Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Summ skrev:

Litt merkelig at hun måtte ha med seg vogn til begge barna når de var i Kypros, så de kunne i vogna så de slapp å være på hotellet, men hjemme klarer de ikke å sove med lyd, og de må be gjester være stille?

Logikken?

De har flyttet til et relativt stort hus, hvor lyd kanskje oppfattes annerledes enn i det forrige huset? Vi har et hus hvor lyden bærer godt, og jeg liker heller ikke når gjester snakker veldig høyt, og plutselig ler kjempehøyt, når ungene sover. Ungene våker ikke av snakking, tv e.l. men en kjempehøy latter kan de våkne av. Og jeg vil jo at de skal sove... 

Men vi begrenser ikke gjestene våre, vi setter oss heller en plass hvor de høye lydene ikke uansett ikke forstyrrer/ vekker de som sover. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Keikolina
2 timer siden, Summ skrev:

Litt merkelig at hun måtte ha med seg vogn til begge barna når de var i Kypros, så de kunne i vogna så de slapp å være på hotellet, men hjemme klarer de ikke å sove med lyd, og de må be gjester være stille?

Logikken?

Er sikkert noe grusomt ekko der i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Jan tafatt, eller er det Anna som gjør han tafatt??

Hun har visst pakket baggen Jan skal ha med seg på sykehuset under fødselen. Seriøst, det klarer vel guttungen selv??

Dagens ungdom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Joppe skrev:

Hun har visst pakket baggen Jan skal ha med seg på sykehuset under fødselen. Seriøst, det klarer vel guttungen selv??

Det lurte  jeg også på :fnise: skjønner ikke hvorfor enkelte kvinner insiterer på å pakke for mannen sin...han er en voksen mann, la han få pakke selv! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Joppe skrev:

Hun kommer til å angre!! Jeg gjorde mye for min kjæreste (nå samboer). Sa alltid ja til å gjøre tjenester osv. Nå slipper jeg ikke unna å det er nesten blitt forventet:fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
Den 19. august 2016 at 15.06, Xstrella skrev:

Må være så flaut å levere i bhg. Der ansatte vet alt om dem. Og hele verden utenom. Er det pga hun må ligge som nr.1 at hun utleverer seg slik, eller er det bare skuespill alt? Jeg grøsser når jeg leser kommentarene fra fansen som vil bli som henne 😨😨

I den virkelige verden så er det kanskje verre for de som bor på bygda og vet "alt" om folk. Bare at der er det meste rykter. Anna forteller sin historie selv og har lite å skamme seg over.

Sex er da naturlig og det er flott at folk snakker om tabubelagte tema. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Onbothsides skrev:

I den virkelige verden så er det kanskje verre for de som bor på bygda og vet "alt" om folk. Bare at der er det meste rykter. Anna forteller sin historie selv og har lite å skamme seg over.

Sex er da naturlig og det er flott at folk snakker om tabubelagte tema. 

Det er vel lenge siden sex var tabubelagt..! Det er stor forskjell på noe som er tabubelagt og noe som er privat, og jeg mener sex faller inn under det siste. 

Altså, Anna har snart tre barn, det er klart at vi alle vet at hun har sex. Men vi trenger dog på ingen måte å få vite hvor mye, ofte, hvor de har sex eller hvordan...

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
50 minutter siden, hulillerunde skrev:

Det er vel lenge siden sex var tabubelagt..! Det er stor forskjell på noe som er tabubelagt og noe som er privat, og jeg mener sex faller inn under det siste. 

Altså, Anna har snart tre barn, det er klart at vi alle vet at hun har sex. Men vi trenger dog på ingen måte å få vite hvor mye, ofte, hvor de har sex eller hvordan...

Hva er sin definisjon på tabubelagt? 

Hvorfor leser du bloggen hennes hvis du ikke vil lese det hun deler når du vet hun deler mer enn det du liker å lese? 

Jeg bryr meg ikke om andre skriver eller forteller om sine sexvaner, jo mer man snakker om det jo mindre slike holdninger får man. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Onbothsides skrev:

Jeg bryr meg ikke om andre skriver eller forteller om sine sexvaner, jo mer man snakker om det jo mindre slike holdninger får man. 

Jeg driter langt i hva folk bretter ut om sine sexvaner jeg også, men jeg synes ALLTID det er galt å gjøre det når man i samme åndedrag skriver om hverdagen til mindreårige barn og bruker disse som en del av inntekt, da er det noe annet (som på instagram: blide barn, familieliv, toppløsbilde etter sex, reklame for barneklær, dyreparken...). Barna selv og alle andre rundt kommer om kort tid til å finne alle detaljer rundt foreldrenes privatliv, hvem som er kandidater til å være faren min, nakenbilder og annet snacks fordi INGENTING forsvinner fra nettet. 

Jeg trenger ikke å forklare hvorfor jeg følger med på sirkuset. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Onbothsides skrev:

Hva er sin definisjon på tabubelagt? 

Hvorfor leser du bloggen hennes hvis du ikke vil lese det hun deler når du vet hun deler mer enn det du liker å lese? 

For meg er tabubelagt noe man overhodet ikke snakker om, som ties ihjel. 

I denne sammenhengen mener jeg at slik Anna utleverer sitt seksualliv på en blogg som i stor grad omhandler barna hennes, så opplever jeg det som svært merkelig. Å snakke om barna, deres hverdag, hvem barna er som personer for så å trekke inn sitt eget sexliv er for meg rett og slett svært merkelig. Og når man vet at en stor del av de som ser opp til henne er mellom 12-14 år så bør man være litt mere vár for hva man deler og hva man ikke deler. Det handler om skjønn og ikke tabu. 

Hvem sier at jeg leser bloggen hennes? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Takk for forståelse og støtte, ble faktisk ganske lei meg av dette. Uten å gå nærmere innpå det...

Dette for være et eksempel på grunnen til at jeg velger å være med i diskusjoner på Kg, jeg syns at noen trenger å forsvare bloggerne våre. Ikke alle, men noen. Feks Anna. Jeg syns Anna har gjort det veldig bra for sin og hennes barns fremtid, hun er ung, har 3 barn, en stor blogg, og hun velger å dele veldig private ting med sine lesere. Ære være henne! Selvsagt ville ikke jeg gjort mye av dette selv i en blogg, ellers hadde vel jeg også hatt en egen tråd her. Men nå er ikke jeg blogger.

Jeg syns likevel de skal få kunne gjøre noe uten at de blir hatet/snakket om for alt de gjør. Det blir skrevet ting her av og il som er fryktelig slemt og da kan man lure på hvorfor folk skriver slikt. Men det er ho ikke lov å si for da er man bare ut etter "bråk", istedet for at det kan være nylig at noen vil forsvare dem. Jeg sier alltid Tenk hvis det var din sønn eller datter, det kan ofte sette ting i perspektiv.

hvis Anna var min datter ville jeg sagt at; Enkelt ting er lurt å holde privat, men hvis du har tenkt nøye gjennom det og likevel vil dele så skal jeg prøve forstå deg og selvsagt støtte deg. Men det er meg. Jeg har ikke fritidsproblemer av den grunn...  

Endret av Onbothsides
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja all ære til dem som velger å henge ut tredjepersoner og familie som aldri har bedt om å komme i offentlighetens søkelys. All ære til de som eksponerer barna sine og barnas privatliv for å tjene penger. Bøyer meg i støvet. Står virkelig respekt av det å utlevere seg og sine på en måte som gjør at etterkommerne kan bli såret/mobbet og lide for det senere. Virkelig.

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for brukerdebatt og samtlige svar til dette.

Kragebein, mod

Edit: også ryddet for svar til moderering.

Endret av Kragebein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Valetta skrev:

Ja all ære til dem som velger å henge ut tredjepersoner og familie som aldri har bedt om å komme i offentlighetens søkelys. All ære til de som eksponerer barna sine og barnas privatliv for å tjene penger. Bøyer meg i støvet. Står virkelig respekt av det å utlevere seg og sine på en måte som gjør at etterkommerne kan bli såret/mobbet og lide for det senere. Virkelig.

Det er dette jeg synes er skummelt med slike "forbilder" og at folk skal drive å forsvare alt det de gjør. De er en forferdelig dårlig eksempel så kritikk burde jo være helt innafor... Du har rett i det du prøver å få frem nå!

Forresten: Tabu Så ja sex er tabu... men nei, ikke her i Norge, her kunne man ikke si at sex er noe stort tabu

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, Anna!! Er sikker på at 90% av dine blogglesere vet hvor Søgne er. De som leser bloggen er ikke helt blåste mellom ørene...i motsetning til ett par andre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke Anna hadde tatt skade av et aldri så lite skrivekurs...tegnsettingen hennes er kreativ kan man si. Punktum er hun for så vidt godt på, men å vite når hun skal bruke eks anførselstegn kunne hun med fordel lært seg. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at Jan stiller opp som "far", men han burde ikke gå ut på bloggen å hevde at han er far til de eldste barna. 

Han er ste-pappa og burde være stolt av det.. 

Det kan komme en reaksjon hos han når den minste kommer som faktisk er hans, for blod er faktisk tykkere enn vann. 

Endret av katrinesem
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, katrinesem skrev:

Flott at Jan stiller opp som "far", men han burde ikke gå ut på bloggen å hevde at han er far til de eldste barna. 

Han er ste-pappa og burde være stolt av det.. 

Det kan komme en reaksjon hos han når den minste kommer som faktisk er hans, for blod er faktisk tykkere enn vann. 

Regner med at den boblen de lever i, ikke er som fremstilt på bloggen. Hvor ofte ser vi hverdagslige bilder? Hva de skriver på bloggen, og hva som skjer IRL er nok to forskjellige ting. Virker som om de ikke eier sosiale antenner noen av de.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna tillater slike kommentarer (Screenshot av spørsmål om ikke Jan skal adoptere)  (eller lar de stå ubesvart) på Facebook. Jeg synes det er hårreisende, all den tid far og besteforeldre til både M og W har stilt opp hele veien, jf. intervju fra et år siden, og bilde på instagram til ene barnefaren for noen uker siden. 

Endret av Vipser
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...