jeg vil kalle et usunt forbilde og kommer med det ene provoserende innlegget etter det andre. 15
Valetta Skrevet 12. november 2015 #2286 Skrevet 12. november 2015 Uten barna har hun jo ikke noen blogg. Alt i bloggen springer ut av at hun fikk barn tidlig, hvis hun skulle slutte å blogge om barna er hun jo bare en tenåringsjente uten verken skolegang, jobb eller utdanning. Hun har virkelig ingenting å basere bloggen sin på om hun fjerner barna. Et pent ansikt og silikonpupper kommer man ingen vei med nå til dags. "Alle" toppbloggere har det. Det eneste som trekker lesere nå er de spekulative overskriftene hennes, men hvor lenge er det mulig å holde på sånn? I mine øyne er hun ferdig som blogger. Folk leser jo bare fordi det er "en bilulykke". 21
Butternut Skrevet 12. november 2015 #2287 Skrevet 12. november 2015 Nytt innlegg kl 11:00: W 11 mnd, vil holde på babyalderen, tankespinn om at det hadde vært en gave med flere barn, litt om søskenforholdene og å nyte de siste ukene på kypros. 10
smartbimbo Skrevet 12. november 2015 #2288 Skrevet 12. november 2015 Nytt innlegg kl 11:00: W 11 mnd, vil holde på babyalderen, tankespinn om at det hadde vært en gave med flere barn, litt om søskenforholdene og å nyte de siste ukene på kypros.Herregud.. Hun er enda ikke ferdig i å spekulere om graviditet? 7
mm456 Skrevet 12. november 2015 #2289 Skrevet 12. november 2015 Problemet er vel at Anna ikke hører på konstruktiv kritikk. Hvis noen sier til henne at det er feil å bruke overdrevne overskrifter som ikke har noe med innlegget å gjøre (eks. baby nyhet - "jeg er ikke gravid), så sier hun bare at hun gjør dette med vilje og at dette er hun veldig flink på. Hun skjønner ikke at folk syns det er irriterende å bli lurt.Jeg leste Annas blogg da hun var med på Unge Mødre, og jeg syns hun virket som en søt jente og flink mor. Dette er hun i mine øyne enda, men her er det bloggen jeg ser på som et "problem", i forhold til hvordan hun fremstiller sine barn og ikke minst seg selv. De fleste av oss skjønner at det passer dårlig å skrive at sex-tape er kult og at det er digg å ha sex med exen, på en blogg som er bygget rundt hennes små barn og som nesten primært har lesere under 15 år. Jeg tror hun hadde tjent på å være litt mer ydmyk, i stedet for å sette seg i forsvarsposisjon hele tiden. Det virker bare som selvinnsikten er fraværende mtp bloggen, men det har ingenting å gjøre med om hun privat er en bra mor eller ei. 16
Coccojambo Skrevet 12. november 2015 #2290 Skrevet 12. november 2015 Hva er greia med å skrive "11 month's"? 7
Butternut Skrevet 12. november 2015 #2291 Skrevet 12. november 2015 (endret) Smartbimbo, det handlet mer om å ha lenger babytid med W og ikke utelukke flere graviditeter, men jeg skjønner godt at du lurte i og med at hun har clickbaitet dette temaet så altfor ofte. Endret 12. november 2015 av Butternut 1
Butternut Skrevet 12. november 2015 #2292 Skrevet 12. november 2015 Nytt innlegg kl 14: Babybilder av lille W fra nyfødt frem til idag i sort/hvitt, ingen tekst. 7
Gjest Dwight Skrevet 12. november 2015 #2293 Skrevet 12. november 2015 I morgen skal det komme et gjesteinnlegg hva noen vi ikke så komme.Jeg vedder på at det er Jan som skal forklare hele greia.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 12. november 2015 #2294 Skrevet 12. november 2015 Å si til noen at de "ikke er en god mor" ville jeg selv nærmest ha oppfattet som "hat". Det er en forferdelig beskjed å få.Siteringen klikket Jeg vet ikke hvordan hun er. Men utifra bloggen så virker hun hjelpesløs og alt hun tenker på er penger - Det er det inntrykket jeg får av bloggen. Jeg kjenner ikke Anna, jeg vet ikke hvordan hun er bak fasaden. Det å si at uti fra de faktaopplysningene jeg har så er hun ikke noe å skryte av som mor. For de som kjenne henne eller Anna selv kan da si "men vet du hva, du får kun se en brøkdel av mitt liv så jeg er faktisk ikke så ille som du skal ha det til". Og det er greit! For jeg kan kun si ting utav de få faktaopplysningen jeg har. Det å elske barna sine er ikke nok til å være en "god mor". Hun klarer jo ingenting selv! Hun er jo så å si aldri alene med barna. Hun selger barna sine på nett.Når jeg sier at hun ikke er en god mor, så betyr ikke det at hun mishandler barna sine eller ikke bør ha barn. Aldeles ikke! Men noe å skryte av, det er det ihvertfall ikke.
Gjest Honeyblossom Skrevet 12. november 2015 #2295 Skrevet 12. november 2015 I morgen skal det komme et gjesteinnlegg hva noen vi ikke så komme.Jeg vedder på at det er Jan som skal forklare hele greia.Tror heller det er fra moren som også skal fortelle oss hvor vanskelig Anna har det.
Anglofil Skrevet 12. november 2015 #2296 Skrevet 12. november 2015 Tråden er ryddet for persondebatt, personangrep, sitat fra blogg og hets, samt svar til dette.Yvonne (mod)
Valetta Skrevet 12. november 2015 #2297 Skrevet 12. november 2015 Det er definitivt moren hennes ja. Som "slår tilbake" mot alt hatet.
Gjest Dollyådi Skrevet 12. november 2015 #2298 Skrevet 12. november 2015 eventuelt broren eller stesøsteren...
loffen Skrevet 12. november 2015 #2299 Skrevet 12. november 2015 Blir sjokkert over at dere virkelig sitter å diskuterer livet til denne ganske unge søte jenta, rotter dere sammen og peker finger på henne. Var innom blogger hennes, ingenting rart der. Silikon, hva så? Sikkert blitt ganske mishandla med amming og vektøkning, folk får sånn dekket av staten faktisk! Så dusjebildene hennes, ikke noe særlig rart eller seksuelt over de heller. Skal det virkelig så lite til for å bli snakka ned på. Blir helt satt ut.. er endel folk i denne tråden som burde bruke tiden på å ta en titt på seg selv! Så mange stygge tanker dere har.Nei, man får ikke silikom dekket av staten bare fordi man har ammet. 20
lulu88 Skrevet 12. november 2015 #2300 Skrevet 12. november 2015 Kjenner jeg er litt lei av å høre myten om at amming ødelegger puppene. Det er graviditeten i seg selv som herjer med dem. Trist at så mange unge skipper amming på grunn av dette. 18
Fremhevede innlegg