Vipser Skrevet 13. oktober 2016 #5661 Del Skrevet 13. oktober 2016 3 timer siden, Summ skrev: Hva skjedde igår? skjønte ikke mye som vanlig utifra fb. Hun sletter et blogg-innlegg der hun viser barnet ordentlig, fordi folk ikke syns han er pen, og omtaler hak negativt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 13. oktober 2016 #5662 Del Skrevet 13. oktober 2016 3 timer siden, Summ skrev: Hva skjedde igår? skjønte ikke mye som vanlig utifra fb. Hun sletter et blogg-innlegg der hun viser barnet ordentlig, fordi folk ikke syns han er pen, og omtaler hak negativt? Har noen faktisk sett noen kommentarer? Nå hauser folk hverandre opp i kommentarfeltet fordi folk kan være SÅ stygge/onde mennesker som kan hate på et barn. Vips flere klikk til mor. Vedder på at det kom en kommentar om skjerming av barn eller noe. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
complex Skrevet 13. oktober 2016 #5663 Del Skrevet 13. oktober 2016 Innlegget hun sletta het "mine tre fantastiske små". Har ikke lest den, men hun la ut screenshot av innlegget på snapchat (Den ligger fortsatt ute btw). Var et bilde av alle 3 barna i den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 13. oktober 2016 #5664 Del Skrevet 13. oktober 2016 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Jeg ser at jeg glemte å ta med "diskusjon av kropp" i siste ryddemelding og beklager for dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 14. oktober 2016 #5665 Del Skrevet 14. oktober 2016 I video ser vi i hvert fall at stua er godt innredet. Det er fint at de har kommet ordentlig inn i huset i hvert fall i noen rom. Huset er jo svær. Jeg bor i en leilighet og det tok meg nesten 2 år å bli ferdig med møblering. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dummebamse Skrevet 14. oktober 2016 #5666 Del Skrevet 14. oktober 2016 1 time siden, Ny Bruker skrev: I video ser vi i hvert fall at stua er godt innredet. Det er fint at de har kommet ordentlig inn i huset i hvert fall i noen rom. Huset er jo svær. Jeg bor i en leilighet og det tok meg nesten 2 år å bli ferdig med møblering. Jeg lurer på om de har 2 stuer? Den stua som vises i videoen er helt forskjellig fra den vi ser til daglig i de oppstilte bloggbildene. Bare sammenlign TV-konsollen i dette bildet i forhold til den i videoen... Ikke rart bloggstuen ser tom ut hvis de har en annen hverdagsstue! Lurte først på om kanskje de var hos Jans mor i videon, men interiøret ligner alt for mye på Annas stil. Den grå stjerneputen er jo klassisk AR. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 14. oktober 2016 #5667 Del Skrevet 14. oktober 2016 6 timer siden, dummebamse skrev: Jeg lurer på om de har 2 stuer? Den stua som vises i videoen er helt forskjellig fra den vi ser til daglig i de oppstilte bloggbildene. Bare sammenlign TV-konsollen i dette bildet i forhold til den i videoen... Ikke rart bloggstuen ser tom ut hvis de har en annen hverdagsstue! Lurte først på om kanskje de var hos Jans mor i videon, men interiøret ligner alt for mye på Annas stil. Den grå stjerneputen er jo klassisk AR. Jeg tror ikke det er hjemme hos Anna og Jan. Vi kan se ei plen gjennom vinduet, og i tillegg et bilde av et barn på kommoden som ligner det Anna la ut av Jan der hun sammenlignet han med "sønnen sin". 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 14. oktober 2016 #5668 Del Skrevet 14. oktober 2016 50 minutter siden, Masuka skrev: Jeg tror ikke det er hjemme hos Anna og Jan. Vi kan se ei plen gjennom vinduet, og i tillegg et bilde av et barn på kommoden som ligner det Anna la ut av Jan der hun sammenlignet han med "sønnen sin". 😊 Sant det. Det er plennen utenfor huset, så det er ikke deres hjem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 14. oktober 2016 #5669 Del Skrevet 14. oktober 2016 Morsomt. Anna får skryt av huset sitt for første gang og alle virker glad på hennes vegne, også er det ikke hos henne 😂 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 14. oktober 2016 #5670 Del Skrevet 14. oktober 2016 Jeg tror heller ikke det er hjemme hos dem. For hun er alt for minimalistisk til å ha det slik hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doktorproktor Skrevet 15. oktober 2016 #5671 Del Skrevet 15. oktober 2016 På 8.10.2016 den 22.37, Funkytwist skrev: Hun er glup, men du kan være glupere. Søk på mammatilmichelle på google - images/bilder, så kommer alt hun legger ut av bilder på bloggen Interesserer meg ikke nok til å gidde det 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 15. oktober 2016 #5672 Del Skrevet 15. oktober 2016 2015; "barna får ikke julekalender i år, de kommer ikke til å savne det." 2016: "jul er viktig for meg, pepperkakebaking starter i oktober" 👌 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 15. oktober 2016 #5673 Del Skrevet 15. oktober 2016 17 minutter siden, Summ skrev: 2015; "barna får ikke julekalender i år, de kommer ikke til å savne det." 2016: "jul er viktig for meg, pepperkakebaking starter i oktober" 👌 Jul kan være viktig for henne selv om hun ikke gir barna julekalender...det ene er ikke synonymt med det andre. Men jeg kan være enig i at det er tidlig å starte julebaksten i oktober 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 15. oktober 2016 #5674 Del Skrevet 15. oktober 2016 1 minutt siden, hulillerunde skrev: Jul kan være viktig for henne selv om hun ikke gir barna julekalender...det ene er ikke synonymt med det andre. Men jeg kan være enig i at det er tidlig å starte julebaksten i oktober Selvfølgelig! Jeg elsker jul! Klementiner er digg, men jeg hater julemarsipan! Men var ikke det jeg mente. Var mer den at hun var veldig care i fjor, og i år er jul så viktig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 15. oktober 2016 #5675 Del Skrevet 15. oktober 2016 1 minutt siden, Summ skrev: Selvfølgelig! Jeg elsker jul! Klementiner er digg, men jeg hater julemarsipan! Men var ikke det jeg mente. Var mer den at hun var veldig care i fjor, og i år er jul så viktig Da skjønner jeg Det virker som hun prøver å kompensere for ett eller annet, og at ALT skal virke så stort og flott. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 15. oktober 2016 #5676 Del Skrevet 15. oktober 2016 Pepperkaker 15 oktober...ny rekord?? Hvem vil ha julestemning NÅ?? Unnskyld meg, men det ble bare komisk. Er jo så mye annet man kan bake liksom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 15. oktober 2016 #5677 Del Skrevet 15. oktober 2016 9 minutter siden, Valetta skrev: Pepperkaker 15 oktober...ny rekord?? Hvem vil ha julestemning NÅ?? Unnskyld meg, men det ble bare komisk. Er jo så mye annet man kan bake liksom Nei syns hun scoret bra. mange som reagerer og masse oppmerksomhet. 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Elisabethw Skrevet 16. oktober 2016 Populært innlegg #5678 Del Skrevet 16. oktober 2016 Vet ikke engang hvor jeg skal starte, men det har samlet seg opp litt jeg må få ut nå! Vokabularet hennes er totalt KRISE... Ja, jeg velger å lese bloggen selv, men den er så underholdene at jeg ikke klarer å la den være.. Ny drikkelek: drikk hver gang hun skriver "skikkelig" eller "her hjemme"!!! I det nye innlegget om inntekten hennes nevner A at hun synes økonomi er noe privat, og at hun ikke synes det er nødvendig for ungenes fremtidige venne/klassekamerater(?) å vite... Men å snakke om sexlivet sitt på TV, noe hun ikke får slettet...?? Det er det greit at venner av barna vet om? Hun deler ting helt ukritisk.. Venner av barna kommer jo også til å vite om voldtekt, underlivsoperasjon, misbruk av far, kjærlighetsdrama, sexliv, dilemmaet om at hun ikke visste hvem far til W var..++ Rett og slett veldig sensitiv, privat og intim informasjon.. Men inntekten hennes? Den trenger ingen andre å vite om:-) beklager om jeg virker like klønete over tastaturet, men skrev kjapt på mobil! 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leana1995 Skrevet 16. oktober 2016 #5679 Del Skrevet 16. oktober 2016 (endret) På 4. september 2016 den 18.40, fjær skrev: så når er termindato da? Endret 16. oktober 2016 av leana1995 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leana1995 Skrevet 16. oktober 2016 #5680 Del Skrevet 16. oktober 2016 Ja det høres rart ut.Hu dele ikke økonomien sin , men om alt annet som er like eller mer privat enn det økonimien.Vil tenke klassekameratenen vil bli mer sjokket over at hu har skrevet om sexlivet sitt og det osv og i tillegg bildene som hu har lagt ut enn det blir med økonomien hennes. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg