Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Onbothsides
1 time siden, Renate89 skrev:

Kanskje jeg er dum nå, men kan man virkelig si at 5 er et rundt tall? :rolleyes: Henviser til seneste innlegg om bursdagsforbredelser.

rundt tall (flertall runde tall) En rekke som desimal representasjon ender i en eller flere nuller. En grov tilnærming, spesielt en som desimal representasjon ender i en eller flere nuller. Klippet fra internasjonalordboken.

Ettersom det står "spesielt" tolker jeg det som at det er ikke bare de tallene som ender på 0. Når man blir 25 og 75 feks feires det også som en rund dag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri tenkt over det med 5. Men når jeg begynte å tenke. Så See jeg jo at vi feiret oldefars 95årsdag når den var. Jeg feiret min 25-års dag, når den var. 

Så jo ja, jeg har nok feiret en del "5talls"bursdager uten helt tenkt over det! Haha

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over hvor smått det er mulig å skrive reklame og sponset. 
Plasseringen er jo også slik at man faktisk må lete for å finne det.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, ventilator skrev:

Jeg er imponert over hvor smått det er mulig å skrive reklame og sponset. 
Plasseringen er jo også slik at man faktisk må lete for å finne det.

Sant! Reglene er vel slik at reklame/sponsede innlegg skal merkes tydelig, og det gjør hun i aller høyeste grad ikke. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som er så vanskelig med å stå for at man driver med reklame. Alle skjønner jo at det må til for å kunne leve av bloggen, og jeg synes ikke hun er den som fyller alle innlegg med reklame heller.

Jeg pleier ikke å legge meg opp i hva folk har på seg, men når man er på utstilling som hun er, skjønner jeg ikke hvorfor hun går i den samme hvite kjolen HELE tiden. Skjønner at den er comfy, men likevel. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes disse bursdagene tar helt av - år etter år. Det blir too much! 

Hva skjedde med pølser i brød, spiralloff med gele og sjokoladekake?? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Joppe skrev:

Helt enig, men det viktigste er jo at det ser bra ut på bloggen vettu... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Joppe skrev:

Spiral loff med gele?? Seriøst Joppe? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lest nyeste innlegget? Overraskelse fra innsiden. Hva handler innlegget om? Gidder ikke gi henne klikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Høstduft skrev:

Noen som har lest nyeste innlegget? Overraskelse fra innsiden. Hva handler innlegget om? Gidder ikke gi henne klikk. 

Bare at kaken var en regnbuekake :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Høstduft skrev:

Bare googlet ordkombinasjon og ser dette "Det var en liten overraskelseinnsiden av Enhjørningskaken, som dere skal få se i løpet av dagen. Michelle var i lykkerus over dagen som ble feiret i går, og ..."

Ville ikke klikke inn, så det er i hvert fall tydelig fra starten av innlegget hva det handler om.

Endret av Ny Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Høstduft skrev:

Kakelagene er  i regnbuens farger......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Joppe skrev:

Haha...det var standard når jeg var barn :P

Her og 😂😂 jeg har prøvd å gi det til ungene selv, de lo og syntes synd på oss gamle som måtte nøye oss med det i bursdager. Viss noen vil prøve nå, så dr det en liten tilleggsopplysning; smør er viktig og for at geleskiva skal sitte på spiralloffen. Vi fikk og hver vår brusflaske med en pappDonald med armene rett ut tredd over og så fikk vi tegne på duken!!

Endret av Dollyådi
Skrivefeil
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Miranda16 skrev:

Kakelagene er  i regnbuens farger......

Oi for en overraskelse. .. du liksom

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Dollyådi skrev:

Her og 😂😂 jeg har prøvd å gi det til ungene selv, de lo og syntes synd på oss gamle som måtte nøye oss med det i bursdager. Viss noen vil prøve nå, så dr det en liten tilleggsopplysning; smør er viktig og for at geleskiva skal sitte på spiralloffen. Vi fikk og hver vår brusflaske med en pappDonald med armene rett ut tredd over og så fikk vi tegne på duken!!

Herlig!! :tongue:

PappDonald hadde jeg helt glemt. Den var jo så klart på plass :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for brukerdebatt og innlegg som omhandler barn

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen klarer hun å skrive "reklamelink" med verdens minste skrift! Står midt innlegget om kaka i regnbuefarger. Kan hun ikke bare merke innleggene sine tydelig? Hvor vanskelig er det liksom?! For all del, når du ikke har noen utdannelse og du livnærer deg med en blogg så er det klart at de som klikker seg inn vet at her vil det være betalte innlegg, så hva er poenget med å prøve å skjule det?! Blir helt matt

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...