Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke skriv noe stygt om utseendet hennes! Skjerpings! :kjefte:Hun er fin slik hun er!

Endret av Tita92
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna er en nydelig jente :strix:

Dere som prater stygt om andres utseende burde tenke over hva dere holder på med. Det er ikke akkurat sjamerende oppførsel fra dere.. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sette det litt på spissen;

Hvis hun tjener 800.000,- på en mnd, og blogger 2 ganger om dagen så tjener hun nesten 13.000,- PER innlegg ut hun skriver. For 13.000,- kan hun i det minste prøve.

Ansvarsfraskrivelse, og minimalt med selvinnsikt. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
9 minutter siden, mjauritz skrev:

For å sette det litt på spissen;

Hvis hun tjener 800.000,- på en mnd, og blogger 2 ganger om dagen så tjener hun nesten 13.000,- PER innlegg ut hun skriver. For 13.000,- kan hun i det minste prøve.

Ansvarsfraskrivelse, og minimalt med selvinnsikt. 

Hun sa vel egentlig at hun *fakturerte* for 800000 i januar. Det kan jo bety at det er for ting for desember, som er reklamebombetid før jul, som er med i faktureringen. Og det er ikke bare blogginnlegg de tjener penger på, intervjuer og andre ting de stiller opp på i media/TV også 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Onbothsides skrev:

Hun sa vel egentlig at hun *fakturerte* for 800000 i januar. Det kan jo bety at det er for ting for desember, som er reklamebombetid før jul, som er med i faktureringen. Og det er ikke bare blogginnlegg de tjener penger på, intervjuer og andre ting de stiller opp på i media/TV også 👍

ååå

Jeg kan vel ærlig innrømme at jeg ikke leste hele innlegget, men leste her inne :sjenert:

Ja da er vel summen noe annet... Merkelig å skryte over hvor mye man fakturer da, men ok :klo:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
1 minutt siden, mjauritz skrev:

ååå

Jeg kan vel ærlig innrømme at jeg ikke leste hele innlegget, men leste her inne :sjenert:

Ja da er vel summen noe annet... Merkelig å skryte over hvor mye man fakturer da, men ok :klo:

Jeg tror egentlig Anna bare vil vise at hun lykkes, både for leserne som kanskje dømmer henne mye for alt, og også for familien som sviktet henne. 

det er jo mange som lurer på hva de tjener og spør så syns ikke det er rart de forteller det, hun kaster i allefall ikke pengene i luften på film ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Onbothsides skrev:

Jeg tror egentlig Anna bare vil vise at hun lykkes, både for leserne som kanskje dømmer henne mye for alt, og også for familien som sviktet henne. 

det er jo mange som lurer på hva de tjener og spør så syns ikke det er rart de forteller det, hun kaster i allefall ikke pengene i luften på film ;) 

Helt enig med at den du sikter til her er tidenes definisjon på smakløs og pinlig, men at hun er verre gjør ikke det AR gjør bra på en måte. (to onde osv) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I siste innlegg klager hun over at hun blir misforstått, men grunnen til det er jo disse ville click bait- overskriftene, og spekulasjonsoppfordrende bildene hun selv legger ut! Synes faktisk ikke hun har grunn til å klage, når hun legger opp til det selv.

Det er ikke lenge siden hun la ut et bilde av seg selv med to nakne overkropper i en seng, på alenetur til Oslo. Ingen forklaring. Så kommer det en utro-overskrift litt senere. Kom ikke her og grin, fordi folk biter på og tror noe har skjedd. Grow up!

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Onbothsides skrev:

Og så skal man trekke skatt, relaterte utgifter (reise-, overnatting ...), MVA hvis hun betaler det... Summen på 800 000 kr provoserer, men det trenger ikke være det hun virkelig får i lomma.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna Rasmussen fremstår for meg med et veldig stort kontrollbehov og som en som styrer og bestemmer over det meste. Flink forretningsdame, flink med de små - men jeg synes dessverre ikke hun viser strategisk tenkning og risikovurdering i sine valg.

Jeg må tilstå at jeg synes det er underlig å lese om hvordan hun føler seg misforstått og konstateterer at leserne har feil. Om det er noe hun ber om, så er det nettopp det: å bli misforstått. 

Åpenhet der tredjepersoner blir ydmyket (innlegget om at hun kastet ut). Et forkastelig innlegg, etter min mening. Og et skremmende innlegg. Maktfordeling som er til å grøsse over. 

Overskrifter som SKRIKER etter å bli misforstått. Du må ikke sutre når du faktisk blir det, Anna. Skjerpings. 

Jeg har fulgt deg i flere år, og aldri kritisert. Men nå synes jeg du går over streken. Langt over. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Onbothsides
1 time siden, Ny Bruker skrev:

Og så skal man trekke skatt, relaterte utgifter (reise-, overnatting ...), MVA hvis hun betaler det... Summen på 800 000 kr provoserer, men det trenger ikke være det hun virkelig får i lomma.

Nettopp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for omtale av kropp og hetsende utsagn, samt svar til alt dette

Nordvesta, mod.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
6 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Anna Rasmussen fremstår for meg med et veldig stort kontrollbehov og som en som styrer og bestemmer over det meste. Flink forretningsdame, flink med de små - men jeg synes dessverre ikke hun viser strategisk tenkning og risikovurdering i sine valg.

Jeg må tilstå at jeg synes det er underlig å lese om hvordan hun føler seg misforstått og konstateterer at leserne har feil. Om det er noe hun ber om, så er det nettopp det: å bli misforstått. 

Åpenhet der tredjepersoner blir ydmyket (innlegget om at hun kastet ut). Et forkastelig innlegg, etter min mening. Og et skremmende innlegg. Maktfordeling som er til å grøsse over. 

Overskrifter som SKRIKER etter å bli misforstått. Du må ikke sutre når du faktisk blir det, Anna. Skjerpings. 

Jeg har fulgt deg i flere år, og aldri kritisert. Men nå synes jeg du går over streken. Langt over. 

Syns du feiltolker dette helt jeg. I mine øyne er det jo seg selv hun er mest oppgitt over, hun innrømmer jo at hormoner og ufornuft gjorde at hun tok en avgjørelse hun angret på og som var feil. 

Så må vi huske at i enkelte forhold så passer det ikke for de to det gjelder at man har like nye kontroll på alle punkt. Og hos Anna og Jan kanksje det er hun som trenger å kontrollere økonomi og logistikk. Hun tjener mest penger, han hsr innrømt å ha vært spillegal. Hun er vant til en hverdag med barn og det praktiske som skal gjøres.

Reagerte også først på at feks Jan løper og tørker av kjøkkenbenken flere ganger daglig osv. Men så kan msn jo bare gå i seg selv litt, jeg hadde virkelig satt pris på om mannen i huset gikk inn for å alltid lykke dosetet, tørke benken/bordet, sette smøret oppå osteesken i kjøleskapet osv. Så helt greit at vi alle har våre preferanser 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var ikke mye oppgitt over seg selv i siste innlegg, i alle fall. Der var det tydelig at hun ble provosert av en lesers kommentar. Såret, og jeg vet ikke hva. Hun mener alle må lese blogginnleggene nøye, for at man skal kunne avkrefte det som står i click bait- overskriftene. Og så vil hun at folk skal spørre henne direkte..? Hvor da? I det diktatoriske kommentarfeltet hun styrer med jernhånd, og sletter alt hun ikke liker? Jaja.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Friluftsdame skrev:

Signerer denne. Hun har jo helt ville overskrifter, det er til og med en egen side på Facebook dedikert til å bedrive satire på all click baiten hun bedriver. Hva heter siden igjen? Jalla? Joika? Noen som husker?

Endret av Ultiva
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Ultiva skrev:

Signerer denne. Hun har jo helt ville overskrifter, det er til og med en egen side på Facebook dedikert til å bedrive satire på all click baiten hun bedriver. Hva heter siden igjen? Jalla? Joika? Noen som husker?

Joki? De deler jodles/r. Altså jodel har en egen AnnaR parodi. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...