Gå til innhold

mammatilmichelle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde også det! Prøver å finne det igjen, men klarer ikke navigere meg i arkivet hennes, også husker jeg ikke hva han heter :P 

Heter han ikke Daniel? 

• Liker 1
Skrevet

Dette har kanskje blitt tatt opp tidligere, og om så beklager jeg det. Har det blitt sagt noe om at hun var under den seksuelle lavalderen da hun ble gravid, og at barnefaren brøt loven da han hadde sex med et barn?  Jeg har inntrykk av at barnefaren er endel eldre enn henne, og jeg synes det er så rart det ikke taes avstand fra i større grad. Spesielt med tanke på at det at hun fikk barn så tidlig er selve grunnlaget til bloggen. 

Det romantiseres så veldig, og jeg synes det minner litt om gamle Romantikk der man kunne lese fortellinger om eldre menn med unge jenter, voldtekter der de ble kjærester senere, og andre spekulative scenarier i mine øyne.

Er det noen som vet hvor mye eldre far #1 er, og om dette har blitt diskutert overhode?

HUn var 14 år da hun ble gravid i 9. klasse. Michelles far var hennes klassekamerat, altså også 14 år da. De var ikke kjærester, bare hadde sex på en fest.

• Liker 3
Gjest Bluebird1992
Skrevet

Takk for info. Jeg hadde inntrykk av at det var en av de mennene i romantikkføljetongen hennes, men det var det heldigvis ikke.

Skrevet (endret)

Det er ingenting som irriterer meg mer for tiden enn det faktum at jeg lar meg irritere over denne Anna. 

Jeg ble selv mor i en alder av 16 år, og fikk et barn til tre år senere. Jeg har studiekompetanse og to jobber (jobber i snitt 40-70 timer/uke) , og en mann som studerer et par timer unna og er borte det meste av dagen. Jeg rekker likevel å dusje og å spise. Mitt yngste barn er like gammelt som Michelle, og jeg synes det virker som at Anna tror Michelle er mye mer moden enn det hun burde være? Jeg vet ikke, men det er bare mer og mer som irriterer meg, og jeg har kost meg gløgg med å se i denne tråden at så mange er enige med meg - tidligere har jeg jo aldri sett noe kritikk fordi hun sletter det selv :fnise:

Nå ser jeg at hun har lagt ut et bilde på snap der hun faktisk ser litt gravid ut (spesielt med tanke på at hun aldri spiser noe), og Michelle holder henne på magen, så nå legger hun opp til at det skal bli den nye snakkisen. Og hun klarer det jo, her sitter vi.. 

Jeg så at hun spurte på Facebook hva leserne husker best fra bloggen hennes. Det jeg husker best er en liten jente uten det tidsperspektivet vi voksne har som annonserte at hun skulle bli storesøster når mammaen var bare et par uker på vei.. 

Endret av doktorproktor
Glemte en setning
  • Liker 18
Skrevet

Det er ingenting som irriterer meg mer for tiden enn det faktum at jeg lar meg irritere over denne Anna. 

Jeg ble selv mor i en alder av 16 år, og fikk et barn til tre år senere. Jeg har studiekompetanse og to jobber (jobber i snitt 40-70 timer/uke) , og en mann som studerer et par timer unna og er borte det meste av dagen. Jeg rekker likevel å dusje og å spise. Mitt yngste barn er like gammelt som Michelle, og jeg synes det virker som at Anna tror Michelle er mye mer moden enn det hun burde være? Jeg vet ikke, men det er bare mer og mer som irriterer meg, og jeg har kost meg gløgg med å se i denne tråden at så mange er enige med meg - tidligere har jeg jo aldri sett noe kritikk fordi hun sletter det selv :fnise:

Nå ser jeg at hun har lagt ut et bilde på snap der hun faktisk ser litt gravid ut (spesielt med tanke på at hun aldri spiser noe), og Michelle holder henne på magen, så nå legger hun opp til at det skal bli den nye snakkisen. Og hun klarer det jo, her sitter vi.. 

Jeg så at hun spurte på Facebook hva leserne husker best fra bloggen hennes. Det jeg husker best er en liten jente uten det tidsperspektivet vi voksne har som annonserte at hun skulle bli storesøster når mammaen var bare et par uker på vei.. 

Gratulerer, skal du ha en medalje?

Og vil da ikke si at de fleste 4 åringer kan lese og skrive, på flere språk?

• Liker 2
Skrevet

4 åringen kan da ikke lese og skrive på flere språk. Det var snakk om å kunn stave navnet sitt eller noe. Det kunne også jeg da jeg var 4. Kunne likevel ikke lese å skrive før jeg begynte på skolen. Har en 2-åring selv som er 2 språklig. Ikke noe spesielt i grunnen når man tenker på omstendighetene.

• Liker 4
Gjest Honeyblossom
Skrevet (endret)

Hva er det hun heter på snap?

Endret av Honeyblossom
Skrevet

Hva er det hun heter på snap?

annarasmussen:)

Skrevet

Medalje nei, jeg har valgt dette selv og har det så bra atte ;)  Tror  bare ikke den bloggen kan være så mye arbeid som hun (og Jan)  skulle ha det til. 

Om hun kan lese og skrive på flere språk vet ikke jeg, det var ikke sånne ting jeg mente. Se på videoer med Michelle så skjønner du kanskje hva jeg ville frem til. 

• Liker 18
Skrevet

Hva slags måte er det å svare på?! 

• Liker 22
Skrevet

Når man har installert adblock på chrome, får bloggene klikk da? Hehe, jeg er så sykt nyskjerrig så klarer ikke la vær å lese

Skrevet

Når man har installert adblock på chrome, får bloggene klikk da? Hehe, jeg er så sykt nyskjerrig så klarer ikke la vær å lese

Jeg vet ikke, men noen andre sa at bloggeren får klikk, men ikke reklameklikk.

Skrevet

Gikk inn på bloggen nå, og reklamen som dekket hele mobilsiden min før jeg scrollet nedover var tilbud på en rosa vibrator. Kun 899,-! 

Dette blir bare værre og værre... 

• Liker 4
Skrevet

Gikk inn på bloggen nå, og reklamen som dekket hele mobilsiden min før jeg scrollet nedover var tilbud på en rosa vibrator. Kun 899,-! 

det er de hun blogger for som står for dette (side 2?), ikke Anna selv

Skrevet

Det kommer kanskje opp reklame fra sider du har vært inne på før, sånn som med Google ads eller hva det heter? :P 

• Liker 5
Skrevet

Det kommer kanskje opp reklame fra sider du har vært inne på før, sånn som med Google ads eller hva det heter? :P 

haha 😂 Har desverre ikke vært innom noen sånne sider.. Men kanskje jeg burde ta en titt? Også rååååsa da gitt.. 

• Liker 1
Skrevet

haha 😂 Har desverre ikke vært innom noen sånne sider.. Men kanskje jeg burde ta en titt? Også rååååsa da gitt.. 

Det burde du nok da ;) 

Skrevet

Er det virkelig vann i det badekaret

Haha, ser hun følger med her og nå passer på å vise fjernutløseren. Selv om det var hun selv som sa moren tok bildene i dusjen, ikke vi. Hei, Anna :ph34r:

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...