Butternut Skrevet 9. november 2015 #2221 Skrevet 9. november 2015 Seriøst, jeg virkelig digger den jenta. (Sophie Elise altså hehe) Hun er ærlig og ikke redd for å si ting som det er. Hun er en av de bedre toppbloggerne som faktisk fortjener en plass på toppen. Anna derimot? Not so much.Innlegget til Sophie var spot on! Anna får bli så sur hun bare vil, men det er jo sant alt Sophie sier. Anna synker veldig lavt og er desperat nå. Skriver sjokkerende overskrifter, men innlegget handler om noe helt annet enn overskriften! Så legger hun ut bilder med små hint, slik at folk kommer tilbake for fortsettelsen. Går så langt at hun faktisk later som hun er gravid! My god! For å ikke snakke om de stakkars barna som er midt oppi galskapen.Likte alt det Sophie sa bortsett fra det med fotballfrue..Ser nå at Anna angrer litt på å ha flyttet til kypros, kom ikke som noe sjokk akkurat. 3
HanneAa Skrevet 9. november 2015 #2222 Skrevet 9. november 2015 Utrolig bra sagt av SE! Nå har både Kristin og SE gått ut mot Anna. Håper Anna skjønner at det hun gjør, er helt på trynet og tar kritikken til seg. For det er mange som rister på hodet og tenker hva F driver hun med?! Kristin? Har du link? Var inne på StyleConnection og kikket, men for alt jeg vet kan det jo finnes flere Kristin i blogverden
Gjest Skrevet 9. november 2015 #2223 Skrevet 9. november 2015 Stakkars Anna som må oppleve alt med barna alene... Jeg forstår at det til dels er pappaen til W hun savner å oppleve ting med, men at hun har opplevd utviklingen til barna de siste månedene alene? Det er bullshit!
Trosten Skrevet 9. november 2015 #2224 Skrevet 9. november 2015 Likte alt det Sophie sa bortsett fra det med fotballfrue..Ser nå at Anna angrer litt på å ha flyttet til kypros, kom ikke som noe sjokk akkurat."litt" var vel en underdrivelse... Anger har gjennomsyret det meste av bloggen i hele høst. Ikke minst de kontinuerlige besøkene som nå ender med permanent opphold av mora, bare understreker det hele.
PurpleRain Skrevet 9. november 2015 #2225 Skrevet 9. november 2015 Link til innlegg på Kristin (styleconnection) sin bloggKlikkhorene
strawberryjaw Skrevet 10. november 2015 #2226 Skrevet 10. november 2015 Hva skjer med innlegget på instagram?
Ulzzang Skrevet 10. november 2015 #2227 Skrevet 10. november 2015 Hadde hun ikke flyttet til Kypros hadde hun (kanskje) startet med videregående igjen men hun ville ha ett år i "paradis". Jeg har alltid tenkt at hele poenget med flyttingen var å gjøre bloggen mere interessant. 2
Hege899 Skrevet 10. november 2015 #2228 Skrevet 10. november 2015 Hadde hun ikke flyttet til Kypros hadde hun (kanskje) startet med videregående igjen men hun ville ha ett år i "paradis". Jeg har alltid tenkt at hele poenget med flyttingen var å gjøre bloggen mere interessant. Slår vel litt tilbake på henne siden bloggen er kjedeligere enn noen gang. 2
Zokutine Skrevet 10. november 2015 #2229 Skrevet 10. november 2015 Hva skjer med innlegget på instagram? Så det ikke, (følger ikke på IG) hva var det?
Ulzzang Skrevet 10. november 2015 #2230 Skrevet 10. november 2015 Kanskje hun ikke likte å bli kritisert av SE 2
strawberryjaw Skrevet 10. november 2015 #2231 Skrevet 10. november 2015 Kanskje hun ikke likte å bli kritisert av SEDet var et bilde av henne der hun gråt. Et eller annet om at hode og kropp vil gi opp, og man trenger en støttespiller. Kanskje det bunner i innlegget til SE, ja
Butternut Skrevet 10. november 2015 #2232 Skrevet 10. november 2015 Det var et bilde av henne der hun gråt. Et eller annet om at hode og kropp vil gi opp, og man trenger en støttespiller. Kanskje det bunner i innlegget til SE, jaHerregud, hun bør ta seg en lang bloggpause og prøve å finne ut hva hun egentlig vil. Men hun kan jo ikke det ifølge det nyeste innlegget nå. Forvirret? 3
Blod Skrevet 10. november 2015 #2233 Skrevet 10. november 2015 Jeg var spent på hvordan hun skulle få tatt bilder av seg og barna når hun flyttet alene, jeg. Men hun er jo aldri alene? 5
Gjest Hoppetau Skrevet 10. november 2015 #2234 Skrevet 10. november 2015 Å flytte til Kypros var en feil sier hun. Men "musikk-videoen" med dypere mening som kom nylig var jo om å leve sin drøm i sitt drømmehus? Eller betyr innrømmelsen om at Kypros er en feilbogså en innrømmelse om at videoen faktisk som alltid bare for klikk. At den ikke var en drømmedag men bare en nesten naken ensom kropp som allerede var på "bakken" som hun sier selv men under overskriften ala "en drømmedag?"Er Kypros en feil må det logisk også vise at filmen var en løgn og dermed også bare å spille på kropp for penger/klikk.
Sitronmelis Skrevet 10. november 2015 #2235 Skrevet 10. november 2015 Å flytte til Kypros var en feil sier hun. Men "musikk-videoen" med dypere mening som kom nylig var jo om å leve sin drøm i sitt drømmehus? Eller betyr innrømmelsen om at Kypros er en feilbogså en innrømmelse om at videoen faktisk som alltid bare for klikk. At den ikke var en drømmedag men bare en nesten naken ensom kropp som allerede var på "bakken" som hun sier selv men under overskriften ala "en drømmedag?"Er Kypros en feil må det logisk også vise at filmen var en løgn og dermed også bare å spille på kropp for penger/klikk.Hvor har hun skrevet å flytte til Kypros var en feil? Så bare på en kommentar på facebook at hun kanskje angret. Men ikke direkte at det var feil, har hun utalt seg noe mer om det? Men der ser man, videoen var nok bare en taktikk for å spille på kropp og for å få mere klikk.. Jeg mente også det skulle komme en video til? Med sangen til han der Rex ellerno, der både barna og Anna var filmet? Den har vi ikke sett snurten av..Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare pakker koffertene og flytter tilbake til Norge når det er så åpenbart at hun ikke trives der nede. Skal hun virkelig tvinge seg selv til å bli boende der nede helt til neste sommer uansett om hun ikke trives? Good luck sier jeg bare.
rundtfingern Skrevet 10. november 2015 #2236 Skrevet 10. november 2015 Hva skjer med innlegget på instagram? hva skjedde med det? Er borte nå?
Rosenrød Skrevet 10. november 2015 #2237 Skrevet 10. november 2015 Jeg tipper at hun ikke flytter ned igjen etter jul, evnt. drøyer det til april/mai.
Gjest Tekola Skrevet 10. november 2015 #2238 Skrevet 10. november 2015 Ryddet for latterliggjøring og svar til dette.Tekola, admin.
strawberryjaw Skrevet 10. november 2015 #2239 Skrevet 10. november 2015 hva skjedde med det? Er borte nå?Ja, slettet nå! Men nå kom "stakkars meg. Jeg gjør så godt jeg kan"-innlegget. Tydelig snurt over innlegget til SE! 2
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 10. november 2015 #2240 Skrevet 10. november 2015 Det er litt som den videoen på facebook, med han fyren som bruker kniv for å kutt opp testiklene sine og popper ut nøtten som er inni der. Du klarer bare ikke å se vekk! også må du bare sett den på repeat et par ganger. Sånn er bloggen hennes akkurat nå. Hater at vær gang jeg trykker på bloggen, så får hun penger. Grrrr hun fortjener det minst av de fleste bloggerne der ute.
Fremhevede innlegg