fjær Skrevet 1. februar 2017 #6061 Del Skrevet 1. februar 2017 7 minutter siden, Onbothsides skrev: Hvorfor var det en clickbait?? Har du lest innlegget? For hun kastet jo ut han, like idiotisk av deg å kalle det clickbait Er det slutt? For slik jeg toker "kastet han ut" så er det ett ikke helt fredfylt brudd... Iallefall er det vanlig tolkning her jeg bor... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 1. februar 2017 #6062 Del Skrevet 1. februar 2017 13 minutter siden, Onbothsides skrev: Hvorfor var det en clickbait?? Har du lest innlegget? For hun kastet jo ut han, like idiotisk av deg å kalle det clickbait Tror ikke du vet hva clickbait er 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 1. februar 2017 #6063 Del Skrevet 1. februar 2017 6 timer siden, Valetta skrev: Jeg så også tilfeldigvis på unge mødre her om dagen - fra Anna bare hadde eldstemann. Ble nesten trist av å tenke på hvor mye som har forandret seg? Hun var jo supersøt! Skikkelig fjortis, men hun var jo bare 16 så hva kan man forvente. Fnisete og blid, virket rett og slett lykkelig. Hadde familie og venner. Livet hadde nok sett veldig annerledes ut om hun hadde ventet med å få flere barn. Virker som det raknet mer og mer etter andremann kom. Og spesielt etter Kypros. Fra den søte tenåringsjenta til en ensom trebarnsmor i en bunker av et hus, med en mann som tydeligvis ikke har vært bra for henne. Får liksom lyst til å klemme henne. Enig i din oppfattelse. Hadde hun nøyd seg med førstemann inntil omstendighetene hadde roet seg, og hun hadde fått noen flere år på baken, tror jeg mye kunne vært unngått og ting hadde sett litt annerledes ut. Nå holder livet hennes nærmest på å gå opp i sømmene. Ser ut til at hun bit for bit forfaller, dessverre. Vil jo at jenta skal ha det bra, men når hun livet hennes har blitt så ensporet, er det vanskelig å komme seg ut av sumpen. Hele situasjonen og alt maset rundt har tydeligvis gått til hodet på Anna. Den har eskalert til et slikt nivå at det er helt uholdbart. Hun er inne i en svært ond og negativ spiral, et kapittel som jeg tror vil være tøft å takle også i fremtiden. Synd at hun traff på helt feil folk og ble litt for stormannsgal. Håper det hele ender godt til slutt, og at barna hennes får en god oppvekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 1. februar 2017 #6064 Del Skrevet 1. februar 2017 3 minutter siden, fjær skrev: Er det slutt? For slik jeg toker "kastet han ut" så er det ett ikke helt fredfylt brudd... Iallefall er det vanlig tolkning her jeg bor... Hun kastet han ut i fjor en gang, å fortalte hva som skjedde - så var jo dramatisk den gangen. Selv om det er bra nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 1. februar 2017 #6065 Del Skrevet 1. februar 2017 3 minutter siden, RompeRusk skrev: Tror ikke du vet hva clickbait er Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 1. februar 2017 #6066 Del Skrevet 1. februar 2017 5 minutter siden, Onbothsides skrev: Hun kastet han ut i fjor en gang, å fortalte hva som skjedde - så var jo dramatisk den gangen. Selv om det er bra nå. ok. så innlegget i dag handler altså om den situasjonen i fjor, da det ble slutt? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 1. februar 2017 #6067 Del Skrevet 1. februar 2017 40 minutter siden, fjær skrev: ok. så innlegget i dag handler altså om den situasjonen i fjor, da det ble slutt? Ja, som hun ikke har skrevet om før. Like lite clickbait som om hun hadde skrevet feks Eksen min var utro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalee Skrevet 2. februar 2017 #6068 Del Skrevet 2. februar 2017 13 timer siden, Onbothsides skrev: Ja, som hun ikke har skrevet om før. Like lite clickbait som om hun hadde skrevet feks Eksen min var utro Det er i aller høyeste grad clickbait. Det kommer ikke fram at det er en gammel sak og det er naturlig å tro (bortsett fra for de som er kristiske tll blogger) at det er i nåtid. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 2. februar 2017 #6069 Del Skrevet 2. februar 2017 7 minutter siden, lunalee skrev: Det er i aller høyeste grad clickbait. Det kommer ikke fram at det er en gammel sak og det er naturlig å tro (bortsett fra for de som er kristiske tll blogger) at det er i nåtid. Det er jo som man ser det. Min mening er at dette blir ikke en clickbait fordi overskriften refererer til innholdet. Når noen skriver: Hun kopierer bloggen min!!!!! og det handler om at noen blogget om det hun hadde tenkt å blogge om så er det clickbait. Man kan jo ikke forvente at bloggere kun skriver om nåtiden, vi vet jo de deler ting fra fortiden også - så lenge det er sammenheng mellom overskrift og innhold så må vi ikke overdrive vi leserne iallefall. Men ja, det forekommer clickbait også i denne bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalee Skrevet 2. februar 2017 #6070 Del Skrevet 2. februar 2017 9 minutter siden, Onbothsides skrev: Det er jo som man ser det. Min mening er at dette blir ikke en clickbait fordi overskriften refererer til innholdet. Når noen skriver: Hun kopierer bloggen min!!!!! og det handler om at noen blogget om det hun hadde tenkt å blogge om så er det clickbait. Man kan jo ikke forvente at bloggere kun skriver om nåtiden, vi vet jo de deler ting fra fortiden også - så lenge det er sammenheng mellom overskrift og innhold så må vi ikke overdrive vi leserne iallefall. Men ja, det forekommer clickbait også i denne bloggen Altså, hun kunne hatt overskriften "Den gangen jeg kastet Jan ut av huset", men hun velger bevisst "Jeg kastet Jan ut av huset" - Tilfeldig? I think not. $ 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 2. februar 2017 #6071 Del Skrevet 2. februar 2017 5 minutter siden, lunalee skrev: Altså, hun kunne hatt overskriften "Den gangen jeg kastet Jan ut av huset", men hun velger bevisst "Jeg kastet Jan ut av huset" - Tilfeldig? I think not. $ Men biter folk på disse klikkene lengre? Skjønte med en gang at det var crap fra hennes side som vanlig! Og leser heller fansiden inne på face for å få med meg essensen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalee Skrevet 2. februar 2017 #6072 Del Skrevet 2. februar 2017 44 minutter siden, Pæddan skrev: Men biter folk på disse klikkene lengre? Skjønte med en gang at det var crap fra hennes side som vanlig! Og leser heller fansiden inne på face for å få med meg essensen. Godt spm. Tydeligvis mange som må klikke seg innom for å stille nysgjerrigheten da... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 3. februar 2017 #6073 Del Skrevet 3. februar 2017 23 timer siden, Pæddan skrev: Men biter folk på disse klikkene lengre? Skjønte med en gang at det var crap fra hennes side som vanlig! Og leser heller fansiden inne på face for å få med meg essensen. Det var lurt! Har dessverre gått på den noen ganger for mye, men det er jo bare click-bait og milelangt fra sannheten uansett disse overskriftene hennes. Driver hun og click-baiter frieriet enda? Lurer på hvor lenge hun skal melke dett, som enda ikke har skjedd så vidt jeg vet .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 3. februar 2017 #6074 Del Skrevet 3. februar 2017 Ser ig bildet er slettet med den overskriften. Hun må virkelig slutte med de syke overskriftene sine. Det er ikke normalt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 3. februar 2017 #6075 Del Skrevet 3. februar 2017 På 1.2.2017 den 19.37, Xstrella skrev: Virker mindre begavet. Sykeste overskrifter hun kommer med. JEG KASTET JAN UT AV HUSET.......for å kjøpe brød. Ikke rart Jodel lager parodi på dette her. Nyeste humorsjanger om bloggere som lager skrikende overskrifter kun for oppmerksomhet. Det er idiotisk. Reagerte også på den 😫 Herregud! Ikke lag drama av ikkedrama!! 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renate89 Skrevet 3. februar 2017 #6076 Del Skrevet 3. februar 2017 42 minutter siden, Xstrella skrev: Ser ig bildet er slettet med den overskriften. Hun må virkelig slutte med de syke overskriftene sine. Det er ikke normalt. Jeg har merket at veldig mange av hennes ig bilder blir omsider slettet (de som inviterer til negative tilbakemeldinger vel å merke). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zokutine Skrevet 4. februar 2017 #6077 Del Skrevet 4. februar 2017 På 2.2.2017 den 10.59, Onbothsides skrev: Det er jo som man ser det. Min mening er at dette blir ikke en clickbait fordi overskriften refererer til innholdet. Når noen skriver: Hun kopierer bloggen min!!!!! og det handler om at noen blogget om det hun hadde tenkt å blogge om så er det clickbait. Man kan jo ikke forvente at bloggere kun skriver om nåtiden, vi vet jo de deler ting fra fortiden også - så lenge det er sammenheng mellom overskrift og innhold så må vi ikke overdrive vi leserne iallefall. Men ja, det forekommer clickbait også i denne bloggen Det "forekommer" clickbait i denne bloggen? Ho er jo dronninga av clickbait! Er en grunn til at disse humorsidene på Facebook har laget masse parodier på clickbaitene hennes. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 4. februar 2017 #6078 Del Skrevet 4. februar 2017 Å legge ut det innlegget forteller meg dessverre mye om bloggeren. Hun bestemmer, hun eier. Og hun gjør som hun vil. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AkkuratJa Skrevet 4. februar 2017 #6079 Del Skrevet 4. februar 2017 1 time siden, Friluftsdame skrev: Å legge ut det innlegget forteller meg dessverre mye om bloggeren. Hun bestemmer, hun eier. Og hun gjør som hun vil. Kan noen fikse bilde? ja.. jeg er nysgjerrig men jeg nekter å gi den jentungen flere klikk. Dobbelmoralsk? Ikke egentlig, for jeg syns umoralen er at hun får betalt for den utleveringen hun lever med og av. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AkkuratJa Skrevet 4. februar 2017 #6080 Del Skrevet 4. februar 2017 Det irriterer meg sykt at jeg har vært med og bidratt til at hun har en månedslønn på 800.000!!!! får aldri et klikk til fra meg, og jeg kjenner jeg godter meg når hun ikke er på 1.plass! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg