Gjest NorthDakota Skrevet 5. juli 2016 #5041 Del Skrevet 5. juli 2016 Syntes det er bra Jan prøver å få noe humor inn på bloggen. (Gravidpappa innlegget) Det bare blir så innlysene at de skriver så og si alle innlegg sammen. Skrivestilen til Jan og Anna er klin lik. Samme skrivefeil, valg av ord og setningsoppbygging. Men hvem av dem har mest styring? Jan er jo en "ekspert" (broren hans sine ord) på media, og mengden click-bait siden de begynte for alvor å holde på har skutt i været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 5. juli 2016 #5042 Del Skrevet 5. juli 2016 1 time siden, elvane skrev: Hver krone bør gå til hennes etterkommere som kompensasjon for total uakseptabel overeksponering av barndommen. Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 5. juli 2016 #5043 Del Skrevet 5. juli 2016 Sikkert kjempehyggelig for familien og lese at hun bruker Jans barberhløvel som vibrator 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken fjong Skrevet 5. juli 2016 #5044 Del Skrevet 5. juli 2016 For et kvalmt innlegg. Kan ikke begripe at noen ser opp til det der. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 5. juli 2016 #5045 Del Skrevet 5. juli 2016 36 minutter siden, Aintnofun skrev: Sikkert kjempehyggelig for familien og lese at hun bruker Jans barberhløvel som vibrator hva mener du nå? skrev hun det i et innlegg? jeg nekter å klikke meg inn på bloggen. så hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 5. juli 2016 #5046 Del Skrevet 5. juli 2016 (endret) Er det ikke rart, at hun kan legge ut sex-bilder, og innlegg etter innlegg med private anliggende, som guttedrama, sexvideoer, henge ut familie, brette ut livet til ungene, men å skrive hva hun tjener er kjempeprivat, og hun blir kvalm av å måtte snakke om økonomi?!! Endret 5. juli 2016 av fjær 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 5. juli 2016 #5047 Del Skrevet 5. juli 2016 2 timer siden, Ole Brumm skrev: hva mener du nå? skrev hun det i et innlegg? jeg nekter å klikke meg inn på bloggen. så hva skjer? Nei, det var noe Jan skrev om at han under flyttekaoset hadde glemt barberhøvelen sin , så han kjøpte ny med vibrasjon, også var det "ukens sitat fra Anna" hvor han ikke ville sitere henne ordrett, men at hun åpenbart var begeistret for den nye høvelen.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 5. juli 2016 #5048 Del Skrevet 5. juli 2016 2 timer siden, Aintnofun skrev: Sikkert kjempehyggelig for familien og lese at hun bruker Jans barberhløvel som vibrator Nå må du slappe av da.. Er jo ikke det hun skriver i innlegget,eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 5. juli 2016 #5049 Del Skrevet 5. juli 2016 2 timer siden, Lapper skrev: Nå må du slappe av da.. Er jo ikke det hun skriver i innlegget,eller? Nei, men det er jo det de hinter frem til, selv om det skal være en spøk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 5. juli 2016 #5050 Del Skrevet 5. juli 2016 Det er altså satt en pris på 2,3 milioner for å selge barndommen til avkommet sitt. Da stemmer teroien min med at alt de minste i den familiene har av leker, og diverse er finansiert av de selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 5. juli 2016 #5051 Del Skrevet 5. juli 2016 1 time siden, Aintnofun skrev: Nei, men det er jo det de hinter frem til, selv om det skal være en spøk Men må det virkelig snakkes og skrives om på den måten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 5. juli 2016 #5052 Del Skrevet 5. juli 2016 Er sjokkert at en så gørr kjedelig ( etter min mening ) blogg kan tjene så bra, og ikke for å snakke om at den kan trone på topp i det uendelige. Er folk virkelig så fasinert av noen helt ukjente unger? Eller er det kjærlighetslivet hennes som fasinerer ? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 5. juli 2016 #5053 Del Skrevet 5. juli 2016 4 minutter siden, Infinity skrev: Er sjokkert at en så gørr kjedelig ( etter min mening ) blogg kan tjene så bra, og ikke for å snakke om at den kan trone på topp i det uendelige. Er folk virkelig så fasinert av noen helt ukjente unger? Eller er det kjærlighetslivet hennes som fasinerer ? Det handler nok om klikkoverskriftene i tillegg til at det siste året har bestått av så fantastisk mye drama; flytting til Kypros, vakling mellom gutter, flytting til Norge, ny graviditet, dramaet med mor og far etc. Bloggen hennes holder seg høyt oppe, folk er jo opptatt av sladder. Så lenge hun har så mange lesere så får hun jo sponsorer og reklameinnlegg (selv om hun nesten er dårligst i klassen til å skrive slike innlegg). Men lesertallene er jevnt synkende, og hva hun skal fylle bloggen med er ikke så lett å se for seg, nå når hun nå har melket enhver relasjon i livet sitt tom for drama. For hennes del håper jeg at hun finner roen og lykken, men i en skrudd verden er det kanskje det som til slutt blir kroken på døra for bloggkarrieren. Hva mer kan hun selge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 5. juli 2016 #5054 Del Skrevet 5. juli 2016 6 timer siden, Aintnofun skrev: Sikkert kjempehyggelig for familien og lese at hun bruker Jans barberhløvel som vibrator 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solavskjerming Skrevet 5. juli 2016 #5055 Del Skrevet 5. juli 2016 54 minutter siden, Infinity skrev: Er sjokkert at en så gørr kjedelig ( etter min mening ) blogg kan tjene så bra, og ikke for å snakke om at den kan trone på topp i det uendelige. Er folk virkelig så fasinert av noen helt ukjente unger? Eller er det kjærlighetslivet hennes som fasinerer ? Tenker det hele kan sammenlignes med en bilkrasj. Folk vil ikke se, men kan ikke la være 🙈 (Jeg har så langt klart å la være) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Daisy Skrevet 5. juli 2016 #5056 Del Skrevet 5. juli 2016 Jeg har ikke så mye å si om AR, men det som skurrer virkelig er at man kan tjene opptil 2,3 mill på å blogge om privatlivet slik som hun gjør. Clickbaits, barna og ja egentlig alt. Skremmende synes jeg. Så provoserer det meg litt at folk som faktisk gjør en viktig jobb (sykepleiere, hjemmehjelp etc. ) får luselønn for sitt arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 5. juli 2016 #5057 Del Skrevet 5. juli 2016 "Jeg liker ikke å snakke om penger, og syns dette er noe av det mer private jeg kan dele." Den var faen meg god Anna Rasmussen. Men å dele pikante bilder av deg selv i diverse positurer og snakke detaljert om sexlivet ditt, er helt ok. Du burde heller satse på en karriere som komiker, fremfor å være blogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 5. juli 2016 #5058 Del Skrevet 5. juli 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn, sitat fra blogg, hets og latterliggjøring samt svar. - Pavilion,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 5. juli 2016 #5059 Del Skrevet 5. juli 2016 Mange av de som er på dette forumet er med på at disse bloggerene tjener så bra. Masse klikk😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 5. juli 2016 #5060 Del Skrevet 5. juli 2016 (endret) Den 07/01/2016 at 17.14, Zyria skrev: Så fint hus, Anna er ett år eldre meg og har kommet så langt. Jeg ser at det første svaret mitt til dette ble fjernet av mod. Når et ungt menneske gir utrykk for å være lei seg for å ikke ha "kommet like langt" i livet som AR, så syntes jeg det som voksenperson er viktig å sette ting litt i perspektiv. Dog skal jeg moderere meg, for å unngå å bli slettet igjen: Det er svært, svært få kvinner og menn i Norge anno 2016 som ser på det å ha tre barn med tre ulike partnere i en alder av 20 år som attraktivt for seg selv eller andre. Det er noe de færreste ønsker. I dagens samfunn er utdannelse viktigere enn noen gang. For å ta et egenopplevd eksempel, må man nå ha minst treårig høyere utdannelse for å kvalifisere til min gamle stilling i min førsre jobb, som jeg ramla inn i uten arbeidserfaring med kun vgs for kun ti år siden. Jobber du for ti-femten år siden kunne få med treårig høyere utdannelse, krever nå at du har femårig. Selv om arbeidsoppgavenr ikke har endret seg på noen måte. AR har ikke en gang fullført noe så grunnleggende som videregående. Bloggen vil ikke vare evig, det vil være veldig tøft å ta vgs i voksen alder, med tre barn, for å så eventuelt videreutdanne seg. Hun kan jo selvfølgelig ta en kort yrkesrettet utdanning (type "helsesekretær på et halvt år" på privatskole), men det vil uansett være tøft og ta og du får ikke fagbrev eller en grad, og lønn for disse yrkene er som regel ikke i toppsjiket. Det å ha tre barn med tre menn og ingen utdannelse enn lovfestet grunnskole er én ting. Men det er mer symtomer enn årsak, for å si det slik. Når man er i en slik situasjon, er dette med barn og (mangel på) utdannelse et resultat av en lang rekke veldig dårlige avgjørelser som vitner om svært dårlig dømmekraft. Bloggen i seg selv viser jo dette - hun tar fryktelig mange dårlige, lite gjennomtenkte valgt. Konsekvenstenkning ("om jeg gjør A vil det føre til B senere") virker fraværende. Kort sagt - det er veldig mye annet som er galt i det livet, og hovedpersonen selv har rett og slett ikke de mentale verktøyene som skal til for å skape et forutsigbart og godt liv for seg og sine barn. Endret 5. juli 2016 av Alice123 la til litt 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg