Gå til innhold

mammatilmichelle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen her som har peiling på hva den sangen heter som er i den "A perfect day" videoen? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen her som har peiling på hva den sangen heter som er i den "A perfect day" videoen?

Chocolate av the 1975.

Skrevet

Chocolate av the 1975.

Tusen takk!  :biggrin:

Skrevet

Jeg skal hjelpe deg, jeg!

Budskap: Det er helt greit å legge ut bilder av seg selv naken i dusjen, i bikini i vannet og spille på sex osv så leeeenge... *trommevirvel* ... Du kullkaster dine barns integritet i samme slengen.

:kari:

Her satt jeg og trodde budskapet var noe meningsfullt som at hun håper det blir fred i verden, et politisk budskap eller at man bør gjøre mer for barn på flukt. :klaske:

Men, en kortvideo uten nesten en tråd på kroppen... Jaja, er vel på en måte et budskap bak dette også...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes at det hun feiler mest med mtp. videoen, er at hun nå påstår at hennes perfekte dag ikke involverer noen av de to barna hennes. 

Hun skriver at hun synes at det er forferdelig at dagens unge utsettes for kroppspress via sosiale medier og prøver med videoen å fortelle hvordan kroppen din ikke er det viktigste, men hvordan er en video med utelukkende kroppsfokus med på å senke forventningene til kvinnelige kropper i og med at den kroppen hun viser frem er mer eller mindre den samme "ideal"-kroppen som også vises frem i media og på redigerte reklameplakater? 

Hun sier i den nye videoen at hun er ganske sikker på at den originale kommer til å provosere mange, og at dette er noe hun gjør "veldig bevisst". Hun sier at videoen er slik hun ville leve livet sitt i "drømmehuset" der nede (dvs. dager med helt barnefri, hvor bare henne med en profesjonell fotograf som kan filme at hun ligger ved bassenget og stranden der nede, uten barn til stede, er de enste perfekte dagene??). Slik hun snakker i videoen får det det til å høres som om de dagene hun må drive med  "bleieskift og andre ting" er helt "pyton", mens de dagend hun får leve slik som på videoen er "perfekte". Dvs. dersom hun fikk leve slik som livet hadde vært uten barn, eller noen til å ta seg av alle barnas behov, hadde livet vært perfekt. "Follow your dream", liksom, betyr en drøm  som innebærer at  besteforeldre har tid og lyst til å bo med deg 100% og kan ta seg av barna dine slik at du kan sole deg og skrive svada i sanden før det vaskes bort. I det store og hele slår jenta meg som skremmende umodig og umoden til å være 19 år og mor til to barn. 

Endret av lenebu
  • Liker 13
Skrevet

Jeg synes at det hun feiler mest med mtp. videoen, er at hun nå påstår at hennes perfekte dag ikke involverer noen av de to barna hennes. 

Hun skriver at hun synes at det er forferdelig at dagens unge utsettes for kroppspress via sosiale medier og prøver med videoen å fortelle hvordan kroppen din ikke er det viktigste, men hvordan er en video med utelukkende kroppsfokus med på å senke forventningene til kvinnelige kropper i og med at den kroppen hun viser frem er mer eller mindre den samme "ideal"-kroppen som også vises frem i media og på redigerte reklameplakater? 

Hun sier i den nye videoen at hun er ganske sikker på at den originale kommer til å provosere mange, og at dette er noe hun gjør "veldig bevisst". Hun sier at videoen er slik hun ville leve livet sitt i "drømmehuset" der nede (dvs. dager med helt barnefri, hvor bare henne med en profesjonell fotograf som kan filme at hun ligger ved bassenget og stranden der nede, uten barn til stede, er de enste perfekte dagene??). Slik hun snakker i videoen får det det til å høres som om de dagene hun må drive med  "bleieskift og andre ting" er helt "pyton", mens de dagend hun får leve slik som på videoen er "perfekte". Dvs. dersom hun fikk leve slik som livet hadde vært uten barn, eller noen til å ta seg av alle barnas behov, hadde livet vært perfekt. "Follow your dream", liksom, betyr en drøm  som innebærer at  besteforeldre har tid og lyst til å bo med deg 100% og kan ta seg av barna dine slik at du kan sole deg og skrive svada i sanden før det vaskes bort. I det store og hele slår jenta meg som skremmende umodig og umoden til å være 19 år og mor til to barn. 

Amen.. Og nå har hun også postet på facebook: "Gravid eller ikke, jeg har nå i alle fall blitt oppdratt til å aldri spørre en kvinne om det, hva har skjedd med det?"

Jeg håper for guds skyld det ikke er et barn til på vei. Men dette gjør hun nok bevisst for å legge opp til spekulasjoner. Hvorfor ikke bare avkrefte det med en gang om det ikke stemmer? Hun er så umoden oh og har så lite selvinstinkt at jeg blir helt paff.

• Liker 5
Skrevet

Mulig det bare er meg,men huset og alt rundt ser så upersonlig ut.Det finns ingen ting som tyder på at det bor noen der,hverken voksne eller barn.ikke en blomst,ikke et badehåndkle,ikke en leke eller to.Det er som om det er tatt bilder av et hus til slags.Mitt inntrykk er at det ikke bor noen der.Trist i grunnen.

Jeg synes det ser så trist ut der de bor! Selv om det det er et fint hus som ligger ved havet, med basseng, terrasse og gress, så ser det ut som de poserer foran et frafrlyttet, stengt hus som ingen bor i?

Det er så rart... ingen badehåndlær, en blomst på bordet, leker, eller noenting som indikerer at det faktisk bor noen der. :ler:

Ikke rart hun ser deppa ut. :icon_lol:

Jepp, som jeg også sa.

• Liker 1
Skrevet

Jepp, som jeg også sa.

Nå er jo sånne ting opp til hver enkelt da, jeg syns det er for tomt men mange som liker sånn stil. Jeg er mer for midt på treet selv, men det blir for dumt at dere sier at det er trist at hun har det sånn..

Skrevet

Det med Jan var nok bare et PR- stunt ;)

Ja, det er allerede en stund siden det ble avslørt:

Selvfølgelig er de med på det, denne Jan-figuren jobber jo med sosiale medier og markedsføring. Det vet nøyaktig hva de gjør, dette er garantert planlagt i detalj.

https://instagram.com/janlossius/?hl=en

Skrevet

Ja, det er allerede en stund siden det ble avslørt:

Fantastisk. Først skrive et tåredryppende innlegg om at Jan er den rette, SÅ promotere bedriften hans, SÅ fly ned til nederland og bli sammen med eksen. Som han sa i Jurassic Park 1: "clever girl" - så ble han spist opp.

• Liker 7
Skrevet

Hun er jo ikke gravid. Så utrolig tåpelig av henne og "spille på det". Det er ikke mye som overrasker meg ved henne, men jeg tror hun har MER enn nok med de to hun har, nummer tre kommer til å vente på seg. Men jeg er overbevist om at hun kommer til å flytte hjem før jul.

• Liker 3
Skrevet

Nyttårsløfte mitt for 2016 kan bli å ikke gi Anna sin blogg et eneste klikk i løpet av hele året. Hun skriver ikke særlig bra, og disse "nye" metodene for å få folk til å lese er helt på trynet.

Tror jeg skal klare et nyttårsløfte for aller første gang.

• Liker 13
Skrevet (endret)

Hvorfor skriver hun i det siste blogginnlegget at hun ikke lenger tar seg nær av at folk spør om hun er gravid igjen? Hun skriver jo nøyaktig det motsatte i samme blogginnlegg at hun synes det er like ubehagelig å få dette spørsmålet som alle andre. Altså en motsigelse... 

Hadde selv aldri brydd meg om folk hadde spurt meg om jeg var gravid, nettopp fordi jeg bare ikke klarer å ta meg nær av slikt :P

Endret av elvane
Skrevet

Hun skriver at de har feiret nasjonaldagen i dag. Men er ikke den 1. oktober?

https://snl.no/Kypros

Hun skriver at de feirer nasjonaldagen til Hellas. 

Skrevet (endret)

Hun skriver at de feirer nasjonaldagen til Hellas. 

Men den er jo i mars.. :fnise:

Hehe, nei glem det. Ser etter litt videre googling at de har to. Shame on me :P

Endret av magicpie
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har sagt det før og sier det igjen. Kan ikke alle bare slutte og lese bloggen hennes? Sånn at hun ikke får flere klikk. Jeg blir så provosert av den jenta at jeg boikottet bloggen hennes for lengst. Skjønner ikke hvorfor hun av alle personer kan ligge på 1 plass?  Helt ubegripelig for meg. Hun er desperat og gjør alt i sin makt for å klamre seg fast. Det hele er så patetisk. Nei, få inn noen andre bedre bloggere på 1 plass sier nå jeg. 

Skrevet

"Nok en toppblogger legges under kniven... Denne gangen var det meg. "

Hmm... Har ikke hun hatt silikon en stund? Vært spekulasjoner om det her inne hvert fall. 

• Liker 2
Skrevet

"Nok en toppblogger legges under kniven... Denne gangen var det meg. "

Hmm... Har ikke hun hatt silikon en stund? Vært spekulasjoner om det her inne hvert fall. 

Uff, nå må hun snart slutte med de overskriftene sine. Silikon eller ei, det blir bare pinlig.

• Liker 6
Gjest Stringfellow1
Skrevet

jeg kan heller ikke fatte og begripe hvordan disse bloggerne tydeligvis får så fryktelig mange klikk over så lang tid.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...