Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Loffeliten skrev:

Leserne hennes er vel stort sett fjorten år gamle og vet (dessverre) ikke bedre selv. 

I så fall er det trist, da jeg gikk på skolen (100 år siden) skrev alle fjortenåringer ekstremt mye bedre enn det der, også de som ble sett på som "skoletapere". 

Og han der Jan, han driver "vell" et slags firma. Burde ikke i det minste han skrive ordentlig. Sukk. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, caskerette skrev:

I så fall er det trist, da jeg gikk på skolen (100 år siden) skrev alle fjortenåringer ekstremt mye bedre enn det der, også de som ble sett på som "skoletapere". 

Og han der Jan, han driver "vell" et slags firma. Burde ikke i det minste han skrive ordentlig. Sukk. 

Haha, da gikk vi på skolen omtrent samtidig ;) Jeg husker de røde strekene i boka, og at vi måtte skrive alle feilstava ord flere ganger (en full linje?). De fleste lærte vel av slik terping... 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er bare spørsmål om tid før denne tråden blir stengt, slik som de andre trådene. Leste bloggen før, men den ble for kjedelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er påfallende hvor likt de to skriver! De samme feilene, den samme måten å uttrykke seg på. F.eks. skriver begge "tilstedet" istedenfor "tilstede". Begge skriver xxx og MEG, evt MEG og xxx, istedenfor xxx og JEG.

Flere ganger har jeg lest omtrent hele innlegget før jeg skønner hvem av dem som har skrevet det.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, foreveralone skrev:

Holy shit er hun vampyr!

Jeg trodde dette var et bilde fra Halloween....🙈

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fare for å virke helt kunnskapsløs når det kommer til sminke, hvordan i all verden ender man opp med å se slik ut?! Er det pga blits eller hva? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kristanna skrev:

I fare for å virke helt kunnskapsløs når det kommer til sminke, hvordan i all verden ender man opp med å se slik ut?! Er det pga blits eller hva? 

Pudderet har SPF i seg, og det gir ''flashback'' når det blir tatt bilder med blits. Tror jeg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ready4ever
5 minutter siden, Lerke987 skrev:

Pudderet har SPF i seg, og det gir ''flashback'' når det blir tatt bilder med blits. Tror jeg.

Hun er lik på alle bildene uansett vinkel, så det er nok dårlig forsøk på konturering. Det burde vært tonet ut, eller helst ikke brukt i det hele tatt. Så flaut, for hun kunne vel ha sett seg i speilet og gjort noe med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Det pudderet som blir sånn av blitzen er ærlig talt ikke Annas feil. Det vises ikke i vanlig lys og er mange kjendiser som har blitt sminka med denne feilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ready4ever
4 minutter siden, Onbothsides skrev:

Det pudderet som blir sånn av blitzen er ærlig talt ikke Annas feil. Det vises ikke i vanlig lys og er mange kjendiser som har blitt sminka med denne feilen. 

Om det var "ghostface flashback" hadde hun ikke vært lik uansett hvilken vinkel bildene er tatt i. Den tjukke brune stripa øverst i panna viser at det er en skikkelig dårlig konturering, og den er der på alle bildene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
23 minutter siden, Louiah skrev:

Husk å gjøre bildene på forrige side om til imgur-lenker ellers blir tråden moderert/stengt.

Alright, bilder er fjernet.. vet ikke hvordan man lager imgur-lenker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Soeuh skrev:

Kan noen poste bildet som imgur? Fant ikke, vil se!

Bare å sjekke vgtv rampelys sin snap, flere bilder av henne der. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skivebom med utrolig kjedelig antrekk og sminkøren burde fått sparken, kan ikke skyldes på Anna at sminken var lite kledelig. Og så ser det ut som hun mistrives veldig med uttrykket hennes, antar det bare er forsøk på en "look". Hun er jo så flott når hun smiler. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...