Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og nå har han skrevet sitt ærligste innlegg om at han har såret henne når hun trengte det minst.

Uten å utdype det noe mer.

Man kan si hva man vil om spekulasjoner, men det er ingen tvil om at bakgrunnen for de fleste spekulasjoner som angår bloggen kommer fra bloggens eier(e).

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Er det jeg som ikke har fått med meg noe her? Jeg trodde ikke det var vanlig å planlegge ned til minste detalj selve frieriet! Dette blir jo bare veldig merkelig. 

2. Hvem unnskylder (eller undskylder som han skriver) seg på en blogg?! Er dette også noe han skriver for å få flere klikk? Hadde min samboer brukt en episode der han hadde såret meg for å få flere klikk på bloggen (hvis jeg hadde hatt det) hadde jeg ikke fått særlig lyst til å tilgi ham. Han legger jo også veldig opp til spekulasjoner.

3. Jeg er så vanvittig lei av alle de misvisende og dramatiske overskriftene, og generelt hvordan de begge skriver på bloggen; masse tekst uten særlig innhold. De kan aldri skrive hva de egentlig skriver om, de bare skriver en hel masse om at det er noe de har lyst å skrive om (?!?!).

4. Hvorfor leser jeg den bloggen i det hele tatt?

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ElsieF skrev:

Jeg lurer på hvor Anna er.. 

Han er alene og hvorfor er det han som skriver?

Ut på oppdrag,  syns det høres ut som hun spiller inn et tv program 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen hennes har tapt seg så det holder. Klikker meg inn en gang iblandt og blir bare oppgitt. Misvisende overskrifter og ... vas. Hun er blitt ekstremt uinteressant 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så enig med deg @MissMaya 

Men de er jo stadig på med å påpeke hvor mye flinkere/engasjert/følsom/fantastisk kjæreste/pappa Jan er i forhold til alle andre menn der ute.

Han gjør nok mye bra. For all del. Men det skulle også bare mangle! 

Det er plenty av andre bra menn der ute også. Forskjellen er at de ikke har behov for å glorifisere måten de følger opp ansvaret sitt på sosiale medier.

P.s. regner med det er lov å diskutere jan her nå siden han skriver halve bloggen.

Endret av BeverTramp
Feil ord
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er smertefullt å se på den grammatikken hans. At en voksen mann, som i tillegg driver egen business, ikke kan skrive er for meg uforståelig. Han slår kjæresten sin på det området og det sier litt.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane
27 minutter siden, Miranda16 skrev:

Det er smertefullt å se på den grammatikken hans. At en voksen mann, som i tillegg driver egen business, ikke kan skrive er for meg uforståelig. Han slår kjæresten sin på det området og det sier litt.

Helt enig. Med egen virksomhet skulle man tro at han hadde bedre kontroll på det norske språk. Når han i tillegg er dårligere enn Anna, har han virkelig nådd bunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Miranda16 Det er overhodet ikke uforståelig at dagens unge skriver dårlig. For å bli dyktigere skriftlig må man lese mye bøker, man må eksponeres for godt skriftspråk. Dagens unge leser stort sett blogger, tipper jeg, og der er grammatikken og ordforrådet labert. At han driver egen business forandrer ingenting, hvem som helst kan jo gjøre det, det trenges ikke utdannelse. Dessverre. :) 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X

Blir sittende som et spørsmålstegn når jeg leser innlegget 8 ting som får Anna til å klikke, som på nr 2 hvor han skriver at han legger en plastpose når han smører niste slik at det ikke skal etterlate smuler. Hvafårrno? Hva med å bare bruke en vaskeklut og å vaske etter seg??? :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Galaxy X skrev:

Blir sittende som et spørsmålstegn når jeg leser innlegget 8 ting som får Anna til å klikke, som på nr 2 hvor han skriver at han legger en plastpose når han smører niste slik at det ikke skal etterlate smuler. Hvafårrno? Hva med å bare bruke en vaskeklut og å vaske etter seg??? :sjokkbla:

Hjelpe meg for er meningsløst innlegg! :overrasket: 

(Jan sitt altså, ikke ditt Galaxy X!)

Nå har jeg fjernet denne intetsigende, teite bloggen fra listen over blogger jeg følger. For godt! 

Endret av loffen
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et hån mot de som er alene. Har ikke lest et ord på bloggen, men de dukker jo opp som paddehatter i newsfeeden facebook og på instagram. Er så lei bloggere dukker opp alle veier. Blogg er 2013 så slutt! Skaff inntekter uten å selge både barna og sjelen. Ha dagboka deres i fred fra oss som ikke vil lese den!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i grunn ikke lest denne bloggen noe særlig tidligere. Har bare sett innom den et par ganger på noen år, det er det. Tenkte jeg skulle se etter nå og lese de siste innleggene bare for å se hva greia er....og ja, hva skal man si....der gikk det 20 minutter av mitt liv som jeg aldri får igjen gitt...makan til innholdsløst "innhold" skal man vel lete lenger etter. Hva er egentlig funksjonen til denne bloggen lurer jeg på. De fleste innleggene jeg leste var skrevet av Jan, mens Anna er på fjellet og gjør gud-vet-hva-superhemmelig-oppdrag. Her er det i hvert fall tydelig (for min del) at Jan er satt på bloggoppgaven uten å ha peiling på hva han skal skrive om, og heller ikke kan skrive om en så veldig spennende hverdag som "alenepappa", og dermed blir det bare vås. Det innlegget om 8 ting som får Anna til å klikke, fikk meg virkelig til å sperre opp øynene. What?! Det innlegget kan neppe være godkjent av Anna. Hun høres jo mildt sagt spesiell ut sånn som han beskriver henne.

Han har i det minste gått i blogglære hos sin kjære ser jeg, men clickbait-overskrifter helt etter oppskriften (har i alle fall fått inntrykk av, etter å ha lest her inne bla, at Anna er en racer på clickbait). Snakk om å gjøre en liten fjær om til et helt hønsehus på null-komma-svisj.

Nei, denne bloggen gidder jeg definitivt ikke lese igjen...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bare så veldig tydelig at de lever så langt fra den vanlige A4 familie. Det er faktisk ikke vanlig at to voksne mennesker er hjemme 24/7 for å ta seg av barna sine. Derfor er det heller ikke kjempe imponerende at han klarer det alene. 

Både denne og paprikabloggen er fullstendig innholdsløs, de beskriver kun en vanlig hverdag med alminnelige oppgaver det å ha barn fører med seg. Da er tross alt bloggen til CBE litt mer variert, de beveger seg jo tilogmed bort fra huset opptil flere ganger i uken. Men der er de jo også hjemmeværende begge to. 

Jeg hadde klikka. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, mikrobe skrev:

@Miranda16 Det er overhodet ikke uforståelig at dagens unge skriver dårlig. For å bli dyktigere skriftlig må man lese mye bøker, man må eksponeres for godt skriftspråk. Dagens unge leser stort sett blogger, tipper jeg, og der er grammatikken og ordforrådet labert. At han driver egen business forandrer ingenting, hvem som helst kan jo gjøre det, det trenges ikke utdannelse. Dessverre. :) 

Vel man trenger ikke lese mye bøker for å lære korrekt grammatikk. Vi snakker om grunnleggende grammatikk og språk. Man har norsk på skolen i 12 år.

Hvis jeg hyret en person for konsultasjon som  har så dårlige skriveferdigheter, ja da hadde jeg nok fått et forferdelig dårlig inntrykk uansett kunnskap om andre ting. 

Endret av Miranda16
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...