BeverTramp Skrevet 29. oktober 2015 #2081 Del Skrevet 29. oktober 2015 Uff, nå må hun snart slutte med de overskriftene sine. Silikon eller ei, det blir bare pinlig.det oppfølges vel snart med et innlegg om at folk og media må slutte å spekulere/mase om hennes kropp! #privatliv 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 29. oktober 2015 #2082 Del Skrevet 29. oktober 2015 Syns egentlig hun har ganske store bryster fra før av uten silikon så hvorfor hun velger å gjøre det skjønner jeg ikke helt. Kanskje det er for å stramme dem opp etter å ha ammet to barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 29. oktober 2015 #2083 Del Skrevet 29. oktober 2015 Syns egentlig hun har ganske store bryster fra før av uten silikon så hvorfor hun velger å gjøre det skjønner jeg ikke helt. Kanskje det er for å stramme dem opp etter å ha ammet to barn? ? Hun har jo allerede utført inngrepet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 29. oktober 2015 #2084 Del Skrevet 29. oktober 2015 ? Hun har jo allerede utført inngrepet.Åja, det har jeg ikke fått med meg. Tolket innlegget som at hun skulle gjøre det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sashimi Skrevet 29. oktober 2015 #2085 Del Skrevet 29. oktober 2015 Det finnes bilder fra noen uker siden der man ser arret under brystet veldig godt, så jeg vet ikke helt hva hun mener med det siste innlegge.t Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. oktober 2015 #2086 Del Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Det finnes bilder fra noen uker siden der man ser arret under brystet veldig godt, så jeg vet ikke helt hva hun mener med det siste innlegge.tHvis du tenker på dette bildet, så er jeg helt enig. Jeg trodde det var gamle arr, men kanskje hun har operert seg på nytt igjen. Usj, kjenner jeg angrer på at jeg scrolla meg igjennom alle de innleggene bare for å finne det på nytt igjen. Tror jeg må henge meg på det nyttårsforsettet som ble foreslått her tidligere. No more clicks!http://bloggfiler.no/mammatilmichelle.blogg.no/images/1438210-11-1443177742776.jpg Endret 29. oktober 2015 av Lille Måne Fjerna setning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvane Skrevet 30. oktober 2015 #2087 Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Leser kommentarene på instagram og ser alle de støttende kommentarene fansen på rundt 12 år kommer med. Ikke kan de skrive og ikke har de noen evne til å reflektere over hva Anna egentlig legger ut. F.eks ser du kun en rygg eller ser du en småbarnsmor som spiller på sex for å få oppmerksomhet? Mange har ikke forståelse for hvilke budskap som legges ut og det verste jeg leser er vel hvor stort forbilde Anna er og at de som kommer med konstruktiv kritikk bare er "haters".Det burde virkelig blitt mer undervisning på skolen om medias påvirkning og evnen til å tenke kritisk. Skremmende hvordan denne aldersgruppen tenker. Endret 30. oktober 2015 av elvane 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 30. oktober 2015 #2088 Del Skrevet 30. oktober 2015 Leser kommentarene på instagram og ser alle de støttende kommentarene fansen på rundt 12 år kommer med. Ikke kan de skrive og ikke har de noen evne til å reflektere over hva Anna egentlig legger ut. F.eks ser du kun en rygg eller ser du en småbarnsmor som spiller på sex for å få oppmerksomhet? Mange har ikke forståelse for hvilke budskap som legges ut og det verste jeg leser er vel hvor stort forbilde Anna er og at de som kommer med konstruktiv kritikk bare er "haters".Det burde virkelig blitt mer undervisning på skolen om medias påvirkning og evnen til å tenke kritisk. Skremmende hvordan denne aldersgruppen tenker. på facebook er det mange som er mye eldre. Noen av de som kommenterer er en smule creepy synes jeg og virker som stalkers, hadde jeg fått de kommentarene hadde jeg blitt litt stresset Det er mange som er veldig stygge mot de som kommer med konstruktiv kritikk, det er de som er de ekte mobberne :o 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 30. oktober 2015 #2089 Del Skrevet 30. oktober 2015 Hun skriver at det er mer normalt å ha silikon enn å ikke ha det. Atte hæ, hvilken verden lever hun i? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 30. oktober 2015 #2090 Del Skrevet 30. oktober 2015 Hun skriver at det er mer normalt å ha silikon enn å ikke ha det. Atte hæ, hvilken verden lever hun i? jeg har ikke silikon iallefall har ingen planer om å få det heller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 30. oktober 2015 #2091 Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Hun skriver at det er mer normalt å ha silikon enn å ikke ha det. Atte hæ, hvilken verden lever hun i? Hun lever vel i bloggverdenen, og der ser det dessverre ut som at det er mer normalt å ha enn å ikke ha. Hun har jo mistet fotfestet, og lever ikke lengre i en normal verden... Endret 30. oktober 2015 av super-s dårlig formulering 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 30. oktober 2015 #2092 Del Skrevet 30. oktober 2015 Hun skriver at det er mer normalt å ha silikon enn å ikke ha det. Atte hæ, hvilken verden lever hun i? At hun kan si noe sånt viser bare hvor langt ute på viddene hun er. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvane Skrevet 31. oktober 2015 #2093 Del Skrevet 31. oktober 2015 Det er flere grunner til at man slutter å amme en god del tidligere enn anbefalt. Håper bare ikke silikon var grunnen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frukrines Skrevet 31. oktober 2015 #2094 Del Skrevet 31. oktober 2015 Det er flere grunner til at man slutter å amme en god del tidligere enn anbefalt. Håper bare ikke silikon var grunnen...hun begynte å trappe ned amminga til kun nattamming rett før han var 4 måneder, det til tross for at hun hadde rikelig med melk - i følge seg selv... Syns det er spesielt å ta silikon når sønnen er 6 måneder. Fine pupper er ikke akkurat det viktigste når man har et så lite barn.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
epleskrott Skrevet 31. oktober 2015 #2095 Del Skrevet 31. oktober 2015 Ser hun har snappet bilde av at Michelle holder henne på magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 31. oktober 2015 #2096 Del Skrevet 31. oktober 2015 Ser hun har snappet bilde av at Michelle holder henne på magen...Helt sikkert for å skape rykter og spekulasjoner, og så sutre og klage på bloggen om haterne er så teite. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest favorite3 Skrevet 31. oktober 2015 #2097 Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) . Endret 1. februar 2016 av favorite3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 31. oktober 2015 #2098 Del Skrevet 31. oktober 2015 Dette har kanskje blitt tatt opp tidligere, og om så beklager jeg det. Har det blitt sagt noe om at hun var under den seksuelle lavalderen da hun ble gravid, og at barnefaren brøt loven da han hadde sex med et barn? Jeg har inntrykk av at barnefaren er endel eldre enn henne, og jeg synes det er så rart det ikke taes avstand fra i større grad. Spesielt med tanke på at det at hun fikk barn så tidlig er selve grunnlaget til bloggen. Det romantiseres så veldig, og jeg synes det minner litt om gamle Romantikk der man kunne lese fortellinger om eldre menn med unge jenter, voldtekter der de ble kjærester senere, og andre spekulative scenarier i mine øyne.Er det noen som vet hvor mye eldre far #1 er, og om dette har blitt diskutert overhode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 31. oktober 2015 #2099 Del Skrevet 31. oktober 2015 Dette har kanskje blitt tatt opp tidligere, og om så beklager jeg det. Har det blitt sagt noe om at hun var under den seksuelle lavalderen da hun ble gravid, og at barnefaren brøt loven da han hadde sex med et barn? Jeg har inntrykk av at barnefaren er endel eldre enn henne, og jeg synes det er så rart det ikke taes avstand fra i større grad. Spesielt med tanke på at det at hun fikk barn så tidlig er selve grunnlaget til bloggen. Det romantiseres så veldig, og jeg synes det minner litt om gamle Romantikk der man kunne lese fortellinger om eldre menn med unge jenter, voldtekter der de ble kjærester senere, og andre spekulative scenarier i mine øyne.Er det noen som vet hvor mye eldre far #1 er, og om dette har blitt diskutert overhode?Mener han er like gammel, de gikk vel i samme klasse. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thorax Skrevet 31. oktober 2015 #2100 Del Skrevet 31. oktober 2015 Mener han er like gammel, de gikk vel i samme klasse.Jeg trodde også det! Prøver å finne det igjen, men klarer ikke navigere meg i arkivet hennes, også husker jeg ikke hva han heter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg