Gå til innhold

mammatilmichelle

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har nok ikke noe god relasjon etter dette. Anna ser ikke ut til å sile ut konstruktiv kritikk.

• Liker 1
Gjest Blue Ivy.
Skrevet (endret)

Hva i alle dager er det som feiler denne jenta?? Altså, hun er jo så desp etter klikk at det er helt forferdelig.   Hvorfor hun ligger på 1 plass er helt uforståelig for meg. Det kan jo virke som flere begynner og gå lei, og håper virkelig INGEN klikker seg inn på bloggen hennes, For guds skyld. Nå er det bare komisk.

Deilig at i hvert fall EN toppblogger ser hvor ille det er nå og rister på hodet. Respekt til Kristin for å være ærlig og si meningen sin. Jeg håper Anna leser hva hun skriver. Mistenker hun kommer til å bli blod fornærmet og lager sikkert et syte innlegg på bloggen om hvor fæl Kristin er som henger henne ut :roll:  Buhuu!

At denne jenta er mor til 2 er faktisk skremmende. Yes, i said it.

Endret av Blue Ivy.
Skrevet

Er flere bloggere som er drøye med clickbait-overskrifter, hun burde nevnt flere enn Anna selv om Anna er ille. Isabell fra PH feks, skrev ikke hun en overskrift ala "Jeg har blitt voldtatt" også handlet det om en jente i syden som hadde sagt hun ble voldtatt...? Er heller ikke enig i at Sophie Elise alltid leverer det hun hinter til i overskrifter :P Synes ikke det Kristin skrev om at journalister er så flinke stemmer helt heller..synes mange journalister har veldig clickbait-overskrifter der man overhode ikke får lese det man forventet. 

• Liker 2
Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Er flere bloggere som er drøye med clickbait-overskrifter, hun burde nevnt flere enn Anna selv om Anna er ille. Isabell fra PH feks, skrev ikke hun en overskrift ala "Jeg har blitt voldtatt" også handlet det om en jente i syden som hadde sagt hun ble voldtatt...? Er heller ikke enig i at Sophie Elise alltid leverer det hun hinter til i overskrifter :P Synes ikke det Kristin skrev om at journalister er så flinke stemmer helt heller..synes mange journalister har veldig clickbait-overskrifter der man overhode ikke får lese det man forventet. 

Enig, men hun nevnte vel den som var den verste av de alle sammen. Nemlig Anna. Hun kunne sikkert ha nevnt flere i samme slengen. Synes uansett innlegget var godt :) 

Skrevet

Godt skrevet av Kristin. Men Anna tror jo konstruktiv kritikk er akkurat det samme som mobbing... Så nå blir det vel enda et innlegg om "haters" fra andre toppblogger... 

• Liker 1
Skrevet

Godt skrevet av Kristin. Men Anna tror jo konstruktiv kritikk er akkurat det samme som mobbing... Så nå blir det vel enda et innlegg om "haters" fra andre toppblogger... 

Ja, hun er jo et av landets største mobbeoffer.

Skrevet

Siden Kristin navngir Anna, kan det godt tenkes at dette er planlagt. Win win.. Begge får oppmerksomhet..

Mange skriver "Stakkars Jan".. For meg er det ganske tydelig at han var med på det som foregikk for noen uker siden, det har nok aldri vært noe reelt trekantdrama.

• Liker 11
Gjest Bluebird1992
Skrevet

Siden Kristin navngir Anna, kan det godt tenkes at dette er planlagt. Win win.. Begge får oppmerksomhet..

Mange skriver "Stakkars Jan".. For meg er det ganske tydelig at han var med på det som foregikk for noen uker siden, det har nok aldri vært noe reelt trekantdrama.

Ja, kombinasjonen bloggekspert OG forsmådd frier via Norges største blogg henger ikke helt på greip i dette tilfellet.

Så dumt, og så innbringende. Ka-ching!

Skrevet

Den jenta imponerer ikke stort nei. "Stolt av å bo i drømmehuset på Kypros". Det henger jo ikke helt på greip. Den tilværelsen der nede er jo totalt absurd. Har hun innredet huset der i det hele tatt? Ser ikke slik ut. Fullstendig upersonlig og nakent. Hverdagen der nede er basert på besøk, besøk, besøk. Ingenting annet. Herregud, kom deg hjem. Hva er det hun EGENTLIG ville oppnå med den flyttingen? Og altså den sextape-posten??? WTF?? Hva var poenget??? Jeezes.

• Liker 15
Skrevet

Overrasket over at det fortsatt ligger så mange negative kommentarer på Facebook-siden til Anna. Anbefalt lesing. 

• Liker 3
Skrevet

Overrasket over at det fortsatt ligger så mange negative kommentarer på Facebook-siden til Anna. Anbefalt lesing. 

Har ikke facebook..noen som vil dele?  :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Kanskje hun har problemer med nettverket eller noe, siden kommentarene enda står? Hun er jo alltid rask til å slette kritiske kommentarer.

• Liker 1
Gjest hulderjenta
Skrevet

Herlighet, blir satt ut av kommentarfeltene. Og da tenker jeg på de som forsvarer Anna uansett hva, fordi "andre bare hater på" (hater på?! Seriøst?) og "slutt å les om du ikke liker det, herregud azzz". Uansett hva hun skriver, så breker de andre i kor etter.

Skrevet

Det beste er jo de som forsvarer Anna med at hun i innlegget faktisk fraråder leserene sine å lage sexvideo. Det er i så fall et veldig godt skjult budskap. 

De som også beundrer henne fordi hun ble gravid i så ung alder er jo også noe for seg selv. Alle kan greie å bli gravid i ung alder, det er ikke en bragd. Ikke synes jeg det er en bragd av Anna heller, så mye hjelp hun får av moren sin og tjener rått på bloggen.

• Liker 2
Gjest Blue Ivy.
Skrevet (endret)

Herlighet, blir satt ut av kommentarfeltene. Og da tenker jeg på de som forsvarer Anna uansett hva, fordi "andre bare hater på" (hater på?! Seriøst?) og "slutt å les om du ikke liker det, herregud azzz". Uansett hva hun skriver, så breker de andre i kor etter.

Dette har jeg å lagt merke til. Så fort hun får LITT kritikk, så er fansen der med en gang å forsvarer henne, Det er ingen som hater eller er misunnelige, men det må da være lov til å gi kritikk når hun holder på som hun gjør? Merker jeg blir overgitt over fansen, som roper ut mobbing med en gang noen ikke er enig med idolet sitt.

Vi må lese hele innlegget før vi kommenterer (ja, for det har vi da gjort!) sex er et vanlig tema i 2015, no big deal, Anna er ung, la jenta skrive om hva hun vil, ikke gidd å les bloggen hvis det plager dere så, slutt med drittkommentarene, få dere et liv OSV

Altså, jeg synes faktisk ikke det er så mange stygge og fæle kommentarer jeg. Noen har bare store problemer med å skille mellom konstruktiv kritikk og dritt slenging. 

Endret av Blue Ivy.
Skrevet

Tråden er ryddet for sitat fra facebookside til blogg.

Yvonne (mod)

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor jeg ikke ser noen kommentarer på facebooksiden hennes? Jeg er medlem av gruppen, men det er 0 kommentarer og 15-20 likes...

Why?

Skrevet

Er mer overrasket over disse godt voksne damene som forsvarer Anna med nebb og klør. Er det virkelig mulig å ha så lite mellom ørene? 

• Liker 7
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor jeg ikke ser noen kommentarer på facebooksiden hennes? Jeg er medlem av gruppen, men det er 0 kommentarer og 15-20 likes...

Why?

Jeg var innom Mammatilmichelle siden på FB. Var du innom den andre? Hun har vel 2 FB sider

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...