Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, konkelimonke skrev:

Ser hu skal selge huset, tok meg 1 min på Finn å finne det.

skjønner hun ikke er mye ute m 3små troll, ikke ett gjerde å se😳 Ikke mye barnevennlig. 

Samt for en verdi økning! Og alt er hvitt hvitt hvitt! 🙈

I Søgne eller Stavanger?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Onbothsides
42 minutter siden, konkelimonke skrev:

Ser hu skal selge huset, tok meg 1 min på Finn å finne det.

skjønner hun ikke er mye ute m 3små troll, ikke ett gjerde å se😳 Ikke mye barnevennlig. 

Samt for en verdi økning! Og alt er hvitt hvitt hvitt! 🙈

Skjønner hun ikke er ute et sted hun ikke bor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri kjøpt det huset på tasta for over 5 mill. Så sterilt og kjedelig, og den stygge hagen. Ville ikke kalt det barnevennlig heller. Men nå er ikke jeg noe særlig fan av Tasta heller :P 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vifte over kokeplata?? Har studert det nøye på huset hennes som er lagt ut for salg. Er ikke det litt merkelig? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo på et såpass nytt sted. Vet svigermor mangler, men bor i blokk fra 50 tallet. Det passer vel ikke inn da....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, kattehviskeren skrev:

Etter det hun har sagt om et møte virker det som om en annen skriver den, men da håper jeg inderlig at det blir opplyst om! Så provoserende hvis hun skal si at hun har "skrevet" en bok når hun ikke har det. Men det faller vel bloggere naturlig, siden de også har "designet" en hel haug med ting.
Men Sophie Elise har jeg inntrykk av at skrev selv? Nå skriver hun bedre enn Anna, ikke at det skal så mye til.

Det er helt vanlig å bruke skyggeforfatter ved selvbiografier uten at det oppgis at historien er ført i pennen av en annen enn forfatteren. Hvorfor skulle det plutselig bli et problem nå?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f.. Anna. Du selger ALT du. Hva er det som gjør at du ikke klarer å la være å dele private øyeblikk? Ser 💰 i alt, klarer ikke å styre deg selv, sette grenser for rett og galt. For andre. 

Mon tro om du av og til føler deg ussel? Jeg tror de fleste ville gjort det. Følt at de solgte sjelen. Hallo???? Våkne nå

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
1 time siden, Rosalie skrev:

Det er helt vanlig å bruke skyggeforfatter ved selvbiografier uten at det oppgis at historien er ført i pennen av en annen enn forfatteren. Hvorfor skulle det plutselig bli et problem nå?

Fordi det er så typisk hvis hun skal ta æren for skrivinga uten å ha gjort det. vet det er vanlig med skyggeforfattere, men da er det gjerne helt åpent, som med Zlatans bok. han har aldri tatt æren for å skrive den, men sagt han ikke har skrevet et ord. men, det kan jo hende hun kommer til å være helt ærlig med det, da er det uproblematisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det huset på Tasta har jo stått leenge tilsalgs! Skjønner godt at folk ikke vil gi så mye for det. "Enkelt" hus med dårlig uteområde. Og kjøkkenet er helt merkelig...for en plassering av koketopp og null vifte som dere andre sier. Og null sjarm i huset. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2017 den 21.46, Onbothsides skrev:

Hva vet du om hva de sier? 

Norge er ikke stort. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg trykket på kjøpshistorikken og det ble kjøpt 24.12.2015 for 4 millioner. Nå vil hun selge det for over 5 millioner, etter å ha brukt maks 200 tusen for ny peis, kjøkken, maling og gulv. Og ingen vifte? 

Prisene i Stavanger har ikke steget siden slutten av 2015, det har heller rettere sakt  stupt nedover.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, ingeniørfrue skrev:

Hadde aldri kjøpt det huset på tasta for over 5 mill. Så sterilt og kjedelig, og den stygge hagen. Ville ikke kalt det barnevennlig heller. Men nå er ikke jeg noe særlig fan av Tasta heller :P 

Herlighet nå må du gi deg. Huset er da helt greit og fint pusset opp. Det er jo ingen som bor i huset, og det er stylet til bilder og visning. Blir jo ikke sterilt når man maler litt og flytter inn sine egne møbler. Hagen får man ikke gjort noe med på denne tiden av året. Jøss, er det VM i å finne feil eller? Man kan ta Anna for mye, men dette er rett og slett tullete. Jeg begynner å lure på hvor høye krav dere stiller til folk rundt dere når dere omtrent omtaler dette huset som en rønne? Skjerpings! Det er ikke rart tråden blir oppfattet useriøst og til tider stenges, når ting som det her skal kritiseres. Boligmarkedet i Stavanger er dyrt, sånn er det bare. Huset er fint og hagen har stort potensial. Hva med å gi hun litt kred for å ha satt pengene sine i noe fornuftig i motsetning til mange andre bloggere.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smartbimbo skrev:

Haha! Jeg trykket på kjøpshistorikken og det ble kjøpt 24.12.2015 for 4 millioner. Nå vil hun selge det for over 5 millioner, etter å ha brukt maks 200 tusen for ny peis, kjøkken, maling og gulv. Og ingen vifte? 

Prisene i Stavanger har ikke steget siden slutten av 2015, det har heller rettere sakt  stupt nedover.

Det er takstmann og megler som har satt prisen, ikke hun personlig. Man tar ikke bare et tall ut av lufta. Jeg har en kompis som bor i Stavanger og sier at boligprisene fortsetter å øke. Det er nok litt forskjellig med tanke på områder. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Rosalie skrev:

Nei nå 100 år etter skal det bli et problem, for nå er det en blogger må du vite😑 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, Moongirl skrev:

Det huset på Tasta har jo stått leenge tilsalgs! Skjønner godt at folk ikke vil gi så mye for det. "Enkelt" hus med dårlig uteområde. Og kjøkkenet er helt merkelig...for en plassering av koketopp og null vifte som dere andre sier. Og null sjarm i huset. 

Ehhh Nope! Det huset har ikke ligget ute lenge. Det ble lagt ut i dag. Sjekk Finn selv over nye boliger lagt ut i dag. Kanskje greit å ha alle fakta på bordet før man hevder noe? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Maydis8 skrev:

Det er takstmann og megler som har satt prisen, ikke hun personlig. Man tar ikke bare et tall ut av lufta. Jeg har en kompis som bor i Stavanger og sier at boligprisene fortsetter å øke. Det er nok litt forskjellig med tanke på områder. 

Vi kjøpte hus i Stavanger i høst. Kjenner folk som er på leit etter hus nå i Stavanger. Tror du tar litt feil. 

Var i høst i prosessen med å selge bolig i Stavanger, og nei det er ikke nødvendigvis  megler som bestemmer prisen. Hvis du ikke er komfortabel med prisen, så er megler med på å legge den prisen du helst ønsker ut på Finn. (Selvfølgelig ikke hvilken som helst pris). Profesjonelle meglere vil selvsagt fraråde deg en urealistisk pris, men det verste som kan skje er at boligen ligger lenge ute - til noen er villige til å gi så mye penger for boligen din. Det kan ta laaang tid i tilfeller hvor selger er veldig opptatt med å få den prisen HUN/HAN/DE vil ha, ikke bare høre på megler sitt prisforslag.  

AR sa på sin blogg at de hadde ikke dårlig tid. Så jeg kan faktisk anta her at de la den ut litt mer enn megler antok at den ville gå for -  i håp om å prøve få boligen for mer.

Jeg kjenner til området hvor Anna selger, og det er et fint nabolag, men de har vært en del hus tilsalgs i det strøket, i det siste (en bekjent av meg bor der), og de har gått for mindre - men ser bedre ut, og er større i areal enn AR sin bolig. 

Endret av smartbimbo
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe

2 timer siden, smartbimbo skrev:

Om du har lest boligannonsen, er badet også renovert. Regner med at de har pusset opp for minst 500 000,-

For øvrig en dårlig jobb eiendomsmegler har gjort med teksten i boligannonsen. Boligen blir garantert solgt for det kjøperne er villig til å gi!

Hva den går for, kan man se på eiendomspriser.no senere. :-)

Endret av Chloe
Endret selger til eiendomsmegler. :-D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Chloe skrev:

Ha

Om du har lest boligannonsen, er badet også renovert. Regner med at de har pusset opp for minst 500 000,-

For øvrig en dårlig jobb selger har gjort med teksten i boligannonsen. Boligen blir garantert solgt for det kjøperne er villig til å gi!

Hva den går for, kan man se på eiendomspriser senere. :-)

Selger skriver ikke teksten i en boligannonse på Finn, når det er gjennom et eiendomsmeglerfirma, så da er det dessverre eiendomsmegler det ligger på. 

Enig at det er gjort en dårlig jobb med teksten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...