Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så henne på Senkveld og synes hun virket veldig glad og lykkelig. Skravlet i vei og smilte og lo hele tiden :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,hun var veldig søt på Senkveld. Syns også hun svarte godt på spørsmål. Jeg liker henne,jeg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Valetta skrev:

Et lite bryllup er vel naturlig når man også har - liten familie. 

Anna har ikke kontakt med verken venner eller familie per dags dato. Hvem skal være forlover?

Å kun ha familie og venner fra den ene siden MÅ være fryktelig sårt uansett hvordan man vender og vrir på det. Hun hadde jo et liv før Jan også. Selv om hans familie er blitt hennes så blir det ikke det samme.

Hvis jeg ikke tar feil, så var det noen av Jan sine venner de hadde kontakt med da de flyttet til Søgne. Kanskje noen av dem blir invitert. Ellers er det nesten 1,5 år igjen til bryllupet. Mye kan endre seg før den tiden. Det er mulig de klarer å skrape 30 gjester til den dag. Noen av familien fra Kypros? Klassevenniner/kamerater? "Kjendiser"? i hvert fall mediafolket!:)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Arabella3 skrev:

Ja,hun var veldig søt på Senkveld. Syns også hun svarte godt på spørsmål. Jeg liker henne,jeg.

Ja, hun var "søt" på Senkveld. Fnisete og pratsom, i sentrum av alles oppmerksomhet. (i sentrum av menns oppmerksomhet, siden hun var eneste kvinne der)...

Hun var nok ikke like "søt" da hun stormet ut av salen under premierefesten til "Bloggerne"... Da festen ikke ble som hun hadde sett for seg...

Ei heller da hun ikke stilte opp til planlagt intervju i "God morgen Norge" neste morgen...

Hun er søt og blid så lenge hun strykes med hårene. Ikke fullt så søt når ting ikke går hennes vei (som hun har sett for seg).

Endret av FruRosa
skrivefeil fra mobil
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det for en dialekt hun har lagt seg til med nå?? Høres så dumt ut med litt sørlandsdialekt inni Stavangerdialekten ! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Vikinggirl skrev:

Hva er det for en dialekt hun har lagt seg til med nå?? Høres så dumt ut med litt sørlandsdialekt inni Stavangerdialekten ! 

Jeg bet meg merke i det samme. Er selv fra Stavanger, og "dialekten" hennes nå er bare rar. Skjønner at det er mange som forandrer dialekt når de flytter til et nytt sted, men hos henne høres det tilgjort ut.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette med omlegging av dialekten føyer seg bare inn i rekken av brente broer og forsøk på å radere bort alt og alle fra fortiden i Stavanger.  ...for at hun og Jan og ungene skal fremstå som "one big happy family".

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med dialekter, så er det jo rett og slett enkelte som legger lett om, som blir veldig påvirket av de rundt seg, tanta mi snakker likt som den siste hun snakker med og legger om dialekta si lett som en plett.

Jeg har flyttet til en annen del av landet, og etter 15 år så snakker jeg fremdeles dialekta mi rent..

Så det kan være at hun lett tar etter andre dialekter, vi må ikke dra fram alt som noe bevist valg fra MTM

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, fjær skrev:

Dette med dialekter, så er det jo rett og slett enkelte som legger lett om, som blir veldig påvirket av de rundt seg, tanta mi snakker likt som den siste hun snakker med og legger om dialekta si lett som en plett.

Jeg har flyttet til en annen del av landet, og etter 15 år så snakker jeg fremdeles dialekta mi rent..

Så det kan være at hun lett tar etter andre dialekter, vi må ikke dra fram alt som noe bevist valg fra MTM

Men hun har ikke lagt skikkelig om. Hun snakker en rar knotete blanding. Virker som hun VIL høres ut som sørlending, uten helt å klare å legge bort mye av Stavangerdialekten sin.

Endret av FruRosa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FruRosa skrev:

Ja, hun var "søt" på Senkveld. Fnisete og pratsom, i sentrum av alles oppmerksomhet. (i sentrum av menns oppmerksomhet, siden hun var eneste kvinne der)...

Hun var nok ikke like "søt" da hun stormet ut av salen under premierefesten til "Bloggerne"... Da festen ikke ble som hun hadde sett for seg...

Ei heller da hun ikke stilte opp til planlagt intervju i "God morgen Norge" neste morgen...

Hun er søt og blid så lenge hun strykes med hårene. Ikke fullt så søt når ting ikke går hennes vei (som hun har sett for seg).

Men herregud da. Give her a break. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så akkurat intervjuet fra Senkveld og igjen så fremstår det som hun bestemmr ganske mye, må ha kontroll og jeg reagerte på når Harald spurte "hva gjør du da" etter hun hadde sagt alt Jan gjør. Det beviser bare dette med at hun vil ha den perfekte familie og en som hjelper til med barna, noe som hun har skrevet flere ganger på bloggen.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, avsporinger, innlegg som omhandler tredjepart og innlegg som omhandler barn

- pavilion, mod

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Isabella82 skrev:

Så akkurat intervjuet fra Senkveld og igjen så fremstår det som hun bestemmr ganske mye, må ha kontroll og jeg reagerte på når Harald spurte "hva gjør du da" etter hun hadde sagt alt Jan gjør. Det beviser bare dette med at hun vil ha den perfekte familie og en som hjelper til med barna, noe som hun har skrevet flere ganger på bloggen.

Jeg synes det skinner gjennom at hun aldri har hatt hovedansvaret for de små. Det er alltid noen som har steppet inn og gjort jobben for henne. Til og med da hun flyttet til Kypros, var det alltid noen der som hjalp henne. 

At hun så enkelt kan gi Jan hovedansvaret for de to eldste virker rart. Som ansatt i barnehage ville jeg reagert på at stefar alltid leverer og henter barna. 

Endret av SmileAtMeBaby
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, SmileAtMeBaby skrev:

Jeg synes det skinner gjennom at hun aldri har hatt hovedansvaret for de små. Det er alltid noen som har steppet inn og gjort jobben for henne. Til og med da hun flyttet til Kypros, var det alltid noen der som hjalp henne. 

At hun så enkelt kan gi Jan hovedansvaret for de to eldste virker rart. Som ansatt i barnehage ville jeg reagert på at stefar alltid leverer og henter barna. 

Ville du reagert om stefar, som i dette tilfellet bor sammen med barna 100%, hadde levert i barnehagen hver dag når han faktisk er den eneste av de to som har sertifikatet? Det hadde jeg ikke reagert på. (Som ansatt i barnehage). Han har vel valgt å ta dette på seg dette ansvaret selv når han gikk inn forholdet med Anna.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
27 minutter siden, SmileAtMeBaby skrev:

Hvorfor kan ikke stefar alltid hente og levere? Rar ting å reagere på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Nettroll skrev:

Ville du reagert om stefar, som i dette tilfellet bor sammen med barna 100%, hadde levert i barnehagen hver dag når han faktisk er den eneste av de to som har sertifikatet? Det hadde jeg ikke reagert på. (Som ansatt i barnehage). Han har vel valgt å ta dette på seg dette ansvaret selv når han gikk inn forholdet med Anna.

Det koster ikke mange kaloriene å sette seg i passasjersetet og slå følge til barnehagen. Å ikke følge opp barna dine mer i barnehagen er latskap. Anna har ingen jobb som tilsier at hun ikke kan ta dette ansvaret. 

(Uansett hvor mye de vil at Jan skal være pappa til alle, så er han ikke det!) 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, ricecrispies skrev:

Hvorfor kan ikke stefar alltid hente og levere? Rar ting å reagere på

Ser ikke noe galt i å levere og hente i ny og ne, men å fullstendig overlate dette ansvaret til andre synes iallfall jeg er veldig spesielt. En stor del av barnets hverdag er å være i barnehagen. Som mor bør man være litt mer interessert i å møte de ansatte og ha en dialog med dem. 

I mitt hode, så henter mor eller far barnet sitt i barnehagen dersom ikke jobb og/eller sykdom kommer i veien eller barnet skal på besøk til feks besteforeldre. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han står opp med ungene om natta, så da gir han Lucas melk da eller? Høres ut som en drømmetilværelse å ha en baby

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SmileAtMeBaby skrev:

Eneste gangen hun har vært alene om ansvaret for ungene var da de flyttet til Kypros. Og vi så jo hvor "lang" tid det gikk før hun sutret på bloggen og fikk hjelp der nede...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, FruRosa skrev:

Eneste gangen hun har vært alene om ansvaret for ungene var da de flyttet til Kypros. Og vi så jo hvor "lang" tid det gikk før hun sutret på bloggen og fikk hjelp der nede...

Mor var der nesten hele tiden, så det er bare tull

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...