Gjest Loffeliten Skrevet 16. mars 2017 #6781 Del Skrevet 16. mars 2017 Jeg kunne ikke brydd meg mindre om antall fedre hun har til ungeflokken sin, eller om huset er sterilt og lite barnevennlig, eller om hun virkelig ikke kan koke poteter. Jeg syns derimot det er svært (SVÆRT!) kritikkverdig at frøken Rasmussen baserer hele inntekten sin på utlevering av avkommet (og tildels sitt eget sexliv, hinting om ymse familiedrama pluss diverse fantasifulle overskrifter som skal lokke lesere til bloggen når hun egentlig ikke har noe å skrive om. Som tydeligvis er særdeles ofte.) Hun eksponerer ungene sine så hinsides at hun føler hun må innføre SIKKERHETSTILTAK i forhold til barnehage og skole, og hun vurderer hjemmeundervisning fordi hun mener offentlig skole muligens ikke kan ivareta datterens sikkerhet...! Men slutte å eksponere pengemaskinene ungene sine, neida DET vurderer hun ikke. Gud bedre. Jeg håper AR våkner opp snart, men det virker jo som om hun dessverre ikke lenger har personer i sin nærhet som kan (eller vil) veilede henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 16. mars 2017 #6782 Del Skrevet 16. mars 2017 1 time siden, Glad sørlandsjente skrev: Jeg synes hun er en sprek og morsom dame som bryr seg om familien sin. Vet at det er omdiskutert at hun har tre barn med tre menn, men jeg synes ikke at det er så ille, jeg er ikke sammen med noen av de jeg lå med/var sammen med i tenårene. Håper hun har funnet en trygg mann i Jan. <3 Jeg digger den dama. Hun har gjort det bra og bør være stolt av hva hun får til! Det er vel ikke først og fremst det at hun har tre barn med forskjellige menn folk her inne kritiserer henne for, men at hun rett og slett selger barna sine på bloggen... Hva hadde den bloggen vært uten barna? Nettopp... 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 16. mars 2017 #6783 Del Skrevet 16. mars 2017 "Heldige"Jan da. For enden på visa blir vel at han fritt får disponere den splitter nye Roveren hver gang Rasmussen trenger privatsjåfør 😜 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fannyfab Skrevet 16. mars 2017 #6784 Del Skrevet 16. mars 2017 Ååå, så fin en bil hun har fått 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 17. mars 2017 #6785 Del Skrevet 17. mars 2017 Svarene under bildet med bilen. 16 åringer vil også bli gravide om de får en slik bil 😱 Jeg blir stadig sjokkert. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verpesyk Skrevet 17. mars 2017 #6786 Del Skrevet 17. mars 2017 På 15.3.2017 den 11.15, MissMaya skrev: Synes det er rart at hun ikke har tatt lappen enda, egentlig... Som trebarnsmor bosatt på bygda, ville det jo blitt enklere for henne å komme seg rundt på egen hånd. Hun kjøper jo bare biler til sjåføren sin, liksom. Som trebarnsmor er det vel heller ikke bare-bare å ta kjøretimer heller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 17. mars 2017 #6787 Del Skrevet 17. mars 2017 Har dere sett diskusjonen under innlegget "Min nye bil" på Mamma til Michelle-siden? Var en som fikk 137 likes på en kommentar om sikring i bil. Hun har et poeng der, og det er et viktig tema hun tar opp! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMaya Skrevet 17. mars 2017 #6788 Del Skrevet 17. mars 2017 9 minutter siden, verpesyk skrev: Som trebarnsmor er det vel heller ikke bare-bare å ta kjøretimer heller? Jo, egentlig. Ungene er i barnehage, og Jan er hjemme og kan hjelpe med minsten. Hun har penger nok til å betale kostnadene. Go for it, Anna! 🙌 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 17. mars 2017 #6789 Del Skrevet 17. mars 2017 Synes det nesten er litt flaut å lese det nye innlegget med så mange skrivefeil... og ja, hun forklarte jo ikke hvorfor hun gruet seg til å dra til Stavanger? Hun bretta bare ut at dette hadde hun gruet seg til siden november men ikke hvorfor? Eller var det veldig uklar tekst? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe Skrevet 17. mars 2017 #6790 Del Skrevet 17. mars 2017 15 minutter siden, Tita92 skrev: Har dere sett diskusjonen under innlegget "Min nye bil" på Mamma til Michelle-siden? Var en som fikk 137 likes på en kommentar om sikring i bil. Hun har et poeng der, og det er et viktig tema hun tar opp! I hvilken episode av Bloggerne var det? Tenkte å se det i "reprise" nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe Skrevet 17. mars 2017 #6791 Del Skrevet 17. mars 2017 Bilpute er godkjent, men gir langt dårligere sikkerhet, spesielt ved sidekollisjoner. Beltestol og pute skal alltid brukes sammen med bilens trepunktsbelte. http://www.vegvesen.no/_attachment/58689/binary/480417 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmileAtMeBaby Skrevet 17. mars 2017 #6792 Del Skrevet 17. mars 2017 Kunne verken se bilstol eller puff på episoden det er snakk om. Kameraet fanget opp at vedkommende satt direkte i bilsetet. Vedkommende satt i midten (for å kunne bli filmet). Dette er IKKE forsvarlig sikring! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildemoses Skrevet 17. mars 2017 #6793 Del Skrevet 17. mars 2017 Hva er nytt hos Anna? Hva var det hun ikke klarte å vente med å fortelle, og hva er detaljene om Stavanger-besøket? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fannyfab Skrevet 17. mars 2017 #6794 Del Skrevet 17. mars 2017 1 minutt siden, Mildemoses skrev: Hva er nytt hos Anna? Hva var det hun ikke klarte å vente med å fortelle, og hva er detaljene om Stavanger-besøket? Mener at det hun ikke klarte å vente med å fortelle, var at hun skal gi ut bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coccojambo Skrevet 17. mars 2017 #6795 Del Skrevet 17. mars 2017 Hvordan kan bilsikring være PEDAGOGISK riktig?! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 17. mars 2017 #6796 Del Skrevet 17. mars 2017 Barna lever, barna er riktig sikret, hva er det egentlig da å diskutere? Veldig flott bil, huset på Tasta er lekkert, som det i Søgne. Flotte unge folk med bedre holdninger enn de fleste på sin alder. Anna og Jan har bygd opp en grunnmur få i sin alder har, mens mange andre på deres alder strever med å fjerne puppebilder av seg selv som er på avveie på nettet eller spiller World of Warcraft 6 timer hver dag. Men ja, la oss kritisere de for at han tørker av kjøkkenbenken for å gjøre kvinnen i sitt liv lykkeligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 17. mars 2017 #6797 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) På 17.3.2017 den 19.52, Onbothsides skrev: Barna lever, barna er riktig sikret, hva er det egentlig da å diskutere? Veldig flott bil, huset på Tasta er lekkert, som det i Søgne. Flotte unge folk med bedre holdninger enn de fleste på sin alder. Anna og Jan har bygd opp en grunnmur få i sin alder har, mens mange andre på deres alder strever med å fjerne puppebilder av seg selv som er på avveie på nettet eller spiller World of Warcraft 6 timer hver dag. Men ja, la oss kritisere de for at han tørker av kjøkkenbenken for å gjøre kvinnen i sitt liv lykkeligere. På den ene siden syntes jeg at det er bra at de har en inntekt (måten de har skaffet seg inntekt på kan diskuteres), flott hus, flott bil og at de passer på de små. Men på den andre siden kunne jeg ønske at de kunne bli flinkere til å ikke skrive så mye om sitt privatliv, siden det tross alt er privat. Jeg ønsker også mindre clickbait-overskrifter. Det er mange andre på deres alder som enten jobber eller studerer, og som ikke bruker flere timer på å spille dataspill eller fjerner puppebilder av seg selv. Endret 21. mars 2017 av Tita92 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 17. mars 2017 #6798 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) 25 minutter siden, Onbothsides skrev: nna og Jan har bygd opp en grunnmur få i sin alder har, mens mange andre på deres alder strever med å fjerne puppebilder av seg selv som er på avveie på nettet eller spiller World of Warcraft 6 timer hver dag. Ja, du har rett i at Anna ikke har puppebilder på avveie. Classy og voksen instagram med flotte verdier. Endret 17. mars 2017 av Vipser 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 17. mars 2017 #6799 Del Skrevet 17. mars 2017 Nei, vi har sett puppebildene hennes alle mann, så på avveie er de ikke. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 17. mars 2017 #6800 Del Skrevet 17. mars 2017 17 minutter siden, Onbothsides skrev: Barna lever, barna er riktig sikret, hva er det egentlig da å diskutere? Veldig flott bil, huset på Tasta er lekkert, som det i Søgne. Flotte unge folk med bedre holdninger enn de fleste på sin alder. Anna og Jan har bygd opp en grunnmur få i sin alder har, mens mange andre på deres alder strever med å fjerne puppebilder av seg selv som er på avveie på nettet eller spiller World of Warcraft 6 timer hver dag. Men ja, la oss kritisere de for at han tørker av kjøkkenbenken for å gjøre kvinnen i sitt liv lykkeligere. bedre holdninger enn de fleste på sin alder?!! vell, de har ANDRE holdninger enn de fleste andre, om de er BEDRE tror jeg nok mange er ganske uenige i... Det er mange som får barn tidlig i livet, men de velger ikke å dele livet til sine små med hele verden, uten tanke om privatlivet til de små... At andre strever med å fjerne puppebilder av seg selv, jeg vet ikke jeg.. kanskje jeg foretrekker at jenta mi som 20åring prøver å slette spor av ungdommelig dumhet, enn at hun har egen blogg med innhold som består av babysnakk, og kjærestedrama, og litt over kanten bilder i en salig blanding... 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg