Gjest CecilieX Skrevet 19. november 2016 #5821 Del Skrevet 19. november 2016 Temaet for begge fødslene er jo likt, men det er vinklingen som gjør om jeg betrakter det som samfunnsnyttig. Slik jeg kjenner Newton så er det et program der fakta og kunnskap står i sentrum. Spørsmålene er vinklet generelt og kan ha gi generell kunnskap. Slik jeg kjenner bloggen til Anna Rasmussen, så handler den om livet hennes, og når hun skriver om foreldrerollen feks så har hin ingen annen tyngde en sin egen erfaring med sine barn. Hvor relevant og kanskje viktigst av alt! lærerikt og overførbart det er for den gjengse leser har jeg mine tvil om. Graviditeter og fødsler er svært ulike og dermed ser jeg ikke nytteverdien i å se et enkeltmenneske føde, hvis ikke det er knyttet fagfolk som sper på med kommentarer til. I programmet fødeavdelingen vises det flere fødsler, dermed gir det nettopp et bilde på hvor forskjellig en fødsel kan være. Det bildet vil man ikke få, man får AR sin fødsel og det er et snevert grunnlag for kunnskap rundt fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenki Skrevet 19. november 2016 #5822 Del Skrevet 19. november 2016 Nå er det jo ikke et program som handler om fødsel hun skal være med i, men neste sesong av "Bloggerne", og der skal hun vise litt fra fødselen. Ettersom jeg aldri har sett programmet kan jeg ta feil, men for meg virker det litt rart å spørre om nytteverdien av innholdet. Sikkert interessant og underholdende for de som følger henne da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 19. november 2016 #5823 Del Skrevet 19. november 2016 Kanskje skremmer opptak av fødselen de 10-14 år gamle fansene til A nok til at de selv unngår å ende opp som trebarnsmødre før de er gamle nok til å drikke sprit. Det er det eneste "positive" jeg ser med å vise fødselen på et slikt program. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 19. november 2016 #5824 Del Skrevet 19. november 2016 2 timer siden, CecilieX skrev: Temaet for begge fødslene er jo likt, men det er vinklingen som gjør om jeg betrakter det som samfunnsnyttig. Slik jeg kjenner Newton så er det et program der fakta og kunnskap står i sentrum. Spørsmålene er vinklet generelt og kan ha gi generell kunnskap. Slik jeg kjenner bloggen til Anna Rasmussen, så handler den om livet hennes, og når hun skriver om foreldrerollen feks så har hin ingen annen tyngde en sin egen erfaring med sine barn. Hvor relevant og kanskje viktigst av alt! lærerikt og overførbart det er for den gjengse leser har jeg mine tvil om. Graviditeter og fødsler er svært ulike og dermed ser jeg ikke nytteverdien i å se et enkeltmenneske føde, hvis ikke det er knyttet fagfolk som sper på med kommentarer til. I programmet fødeavdelingen vises det flere fødsler, dermed gir det nettopp et bilde på hvor forskjellig en fødsel kan være. Det bildet vil man ikke få, man får AR sin fødsel og det er et snevert grunnlag for kunnskap rundt fødsel. Amen og enig. Så konklusjon: Høyst unødvendig av A og vise fødselen. Eneste grunnen til å gjøre det er oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. november 2016 #5825 Del Skrevet 19. november 2016 Ryddet for spekulasjon. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chatnoir Skrevet 20. november 2016 #5826 Del Skrevet 20. november 2016 Pleier egentlig ikke å kommentere noe særlig om blogger, men de dukker jo ofte opp i exploredelen på instagram. Så jeg leser ikke denne bloggen og skal ikke uttale meg om noe annet. Har bare lagt merke til at hun ofte kler barna sine i samme type klær, og ikke tenker at gutten må være blå og jenta rosa. Og det syns jeg er litt kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 20. november 2016 #5827 Del Skrevet 20. november 2016 Ryddet for spekulasjon og latterliggjøring. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 21. november 2016 #5828 Del Skrevet 21. november 2016 Syns det er fascinerende å lese om hvor travle dager de har og viktigheten av å komme seg i barnehagen med en gang de står opp. Seriøst...de er hjemmeværende begge to. De hadde nok hatt godt av å prøve de virkelige livet - ikke bare liksomlivet. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. november 2016 #5829 Del Skrevet 22. november 2016 Ryddet for omtale av barn. Tråden stenges nå etter gjentatte ryddinger. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. januar 2017 #5830 Del Skrevet 13. januar 2017 Tok en titt på hennes blogg nå for litt siden. Blir helt svett av å lese hva som står der. De siste tre overskriftene lyder slik: "Frieri - Det perfekte tidspunkt", "Hun skal ikke bo med oss" og "Skulle tro hun var død". Ser ut til at det er den guddommelige Jan som står for disse skriveriene. Totalt misvisende overskrifter som vanlig, som kun er der for å dra flest mulig klikk. Innholdet er lik ingenting. Giftemål for faen?! Det kommer til å gå rett i dass, bare glem det. Beklager at jeg er negativ, men har ikke særlig mye tro på det opplegget. Utfra det som blir vist til i den ufattelig lite kreative teksten, er det ikke mye som taler deres vei akkurat. De lever i sin egen fantasiverden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 13. januar 2017 #5831 Del Skrevet 13. januar 2017 Har det funnet sted et frieri, eller var det som vanlig en overskrift som ikke stemmer med innholdet i innlegget? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. januar 2017 #5832 Del Skrevet 13. januar 2017 (endret) 5 minutter siden, Diamant skrev: Har det funnet sted et frieri, eller var det som vanlig en overskrift som ikke stemmer med innholdet i innlegget? Det var det vanlige. En sterkt misvisende overskrift. Innholdet var Jans tåkeprat om hvordan et eventuelt frieri ville bli, og hva som har skjedd oppi rosahodet til Anna i forhold til det. Endret 13. januar 2017 av Gregor Clegane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 13. januar 2017 #5833 Del Skrevet 13. januar 2017 2 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Det var det vanlige. En sterkt misvisende overskrift. Innholdet var Jans tåkeprat om hvordan et eventuelt frieri ville bli, og hva som har skjedd oppi rosahodet til Anna i forhold til det. Tenkte meg det ja.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 13. januar 2017 #5834 Del Skrevet 13. januar 2017 Vel, overskriften passet egentlig ganske godt med teksten, i motsetning til de andre titlene du ramser opp. Men herreGUD hvor mange ganger de skal dra den "frieri"-baiten, generelt? Det kan jo ikke bli magisk på noe vis når det en gang skjer, så mye som de prater (skriver) rundt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. januar 2017 #5835 Del Skrevet 13. januar 2017 3 minutter siden, Galaxy X skrev: Vel, overskriften passet egentlig ganske godt med teksten, i motsetning til de andre titlene du ramser opp. Men herreGUD hvor mange ganger de skal dra den "frieri"-baiten, generelt? Det kan jo ikke bli magisk på noe vis når det en gang skjer, så mye som de prater (skriver) rundt det? Kan være litt enig der. Teksten hadde faktisk noe med overskriften å gjøre. Det som ødelegger er at det ikke har skjedd, kun noen tanker rundt en hendelse som kanskje skjer. De andre titlene jeg nevnte er helt utpå jordet. Og du har helt rett med at det ikke blir noe "sjokk" hvis det faktisk skjer. De har mast ganske mye om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 14. januar 2017 #5836 Del Skrevet 14. januar 2017 Jeg forstår ikke alt det gnålet om "det perfekte frieriet". De har allerede begynt å planlegge bryllup, og vet at de skal gifte seg. Da er det bare å kjøre på. Forlovelse og ekteskap handler om løfter og relasjon mellom to mennesker. Ikke å gjøre det mest mulig perfekt eller bloggvennlig... Men så nye som de legger i det, kan det være fort at de blir skuffet. For når er det egentlig perfekt no 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 14. januar 2017 #5837 Del Skrevet 14. januar 2017 Ryddet for spekulasjon. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 14. januar 2017 #5838 Del Skrevet 14. januar 2017 Bloggen er dørgende kjedelig. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor bloggen liggerså høyt på listen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 14. januar 2017 #5839 Del Skrevet 14. januar 2017 Bare min personlige mening; men jeg syns de ødelegger litt magien rundt et frieri for seg selv. De planlegger bryllupet før frieriet, og snakker masse om dette. Da blir det jo ikke overraskende og romantisk når det først skjer. Ting skjer også litt fort, som alltid. De har vel bare vært sammen rundt et år, har allerede en baby sammen og planlegger bryllup. Hun hadde kanskje hatt godt av å ta ting litt med ro for en gangs skyld? Hun er jo bare 20 år. De fleste 20-åringer har hverken barn eller bryllups-planer. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 14. januar 2017 #5840 Del Skrevet 14. januar 2017 Ryddet for spekulasjon og omtale av barn. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg