loffen Skrevet 11. november 2015 #2261 Del Skrevet 11. november 2015 Men da har du misforstått innlegget hennes, for hun skriver ikke noe stygt om å lage overskrifter for å dra folk til bloggen - hun snakker om å skrive syke overskrifter for å dra folk til bloggen, også handler ikke innlegget om noe av det i det hele tatt. Eller om det handler om noe lignende så er det overdrevent for å lure folk til bloggen..Nettopp! Det er jo helt greit med en fengende overskrift som dra folk til bloggen, så lenge det faktisk har noe med det man skriver å gjøre. Sikkert mange med store pupper som sliter med å finne trenings-BH som passer. Godt mulig den hun linker til og tjener penger på er så utrolig bra, men jeg stoler aldri på anbefalinger som er betalt. Men pen, det var den i alle fall. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 11. november 2015 #2262 Del Skrevet 11. november 2015 Nettopp! Det er jo helt greit med en fengende overskrift som dra folk til bloggen, så lenge det faktisk har noe med det man skriver å gjøre. Sikkert mange med store pupper som sliter med å finne trenings-BH som passer. Godt mulig den hun linker til og tjener penger på er så utrolig bra, men jeg stoler aldri på anbefalinger som er betalt. Men pen, det var den i alle fall. Ikke sant! Jeg har lest SE sin blogg i ganske mange år nå, litt til og fra, og jeg kan aldri huske å ha sett at hun har gjort det. Og akkurat hennes anbefalinger kan jeg høre på, for hun er faktisk ærlig når det kommer til hva hun anbefaler. Liker hun ikke en ting så sier hun det uansett, har jeg hvert fall inntrykk av 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 11. november 2015 #2263 Del Skrevet 11. november 2015 Vi burde ha en undercover KG spion som går inn og leser for oss! Ikke skriv ordrett hva som blir nevnt for da går admin nuts. Men f.eks "Michelle sang en sang for kamera""Faren til William var på besøk - de kysset på et bilde""Anna skrev dritt om Ola på instagram, hun skrev at han var en gjøk og nå beklager hun seg på bloggen og sier det var Michelle som stjal mobilen hennes".Altså litt mer sånn, og ikke "herregud hva feiler det henne, siste posten er jo helt på trynet, jeg blir så provosert!".Når folk skrivet det på KG så blir jo folk nysgjerrige og går inn å sjekker! Jeg er gjerne undercover, siden jeg sluttet å lese CBE sin i protest Følger Anna på insta og blogg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 11. november 2015 #2264 Del Skrevet 11. november 2015 Som når hun skrev om en baby-nyhet og så var hele innlegget bare et innlegg om at hun ikke var gravid. Si meg om ikke det er ganske sykVirkelig drøyt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 11. november 2015 #2265 Del Skrevet 11. november 2015 For dere som ikke vil klikke dere inn på bloggen, har hun lagt ut musikkvideoen hun er med i. Den ligger på youtube: REX_ make you believe. Hun synes det er herlig å kunne være seg selv i videoen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. november 2015 #2266 Del Skrevet 11. november 2015 Siste innlegg hyller hun seg selv for å lage gode overskrifter og sier samtidig at hun ikke helt forstår hvorfor hun blir kaldt "klikkhore" fordi hun er såpass god på akkurat det.Hallo, det er nettopp derfor hun blir kritisert av andre bloggere og lesere for tiden. Pga elendige overskrifter som ikke samsvarer med innholdet i teksten slik at leserne føler seg lurt. Hun er jo mer virkelighetsfjern enn først antatt. Jeg føler meg ganske sikker på at hun er fast bruker av KG, og at hun følger med på denne tråden (eventuelt at noen hun kjenner godt leser her for henne). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 11. november 2015 #2267 Del Skrevet 11. november 2015 For dere som ikke vil klikke dere inn på bloggen, har hun lagt ut musikkvideoen hun er med i. Den ligger på youtube: REX_ make you believe. Hun synes det er herlig å kunne være seg selv i videoen.Ja det var jo ikke akkurat mye vi fikk se av henne og barna. Og de måtte jo selvfølgelig ta med at hun fikk hat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 11. november 2015 #2268 Del Skrevet 11. november 2015 Ja det var jo ikke akkurat mye vi fikk se av henne og barna. Og de måtte jo selvfølgelig ta med at hun fikk hat.Nei det var vel rundt 27 sekund. Men vi fikk jo en liten house-tour i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 11. november 2015 #2269 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Nytt innlegg kl 19:00: Anna ser etter hus i norge,vurderer hjemreise tidligere enn planlagt men føler hun ikke har noe å komme hjem til. Tankespinn. Endret 11. november 2015 av Butternut La inn dato for innlegg 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 11. november 2015 #2270 Del Skrevet 11. november 2015 Nytt innlegg kl 19:00: Anna ser etter hus i norge,vurderer hjemreise tidligere enn planlagt men føler hun ikke har noe å komme hjem til. Tankespinn. Oppsummeringen din er faktisk like kort som innlegget 😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 11. november 2015 #2271 Del Skrevet 11. november 2015 Oppsummeringen din er faktisk like kort som innlegget 😅Ja, det var liksom ikke mer å si om den saken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trosten Skrevet 11. november 2015 #2272 Del Skrevet 11. november 2015 Hun påberoper seg millioninntekt, men hvilken bank vil gi en 19 år gammel alenemamma lån til hus i f.eks. Stavanger? Til tross for oljekrise, er vel hus i Stavanger fortsatt temmelig dyrt. Hun må jo bo i nærheten av mora, så uselvstendig som hun er. Nytt flytteprosjekt, ny barnehage, nye ansikter, nye omgivelser osv., slikt er totalt ugunstig for små barn. Noen ganger krever livet det av foreldrene, men her er årsaken en storstilt egotrip som ikke var det minste gjennomtenkt på forhånd. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 11. november 2015 #2273 Del Skrevet 11. november 2015 Hun påberoper seg millioninntekt, men hvilken bank vil gi en 19 år gammel alenemamma lån til hus i f.eks. Stavanger? Til tross for oljekrise, er vel hus i Stavanger fortsatt temmelig dyrt. Hun må jo bo i nærheten av mora, så uselvstendig som hun er. Nytt flytteprosjekt, ny barnehage, nye ansikter, nye omgivelser osv., slikt er totalt ugunstig for små barn. Noen ganger krever livet det av foreldrene, men her er årsaken en storstilt egotrip som ikke var det minste gjennomtenkt på forhånd. Må ikke glemme at en av grunnene til at hun flyttet i utgangspunktet var for at Michelle ikke skulle bli gjenkjent... og viss hun flytter hjem er det stor sjanse for det! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaveret Skrevet 11. november 2015 #2274 Del Skrevet 11. november 2015 Ja det var jo ikke akkurat mye vi fikk se av henne og barna. Og de måtte jo selvfølgelig ta med at hun fikk hat.Mulig jeg er helt fjern ... men hva betyr det at hun fikk hat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elmukake Skrevet 11. november 2015 #2275 Del Skrevet 11. november 2015 Må ikke glemme at en av grunnene til at hun flyttet i utgangspunktet var for at Michelle ikke skulle bli gjenkjent... og viss hun flytter hjem er det stor sjanse for det! Og hvem sin feil er det at Michelle blir gjenkjent? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 11. november 2015 #2276 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) For dere som ikke vil klikke dere inn på bloggen, har hun lagt ut musikkvideoen hun er med i. Den ligger på youtube: REX_ make you believe. Hun synes det er herlig å kunne være seg selv i videoen.Hun og Michelle var jo veldig malplassert i den videoen? Endret 11. november 2015 av RompeRusk 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 11. november 2015 #2277 Del Skrevet 11. november 2015 Mulig jeg er helt fjern ... men hva betyr det at hun fikk hat?Var klipp av Anna i videoen der hun satt på pc'n og leste en facebook melding, der det sto mye stygt etter det jeg rakk lese.Uansett hvor de flytter henn i Norge så blir jo Michelle gjenkjent, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. november 2015 #2278 Del Skrevet 11. november 2015 Mulig jeg er helt fjern ... men hva betyr det at hun fikk hat?Det er du ikke, jeg skjønner heller ikke hva å få hat er for noe. Å få en hatt derimot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 11. november 2015 #2279 Del Skrevet 11. november 2015 Det er du ikke, jeg skjønner heller ikke hva å få hat er for noe. Å få en hatt derimot. Haha, høres helt rart ut å si noen får hat, men har bare blitt en greie tror jeg. Men mente at man ser hun leser en facebook melding på pc'n hvor det står hun er hore, og at hun ikke klarte å holde buksene igjen, og om hun vet hvem som er faren til barna sine og at hun gjør alt for å være populær osv.. Hvis dere pauser videoen på 1:04 så kan dere lese hva som står på den facebook meldingen. Håper bare ikke det er ekte, for ser jo bilde til hun som har skrevet til henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 11. november 2015 #2280 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Haha, høres helt rart ut å si noen får hat, men har bare blitt en greie tror jeg. Men mente at man ser hun leser en facebook melding på pc'n hvor det står hun er hore, og at hun ikke klarte å holde buksene igjen, og om hun vet hvem som er faren til barna sine og at hun gjør alt for å være populær osv.. Hvis dere pauser videoen på 1:04 så kan dere lese hva som står på den facebook meldingen. Håper bare ikke det er ekte, for ser jo bilde til hun som har skrevet til henne... Kan virkelig ikke se hvor det skulle vært trist om det er sant, skriver man så grusomme ting til andre så kan man virkelig stå for det også. Endret 12. november 2015 av Birdo La til en "ikke" 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg