Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det jeg ikke forstår er hvorfor hun linket til et annet innlegg med bilder fra dagen? Hvorfor la hun dem ikke bare i samme innlegg som erklæringen om forlovelsen? Og når det i tillegg står at innlegget ble skrevet 16.01.15 så forstår jeg ikke helt. Mulig jeg bare er dum, men kan noen forklare meg hvorfor innlegget med ekstrabildene er datert i 2015? :-) 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, celinec96 skrev:

Det jeg ikke forstår er hvorfor hun linket til et annet innlegg med bilder fra dagen? Hvorfor la hun dem ikke bare i samme innlegg som erklæringen om forlovelsen? Og når det i tillegg står at innlegget ble skrevet 16.01.15 så forstår jeg ikke helt. Mulig jeg bare er dum, men kan noen forklare meg hvorfor innlegget med ekstrabildene er datert i 2015? :-) 

Hm. Ser igrunnen ut som om hun bare har endret et gammelt innlegg og lagt ut nye bilder. Men hvorfor kan man jo lure på ja..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Anna og Jan virket ekstremt barnslige i gårsdagens episode av Bloggerne. Og hele tiden med hentydninger til sex. Hva er det for noe da, med kamerateam og to små barn på slep??

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LunaPuna1 skrev:

Jeg synes Anna og Jan virket ekstremt barnslige i gårsdagens episode av Bloggerne. Og hele tiden med hentydninger til sex. Hva er det for noe da, med kamerateam og to små barn på slep??

" Internhumor" såklart....😂😂 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er tilsalgs! Og så passet det jo særdeles bra å dreie fokuset vekk fra den harde kritikken som rettes mot Anna for tiden.

Måten turen og forlovelsen er profilert på bloggen, er både spekulativ og særdeles umoden. 

Lavmål. Det finnes et ord for dette, å selge alt. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, LunaPuna1 skrev:

Akkurat den scenen fra dyreparken kunne de spart seg. Inntrykket av Jan har ikke endret seg til det bedre for å si det sånn. De fremstår som to barn/tenåringer som har ansvaret for tre som er litt yngre enn dem selv. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mon tro om de gremmer seg på lik linje med oss andre, nå når de ser det på tv selv??? 

Kan jo være det var et desperat forsøk på å være morsom der og da, eller i mangel på noe annet å prate om.....anyways, kleinhetsskalaen nådde ihvertfall nye høyder. Jeg fikk lyst å gjemme meg bak nærmeste pute.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Soloppgang skrev:

Herregud!!! 😂 Må bare skrive her. Det er faktisk min hesteblogg de fant i "hestepenisscenen". Skrevet for gudene vet hvor mange år siden. Av alle ting hadde jeg ihvertfall IKKE regnet med at den skulle ende opp på Bloggerne på grunn av Anna Rasmussen 😂

Haha:alice:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett den nye sesongen av Bloggerene så fremstår Anna bare umoden dessverre. Hun sier at hun ikke viser følelser og tanker til tredjepart, men det er akkurat det hun gjør. Hun motsier seg selv hele tiden..

Jeg synes også forholdet mellom henne og Jan virker merkelig, men det er nok kanskje bare meg. Men hun virker til og med usikker sammen med han synes jeg.  Jeg tror ikke hun får en større heiagjeng etter de siste utspillene og hun fremstår ikke så fantastisk som hun skal ha det til og dette er kun og alene på grunn av alder. Man vokser selvsagt på grunn av erfaringer, men hun er fremdeles ung og hun var ett barn som fikk barn og det går sjeldent bra. Hun hadde trengt litt mer livserfaring og kanskje en veileder før hun tok steget ut i den store voksne verden. For det viser seg jo nå at denne verden er på en måte utrygg for hennes barn og dette er jo noe hun har skapt selv.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som meg, lar være å se på dette tenåringsdramaet på tv. Men måtte le inne på Dib, hvor ei spurte om det var en bestemorblogger med ( hentydet til AB):mynona:

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Isabella82 skrev:

Etter å ha sett den nye sesongen av Bloggerene så fremstår Anna bare umoden dessverre. Hun sier at hun ikke viser følelser og tanker til tredjepart, men det er akkurat det hun gjør. Hun motsier seg selv hele tiden..

Jeg synes også forholdet mellom henne og Jan virker merkelig, men det er nok kanskje bare meg. Men hun virker til og med usikker sammen med han synes jeg.  Jeg tror ikke hun får en større heiagjeng etter de siste utspillene og hun fremstår ikke så fantastisk som hun skal ha det til og dette er kun og alene på grunn av alder. Man vokser selvsagt på grunn av erfaringer, men hun er fremdeles ung og hun var ett barn som fikk barn og det går sjeldent bra. Hun hadde trengt litt mer livserfaring og kanskje en veileder før hun tok steget ut i den store voksne verden. For det viser seg jo nå at denne verden er på en måte utrygg for hennes barn og dette er jo noe hun har skapt selv.

Tror ikke hun er usikker på Jan, men synes ikke det er  særdeles mye kjemi dem i mellom. ei interesse når man er sammen med en mann, man elsker. Kroppspråket avslører mye. Skal bli interessant å se på dynamikken videre

Sammenlignet med hollenderen så er det natt og dag.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Minipilla skrev:

Jeg snakket med min datter på 14 år om bloggere og slikt. Hun fortalte at denne bloggen gadd hun ikke gå innpå for hun bare lurte leserne med overskriften sin. 14 år...

For ei fornuftig jente du har 👏🏼👏🏼

Endret av bygdefruen
Skrivefeil
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miranda16 skrev:

Tror ikke hun er usikker på Jan, men synes ikke det er  særdeles mye kjemi dem i mellom. ei interesse når man er sammen med en mann, man elsker. Kroppspråket avslører mye. Skal bli interessant å se på dynamikken videre

Sammenlignet med hollenderen så er det natt og dag.

Enig. Liten tvil om at hollenderen er Annas ekte kjærlighet. Men beggars can't be choosers...

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
19 minutter siden, MissMaya skrev:

Det er sikkert ikke tilfeldig at Anna R. og Kristine Ullebø er med i samme episoder på Bloggerne, men det fikk meg virkelig til å tenke over hvor utrolig forskjellige liv de lever, selv om de er like gamle. Anna skulle faktisk vært russ sammen med vennene sine, festet, og lagt planer for livet etter videregående, hun også. I stedet er hun ensom og usikker i Søgne, med en ny samboer og tre barn. Håper hun er fornøyd med valget, men det ser egentlig ikke sånn ut, dessverre.

Sant, jeg bemerket det samme i tv-forumet. Kan godt hende dette er Annas oppriktige ønske, et stabilt familieliv, mann, barn og fint hus, ikke alle unge vil feste og være kul på Grünerløkka, men det virker likevel så kunstig.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
4 timer siden, SmileAtMeBaby skrev:

Akkurat den scenen fra dyreparken kunne de spart seg. Inntrykket av Jan har ikke endret seg til det bedre for å si det sånn. De fremstår som to barn/tenåringer som har ansvaret for tre som er litt yngre enn dem selv. 

Hva skjedde i Dyreparken ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ricecrispies skrev:

Hva skjedde i Dyreparken ?

De så på et esel,og Anna sa at hun hadde ridd på esel mange ganger. Jan stirrer på henne en stund,før han sier:"Er det meg du mener?" Foran begge barna.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...