Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sophie Elise vant prisen "Årets blogger" for andre år på rad på Se og Hør's kjendisgalla i kveld. Mange toppbloggere var tilstede, men det ser ikke ut som Anna var der. Lurer på hvorfor...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Mona1011 skrev:

Sophie Elise vant prisen "Årets blogger" for andre år på rad på Se og Hør's kjendisgalla i kveld. Mange toppbloggere var tilstede, men det ser ikke ut som Anna var der. Lurer på hvorfor...?

Kanskje firdi hu akkurat ble mamma igjen?!?!

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Monky skrev:

Kanskje firdi hu akkurat ble mamma igjen?!?!

Caroline Berg Eriksen har også nettopp blitt mamma igjen, hun var der... Men det er jo mulig hun ikke var nominert til noen pris og at det er derfor hun ikke var der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mona1011 skrev:

Caroline Berg Eriksen har også nettopp blitt mamma igjen, hun var der... Men det er jo mulig hun ikke var nominert til noen pris og at det er derfor hun ikke var der.

Er faktisk en mnd mellom fødslene der da, og det har nok mye å si i forhold til hva man orker..

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Birdo skrev:

Er faktisk en mnd mellom fødslene der da, og det har nok mye å si i forhold til hva man orker..

Ok, jeg følger ikke så mye med, leser ingen av bloggene. Har bare fått med meg at begge har fått barn nylig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mona1011 skrev:

Caroline Berg Eriksen har også nettopp blitt mamma igjen, hun var der... 

Hva så? Er mammaer og babyer like? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var Anna nominert i år da? kan ikke se hun verken har hintet om noen stemmer eller sett hun har vært på noe sider for stemming, uten at jeg følger veldig med.

Nå har jeg heller ikke sjekket hvilke platformer alle som var nominert var på, men mulig det også har noe å si?
at bare de som ligger på denne platformen er med i konkurransen. Så vidt jeg vet var det vel se og hør som hadde det? og de eies jo av et eller annet forlag, mulig de igjen eier en platform?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun* sa "JA" !! og helt tilfeldigvis et bilde av en forlovelsesring helt først i innlegget... 

Nå begynner hun seriøst å gå tom for idéer om ting å skrive om. For akkurat dette, Anna, det har du clickbaita skiten uttav tidligere.

*Michelle

Endret av Renate89
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
På 6.11.2016 den 13.58, Summ skrev:

"Vi skal leke i snøen idag" 

- javel? i jakker/kåper uten hansker? 

Siden de elsker snøen og vinteren så mye mer enn "andre nordmenn" så burde de vel vite at man blir kald på hendene uten hansker...? huff. eller at man bør ha på seg dress så man kan utfolde seg på en morsommere måte?

Jeg stussa også på det at barna ikke hadde ytterbukser på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Renate89 skrev:

Hun* sa "JA" !! og helt tilfeldigvis et bilde av en forlovelsesring helt først i innlegget... 

Nå begynner hun seriøst å gå tom for idéer om ting å skrive om. For akkurat dette, Anna, det har du clickbaita skiten uttav tidligere.

*Michelle

Er ikke første gang de har snakket om forlovelse, sist gang var det vel også noe i den duren, han spurte og jeg sa ja.

Vis det er så hett, kan de ikke bare forlove seg da...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6. november 2016 den 23.31, Mona1011 skrev:

På 7. november 2016 den 1.11, Mona1011 skrev:

Jeg tror det nok er mye fordi CBE bor i nærheten av Oslo og har dermed lettere og kortere reisevei og bedre mulighet for barnepass noen timer den kvelden. 

Anna derimot må dra med seg 2 barn + 1 ganske nyfødt og Jan helt fra Stavanger til Oslo kun rundt 1 mnd etter fødsel. Mye styr med tanke på hotell og barnevakt for kvelden.

Skjønner godt at Anne skippet kjendisgallaen i år :)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, mjauritz skrev:

Jeg tror det nok er mye fordi CBE bor i nærheten av Oslo og har dermed lettere og kortere reisevei og bedre mulighet for barnepass noen timer den kvelden. 

Anna derimot må dra med seg 2 barn + 1 ganske nyfødt og Jan helt fra Stavanger til Oslo kun rundt 1 mnd etter fødsel. Mye styr med tanke på hotell og barnevakt for kvelden.

Skjønner godt at Anne skippet kjendisgallaen i år :)

Hvorfor skulle det være et problem? Hun tar jo med babyen på dagstur til Stavanger. Men Isabel Raad var jo heller ikke der. kanskje de har sluttet å bruke bloggere som ikke er kjendiser egentlig? hva gjør Anna som er så spesielt? rannveig Heitmann er jo med i tvprogrammer med barna sine hun også, men hun var ikke bedt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Komikkerfrue er jo veldig i skuddet om dagen, hun sa hun ikke ble invitert. så jeg trur nok det har noe med bloggplatform å gjøre?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, konkelimonke skrev:

Komikkerfrue er jo veldig i skuddet om dagen, hun sa hun ikke ble invitert. så jeg trur nok det har noe med bloggplatform å gjøre?

Komikerfrue (fikk ikke invitasjon sier hun) og fotballfrue (var der) er på samme plattform. (unitedbloggers)

Sophie Elise (var der)/pappahjerte (var der) og mamma til michelle er på samme plattform (var ikke der, ukjent om hun fikk invitasjon). (blogg.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tonio skrev:

Komikerfrue (fikk ikke invitasjon sier hun) og fotballfrue (var der) er på samme plattform. (unitedbloggers)

Sophie Elise (var der)/pappahjerte (var der) og mamma til michelle er på samme plattform (var ikke der, ukjent om hun fikk invitasjon). (blogg.no)

ja da stemmer ikke den teorien :P

kan jo ikke handle om bloggtall/lesertall heller, for Anna har jo ganske høye tall, el iallfall hadde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehhh har dere sett det siste blogginnlegget?! Regner med hun ikke er gravid, men spent på hva hun mener!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handlet om at ett nytt barn er på vei til å vokse opp.... Begynner å bli meget irritert på disse overskriftene, skal slutte å lese bloggen

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...