Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Gia_ skrev:

Innlegg om sykehusinnleggelse OG reklame for Kari Traa ulltøy på slutten, BRA jobba Jan.

For å si det rått og brutalt: Det innlegget sier alt om kommersialismen som styrer hverdagen deres. Grøss og gru..

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Friluftsdame skrev:

For å si det rått og brutalt: Det innlegget sier alt om kommersialismen som styrer hverdagen deres. Grøss og gru..

Tenkte det samme. Pengene skal inn på konto uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen var det jo faktisk dramatisk, de fryktet hjerneslag. Og det med reklamen skriver jo Jan at Anna var veldig opptatt av at skulle komme ut på riktig tidspunkt, da det bare gjelder til midnatt i dag. 

Jeg synes mange av innleggene Anna/Jan skriver kan være kritikkverdige, men ikke dette. Nå håper jeg bare på at Anna blir fort frisk igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Arabella3 skrev:

Denne gangen var det jo faktisk dramatisk, de fryktet hjerneslag. Og det med reklamen skriver jo Jan at Anna var veldig opptatt av at skulle komme ut på riktig tidspunkt, da det bare gjelder til midnatt i dag. 

Jeg synes mange av innleggene Anna/Jan skriver kan være kritikkverdige, men ikke dette. Nå håper jeg bare på at Anna blir fort frisk igjen.

Er det skikkelig dramatisk, er alt man tenker på helt andre ting enn jobb.. og man blogger ikke om det. Dette blogginnlegget er i seg selv helt helt sykt, spør du meg. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt. Å reklamere for noe greier i samme innlegg som man skriver om en så alvorlig hendelse er jo hinsides !! Jeg kommenterte på Facebook at han ikke burde gjort det.. tipper jeg blir blokkert.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Og det er også grunnen til at det er umulig for Anna å få fullført noen utdanning. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at bloggere ikke er "pliktig" til å fortelle sannheten. Hverken den ene eller andre veien. 

Jeg ble sendt i ambulanse med mulig/fryktet hjerteinfarkt men viste seg å være stress. Lista følelsen i begge armene, ble helt blå på fingre og tær osv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
20 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Er det skikkelig dramatisk, er alt man tenker på helt andre ting enn jobb.. og man blogger ikke om det. Dette blogginnlegget er i seg selv helt helt sykt, spør du meg. 

Tull, det er når ting er alvorlig man faktisk tenker på helt usaklige ting. Som feks jobb, oppvasken og hvem vant Vålerenga-kampen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Onbothsides skrev:

Tull, det er når ting er alvorlig man faktisk tenker på helt usaklige ting. Som feks jobb, oppvasken og hvem vant Vålerenga-kampen.

Ja, jeg kan tenke meg at du ville gjort det. Men de fleste andre ville tenkt på noe annet.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Onbothsides skrev:

:overrasket: Aldri hørt før :overrasket:

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Onbothsides skrev:

Du sitter på fasiten eller?

Det eneste jeg tenker på i alvorlige situasjoner rundt meg selv/egen helse er nærmeste familie.

Ikke om jeg har glemt å kjøpe zalo den siste uka.

Endret av J..
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel en av de som fokuserer mer på jobb enn seg selv og sin egen helse. Hun ønsker jo å gjøre jobben sin, og ikke svikte den. Hun har avtaler å følge når hun samarbeider med andre. Men her burde hun latt reklamen ligge, og Jan burde ikke ha lagt ut blogg innlegg i det hele tatt. Anna kunne delt hendelsen med leserne når hun er på beina igjen om hun ønsker. 

Ønsker Anna god bedring, og hun må tenke mer på seg selv fremover. Ikke det ytre, men indre delen av deg, er viktig å vedlikeholde :) Hun har vel hatt det tøft i det siste og, og nå sier kroppen stopp. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir helt satt ut av denne Jan.

Trodde først ikke mine egne øyne når jeg leste om kari traa i det innlegget der.....herre......:fnise:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det Jan som får pepper for det innlegget? Han har sikkert fått STRENG beskjed fra Anna om og nevne reklamen i innlegget.. Han gjør jo bare det han får beskjed om, stakkars! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...