pessimistisk Skrevet 6. mars 2017 #6561 Del Skrevet 6. mars 2017 Så klein blanding av stavangerdialekt og sørlandsdialekt :S 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Daisy Skrevet 6. mars 2017 #6562 Del Skrevet 6. mars 2017 1 time siden, pessimistisk skrev: Så klein blanding av stavangerdialekt og sørlandsdialekt :S Huff ja tragisk tenk at man blander Sørlandsk og Stavangersk.......... dette var ironi for de som ikke skjønte den. Herrefred alt dere henger dere opp i med dama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 6. mars 2017 #6563 Del Skrevet 6. mars 2017 http://m.side2.no/aktuelt/mamma-til-michelle-deler-rlige-bilder-etter-fdselen/3423270341.html Tror ikke folk reagerer på at hun var tykk på senkveld, for det var/er hun ikke. Men hun maler et helt annet bilde på bloggen. Hun la ut bilder 4 dager etter fødsel, og så da mindre ut enn på senkveld. Jeg tror det blir større kroppspress av å stille opp stram og fin i undertøy 4 dager etter fødsel enn at noen påpeker at et menneske ser annerledes ut i andre medier enn egen blogg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 6. mars 2017 #6564 Del Skrevet 6. mars 2017 34 minutter siden, BeverTramp skrev: http://m.side2.no/aktuelt/mamma-til-michelle-deler-rlige-bilder-etter-fdselen/3423270341.html Tror ikke folk reagerer på at hun var tykk på senkveld, for det var/er hun ikke. Men hun maler et helt annet bilde på bloggen. Hun la ut bilder 4 dager etter fødsel, og så da mindre ut enn på senkveld. Jeg tror det blir større kroppspress av å stille opp stram og fin i undertøy 4 dager etter fødsel enn at noen påpeker at et menneske ser annerledes ut i andre medier enn egen blogg. Og det er det her folk har "reagert" på. Den kroppen som stilte opp i senkveld er ikke denne som er på bildet. Hun kom ikke fort til tilbake igjen etter fødselen, og det er helt greit! Fotballfrue hun trente under hele sine svangerskap, hun hadde ett helt annet utgangspunkt enn det de aller fleste gravide kvinner har. Fotballfrue er nydelig på sin måte, og Anna på sin. Forstår ikke hvorfor Anna absolutt skulle lage et blogginnlegg om dette med at hun var feit i senkveld.. Den kroppen der var ikke feit. Det var en god og fin mammakropp. Det mest natulige og den burde hun ha vært stolt av fra den dagen minstemann kom ut av den. Ikke skjule den og late som at den er noe den ikke er. Hun hadde bært frem ett barn, det er det som burde være fokuset hennes. Ikke kroppen. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pessimistisk Skrevet 6. mars 2017 #6565 Del Skrevet 6. mars 2017 2 timer siden, Ms. Daisy skrev: Huff ja tragisk tenk at man blander Sørlandsk og Stavangersk.......... dette var ironi for de som ikke skjønte den. Herrefred alt dere henger dere opp i med dama. Haha, har aldri sagt at det er tragisk Sa at det er kleint for det er så tydelig at hun gjør det med vilje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 6. mars 2017 #6566 Del Skrevet 6. mars 2017 23 timer siden, J.. skrev: Restriktiv med hva hun deler? Virkelig? Så hva som foregår i hodene på barna - følelser,tanker,meninger.. det er ikke privat altså? Hun selv sier jo såklart hun ikke deler for mye,hun mistet jo gangsynet for årevis siden.. Du mener vel ikke seriøst at du føler du kjenner disse barna basert på generelle opplysninger om at barna liker barbie, rosa, is, blir sure om de blir vekket, liker å se film når de kjører bil, blir glad om de skal få søsken, hater å gre håret osv? Slike ting som gjelder 99% av alle barn. Og bilder av unger med nye klær på i snøen, i vogna, i bilen, på butikken mm. Er det noe privat med dette? Dette er situasjoner folk kan se de i selv med det blotte øyet og er neppe å betrakte som privatliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 6. mars 2017 #6567 Del Skrevet 6. mars 2017 Tenk, å være så heldig å få sitte å kaste bort en time på å lese hvor mange skritt dere tar hver dag. Og tenk, at selv om Anna deler "alt" så har dere null kunnskap om de tingene som betyr noe i livet deres. Det er kun overfladiske typiske ting ved en familie dere vet. Alle har sex. Alle spiser middag. Alle krangler. Alle ser TV. Alle planlegger ferie. Ingenting som ER privat vet dere noe om, det er jo også tydelig når det eneste man kan diskutere er hvorvidt Anna har gått nok skritt i sitt privatliv eller om hun har lagt om dialekten slike fleste gjør når de flytter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 6. mars 2017 #6568 Del Skrevet 6. mars 2017 8 minutter siden, Onbothsides skrev: Tenk, å være så heldig å få sitte å kaste bort en time på å lese hvor mange skritt dere tar hver dag. Og tenk, at selv om Anna deler "alt" så har dere null kunnskap om de tingene som betyr noe i livet deres. Det er kun overfladiske typiske ting ved en familie dere vet. Alle har sex. Alle spiser middag. Alle krangler. Alle ser TV. Alle planlegger ferie. Ingenting som ER privat vet dere noe om, det er jo også tydelig når det eneste man kan diskutere er hvorvidt Anna har gått nok skritt i sitt privatliv eller om hun har lagt om dialekten slike fleste gjør når de flytter. Oi, du leser sakte isåfall... 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pessimistisk Skrevet 6. mars 2017 #6569 Del Skrevet 6. mars 2017 14 minutter siden, Onbothsides skrev: Tenk, å være så heldig å få sitte å kaste bort en time på å lese hvor mange skritt dere tar hver dag. Og tenk, at selv om Anna deler "alt" så har dere null kunnskap om de tingene som betyr noe i livet deres. Det er kun overfladiske typiske ting ved en familie dere vet. Alle har sex. Alle spiser middag. Alle krangler. Alle ser TV. Alle planlegger ferie. Ingenting som ER privat vet dere noe om, det er jo også tydelig når det eneste man kan diskutere er hvorvidt Anna har gått nok skritt i sitt privatliv eller om hun har lagt om dialekten slike fleste gjør når de flytter. Nå er ikke dette noe jeg er lidenskapelig opptatt av(har aldri skrevet i denne tråden før heller), men det er da ikke vanlig å legge om dialekten bevisst når man flytter? Jeg har bodd et annet sted en god stund nå, men har fortsatt min egen dialekt. Merker av og til jeg kan ta et og annet ord fra dialekten der jeg bor nå, men det er ingen automatikk i dialektskifte når man flytter. Jeg synes det er helt greit at AR snakker slik, men jeg synes det må være lov å påpeke at jeg synes det ble en klein blanding :S 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 6. mars 2017 #6570 Del Skrevet 6. mars 2017 1 time siden, Onbothsides skrev: Tenk, å være så heldig å få sitte å kaste bort en time på å lese hvor mange skritt dere tar hver dag. Og tenk, at selv om Anna deler "alt" så har dere null kunnskap om de tingene som betyr noe i livet deres. Det er kun overfladiske typiske ting ved en familie dere vet. Alle har sex. Alle spiser middag. Alle krangler. Alle ser TV. Alle planlegger ferie. Ingenting som ER privat vet dere noe om, det er jo også tydelig når det eneste man kan diskutere er hvorvidt Anna har gått nok skritt i sitt privatliv eller om hun har lagt om dialekten slike fleste gjør når de flytter. Hvis du bruker en time på å lese kommentarer om skritt, så forstår jeg nå hva omfanget i "å vie sine liv til å finne feil på bloggere" er 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 6. mars 2017 #6571 Del Skrevet 6. mars 2017 59 minutter siden, pessimistisk skrev: Nå er ikke dette noe jeg er lidenskapelig opptatt av(har aldri skrevet i denne tråden før heller), men det er da ikke vanlig å legge om dialekten bevisst når man flytter? Jeg har bodd et annet sted en god stund nå, men har fortsatt min egen dialekt. Merker av og til jeg kan ta et og annet ord fra dialekten der jeg bor nå, men det er ingen automatikk i dialektskifte når man flytter. Jeg synes det er helt greit at AR snakker slik, men jeg synes det må være lov å påpeke at jeg synes det ble en klein blanding :S Mange legger om dialekten, ikke alle, noen legger om litt, noen masse, poenget er at det må da være andre ting man kan bry seg om enn noe som er relativt normalt? Gruer meg til det kommer et bilde fra badet til Anna og noen oppdager at hun har dorullen hengende feil vei. Skrekk og gru. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 6. mars 2017 #6572 Del Skrevet 6. mars 2017 2 minutter siden, BeverTramp skrev: Hvis du bruker en time på å lese kommentarer om skritt, så forstår jeg nå hva omfanget i "å vie sine liv til å finne feil på bloggere" er Nei sannelig fant dere ikke noe å henge dere på der også 😂 Det var flere tråder å lese i, kangodt finne i en teskje til dere hver gang man skriver noe. Men bruk heller lupen deres på innleggene som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 6. mars 2017 #6573 Del Skrevet 6. mars 2017 7 timer siden, pessimistisk skrev: Så klein blanding av stavangerdialekt og sørlandsdialekt :S Ja, dette kan jo barna bli negativt påvirket av. Grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 6. mars 2017 #6574 Del Skrevet 6. mars 2017 Men hvor er det hun får alle kommentarene egentlig? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 6. mars 2017 #6575 Del Skrevet 6. mars 2017 26 minutter siden, Sol79 skrev: Men hvor er det hun får alle kommentarene egentlig? Facebook, IG og Snap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 7. mars 2017 #6576 Del Skrevet 7. mars 2017 19 timer siden, JackIost skrev: Ja, dette kan jo barna bli negativt påvirket av. Grusomt! Alt folk skriver her er ikke argumenter i barnas beste-debatten. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 7. mars 2017 #6577 Del Skrevet 7. mars 2017 Noen som tipper hva det nye prosjektet hennes er? Jeg tipper trening og sunn mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 7. mars 2017 #6578 Del Skrevet 7. mars 2017 34 minutter siden, Xstrella skrev: Noen som tipper hva det nye prosjektet hennes er? Jeg tipper trening og sunn mat. Tipper det er bare sunn mat. Ser ikke for meg at trening er hennes greie med tre små barn i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 7. mars 2017 #6579 Del Skrevet 7. mars 2017 9 minutter siden, Ny Bruker skrev: Tipper det er bare sunn mat. Ser ikke for meg at trening er hennes greie med tre små barn i hus. Det burde hun virkelig klare hvis hun vil,med 2 i barnehage og en hjemmeværende samboer som kan ta minste 1 time eller 2 mens hun trener.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 7. mars 2017 #6580 Del Skrevet 7. mars 2017 2 timer siden, Xstrella skrev: Noen som tipper hva det nye prosjektet hennes er? Jeg tipper trening og sunn mat. hun skulle jo lage ett kontor utenfor huset til blogging? holdt hun ikke på med det og viste noen møbler for noen uker siden? Det er vel det som skal opp da? Stort å slitsomt å sette inn noen stoler og en pult med mac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg