Miranda16 Skrevet 23. februar 2017 #6301 Del Skrevet 23. februar 2017 Forlovelsesringen var i grunn ganske fin. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 23. februar 2017 #6302 Del Skrevet 23. februar 2017 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn, og innlegg med bilde fra blogg. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GulSol Skrevet 23. februar 2017 #6303 Del Skrevet 23. februar 2017 For en ræva reklame for Bio Oil. Hun kunne vel vist frem arret sitt om det funker så utrolig bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 23. februar 2017 #6304 Del Skrevet 23. februar 2017 Hovedingrediensen i BioOil er mineralolje...Ikke direkte farlig, men det finnes mengder av oljer som er vesentlig bedre for huden Ellers inneholder BioOil heller ingen andre spesielle ingredienser skulle tilsi at det skal "fjerne" arr egentlig. Men om man får godt betalt så er det vel bare å fortelle alle hvor unikt og helt fantastisk produktet er (NOT) 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 23. februar 2017 #6305 Del Skrevet 23. februar 2017 20 timer siden, Arabella3 skrev: De så på et esel,og Anna sa at hun hadde ridd på esel mange ganger. Jan stirrer på henne en stund,før han sier:"Er det meg du mener?" Foran begge barna. Uff. Litt sosialt klønete,kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ceccans Skrevet 23. februar 2017 #6306 Del Skrevet 23. februar 2017 Blir det registrert som et nytt klikk når vi må gå inn på et nytt innlegg for å se bildene? Irriterer meg over at jeg lures inn på den bloggen fortsatt. Heldigvis ikke så ofte😂🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 23. februar 2017 #6307 Del Skrevet 23. februar 2017 1 time siden, ricecrispies skrev: Uff. Litt sosialt klønete,kanskje? LITT??? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 24. februar 2017 #6308 Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg blir helt svimmel av hvor fort det går i svingene med de to.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjerpings Skrevet 24. februar 2017 #6309 Del Skrevet 24. februar 2017 Klarer ikke å tenke så mye annet enn at hun hadde trengt ordentlig hjelp og veiledning av en voksen. Og nei, ikke bare et menneske over 18 år, men et voksent menneske med evne til konsekvenstenking og en del andre ting som det virker å skorte på. Hva vet jeg, hun har jo tydeligvis ikke kontakt med store deler av nettverket sitt lenger, så kanskje det er mange som har prøvd og feilet... Hun ble nok bråvoksen på en del områder da hun fikk barn så tidlig som hun gjorde, men hun fremstår jevnt over som utrolig umoden. Uansett er den virkelige tragedien oppi alt radarparets hemningsløse, samvittighetsløse og kyniske utnyttelse av tre mindreårige. Deres privatliv selges til høystbydende. Misforstå meg rett, dette gjøres av mange bloggere, og jeg har ingenting til overs for noen av dem. Jeg har store problemer med å forstå at dette er noe som liksom skal være greit å gjøre. Hadde min mor eksponert meg sånn som barn, så hadde jeg ikke vært særlig fornøyd i dag. Jeg som blir ubekvem av å se gamle feriebilder på storskjerm i stua... De kan eksponere seg selv, sitt forhold og sine lettkledde kropper så mye de bare orker. Men deres måte å bytte barnas sosiale og private liv mot penger og dyre merkeklær er virkelig noe av det verste jeg har sett. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 24. februar 2017 #6310 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) Jeg lurer egentlig på når folk skal slutte å synes synd på dette menneske,som velger å gjenta sine egne "feil" gjentatte ganger,med fullt overlegg? For det er jo ikke synd på henne. Men mildt sagt lite gjennomtenkt,det er der imot valgene hennes. Å planlegge ett barn etter å ha vært kjærester i 3 mnd er jo hinsides. "Fordi de tross alt hadde vært venner i ett par år før de ble kjærester,så de kjenner hverandre godt nok"? Hmm,jeg vet ihvertfall at jeg skiller på hvordan vennene mine å kjæresten min kjenner meg. For det er to helt forskjellige relasjoner. Men hun virker jo helt desperat etter å slippe å være alene lenger,selv om det betyr å leve i ett veldig "tamt" forhold? Virker jo som om de har stagnert på venne-planet,er jo 0 kjemi mellom de? Er jo som å se på to venner som henger rundt,tilfeldigvis får barn sammen å velger å leve sammen fordi det er bedre enn å være alene.. Og det er jeg enig i at er trist .. Endret 24. februar 2017 av J.. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellowrose Skrevet 24. februar 2017 #6311 Del Skrevet 24. februar 2017 På 22.2.2017 den 15.13, Minipilla skrev: Jeg snakket med min datter på 14 år om bloggere og slikt. Hun fortalte at denne bloggen gadd hun ikke gå innpå for hun bare lurte leserne med overskriften sin. 14 år... En stk klok og fornuftig 14-åring du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fannyfab Skrevet 24. februar 2017 #6312 Del Skrevet 24. februar 2017 På 23.2.2017 den 1.42, Arabella3 skrev: De så på et esel,og Anna sa at hun hadde ridd på esel mange ganger. Jan stirrer på henne en stund,før han sier:"Er det meg du mener?" Foran begge barna. WOOOOW, foran begge barna:(..... lol. må da gå an å ha litt humor(prøve hvertfall) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KG deltager Skrevet 24. februar 2017 #6313 Del Skrevet 24. februar 2017 På 23. februar 2017 den 1.42, Arabella3 skrev: De så på et esel,og Anna sa at hun hadde ridd på esel mange ganger. Jan stirrer på henne en stund,før han sier:"Er det meg du mener?" Foran begge barna. Ser ikke dramatikken her... Man skal være langt eldre enn 6 år for å tenke koffert ... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 24. februar 2017 #6314 Del Skrevet 24. februar 2017 13 minutter siden, KG deltager skrev: Ser ikke dramatikken her... Man skal være langt eldre enn 6 år for å tenke koffert ... Ungene fikk det jo sikkert ikke med seg. Men å dra sånne flaue vitser på TV - uæææh. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 24. februar 2017 #6315 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) * Endret 24. februar 2017 av J.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 24. februar 2017 #6316 Del Skrevet 24. februar 2017 Hun viste jo tydelig under oppholdet på Kypros at hun ikke klarer seg alene. Masse sutring de få dagene hun ikke hadde besøk. Og moren slapp jo det hun hadde i hendene og reiste ned og var sammen med dem mesteparten av oppholdet... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 24. februar 2017 #6317 Del Skrevet 24. februar 2017 Tråden er ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner, omtale av tredjeperson, samt svar til dette.Minner om reglene for rampelyset. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoop Skrevet 24. februar 2017 #6318 Del Skrevet 24. februar 2017 Er det bare jeg som syntes at den esel-kommentaren var morsom? Har tydeligvis enda verre humor enn jeg trodde. Nå skal det sies at jeg aldri ville sagt det på TV eller foran barna, bare sammen med de få i livet mitt som har samme humoren.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 24. februar 2017 #6319 Del Skrevet 24. februar 2017 1 minutt siden, Scoop skrev: Er det bare jeg som syntes at den esel-kommentaren var morsom? Har tydeligvis enda verre humor enn jeg trodde. Nå skal det sies at jeg aldri ville sagt det på TV eller foran barna, bare sammen med de få i livet mitt som har samme humoren.. Jeg synes den var litt artig Men han kunne spart seg for kommentaren foran barna, selv om de ikke skjønner noe av det. Ville heller hatt den humoren sammen med samboer, privat 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 24. februar 2017 #6320 Del Skrevet 24. februar 2017 23 timer siden, J.. skrev: I det siste innlegget skriver hun "blablabla... Tre svangerskap, to vanlige fødsler og et keisersnitt er mer en hva en gjennomsnittskvinne går gjennom i løpet av et helt liv. blabla.." Nei,Anna. Du er ikke ekstraordninær fordi kroppen din har produsert 3 barn. Det er faktisk ganske vanlig. Ganske uvanlig i en alder av 20 år, men ellers nei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg