Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Boligmarkedet i Stavanger er ikke hva det var når hun kjøpte huset. Så har hun pusset opp, og sittet med to hus i noen mnd allerede. Det ville mest sannsynlig vært dårlig butikk å selge det nå. 

Det er smart av Anna å vente med salg til boligprisene tat seg opp igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Som om at jeg skulle ha sagt det selv. 
Har du sett "Hæsjtægg" på tv2?
Der er det ei som gjør alt for å være perfekt. Mor, far og barn må være perfekt. Livet er perfekt. Første jeg tenkte på da jeg så det var Anna. Selvfølgelig så har de tatt ned bloggen. Men her er et klipp http://www.tv2.no/v/967182/

Really? Det er jo tro kopi av CBE :P 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Et øyeblikk siden, RompeRusk skrev:

Really? Det er jo tro kopi av CBE :P 

Vet, men all den "perfekt" oppførselen passer for anna også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Ulzzang skrev:

Føder hun nå?

Virker ikke slik utfra kommentarene på FB. Ser ut til at de har vært på innskriving på sykehuset (nekter å klikke meg inn på bloggen for lese innlegget) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentar til moderering, omtale av barn, spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sier hun til TV2 at grunnen til at hun flyttet fra Stavanger var trusler. Så derfor måtte hun og Jan rømme fra byen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kristanna skrev:

Nå sier hun til TV2 at grunnen til at hun flyttet fra Stavanger var trusler. Så derfor måtte hun og Jan rømme fra byen.

Det var ikke noe nytt, det har hun hintet til på bloggen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom hun flyttet fra stavanger for familiens sikkerhet, så er det fryktelig idiotisk å legge ut bilde av huset i lille søgne...

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle har jo skjønt hvordan hus det er snakk om uansett. Huset har jo blitt diskutert noen sider tilbake i tråden her, før hun selv delte bilder av det på bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8. september 2016 at 9.51, Grønt blad skrev:

Kadra Yusuf har skrevet en glitrende kronikk i VG om eksponeringssyke mammmabloggere og bloggbarnas manglende privatliv. Bør leses!

http://www.vg.no/nyheter/meninger/blogg/kadra-yusuf-la-meg-slippe-eksponeringssyke-mammabloggere/a/23787539/

Den var utrolig godt skrevet! Det er skrekkelig rart at ingen griper inn i forhold til mammabloggere som "selger" barna sine på nett flere ganger om dagen. Hvem har gitt dem retten til det? "Bare" fordi man har vært i stand til å formere seg gir det ikke automatisk rett til å (over)eksponerte barna sine! Selv om man har fått barn betyr ikke det at man eier dem og kan utsette dem for hva det skal være. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Den 7.9.2016 at 16.34, Lileep skrev:

Dere vet det er parodi på CBE? :P

Jeg.vet. Men det passer perfekt for Anna også. jeezes, hvor mange ganger må man gjenta seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
17 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg.vet. Men det passer perfekt for Anna også. jeezes, hvor mange ganger må man gjenta seg. 

Er jo en blåkopi av CBE den sketsjen, da. Tydelig hvem de har tenkt på her:)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering, brukerdebatt, spekulasoner, omtale av tredepart og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...